דף הבית תחבורה ורכב ביטוח הניתנים להזמנה
הניתנים להזמנה
Lior Nachshon 22/08/17 |  צפיות: 422

אם אתם מחפשים מתנה מקורית לחבר או בן זוג או בת זוג או לבן משפחה או לידיד או לכל אדם אחר, קשה לפעמים למצוא מתנה ממש מיוחדת ושונה. אם האדם שאתם מתכוונים לתת לו את המתנה הוא אדם מיוחד עם חשיבה מיוחדת ושונה, כדאי למצוא לו מתנה מיוחדת ושונה. אדם כזה יעריך וייהנה ממתנה שהיא לא סטנדרטי והיא ייחודית ומיוחדת.

איך לקנות מתנה מקורית בצורה נכונה וחכמה

מצד אחד אנשים עושים מאמץ גדול לקנות מתנה מיוחדת ומקורית ויוצאת דופן אך מצד שני ניתן לטעות ולתת מתנה שלא תשמח ולא תתאים אם היא מקורית מידי ולא מתאימה למקבל המתנה לכן צריך לבחור מתנה מקורית אבל מתנה שנבחרת בטוב טעם ומתאימה למקבל המתנה.

גם מתנה מקורית מחייבת היכרות טובה של מקבל המתנה

כדי להתאם מתנה מתאימה למקבל המתנה כדאי להכיר טוב את מקבל המתנה. אם אתם ביחסים קרובים על מקבל המתנה, אתם יודעים מה הם תחומי העניין שלו ומה מרתק אותו ומה משמח אותו ומה מפנק אותו. אם אתם רוצים לקנות מתנה מקורית למישהו שאתם פחות מכירים כדאי להתייעץ עם מכרים משותפים או עם אנשים שקרובים אליו ולשמוע מהם מה יתאים לו או לה בתור מתנה מקורית.

האם הערך הכספי של המתנה הוא זה שקובע?

מתנה לא חייבת להיות יקרה מאוד. מתנה מקורית יכולה להיות גם צנועה מבחינת עלות אבל עדיין להיות מיוחדת ושונה כדאי כמובן להתאים את גודל המתנה לגודל האירוע ולבחור מראש ומתוך תכנון מתנה בתקציב שהחלטתם עליו מראש ושהוא מתאים לכם והולם את האירוע. ניתן גם למצוא מתנה מקורית און ליין. וגם בחנויות רגילות ניתן למצוא מתנות מקוריות שהן חפצים ומתנות מקוריות שהן מתנות חווייתיות.

מתנות חווייתיות

כדאי לבחור מתנה שהיא חפץ למי שמעריך סוג כזה של מתנות אך מי שיש לו כמעט הכול, יידע להעריך גם מתנה שהיא מתנה חווייתית כמו פעילות מהנה כל שהיא. אם זו פעילות מפנקת שמקבל המתנה מקבל כמו טיפול יופי או טיפוח או פעילות מרגשת כמו טיול בכדור פורח או קורס שייט ועוד מתנות חווייתיות מיוחדות מרגשות.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 Lior Nachshon


 


מאמרים נוספים מאת Lior Nachshon
 
הפוך זכרונות מתוקים עם מתנות ייחודיות
רבים נלחצים כאשר הם צריכים לחפש מתנה לחבר אבל האמת שאין סיבה לדאגה. בעזרת האינטרנט ניתן למצוא בקלות מתנה לחבר וזה אפילו די כיף.

הפתעה יקיריכם עם ייחודיות ותופס עיניים מתנות
תכשיטים הם תמיד מתנה מעולה, בעיקר כאשר מדובר במתנה לחברה. מחירי התכשיטים יכולים להגיע לסכומי עתק, אבל לא כל תכשיט הוא טבעת זהב עם יהלום

רכוש און ליין מתנות בהתאמה אישית
מתנה בהתאמה אישית היא למעשה מתנה המותאמת לסגנון חייו של מקבל או מקבלת המתנה וזאת בהתאם למספר מאפיינים מקדימים כגון: גיל, תחום עיסוק, תחומי עניין, תחביבים וכדומה.

מציאת ה- מתנות מקוריות עבורו
22/03/18 | אופנה
כפועל יוצא מכך, את המתנה המקורית ביותר עבור בן הזוג או כל אדם הקרוב ויקר לליבכם, מומלץ לבחור בהתאם לגילו, תחביביו האישיים, וכמובן, הסיבה המרכזית בגינה אתם מעוניינים להעניק לו את המתנה.

הניתנים להזמנה
22/08/17 | ביטוח
כדאי לבחור מתנה שהיא חפץ למי שמעריך סוג כזה של מתנות אך מי שיש לו כמעט הכול, יידע להעריך גם מתנה שהיא מתנה חווייתית כמו פעילות מהנה כל שהיא. אם זו פעילות מפנקת שמקבל המתנה מקבל כמו טיפול יופי או טיפוח או פעילות מרגשת כמו טיול בכדור פורח או קורס שייט ועוד מתנות חווייתיות מיוחדות מרגשות.

מתנות ישמחו לבב אנוש
18/07/17 | קניות
לאור כל, אם גם אתם בימים אלו מחפשים להעניק מתנה לאדם אהוב, אל תשכחו שלושה דברים חשובים: האחד שהמתנה אמורה לשמח את האדם שעבורו היא מיועדת, ולא רק אתכם. שנית שכל מתנה היא הרבה יותר מוצלחת לצד כמה מילים שכתובות על פתק ולבסוף שכל מתנה הרבה יותר מרגשת כאשר לכמה רגעים היא מוסתרת מאחורי נייר עטיפה, רגע לקראת הקריעה. תיהנו!

מתנות לאישה שיתנו לה הרגשה מצוינת – כי כל אחת רוצה להרגיש מיוחדת
שעות רבות בבית הגברים שלהם מחפשים דרכים לתת מתנות לאישה שיתנו לה הרגשה מצוינת מתנות שישנו לה את מצב הרוח יחזקו ויתנו לה כוח להמשיך בכל הפעילויות להן היא נדרשת.

מתנות אישיות לגבר שלך - כי למה לא להעריך את מה שהוא עושה עבורך?
09/05/17 | אופנה
המשפחה, ילדים הורים וקרובים אחרים, או חברות שהגבר שלהן קיבל מהן בעבר מתנות לאירועים שונים. הטיפ הטוב ביותר לנשים שרוצות לרכוש לגבר שלהן מתנות. מצאת משהו שמוצא חן בעינייך תרכשי אותו ותתני לו במועד המתאים.

רעיונות מקוריים למתנות לגבר
לכל חנות לממכר מתנות לגבר יש קטלוג שמתפרסם באתר שלה באינטרנט זוהי דרך טובה לחפש רעיונות מקוריים למתנות לגבר וזו גם הזדמנות לבקר בחנות ולראות פיזית את המתנה.

מתנות אישיות לגבר שלך
28/03/17 | אופנה
חלק מהמתנות האישיות לגבר כוללות גם את בת הזוג כמו יום כיף משותף, הצגה או סופ"ש רומנטי בצימר או בבית מלון. גיחה לסופ"ש בחו"ל עם ארוחה רומנטית במסעדת יוקרה ויש עוד רעיונות שניתן לממש אותן.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI