דף הבית הודעות לעיתונות צרכנות וקניות דול פוד קומפני הודיעה היום על תחילתו של שכנוע להסכמה לגבי תיקונים מסוימים בשטר הנאמנות,
דול פוד קומפני הודיעה היום על תחילתו של שכנוע להסכמה לגבי תיקונים מסוימים בשטר הנאמנות,
חיים נוי 27/06/17 |  צפיות: 4428

ווסטלייק וילג', קליפורניה, 26 ביוני 2017, (BUSINESS WIRE):

Dole Food Company, Inc. ("דול") דול פוד קומפני הודיעה היום על תחילתו של שכנוע להסכמה לגבי תיקונים מסוימים ("התיקונים") בשטר הנאמנות, מתאריך ה-6 באפריל 2017, בין דול, DFC Holdings, LLC ("הולדינגס"), כערבה, הערבים המשניים לשטר הנאמנות, ו-Wilmington Trust, National Association, כנאמנה ("הנאמנה"), שמסדיר את האג"ח בכורה מובטחות 7.25% שלה. כעת סכום הקרן המיצרפי של האג"ח שלא נפדו הוא $300,000,000.

התיקונים ישחררו את הולדינגס מהערבות שלה לפי שטר הנאמנות (ומההתחייבויות המוגבלות האחרות שלה לפי שטר הנאמנות ומסמכי הביטחונות (כמוגדר בשטר הנאמנות)), בכל אחד מהמקרים, עם ההשלמה של הנפקה מוגבלת (Qualified IPO) (כמוגדר בשטר הנאמנות) בנוגע למניות הרגילות של המנפיקה ובכפוף לשחרור בו-זמנית (או קודם) במידה ניכרת של הערבויות של הולדינגס לפי הסכם האשראי להלוואה לתקופה קצובה והסכם האשראי המתגלגל (כל אחד מהם כמוגדר בשטר הנאמנות).

השכנוע להסכמה מותנה בקבלת הסכמות ממחזיקים שרשומים נכון ל-23 ביוני 2017 המהווים רוב מבחינת סכום הקרן המיצרפי של האג"ח ("ההסכמות הדרושות"). השכנוע להסכמה יפקע בשעה 17:00 שעון העיר ניו יורק ב-6 ביולי 2017, אלא אם יוארך ("תאריך הפקיעה").

דול תשלם, מיד אחרי תאריך הפקיעה ובכפוף למילוי כל התנאים של השכנוע להסכמה או לוויתור עליהם, לכל מחזיק באג"ח שנתן (ולא ביטל) הסכמה תקפה בעד התיקונים תשלום במזומן ("דמי ההסכמה") של $2.50 לכל $1,000 סכום קרן של אג"ח שלגביהן אותה הסכמה ניתנה.

התיקונים יבוצעו וייכנסו לתוקף עם החתימה על שטר נאמנות משלים. דול מציעה לחתום על שטר הנאמנות המשלים בהקדם המעשי האפשרי אחרי השגת ההסכמות הדרושות הקשורות. באותה עת, התיקונים שיבוצעו על ידי שטר הנאמנות המשלים ייכנסו לתוקף ואי אפשר יהיה יותר לבטל הסכמות.

מחזיקי אג"ח שמעוניינים בנוסח המלא של התנאים והתניות של השכנוע להסכמה יפנו להודעה על שכנוע להסכמה, מתאריך 26 ביוני 2017 ("ההודעה על שכנוע להסכמה"), שנשלחת לכל מחזיקי האג"ח נכון לתאריך הרישום.

סוכנת השכנוע בקשר לשכנוע להסכמה היא Morgan Stanley & Co. LLC. שאלות בקשר לשכנוע להסכמה אפשר להפנות אל
Morgan Stanley & Co. LLC, Attention: Liability Management Group
בטלפון (800) 624-1808 (שיחת חינם) או (212) 761-1057.
Global Bondholder Services Corporation משמשת כסוכנת מידע וסוכנת ליווח בקשר לשכנוע להסכמה. בקשות לסיוע במסירת הסכמות או לעותקים נוספים של ההודעה על שכנוע להסכמה יש להפנות לסוכנת המידע בטלפון (866) 470-3900 (שיחת חינם),
(212) 430-3774 (בנקים וברוקרים) (שיחת חינם) או [email protected].

הודעה זאת היא לא הצעה לרכוש או שכנוע להצעה לרכוש ניירות ערך כלשהם. השכנוע להסכמה נעשה אך ורק באמצעות ההודעה על שכנוע להסכמה והיא כפופה לתנאים והתניות האמורים בקשר לכך.

הודעה זאת כוללת "מידע צופה פני עתיד" כמשמעותו ב-Private Securities Litigation Reform Act של 1995 שכרוכים בו מספר סיכונים ואי ודאויות. מידע צופה פני עתיד, שמבוסס על הציפיות הנוכחיות של ההנהלה, מזוהה בדרך כלל על ידי השימוש במונחים כגון "עשויה", "מצפה", "מאמינה", "מתכוונת", צופה" וביטויים דומים בלשון עתיד. הסיכונים ואי-הוודאויות הפוטנציאליים שיכולים לגרום לתוצאות האמיתיות להיות שונות מהותית מאלה המובעות או משתמעות בזאת הם תופעות הקשורות למזג האוויר; תגובות השוק ללחצי כמויות בענף; האספקה והמחירים של מוצרים וחומרי גלם; האספקה והמחירים של אנרגיה; שינויים בשיעורי הריבית ושערי החליפין של מטבעות; משברים פיננסיים; סיכונים ביטחוניים במדינות מתפתחות; מכסות, מכסים ופעולות ממשלתיות אחרות. מידע נוסף על הגורמים שיכולים להשפיע על התוצאות הכספיות של דול כלול בהודעה על שכנוע להסכמה והמסמכים המוכללים בה.

אנשי קשר

Dole Food Company, Inc.
William Goldfield, 818-874-4647

מקור: Dole Food Company, Inc.

צפו בהודעה הזאת במקור בשפה האנגלית באינטרנט בכתובת:


http://www.businesswire.com/news/home/20170626005054/en

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
Corpay Cross-Border ממנה את אוליבר מוריס לתפקיד המנהל החדש של מחלקת שירותי הקרנות המוסדיות באירופה, במזרח התיכון ובאפריקה
Corpay1 NYSE: CPAY)), מובילה עולמית בתחום התשלומים התאגידיים, שמחה להודיע כי חטיבת Cross-Border של Corpay מינתה את ותיק ענף ההון הפרטי וניהול הקרנות אוליבר (אולי) מוריס לתפקיד המנהל החדש של שירותי המחלקות המוסדיות שלה באירופה, המזרח התיכון ואפריקה.

ExaGrid זוכה בדירוג של 5 כוכבים במדריך CRN® Partner Program Guide לשנת 2024
תוכנית שותפי השיווק של ExaGridנבחרה בזכות מחויבותה לקידום שותפויות ערוץ חזקות, רווחיות ומצליחות

Falcon’s Creative Groupחושפת את תפקיד המפתח שלה בפארק השעשועים דרגון בול הראשון מסוגו
חברת ההשקעות קידיה (Qiddiya Investment Company) וטואי אנימציה (Toei Animation) בחרו בקבוצת הקריאייטיב של פלקון (Falcon’s Creative Group) כדי להפיח חיים בתופעת המנגה והאנימה העולמית בפארק שעשועים סוחף למעריצים

Ambiq Apollo510 מספק שיפור פי 30 ביעילות הספק כדי לשחרר את עוצמת הבינה המלאכותית בנקודת הקצה
הדור הבא של Apollo משלב תאוצה וקטורית עם יעילות אנרגטית ללא תחרות כדי לאפשר ביצועי היסק מבוססי בינה מלאכותית במכשיר עצמו ללא NPU ייעודי

התמחות הליבה מובילה את הדרך בחדשנות עם פתרונות התוכנה כשירות מבוססי ענן של Duck Creek שמוצעים ב-Microsoft Azure Marketplace
באמצעות מערכת היחסים שלהם עם Microsoft, Duck Creek מגדירה מחדש את חווית הלקוח ומפשטת עסקאות עבור חברות ביטוח ממוקדות טכנולוגיה כמו Core Specialty

O’Reilly הוכרזה כמתמודדת עיקרית ב-™2024Fosway 9-Grid בזכות התוכן המוביל וקידום הלקוחות המוכח שלה
O’Reilly, המקור העיקרי ללמידה מבוססת תבונות בנושאי טכנולוגיה ועסקים, הכריזה היום כי דורגה כמתמודדת עיקרית בתחום הלמידה הדיגיטלית במסגרת מודל ™Fosway 9-Grid היוקרתי.

Aqara ו-e& פותחות בשיתוף פעולה כדי לחולל מהפכה בחיים החכמים באיחוד האמירויות
Aqara, ספקית מובילה של פתרונות בית חכם, נרגשת להכריז על שיתוף הפעולה שלה עם e& UAE, זרוע הטלקום של e&. שותפות זו שמה לה למטרה לענות על הביקוש הגובר לחיים חכמים באזור, לספק לצרכני איחוד האמירויות את החידושים האחרונים בטכנולוגיות ובפתרונות בית חכם הנותנים מענה להיבטים שונים של חיים חכמים, לרבות אבטחת בית, נוחות וחיסכון באנרגיה.

בינה מלאכותית, הכלה וקיימות: נושאי חובה עבור אלו ששואפים להירשם לבית ספר לעסקים
הסקר השנתי של GMAC מוצא מניעים מתפתחים לחינוך עסקי מתקדם

Medisca פותחת את מעבדת MAZ® באריזונה: מרכז חדשנות ומשאבי לקוחות
Medisca, מובילה עולמית בפתרונות רפואה מותאמת אישית ושרשרת אספקה פרמצבטית, מכריזה בגאווה על פתיחת מעבדת Medisca MAZ Lab בפיניקס, אריזונה. מעבדתMAZ Lab , המוקדשת בלעדית לפיתוח והרחבה של מערכת האקולוגית של MAZ, היא מרכז חדשנות ומשאבי לקוחות.

כדי לחזק את המאמצים העולמיים במאבק בחיידקים עמידים לאנטיביוטיקה מדעני KFSH&RC מגלים מיני חיידקים חדשים: ריאדהנסיס (Riyadhensis)
בפיתוח פורץ דרך, מדענים בבית החולים ומרכז המחקר על שם המלך פייסל - King Faisal Specialist Hospital and Research Centre (KFSH&RC) זיהו זן חדש של חיידקים, המכונה "Stenotrophomonas Riyadhensis" באמצעות יישום טכנולוגיית ריצוף גנום שלם (WGS). תגלית זו מסמלת התקדמות משמעותית בהבנת האופן שבו חיידקים מתקשרים עם תרופות קיימות, וסוללת את הדרך לאסטרטגיות טיפוליות חדשניות.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI