דף הבית הודעות לעיתונות צרכנות וקניות ראף סימונס מציג את קולקציית סתיו 2018 שלו ב-CALVIN KLEIN 205W39NYC
ראף סימונס מציג את קולקציית סתיו 2018 שלו ב-CALVIN KLEIN 205W39NYC
חיים נוי 15/02/18 |  צפיות: 5578
ראף סימונס מציג את קולקציית סתיו 2018 שלו ב-CALVIN KLEIN 205W39NYC

תמונות של אורחים סלבריטאים ושורה ראשונה זמינות להורדה: calvin-klein-205w39nyc-f18-runway-show-celeb (הקישור בתוקף עד יום רביעי, 14 במרץ 2018)

תמונות של הקולקציה השלמה זמינות להורדה: calvin-klein-205w39nyc-f18-runway-show-link (הקישור בתוקף עד יום שלישי, 13 במרץ 2018)

ניו יורק, 14 בפברואר 2018, (BUSINESS WIRE) :

קלווין קליין הודיע היום שמנהל הקריאייטיב הראשי של המותג, ראף סימונס, הציג את תצוגת המסלול סתיו 2018 שלו CALVIN KLEIN 205W39NYC בבורסה האמריקנית לניירות ערך בעיר ניו יורק אתמול בערב.

"הקולקציה הזאת היא התפתחות של המושג קלווין קליין מבחינתי -- של מבט לתוך החברה האמריקנית -- אבל עכשיו רחב יותר, אוניברסלי. זאת אלגוריה של מפגש בין עולמות ישנים ועולמות חדשים, שמתייחסת לגילוי אמריקה, מירוץ החלל בשנות השישים ועידן המידע במאה העשרים ואחת. כביטוי של רעיון הדמוקרטיה, אין היררכיה תרבותית: התמהילים משחררים בגדים ואזכורים מהמשמעות שלהם, מהנרטיבים שלהם עצמם, ויוצרים מהם קולאז' כדי לגלות משהו אחר - חלום שונה. יותר מכל דבר אחר, מהות הקולקציה הזאת היא חופש. מילה שמגדירה את אמריקה, ואת קלווין קליין". ראף סימונס, 13 בפברואר 2018.

תחת הכותרת נופים, תצוגת סתיו 2018 CALVIN KLEIN 205W39NYC הוצגה על קרקע אפית ולא מציאותית שמזכירה סימולטנית אולפן קולנוע. תפאורת הרקע מקבלת השראה מההיסטוריה הקרובה של קלווין קליין, אבל מעוצבת מחדש: קטעים מהמתקנים של סטרלינג רובי עבור המותג מופיעים כנגד חלקים של אסם התבואה מהערבה האמריקנית של המאה התשע עשרה שמופיע בקמפיין אביב 2018 CALVIN KLEIN 205W39NYC; קירות האסם מכוסים בתמונות בגודל של לוח מודעות של יצירות האמנות של אנדי וורהול שהשתמשו בהן באותה קולקציה; לצידן, צינור של תעלת אוורור מגיח, מגע זר של המדעי או המעבדתי. את הריצפה מכסה כמו שטיח שכבה עבה של פופקורן; מרחוק היא נראית כמו שלג.

הקולקציה והמקום הציגו את שיתוף הפעולה המתמשך והמגוון בין קלווין קליין וקרן אנדי וורהול לאמנות חזותית. דמויות הלוני טיונס של האחים וורנר ווייל-אי-קויוטי ורוד-ראנר, שהוקרנו במקור כסרטונים בבתי קולנוע משנת 1949, מופיעים אף הם על בגדים נבחרים. הם מזכירים את תום הילדות, הרעיון המאוד חשוב של נעורים אמריקנים, ואפשר גם לראות בהם משל למרדף אחרי החלום האמריקני.

מר סימונס הציג את קולקציית סתיו 2018 שלו לקהל שכלל את האורחים המפורסמים ניקול קידמן, לופיטה ניונגו, איזבל הופר, מרגו רובי, מילי בובי בראון, A$AP Rocky, לורה דרן, צ'דוויק בוזמן, מייקל ב. ג'ורדן, לטישה רייט, סבסטיאן סטאן, ביל סקרסגרד, לוקס הדג'ס, ג'ודית לייט, קייל מקלקלן, ג'יימס מרפי, סנדי ברנט, סינדי שרמן, קילילה דב היינז, כריסטינה ריצ'י, האריס דיקינסון, אשטון סונדרס, אלכס היברט, רואן בלנשרד, אמנדלה סטרנברג, אניה טיילור ג'וי, רייצ'ל ברוסנהן, אלפי אלן, ברנרד סאמר, דיין דה-האאן, פריס ג'קסון, מאיה הוקי, ג'ק קילמר, ג'וליה גרנר, סרגיי פולונין, אנבלה שיורה, ולריה ביללו, נטשה דפיירון, סינדי קרופורד, רנדי גרבר, קרלי קלוס, קרוליין מרפי, הלנה כריסטנסן, וויני הרלו, ג'לי לין, ג'סיקה ג'נג, קמילה קואליו, הלנה בורדון, ריאן אנדרסון, הלנה האוף, ריצקי הוטין ו-Clara3000, בין היתר.

קלווין קליין הוא מותג סגנון חיים גלובלי שמדגים אידיאלים מתקדמים ונועזים ואסתטיקה מפתה. ברצוננו לרגש את הקהל שלנו ולתת לו השראה תוך שימוש בדימויים פרובוקטיביים ועיצובים מרשימים כדי להצית את החושים.

המותג נוסד ב-1968 על ידי קלווין קליין והשותף העסקי שלנו בארי שוורץ, בנינו את המוניטין שלנו כמובילים באופנה אמריקנית באמצעות האסתטיקה הנקייה והחדשנות של העיצובים שלנו. המכירות הקמעונאיות הגלובליות של מוצרי המותג קלווין קליין עלו על 8 מיליארד דולר ב-2016 והופצו ביותר מ-110 מדינות. חברת קלווין קליין מעסיקה יותר מ-10,000 עובדים בכל העולם. נרכשנו על ידי PVH Corp. ב-2003.

אודות PVH Corp.

עם היסטוריה של 135 שנים, PVH הצטיינה בפיתוח מותגים ועסקים עם מורשת אמריקנית עשירה, והפכה לאחרת מחברות הביגוד הגדולות בעולם. יש לנו יותר מ-35,000 עובדים שפועלים ביותר מ-40 מדינות והכנסות שנתיות של יותר מ-8 מיליארד דולר. אנחנו הבעלים של המותגים האייקוניים CALVIN KLEIN, Tommy Hilfiger, Van Heusen, IZOD, ARROW, Speedo*, Warner's ו-Olga, וגם מותג ההלבשה האינטימית True & Co. שמתמקד בדיגיטל, ומשווקים מגוון של מוצרים תחת מותגים אלה ומותגים ידועים אמריקנים ובינ"ל אחרים שבבעלות או ברישיון.

*המותג ספידו הוא במסגרת רישיון לנצח בצפון אמריקה והקריביים מחברת Speedo International, Ltd.

קרדיטי אמנות:

יצירות אמנות של אנדי וורהול המופיעות על בגדים©/®/TMקרן אנדי וורהול לאמנות חזותית בע"מ

לוני טיונס וכל הדמויות והאלמנטים הקשורים © & TM Warner Bros. Entertainment Inc.

קרדיטי תמונות - דגמי מסלול: © 2018 Giovanni Giannoni

קרדיטי תמונות - דיוקנאות של סלבס + השורה הראשונה: © 2018 BFA.com

תמונות נוספות זמינות בכתובת www.BFA.com

B-ROLL זמין לשידור לפי בקשה

אנשי קשר

Calvin Klein, Inc.
Michelle Bowers, 212-292-9143
מנהלת, יחסי ציבור
[email protected]
או
Jacqueline Giusti, 212-292-9749
מתאמת, תקשורת תאגידית
[email protected]

מקור: Calvin Klein, Inc.

גלריית מולטימדיה חכמה

 

השורה הראשונה בתצוגת המסלול סתיו 2018 CALVIN KLEIN 205W39NYC בניו יורק אתמול בערב

 

ניקול קידמן נוכחת בתצוגת המסלול סתיו 2018 CALVIN KLEIN 205W39NYC

 

מרגו רובי עם ראף סימונס וניקול קידמן בתצוגת המסלול סתיו 2018 CALVIN KLEIN 205W39NYC בניו יורק אתמול בערב

 

מילי בובי בראון נוכחת בתצוגת המסלול סתיו 2018 CALVIN KLEIN 205W39NYC

 

לופיטה ניונגו נוכחת בתצוגת המסלול סתיו 2018 CALVIN KLEIN 205W39NYC

 

השורה הראשונה בתצוגת המסלול סתיו 2018 CALVIN KLEIN 205W39NYC בניו יורק אתמול בערב

 

לורה דרן נוכחת בתצוגת המסלול סתיו 2018 CALVIN KLEIN 205W39NYC

 

השורה הראשונה בתצוגת המסלול סתיו 2018 CALVIN KLEIN 205W39NYC בניו יורק אתמול בערב

 

צפו בהודעה הזאת ובמולטימדיה במקור בשפה האנגלית באינטרנט בכתובת:
http://www.businesswire.com/news/home/20180214000000/en

ההודעה לעיתונות  מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
סגן נשיא ExaGrid למכירות באזור EMEA ו-APAC מונה למנהל ערוץ אזורי
אנדי וולסקי הוכר ברשימת ראשי הערוצים של CRN בריטניה לאזור EMEA ו-APAC

EIG MidOcean Energy משלימה רכישה של 20 אחוזים ממניות Peru LNG
MidOcean Energy ("MidOcean"), חברת גז טבעי נוזלי (LNG) שהוקמה ומנוהלת על ידי EIG, משקיעה מוסדית מובילה במגזרי האנרגיה והתשתיות העולמיים, הודיעה היום על השלמת ההסכם עליו הכריזה קודם לכן לרכישת 20 אחוזים ממניות SK earthon ‏("SK") ב-Peru LNG ‏("PLNG"), הבעלים והמפעילה של המתקן הראשון בדרום אמריקה לייצוא גז טבעי נוזלי.

Biolojic Design מכריזה כי Nektar Therapeutics מימשה את אופציית הרישיון שלה כדי לפתח באמצעות בינה מלאכותית נוגדן אגוניסטי מכוון לקולטן TNFR2 לטיפול במחלות אוטואימוניות
התוכנית היא תוצר של שיתוף פעולה מחקרי בין ביולוג'יק דיזיין לבין Nektar שהחל בשנת 2021

KnowBe4 רוכשת את Egress
תוספת פתרון אבטחה של Egress לדואר אלקטרוני בענן עבור חבילת המוצרים המקיפה של KnowBe4 תיצור את הפלטפורמה הגדולה והמתקדמת ביותר של אבטחת סייבר מונעת בינה מלאכותית לניהול סיכוני אנוש

ThreatLocker® מגייסת 115 מיליון דולר מסדרה D כדי להמשיך לספק אבטחת נקודות קצה בגישת אפס אמון לארגונים נוספים
את הסבב הובילה חברת השקעות הצמיחה הגלובלית General Atlantic, יחד עם StepStone Group וקבוצת DE Shaw, כדי להאיץ את חדשנות המוצר ולהגדיל את טווח ההגעה של אבטחת נקודות הקצה בשיטת אפס אמון לארגונים ברחבי העולם

Elavon ו-FreedomPay ישנו את התשלומים לאירוח וקמעונאות באירופה
Elavon, ספקית תשלומים גלובלית מובילה, מכריזה על שיתוף פעולה מורחב באירופה עם FreedomPay, מובילה עולמית בטכנולוגיות Next Level Commerce™. השותפות שואפת לספק פתרונות מסחר משולבים מתקדמים וטכנולוגיית תשלומים רב-ערוצית לארגוני סחר גדולים ברחבי מגזרי הקמעונאות והאירוח.

מדענים בולטים זכו להוקרה על התקדמות בריפוי גנטי למחלות נוירומוסקולריות ותגליות RNA
חתני הפרס ע"ש המלך פייסל הם: פרופסור ג'רי מנדל - רפואה, פרופסור הווארד צ'אנג - מדע במהלך המושב ה-46 הוענק פרס המלך פייסל לאישים בולטים נוספים בתחומי לימודי האסלאם והשירות לאסלאם

מחקר משותף עם בי"ח מוביל בארה"ב להערכת ההשפעה של פלטפורמת בריאות האוכלוסייה המדויקת, FeelBetter, על ניהול מטופלים המקבלים תרופות רבות בו זמנית
המחקר אשר בוחן את הפוטנציאל הטמון בפלטפורמת הבינה המלאכותית של FeelBetter ככלי המסייע בשיפור תוצאת הטיפול, הוזלה של עלויות שירותי הבריאות ואופטימיזציה של תהליכי טיפול

טקסי פרסי יפן לשנת 2024 נערך בנוכחות הקיסר והקיסרית של יפן
קרן פרסי יפן (The Japan Prize Foundation), אשר נשיאה הוא הירושי קומיאמה, קיימה את טקס חלוקת הפרסים ביום שלישי ה-16 באפריל במלון אימפריאל שבמחוז צ’יודה בטוקיו במהלכו העניקה את פרס יפן למדענים שהגיעו להישגים יצירתיים ומשמעותיים בתחומי הטכנולוגיה והמדע הגלובליים ואשר תרמו משמעותית ליוזמות של שלום ושגשוג המיטיבות עם האנושות.

EMGA גייסה מימון בסך 15 מיליון דולר עבור Banco Improsa בקוסטה ריקה
Emerging Markets Global Advisory LLP (EMGA) בשיתוף עם Banco Improsa, מודיעה כי גייסה קו אשראי של 15 מיליון דולר מהסוכנות הבינלאומית לשיתוף פעולה ביפן (JICA).
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI