דף הבית מחשבים וטכנולוגיה מחשבים וטכנולגיה - אחר INFINIDAT מגייסת 95 מיליון דולר בסבב גיוס שלישי על פי ערכת שווי של 1.6 מיליארד דולר
INFINIDAT מגייסת 95 מיליון דולר בסבב גיוס שלישי על פי ערכת שווי של 1.6 מיליארד דולר
איריס וינשטיין 09/10/17 |  צפיות: 2840

זרוע ההשקעות הפרטיות של גולדמן זקס מובילה את סבב הגיוס הנוכחי עם המשך השתתפותה של קרן TPG Growth

· סבב הגיוס הנוכחי מביא את סך ההשקעות ב-INFINIDAT ל- 325 מיליון דולר.

· לקוחות החברה הטמיעו למעלה מ-2 אקסה-בייט בייצור והם כוללים רבים מארגוני האנטרפרייז הגדולים בעולם.

· החברה רווחית, כשמאחוריה 13 רבעונים בהם נרשם גידול בהכנסות, כולל גידול של 250% שנה אחר שנה ב- 2017.

INFINIDAT, ספקית פתרונות אחסון הנתונים העצמאית המובילה בשוק בקנה מידה של פטה-בייט, השלימה סבב גיוס שלישי בהיקף של 95 מיליון דולר. את הגיוס הובילה זרוע ההשקעות הפרטיות של גולדמן זקס (PCI), עם השתתפות חזקה של מובילת הסבב השני, TPG Growth. עד כה החברה גייסה סך 325 מיליון דולר. עם כמה מאות לקוחות אנטרפרייז, אשר אימצו את פלטפורמת ה- InfiniBox ונפח אחסון של יותר מ-2 אקסה-בייט (שני מיליארד ג'יגה-בייט), שהוטמע גלובלית, INFINIDAT ביססה את עצמה כמובילה החדשה בתעשיית אחסון הנתונים שהיקפה כ- 40 מיליארד דולר.

"שברנו כל שיא של גידול שנרשם בחברת אחסון נתונים במספר שנים בודדות על ידי התמקדות ביסודות: הבנה של צרכי הלקוח, התעלמות ממחזורי הייפ(Hype circle)ואימוץ תרבות כוללת של חדשנות ומצוינות בהנדסה," אמר משה ינאי, יו"ר ומנכ"ל INFINIDAT. "אנו שמחים כי גולדמן זקס מצטרפת אלינו לפרק הבא של מסע זה".

INFINIDAT הוקמה ב- 2011 והחלה למכור את ספינת הדגל שלה, ה- InfiniBox, בשנת 2014. לקוחותיה הראשונים כללו חלק מחברות הטלקום הגדולות בעולם, בנקים וספקי ענן, אשר הטמיעו את ה- InfiniBox על מנת לבצע קונסולידציה של מספר גדול של מערכות אחסון לגאסי לפלטפורמה יעילה יותר. כל פתרון InfiniBox מנהל למעלה מ- 5 פטה-בייט (5 מיליון ג'יגה-בייט) של נתונים ומספק את הביצועים והאמינות המובילים בתעשייה. שלא כמו מערכות אחסון מסורתיות, InfiniBox מביא גישה מבוססת תוכנה, ועושה שימוש באלגוריתמים של Machine Learning על מנת לספק ביצועים ואמינות גבוהים מאד מתוך חומרה בעלת עלות נמוכה, כאשר הוא כולל את אותם סוגי כונני דיסקים בעלי קיבולת אולטרה-גבוהה אשר נמצאים בשימוש על ידי גוגל, פייסבוק ומפעילי ענן אחרים בקנה מידה נרחב.

ל- INFINIDAT משרדים ב- 17 מדינות ושני מטות בוולת'ם מסצ'וסטס ובהרצליה, והיא כעת מעסיקה 500 עובדים סביב העולם.

"אנו שמחים להיות שותפים של INFINIDAT," אמר הולגר סטאוד, סגן נשיא להשקעות פרטיות בגולדמן זקס. "לחברה שיאים מרשימים של חדשנות טכנווגית וגידול חזק ברווחיות, אשר מתבלטים על רקע העמיתים שלה בתעשיית האחסון".

חברתהאנליסטים IDC צופה כי עד 2025, נפח המידע הגלובלי יגדל עד 163 זטה-בייט, או פי עשרה יותר מ- 16.1 זטה-בייט שיוצרו בשנת 2016. בעוד הגידול באחסון בעשור האחרון הונע על ידי התפוצצות התוכן במדיה החברתית ועל ידי מידע נוסף שהופק על ידי משתמשים, הגידול בעשור הקרוב יווצר על ידי מידע שיופק ממכונות, כולל עליה ב-IoT, בינה מלאכותית, אנליטיקה ומדע הגנטיקה. IDC גם צופה כי עיקר הגידול באחסון המידע יוסט ממידע שמופק על ידי משתמשים למידע שמופק על ידי ארגוני אנטרפרייז.

INFINIDAT מאמינה כי עידן המידע החדש של ארגוני האנטרפרייז דורש דרך חשיבה חדשה על אחסון מידע: ארכיטקטורה חדשה שהינה שונה בתכלית מפלטפורמות ענן ממוקדות-צרכנים של העשור האחרון וממערכות אחסון הלגאסי שהגיעו לפניהם.

"המשימה שלנו היא לאחסן את הידע האנושי על מנת לאפשר סוגים חדשים של מחשוב," אומר בראיין קרמודי, סמנכ"ל טכנולוגיות ב-INFINIDAT. "בעוד שאר התעשייה סבה על הציר של מערכי אחסון קטנים ויקרים של All Flash, על מנת לשמור את המחיר לגיגה-בייט גבוה כל האפשר, אנו בנינו ארכיטקטורת תוכנה חדשה שתוכננה במפורש עבור העשור הקרוב של היפר-גידול בשוק הפטה-בייט; הפתרון שלנו הינו חלקיק של המחיר ומוביל בהיבטי ביצועים ואמינות".

"TPG שמחה להגדיל את השקעתה ב- INFINIDAT," אמר טים מיליקין, מנהל קרן ההשקעות TPG. "INFINIDAT השיגה גידול מתמשך בעודה מיישמת את החזון ארוך הטווח שלה שיבסס את מובילותה בתעשיית אחסון הנתונים".

"אנו מצפים לישם את ההשקעה שהשגנו בסבב גיוס זה על מנת להאיץ את החדשנות שלנו, להשיג יותר לקוחות, לנוע מהר יותר ולהמשיך לשרת את קהילת הלקוחות הנאמנים והמדהימים שלנו" אמר דן שפרונג, סגן נשיא למכירות EMEA ב- INFINIDAT.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 איריס וינשטיין


 


מאמרים נוספים מאת איריס וינשטיין
 
חברת F5 ממנה את ארז הסה ל- Sales Specialist באירופה המזרח התיכון ואפריקה
חברת F5 ממנה את ארז הסה ל- Sales Specialist EMEA. במסגרת תפקידו יהיה הסה אחראי על מכירת פתרון ה-Distributed Cloud, פתרון הSAAS - והסקיוריטי של F5 , בשיתוף עם אנשי מכירות ושותפים עסקיים של F5 ברוב מדינות EMEA על מנת לאתר, למצב ולמקד את פתרון הענן של F5 ללקוחות חדשים וקיימים של החברה.

חברת Snyk , המובילה העולמית לאבטחת פלטפורמות פיתוח, חתמה על הסכם שותפות עם COMMITלשוק הישראלי
חברת Snyk , המובילה העולמית לאבטחת פלטפורמות פיתוח , חתמה על הסכם שותפות עם COMMIT. הסכם זה יאפשר ללקוחות COMMIT להנות מפלטפורמת אבטחה המיועדת למפתחים וישמש גם את הפעילות הענפה, של זרוע הפיתוח במיקור חוץ, שלה.

שלמה יונה מונה למנהל החטיבה העסקית של F5 בישראל ויוון
שלמה יונה (51), מונה למנהל החטיבה העסקית של F5 בישראל ויוון. במסגרת תפקידו יוביל יונה את קבוצת המכירות ללקוחות אנטרפרייז ולארגונים מובילים בעולמות הטלקו, ההייטק והבריאות. בין היתר, ינהל יונה את צוותי המכירות בענפים אלו ויפעל להעמקת פתרונות החברה ולפיתוח שווקים חדשים, כמו גם לקידום פתרונות טכנולוגיים חדשים באזור.

אביב ששוני מונה למנהל החטיבה הביטחונית והציבורית של F5 בישראל וקפריסין
אביב ששוני (49, נ+4), מונה למנהל החטיבה הביטחונית והציבורית של F5 בישראל וקפריסין. במסגרת תפקידו ששוני יפעל להעמקת הפעילות והגדלת המכירות באזור. בנוסף, ששוני יהיה מנוי על גיבוש תכנית אסטרטגית להרחבת פעילות החברה ומערך המכירות בקפריסין ויישומה, תוך יצירת ערוצי שיווק חדשים והעמקת ערוצים קיימים, וקידום יוזמות לפיתוח שותפים מקומיים.

חברת F5 מספקת טכנולוגיה לצמצום עלויות ושיפור ביצועים באמצעות תמיכה בפרויקט טלמטריה בקוד פתוח
חברת F5 (NASDAQ: FFIV) מכריזה על המשך תמיכתה ב-OpenTelemetry של Cloud Native Computing Foundation - מסגרת קוד פתוח, המספקת כלים סטנדרטיים להפקה וייצוא של נתוני טלמטריה, המסייעים לנתח טוב יותר ביצועים ופעילות של פתרונות טכנולוגיים בסביבת מערכות המידע.

מחקר גלובלי של F5 Labs: חמישית מבקשות האימות הן זדוניות
מחקר חדש של F5 Labs חושף כי זהויות דיגיטליות הפכו לשדה קרב בזירת הסייבר, כאשר חמישית מבקשות האימות מגיעות ממערכות אוטומטיות זדוניות. דוח 2023 Identity Threat Report: The Unpatchablesניתח 320 מיליארד טרנזקציות של נתונים, המתרחשות במערכות של 159 ארגונים בין מרץ 2022 לאפריל 2023. כאשר ההתקפות אינן מיורטות, שיעור האוטומציה הממוצע, המהווה אינדיקטור להתקפות credential stuffing, עמד על 19.4%. שיעור זה ירד ביותר משני שליש, ל-6%, כאשר יורטה הפעילות הזדונית באופן יזום.

קבוצת אמן תשווק ותטמיע את פתרונות ה-ERP הענניים של Infor בישראל
קבוצת אמן חתמה על הסכם שיתוף פעולה לשיווק והטמעה של פתרונות ה-ERP הענניים של חברת Infor לארגוני תעשייה. במסגרת השותפות, קבוצת אמן תהיה אמונה על פעילות פתרונות Infor CloudSuite בישראל ותספק שירותים מקצה לקצה לארגוני תעשייה, החל משלב המכירה, דרך ביצוע פרויקטי הטמעה וכלה במתן תמיכה ושירות שוטף. ההסכם בין החברות קובע עוד כי חברת Infor תבצע לוקליזציה של הפתרונות לשפה העברית, לרגולציה ולחוקי המיסוי הישראליים.

חברת F5 משיקה מטה חדשני בישראל למחקר ופיתוח, לפעילות העסקית ולאקדמיה הטכנולוגית
חברת F5 משיקה מטה חדשני בישראל למחקר ופיתוח, לפעילות העסקית ולאקדמיה הטכנולוגית. המטה, הממוקם במגדל One Tower רוגובין אקרו במוקד העסקים השוקק של רמת גן, מתפרס על פני שלוש קומות בהיקף של 4,500 מ"ר. פרויקט הקמת המטה בוצע על ידי סתר אדריכלים.

מחקר של F5 חושף את דרגת הבשלות הדיגיטלית של ארגונים ביחס לקצב השינוי
מדד הבשלות הדיגיטלית, Digital Maturity Index1, הראשון של F5, כולל 300 תגובות מדוח State of Application Strategy Report לשנת 2023, שהוערכו על פי סט של שש יכולות טכניות2. תשתית, העברת אפליקציות, נתונים, הנדסת אמינות אתרים (SRE), נראות ואוטומציה, ואבטחה.

גילת טלקום משיקה פלטפורמת שירותים חדשה לספקי אינטרנט המבוססת על פתרונות F5
גילת טלקום משיקה פלטפורמת שירותים חדשה לספקי האינטרנט הישראליים, המבוססת על הפתרונות הטכנולוגיים המתקדמים של חברת F5. הפלטפורמה מאפשרת לספקי השירות להציע למשתמשים חבילות מוזלות, מהירות וביצועים גבוהים יותר. היקף פרויקט הטמעת פתרונות F5 בפלטפורמה של גילת מוערך במעל מיליון שקלים. הפלטפורמה סופקה בימים אלו למספר ספקי שירות גדולים ומובילים בישראל.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI