דף הבית רפואה ובריאות קוסמטיקה וטיפוח שימו שמן שימו מים שימו כובע על הראש
שימו שמן שימו מים שימו כובע על הראש
מגנטים לחתונה 06/06/17 |  צפיות: 218

אז ארץ ישראל, היפה והפורחת שלנו היא ארץ זבת חלב ודבש אבל גם ארץ עם שמש חזקה במיוחד בימי הקיץ, אז עם תחילת הקיץ החלטתי לכתוב לכם מאמר קצר איך תוכלו להגן על השיער שלכם בזמן ימי הקיץ הקשים שכוללים שמש לוהטת ולחות שלא נגמרת, שהם לא בדיוק החברים הטובים ביותר של השיער של כל אחת ושל כל אחד עם שיער ארוך.

לכן המוצר שישמור על השיער שלכם הוא מוצר מיוחד ולא יקר בכלל והוא נקרא שמן ארגן או בשמו השני שמן מרוקאי לשיער.

מה ההבדל בין שמן ארגן לשמן מרוקאי ? אין הבדל, מדובר באותו שמן בדיוק, אז למה שמן הארגן נקרא גם שמן מרוקאי, שמן הארגן הוא כמו שמן זית מופק מעץ הארגן כמו ששמן זית מופק מזיתים ולכן שמו, אבל עץ הארגן נמצא בעיקר באיזור מרוקו ולכן משם שמו כשם מרוקאי בגלל האיזור ממנו מגיע אלינו השמן.

השימוש בשמנים כמו שמן זית מוזכר לא פעם מהרבה תרופות סבתא שיש לו סגולות ויחד איתו גם השמן המרוקאי בעל סגולות רבות, יש לא מעט מספרות שבעבר וגם עד היום משתמשים בשמנים לטיפול בשיער והנפוץ שבהם הוא שמן הפשתן.

תעשיית הקוסמטיקה שרוצה להטיב עם השיער שלנו ועושה כל מאמץ אפשרי בשביל למצוא פתרונות ולהקל עלינו וליצור לנו חיים קלים ונוחים משתמשת בכל אמצעי טכנולוגי ומשפרת כל דבר וכך גם המציאה לנו את השמן המרוקאי לטיפולים קוסמטים.

לפני שאתם מתחילים למרוח שמן מרוקאי על השיער שלכם כדאי שתקראו קצת על שימוש נכון בשמן מרוקאי לשיער .

השמן הזה שאני ממליץ עיו ידוע במרוקו כבר מאות שנים שהרבה נשים משתמשות בו בשביל להגן על השיער שלהן מנזקי האקלים, השמן עוטף כל שיערה מזין אותה ועוטף אותה בשכבת הגנה.

השמן המיוחד הזה בגרסה הקוסמטית שלו משופר אפילו יותר ומכיל גם ריחות שמזכירם ניחוחות של בשמים לנשים עדינים שמשתלבים עם כל קרם גוף או בושם אחר.

לכל הבלונדיניות ובעלות השיער הצהוב בנוסף לשמן מומלץ להשתמש במוצר נוסף שנקרא שמפו סילבר אותו שמפו מיוחד שידוע כשמפו שיתקן את נזקי הצבע והגוונים שנגרמים בגלל חשיפה ארוכה לשמש חזקה.

והכי חשוב מים, קיץ וחם אל תשכחו לשתות הרבה מים ולשים כובע על הראש זה הפתרון הטוב ביותר להגנה על השיער שימוש בכובע .


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 מגנטים לחתונה


 


מאמרים נוספים מאת מגנטים לחתונה
 
הרחקת מזיקים
הדברה אלקטרונית היא שיטת הדברה שתופס תאוצה רבה בזמן האחרון וזה בגלל הרבה מאוד סיבות ואכויות שיש בסוג ההדברה הזאת. למה כדאי לבחור בהדברה אלקטרונית אל מול שימוש ברעלים

אטרקציות לאירועים
08/04/19 | צילום
אטרקציות חדשות לאירועים

סימנים שאתם מוציאים יותר מידי כסף על האירוע שלכם
04/04/19 | צרכנות
אתם בדרך לתכנן אירוע, תכנון אירוע זאת השקעה מאוד גדולה של הרבה מאוד כסף והרבה אנשים יודדעים שהם נכנסים להוצאה גדולה, אבל איך תתכננו נכון את האירוע שלכם מה מעיד על זה שאתם מוציאים יותר מידי כסף.

החשיבות של צילום בבר מצווה
22/03/19 | צילום
צילום בר מצווה כול בתוכו הרבה מאוד דברים ומדובר על אירוע מיוחד עם המון רגעים מרגשים הרבה יותר מכל אירוע אחר, זהו אירוע שאתם ההורים חוגגים לבן שלכם וכמו שתמיד שמדובר על הילדים שלכם אתם תעשו הכל שיהיה להם הכל יותר טוב

בחירת מוצרי שיער
03/03/19 | נשים - אחר
איך לבחור את מוצרי השיער אחרי שכמעט כל שבוע אנחנו שומעים על מותג שיער חדש.

בחירת צלם מגנטים לכל סוג אירוע
26/02/19 | צילום
היום יש כל מיני סוגי אירועים, לכלאירוע יש תקציב משלו בהתאם לסוג האירוע גם. לפעמים אירועים קטנים הם גם אירועים עם תקציב יחסית מוגבל ביחס לאירועים גדולים בהם יש צורך בתקציב יותר גדול.

שימוש בדוקרנים נגד יונים
הדרך היעילה ביותר להרחת יונים בקלות מהירות ובמחיר זול

התנהלות בעסק של מגנטים לאירועים
לנהל עסק של צילום מגנטים לאירועים זאת לא עבודהפשוטה כמו שזה נראה מהצד. יש עבודה עם הרבה מאוד לקוחות שצריך לתת להם שירות. אז זה בכלל עובד ואם חשבתם גם אתם להיות צלמי מגנטים הנה כמה דברים שיעזרו לכם.

צילום אירועים עד כמה זאת באמת משפיע עלינו
23/01/19 | צילום
כשזה מגיע לנושא של צילום אירועים יש לזה משמעות רבה מאוד. אבל מה היא המשמעות הרבה שכולם מדברים עליה ? הפעם אני אענה לכם ואסביר את המשמעות של צילום אירועים והחשיבות הרבה שיש לו

האם אטרקציית מגנטים לאירועים תישאר כאן או שהיא כבר מזמן לא איתנו
31/12/18 | צילום
מגנטים לאירועים אותה אטרקציה שכבשה את ישראל בסערה הולכת ודועכת אבל האם היא תישאר איתנו ואם כן אז לעוד כמה זמן ?
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI