דף הבית הודעות לעיתונות צרכנות וקניות LEGO Education משיקה פעילויות מייקינג חדשות לבתי ספר
LEGO Education משיקה פעילויות מייקינג חדשות לבתי ספר
חיים נוי 24/01/18 |  צפיות: 5223


LEGO Education משיקה פעילויות מייקינג חדשות לבתי ספר

מחנכים יכולים להתנסות בפעילויות החינמיות החדשות של LEGO® Education Maker, לקבל עצות להקמת מייקרספייס בבתי הספר שלהם ולשתף את פעילות ה"מייקינג" שלהם באמצעות לבני לגו בכיתות בהרשמה לפרס המורה של LEGO Education.

בילונד, דנמרק, 23 בינואר 2018, (BUSINESS WIRE):

LEGO® Education Maker, רצף של פעילויות ללמידה מוקדמת עד חטיבת הביניים, זמין היום לבתי ספר ברחבי העולם. הפעילויות מתרכזות סביב לבנת הלגו האייקונית בהשראת היצירתיות העליזה והפתוחה של עולם המייקינג. הפעילויות החינמיות החדשות של LEGO Education Maker כוללות אתגרים מדרבנים לכל תלמיד בכל רמת חינוך, ומשלבות פתרונות של LEGO Education, וביניהם LEGO Education STEAM Park, LEGO Education Simple Machines, LEGO Education WeDo 2.0, LEGO® MINDSTORMS® Education EV3 ו-LEGO Education Simple and Powered Machines.

הפעילויות החדשות של LEGO Education Maker מאפשרות למידה בלתי-מוגבלת לכל הגילאים

בפעילויות החדשות של LEGO Education Maker, המחנכים הופכים למנחים, בעודם מובילים את תלמידיהם בסדרה של אתגרים פתוחים מבוססי בעיות, הקשורים לתרחישים מציאותיים. התלמידים חוברים יחד כדי להגדיר בעיה, להעלות רעיונות, להגדיר קריטריונים לתכנון וליישם את המימצאים שלהם, על מנת לפתח ולהרכיב פתרונות חדשניים. בפעילויות של LEGO Education Maker משולבים מנועים וחיישנים קלים-לתכנות, המאפשרים פיתוח מיומנויות חיוניות למאה ה-21, תוך עידוד עבודת צוות בין התלמידים, חשיבה ביקורתית, פתרון בעיות ומיומנויות תקשורת.

גלו את הפעילויות החדשות של LEGO Education Maker, וכן רעיונות להקמת מייקרספייס היום, באתר www.LEGOeducation.com/maker.

פרס המורה השנתי של LEGO Education להוקרת הוראה חדשנית ומייקינג ברחבי העולם

היום, מחנכים מרחבי העולם מוזמנים להירשם לפרס המורה של LEGO Education (LEGO Education Teacher Award), תוכנית גלובלית שנועדה להוקיר הוראה חדשנית במקצועות המדע, הטכנולוגיה, ההנדסה והמתמטיקה. השנה, פרס המורה של LEGO Education מעודד מחנכים בחינוך יסודי ותיכוני לשתף את פעילות ה"מייקינג" שלהם בלבני לגו בכיתות.

בעקבות ההצלחה של פרס המורה של LEGO Education בשנה שעברה, במסגרתו השתתפו זוכים מרחבי העולם בכנס LEGO Education 2017 בבילונד, דנמרק כדי להציג שיטות חדשניות ולחלוק אותן עם מחנכים בעלי אופן חשיבה דומה, החיפוש אחר קבוצת המחנכים המוכשרים והמסורים של השנה הזאת נמצא בעיצומו.

הזוכים יקבלו הזדמנות להציג את עבודתם בכנס LEGO Education 2018 בבוסטון, ארה"ב מה-5 עד 7 ביוני 2018, בשיתוף פעולה עם אוניברסיטת טאפטס.

מחנכים מכל העולם יכולים להירשם לפרס המורה של LEGO Education כאן.

אודות LEGO Education

LEGO Education מציעה חוויות למידה ופתרונות הוראה עליזים, המבוססים על מערכת הלבנים של לגו, חומר השייך לתוכנית הלימודים ומשאבים פיזיים ודיגיטליים לגני ילדים, בתי ספר יסודיים, חטיבות ביניים וחוגים. מזה 35 שנה, אנו משתפים פעולה עם מחנכים כדי בהוראה באופן מרתק, מעורר השראה ויעיל. הפתרונות שלנו מאפשרים לכל תלמיד להצליח, בכך שהם מעודדים אותו ללמוד באופן פעיל ותוך שיתוף פעולה, לפתח מיומנויות לאתגרים עתידיים וליצור דפוס חשיבה חיובי לגבי למידה.

LEGO והלוגו של LEGO הם שמות מסחר של LEGO Group. ©2018 The LEGO Group.

LEGO and the LEGO logo are trademarks of the LEGO Group. ©2018 The LEGO Group.

LEGO Education Global Communications
Kari Sherrodd, +1 860-835-6510
[email protected]

תוכן הודעה זו בשפת המקור, מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.

גלריית תמונות/מולטימדיה אפשר למצוא בכתובת:

http://www.businesswire.com/cgi-bin/mmg.cgi?eid=51746223&lang=en[MS1]

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
Anaqua הופכת הגשת פטנטים במדינות אחרות ליתרון אסטרטגי עבור אנשי מקצוע בתחום הקניין הרוחני
Anaqua, הספקית המובילה של טכנולוגיות לניהול חדשנות וקניין רוחני (IP) עבור תאגידים, משרדי עורכי דין וממשלות, מכריזה על תוספת לפתרון Foreign Filing שלה, ומשפרת את היכולות של פלטפורמת ניהול הקניין הרוחני שלה, AQX®. Anaqua שינתה את הפרדיגמה להגשת בקשת קניין רוחני במדינות אחרות עבור אנשי מקצוע בתחום, והפכה מערך מכביד של משימות אדמיניסטרטיביות ידניות לפתרון אסטרטגי ואוטומטי שמספק בידול, ומניע קבלת החלטות מהירה כדי לעזור להגן על קניין רוחני באופן גלובלי.

EBC Financial Group משתפת פעולה עםUnited to Beat Malaria - קמפיין של קרן האו"ם, כדי להגן על ילדים פגיעים ומשפחותיהם מפני מלריה
EBC Financial Group מגבירה את מאמצי מיגור המלריה, תומכת בהתערבויות בריאות קריטיות ובהעצמה קהילתית

אחסון הגיבוי השכבתי של ExaGrid נבחר ל"פתרון גיבוי הנתונים של השנה" בתוכנית Data Breakthrough Awards השנתית החמישית
תוכנית פרסים בינלאומית יוקרתית מכריזה על מוצרים וחברות מצטיינים בטכנולוגיית הנתונים

Duck Creek מארחת את הוועידה השנתית, One Duck Creek Summit, כדי לבנות קשרים, שייכות וקהילה
Duck Creek Technologies (דאק קריק טכנולוגיות), ספקית הפתרונות החכמים המגדירה את עתיד ביטוחי הרכוש והנפגעים (P&C) ותעשיית הביטוח הכללי, מארחת היום את One Duck Creek Summit בקולומביה, דרום קרוליינה, ומפגישה עובדים מכל רחבי הגלובוס.

Games Global מכריזה על הגשת הצהרת רישום להנפקה ראשונית מוצעת לציבור
Global Games Ltd מפתחת, מפיצה ומשווקת מובילה של תוכן משחקי חדשני בסגנון קזינו מקוון ופתרונות משולבים עסק לעסק למפעילי iGaming ברחבי העולם על בסיס גודל רשת האולפנים שלה, הודיעה היום כי היא הגישה בפומבי הצהרת רישום על טופס F-1 לרשות ניירות ערך של ארה"ב ("SEC") בנוגע להנפקה ראשונית המוצעת לציבור של מניותיה הרגילות.

חשיפת הנושא של כנס יוזמת ההשקעות העתידיות השמינית: "אופקים אינסופיים: משקיעים היום, מעצבים את המחר"
The Future Investment Initiative - מכון יוזמת ההשקעות העתידיות (FII) נרגש להכריז על הנושא למהדורה השמינית הקרובה של כנס FII, המתוכנן להתקיים בתאריכים 29-31 באוקטובר 2024, במרכז הכנסים הבינלאומי היוקרתי על שם המלך עבד אל-עזיז (KAICC) בריאד, ערב הסעודית.

ערב הסעודית מבליטה יוזמות של השקעות בתיירות בפורום הבינלאומי להשקעות בתחום אירוח
משרד התיירות הסעודי ממלא כעת תפקיד משמעותי בפורום הבינלאומי להשקעות של בתי מלון (IHIF), ומציג הזדמנות ייחודית למשקיעים עולמיים לקחת חלק ולהיכנס לתוך נוף התיירות המשגשג של הממלכה.

פרסי Stevie® מכריזים על הזוכים בפרסי Stevie® השנתיים ה-18 עבור מכירות ושירות לקוחות
הזוכים בפרסי Stevie® (The Stevie® Awards ) עבור מכירות ושירות לקוחות השנתיים ה-18, המוכרים כפרסי שירות הלקוחות ופרסי המכירות המובילים בעולם, נחשפו בשישי 12.4 בטקס חגיגי בלאס וגאס, נבאדה, ארה"ב, בהשתתפות יותר מ-400 מנהלים מרחבי העולם.

TokenEx ו-IXOPAY מתמזגים ויאפשרו לסוחרים לייעל את השימוש במספר תהליכי עיבוד תשלומים
פלטפורמת מיטוב התשלומים עבור מסחר גלובלי מספקת טוקניזציה רב-ערוצית, תזמון תשלומים וניהול מחזור חיים של כרטיסים

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI