דף הבית חוק ומשפט ירושה עורך דין צוואות וירושות
עורך דין צוואות וירושות
קידום ישיר 29/01/18 |  צפיות: 10999

עורך דין צוואות וירושות

צוואה, הינה מסמך אישי של כל אדם, המצווה את רכושו ליורשיו. אותו אדם פונה אל עורך דין צואות וירושות כאשר על פי החוק הוא בעל דעה צלולה ומיושבת. היתרון הרב של הצוואה, הינו שאותו דם, יכול לשנות את הצוואה במהלך חייו על פי שיקול הדעת הבלעדי שלו. גם אנשים צעירים שלא הגיעו לגיל הזקנה, עדיין עורכים צוואות היות והחיים הם כה דינאמיים שאין לדעת מה יילד יום. הורים רבים, המרגישים אחריות כלפי ילדיהם יש להם מניע לפנות לעורכי דין המתמחים בדיני ירושות. במידה ואדם לא הספיק לכתוב צוואה, הרכוש וכספו, יחולק בין ילדיו שווה בשווה, או בין יורשיו במידה והיה ערירי ללא ילדים.

במידה והצוואה היא ברורה וקל להבינה, לא תהיה סיבה שהיורשים יסתכסכו ביניהם לאחר מותו של המצווה. יש לציין, כי צוואות וירושות הינו סקטור משפטי רחב, היות וקיימים בו מונחים וחוקים  רבים. ניתן יהיה לכתוב צוואה בכמה דרכים, כך שתהיינה חוקיות וברות תוקף. החוק מורה, כי כאשר המצווה הולך מן העולם, רכושו שמצווה ליורשיו הם אלה היורשים מכוח הצוואה על פי חוק. יש למצוא עורך דין צוואות וירושות, כך שהצוואה תהיה ללא דופי.

היורשים החוקיים של המצווה

לרוב, יורשיו החוקיים של המצווה, יהיו אשתו וילדיו.  הצוואה חייבת להיכתב ע"י אדם שהוא בן למעלה מל-18 שנה והוא כשיר מבחינה נפשית לכתוב אותה. רק עורכי דין המתמחים בדיני ירושה, הם אלה שמוסמכים ורשאים לערוך צוואות. לאחר שהצוואה תיחתם סופית, היא תעבור לרשם הירושות. צוואה חייבת להיות כשרה ובמידה והופרו בה הכללים, ביהמ"ש לענייני משפחה בהוראתו של שופט, יהיה רשאי לבטלה. אם המצווה נפטר, קרוביו יהיו רשאים לפתוח בהליכים המשפטיים הדרושים בכדי לחלק את העיזבון.

יש לציין כי זוגות שעומדים לפני גירושין, או שאינם חיים בזוגיות טובה, ישנה חשיבות ראשונה לעריכת צוואה על ידם. עוה"ד של המצווה, יהיה זה שאחראי עלחלוקה נכונה של עיזבון המצווה, על פי הצוואה עצמה. לאחר מות המצווה, יש להגיש בקשה לרשם הירושות, כאשר הרשם יפרסם מודעה בעיתון ויבדוק אם היא אף שונתה. ישנה ארכה של 14 יום להגשת התנגדות מצד היורשים או קרוביהם.

הסוגים השונים של הצוואות

ישנם כמה סוגי צוואות ואלה הן:

· צוואה בכתב יד

· צוואה בפני רשות- הכוונה היא אל צוואה אשר נערכה בפני שופט, עו"ד או נוטריון

· צוואה בעל פה- צוואה הנערכת בעל פה בפני שני עדים במצב שבו המצווה נמצא על ערש דווי.

הצוואה היותר מוכרת, הינה צוואה  בכתב, כאשר המצווה ירשום את צוואתו בכתב ידו ויצווה את רכושו וחסכונותיו ליורשים שבהם הוא בחר. יש להקפיד, כי בעת עריכתה של הצוואה הנכסים השונים יהיו מפורטים בה בהתייחס לאפשרות של היורשים לביצוע העברת הנכסים ביניהם, או לחלופין, לצדדים אחרים ללא חיובי מס. החשיבות המכרעת בחירת עורך דין צוואות וירושות, הינה בכך שעוה"ד יוכל לפתור את הבעיות השונות באופן החוקי והמקובל.

המאמר באדיבות משרד עו"ד אבי נימצוביץ, אהבתם את המידע? נשמח לקבל מכם לייק בפייסבוק של אבי נימצוביץ ותוכלו לעקוב אחרינו ולקבל שפע של מידע עדכני על עולם המשפטים.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 קידום ישיר

קידום ישיר



 


מאמרים נוספים מאת קידום ישיר
 
הונדה אופנועים טרייד אין
23/11/18 | אופנועים
אם אתם רוכבי אופנועים, לבטח ביקרתם לפחות פעם אחת במרכז המכירות והשירות של הונדה אופנועים טרייד אין בישראל. כאשר אתם מעוניינים לשדרג את הקטנוע הישן לקטנוע חדש ומתקדם יותר, ניתן יהיה למכור את הקטנוע בשוק הפרטי ולרכוש אופנוע שיהיה בשנתון מתקדם, או אופנוע חדש לחלוטין. לרוב תמיד כדאי כי תהיה זו היבואנית של אופנועי הונדה שאצלה אתם תהיו מעוניינים לרכוש אופנוע. אם יש להוסיף סכום כסף, ניתן יהיה לקבל תנאי מימון בתנאים נוחים ומשתלמים.

אומרים לכם השתלת שיער בטורקיה היא מסוכנת? שקר מוחלט
ישנם אלפי ישראלים הנוהרים לטורקיה מידי חודש לצורך השתלת שיער, חלקם חוזרים עם השתלות מוצלחות יותר וחלקם עם השתלה פחות מוצלחת, גם אני עשיתי השתלה בטורקיה והבחירה בקליניקה טובה לא הייתה פשוטה אך בסוף מצאתי קליניקה מעולה. עשיתי השתלה שהחזירה לי את הפוני מלא ושופע כפי שהייתי צעיר וזה מילא את ליבי. לכן אמליץ לכם לא להאמין לכל הפרסומים השוללים את טורקיה, טורקיה היא מדינה נהדרת לטייל בא ובטח גם להשתלת שיער עם הטכנולוגיה המתקדמת FUE.

החלפת צילינדר – כל המידע
צילינדר, הינו אחד מהמנעולים הנפוצים עבור בעלי דרות, משרדים ובתים פרטיים. בגלל צורת הצילינדר שהיא גליל, כך שניתן לפרוץ אותו באופן מקצועי, מבלי שייגרם נזק לדלת. לפעמים, לא תמיד חייבים לפרוץ צילינדר שנתקע או שהתקלקל, כי אם החלפה תספיק. החלפת צילינדר, מתבצעת באמצעות אנשי מקצוע, אשר עברו הכשרה מתאימה ומחזיקים ברישיון משטרת ישראל. לרוב הצורך בהחלפת צילינדר מתעורר בשל בלאי, שחיקה, או פגיעות מכאניות בצילינדר עצמו.

טיול לאפריקה- מראות עוצרי נשימה של נופים ובעלי חיים
פירוש המילה ספארי בשפה הסווהילית הינו "מסע" ודרום אפריקה היא מסע קסום לאוהבי הטבע במלוא עוצמתו.

ליווי משפטי לרוכשים ומוכרים של נכסי נדל"ן
דיני המקרקעין,נחשבים ברוב הארצות לתחום המשפטי הדורש התמחות. כל עורך דין אזרחי, יכול לטפל נכון בעסקאות מקרקעין . בישראל, תחום המקרקעין הינו מורכב, היות וישנן קרקעות שעדיין יש בהן חכירה. אדמות אלה, נקראות " אדמות מנהל מקרקעי ישראל".

עורך דין צוואות וירושות
29/01/18 | ירושה
צוואה, הינה מסמך אישי של כל אדם, המצווה את רכושו ליורשיו. אותו אדם פונה אל עורך דין צואות וירושות כאשר על פי החוק הוא בעל דעה צלולה ומיושבת. היתרון הרב של הצוואה, הינו שאותו דם, יכול לשנות את הצוואה במהלך חייו על פי שיקול הדעת הבלעדי שלו.

עורך דין קניית דירה
מי שעומד לבצע עסקת נדל"ן כגון רכישת דירה, עליו למצוא עורך דין קניית דירה, אשר בקיא בדיני מקרקעין, כזה העוסק בתחום המקרקעין ביום, יום ומודע לכל הקשיים בעסקאות נדל"ן. לא כדאי לפנות לעו"ד שמציע שכ"ט זול, היות והוא צעיר ולסר ניסיון, היות וקיימת משמעות מכרעת לחוזה הרכישה, מה שיסייע לרוכשים תמיד במשך הזמן

המידע היעיל על מדרסים
26/07/17 | רפואה
רבים אינם יודעים מה המטרה של מדרסים. מכיוון שהגוף שלנו נושא משקל מסוים שמופעל ברובו על כפות הרגליים המטרה היא לתמוך רקמות רכות שעשויות לקרוס על מנת לשפר את היציבה ולבלום זעזועים ולשפר את הנוחות. מדובר על הקלה והפחתה של כאבים ברגליים, בקרסוליים ואפילו בכאבי הברכיים, גב תחתון וכאבי צוואר וכתפיים. כפות הרגליים בסופו של דבר, הם היסודות והבסיס לגוף שלנו.

אינסטלטור מומלץ בתל אביב
12/06/17 | שיפוצים
תל אביב ידועה כעיר ללא הפסקה יש בה הכול, אם מקומות בילוי, בתי מלון, חנויות מפעלים, הרבה בנייני מגורים ובתים פרטיים, וכן בעלי מקצוע רבים. בגלל הלחץ על מערכות האינסטלציה, תמיד טוב שיהיה אינסטלטור מומלץ בתל אביב.

שירותי טכנאי מחשבים מקצועי
היום כל ילד שיודע לפרמט מחשב מתיימר לקרוא לעצמו טכנאי מחשבים אך לא כך פני הדברים, טכנאי מחשבים חייב להיות עם תעודת טכנאי PC וניסיון רב שנים על מנת לפתור תקלות תוכנה וחומרה במחשבים, בעולם של ימינו והטכנולוגיה המתקדמת ישנם גם את המחשבים הניידים והטאבלטים שגם בהם צריך התמחות מיוחדת
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI