דף הבית מחשבים וטכנולוגיה מחשבים וטכנולגיה - אחר פתרונות F5 מזרזים את המעבר של ספקי השרות לטכנולוגיות IoT, 5G ו- NFV
פתרונות F5 מזרזים את המעבר של ספקי השרות לטכנולוגיות IoT, 5G ו- NFV
איריס וינשטיין 27/02/18 |  צפיות: 2876

חידושים ויכולות חדשות בכנס MWC ברצלונה

F5 Networks (NASDAQ: FFIV) מודיעה על מגוון פתרונות ויכולות ל- IoT (Internet of Things), 5G ו- NFV בכנס המובייל העולמי בברצלונה השבוע, MWC (Mobile World Congress). הפתרונות תוכננו על מנת לסייע לספקי השרות לרוץ מהר יותר, חכם יותר ובטוח יותר בזמן שהם משלבים טכנולוגיות. ההצעות של F5 עונות על האתגרים המיוחסים לעליה החדה בתעבורת המידע עם הופעת רשתות הדור החמישי (5G) והנוכחות הגדלה של טכנולוגיות IoT לצרכן ולמסחר.

"ספקי השירות מפרידים יותר ויותר בין חומרה ותוכנה ברשתות שלהם ומאמצים וירטואליזציה ואוטומציה," אמרה קארה ספראג, סגנית נשיא בכירה ומנכ"לית היחידה העסקית של ה- Application Delivery Controller ב- F5 Networks. "פתרונות F5 תוכננו באופן ספציפי עם מחשבה על העתיד – כך שיאפשרו קונסולידציה ואופטימיזציה של פונקציות של הרשת, יצמצמו את עלות הבעלות הכוללת (TCO) ויאפשרו אבטחת מידע רב-שכבתית מקצה לקצה שחולשת על התקנים, רשתות ויישומים".

החדשות מגיעות בשעה שספקי השרות סביב העולם מאמצים במהירות את המציאות הדיגיטלית החדשה. על פי דוח 2018 State of Application Delivery report של F5 שפורסם לאחרונה, יותר ממחצית מספקי השרות הנסקרים (55%) מאמינים כי IoT הוא אחד הטרנדים החשובים ביותר אסטרטגית במהלך השנתיים עד חמש שנים הקרובות. כ- 83% אמרו כי הם נמצאים במהלך של פרויקט טרנספורמציה דיגיטלית, בעוד 56% מהפרויקטים הללו כבר השפיעו על אוטומציה ותזמור של מערכות מידע ותהליכים גדולים יותר.

הפתרונות החדשים של F5 לספקי השרות כוללים את השקת חומרת i15000 Series של BIG-IP®, המספקת ביצועים מתקדמים לאבטחה ושירותים בתצורה קומפקטית (2 RU). עם קצב העברה של שכבה 4 גבוה ביותר ביחס לכל התקן אספקת יישומים, ה- i15000 מאפשר קונסולידציה של שירותים מרובים בהתקן אחד – כולל איזון עומסים, TCP/IP, אופטימיזציה, ניווט תעבורה (traffic steering), DDoS, CGNAT, DNS ויכולות firewall.

בנוסף, F5 מצמצמת את הסיכון של המעבר ל- 5G דרך Enterprise Licensing Agreements חדשים ואופציות למינוי לגרסה וירטואלית. היא גם משחררת הצעת iSeries Cloud-Ready, המאפשרת ללקוחות למנף השקעות שהם עושים כיום לצרכים משתנים לאורך זמן.

פתרונות נוספים שיופיעו ב- MWC 2018 כוללים:

- גרסאות וירטואליות רבות ביצועים: הגרסאות הווירטואליות של F5 (VEs) כוללים כעת תמיכה עד 24 vCPUs (בעבר 16) ו- NIC Teaming עם SR-IOV, דבר שמאפשר לספקי השרות למקסם את הביצועים ולצמצם עלויות בענן ובסביבות NFV.

- IoT firewall מודע להתקן: Device-aware IoT Firewall החדש של F5 המודע למנוי ומודע להתקן, מאפשר למפעילי המובייל לנהל ולשלוט בנהלי האבטחה דרך Gi LAN על בסיס התקן IoT. ספקי השירות יכולים כעת להשתמש בשם אחד של נקודת גישה ל- IoT (APN) על מנת לצבור מגוון מקרי בוחן, להימנע מתכנונים מחודשים של הרשת ולפשט את השקת השרות.

- GTP (GPRs Tunneling Protocol) Session Director: אחת מהתכונות החשובות של ארכיטקטורת 5G היא היכולת "לפרוס" את הרשת לסגמנטים שונים – כל הדרך מרשת הרדיו לליבה – ו- GTP Session Director של F5 יודע לספק פריסה של ליבת רשת המובייל בהתבסס על קונפיגורציה של מדיניות מקומית. הפתרון מספק למפעילי המובייל שליטה טובה יותר בדרך שבה סשנים של מנויים מופצים לאורך האלמנטים של ליבת המובייל, דבר שהוא שימושי במיוחד לניהול פתרונות עסקיים של IoT ו- MVNO .

- ניהול תעבורה ואבטחת IoT MQTT: F5 גם מודיעה על יכולות חדשות ל- SSL offloading, אימות הודעות MQTT, העברת הודעות MQTT, ואיזון עומסים חכמות של MQTT. הפתרון של F5 מסייע לספקי השירות ולארגוני אנטרפרייז לגדול ולאבטח את הפלטפורמות, היישומים והברוקרים של ה- IoT.

- זיהוי והתמודדות עם DDoS התנהגותי: F5 משיקה פתרונות חדשים שכוללים טכנולוגיות לימוד עצמי של טכניקות התמודדות עם DDoS התנהגותי, הממנפים בינה מלאכותית ולימוד מכונה עבור פרופילים של DDoS בשכבות L4 ו- L7, דבר שמפשט קונפיגורציות DDoS. בנוסף, F5 מיסדה שותפות חזקה עם Flowmon Networks ו- Genie Networks על מנת להשלים את הרצף החזק של פתרונותיה להתמודדות עם L4-L7 DDos, עם מנוע זיהוי מבוסס NetFlow מחוץ לנתיב. הפתרון המשולב מספק הגנה חזקה מקצה לקצה לספקי השרות מפני כל איום, החל מהתקפות volumetric brut force עד התקפות מתוחכמות בשכבת היישומים.

- Anti –bot mobile SDK: יכולות חדשות מרחיבות את פתרון Proactive Bot Defense לרשת ול- APIs עם SDK ליישומי מובייל מקומיים. הדבר מבטיח שרק אנשים (שמשתמשים במכשיר נייד אמיתי עם יישום מובייל בר תוקף) יכול לגשת ל- APIs של יישומי מובייל, ומגן מפני בוטים של ניצול.

בפיתוחים אחרים, F5 אושרה כחברה ב- Tech Mahindra’s VNF-Xchange. VNF-Xchange הינה פלטפורמה ניטרלית מספקים שמספקת סביבת ייחוס לתכנית VNF (Virtual Network Function), מחסנית (stack) VNF, וולידצית ביצועי VNF.היא תוכננה על מנת לזרז אימוץ של NFV (Network Functions Virtualization) ו- SDN (Software Defined Networks) על ידי תעשיית התקשורת ולכן מספקת פלטפורמה לאימות VNFs, רכיבים של ארכיטקטורת הייחוס של NFV, פתרונות קצה-לקצה, מקרי בוחן ושירותי הרשת שהם מאפשרים.

אתם יכולים למצוא את F5 בכנס MWC ב- Hall 5, ביתן G11.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 איריס וינשטיין


 


מאמרים נוספים מאת איריס וינשטיין
 
חברת F5 ממנה את ארז הסה ל- Sales Specialist באירופה המזרח התיכון ואפריקה
חברת F5 ממנה את ארז הסה ל- Sales Specialist EMEA. במסגרת תפקידו יהיה הסה אחראי על מכירת פתרון ה-Distributed Cloud, פתרון הSAAS - והסקיוריטי של F5 , בשיתוף עם אנשי מכירות ושותפים עסקיים של F5 ברוב מדינות EMEA על מנת לאתר, למצב ולמקד את פתרון הענן של F5 ללקוחות חדשים וקיימים של החברה.

חברת Snyk , המובילה העולמית לאבטחת פלטפורמות פיתוח, חתמה על הסכם שותפות עם COMMITלשוק הישראלי
חברת Snyk , המובילה העולמית לאבטחת פלטפורמות פיתוח , חתמה על הסכם שותפות עם COMMIT. הסכם זה יאפשר ללקוחות COMMIT להנות מפלטפורמת אבטחה המיועדת למפתחים וישמש גם את הפעילות הענפה, של זרוע הפיתוח במיקור חוץ, שלה.

שלמה יונה מונה למנהל החטיבה העסקית של F5 בישראל ויוון
שלמה יונה (51), מונה למנהל החטיבה העסקית של F5 בישראל ויוון. במסגרת תפקידו יוביל יונה את קבוצת המכירות ללקוחות אנטרפרייז ולארגונים מובילים בעולמות הטלקו, ההייטק והבריאות. בין היתר, ינהל יונה את צוותי המכירות בענפים אלו ויפעל להעמקת פתרונות החברה ולפיתוח שווקים חדשים, כמו גם לקידום פתרונות טכנולוגיים חדשים באזור.

אביב ששוני מונה למנהל החטיבה הביטחונית והציבורית של F5 בישראל וקפריסין
אביב ששוני (49, נ+4), מונה למנהל החטיבה הביטחונית והציבורית של F5 בישראל וקפריסין. במסגרת תפקידו ששוני יפעל להעמקת הפעילות והגדלת המכירות באזור. בנוסף, ששוני יהיה מנוי על גיבוש תכנית אסטרטגית להרחבת פעילות החברה ומערך המכירות בקפריסין ויישומה, תוך יצירת ערוצי שיווק חדשים והעמקת ערוצים קיימים, וקידום יוזמות לפיתוח שותפים מקומיים.

חברת F5 מספקת טכנולוגיה לצמצום עלויות ושיפור ביצועים באמצעות תמיכה בפרויקט טלמטריה בקוד פתוח
חברת F5 (NASDAQ: FFIV) מכריזה על המשך תמיכתה ב-OpenTelemetry של Cloud Native Computing Foundation - מסגרת קוד פתוח, המספקת כלים סטנדרטיים להפקה וייצוא של נתוני טלמטריה, המסייעים לנתח טוב יותר ביצועים ופעילות של פתרונות טכנולוגיים בסביבת מערכות המידע.

מחקר גלובלי של F5 Labs: חמישית מבקשות האימות הן זדוניות
מחקר חדש של F5 Labs חושף כי זהויות דיגיטליות הפכו לשדה קרב בזירת הסייבר, כאשר חמישית מבקשות האימות מגיעות ממערכות אוטומטיות זדוניות. דוח 2023 Identity Threat Report: The Unpatchablesניתח 320 מיליארד טרנזקציות של נתונים, המתרחשות במערכות של 159 ארגונים בין מרץ 2022 לאפריל 2023. כאשר ההתקפות אינן מיורטות, שיעור האוטומציה הממוצע, המהווה אינדיקטור להתקפות credential stuffing, עמד על 19.4%. שיעור זה ירד ביותר משני שליש, ל-6%, כאשר יורטה הפעילות הזדונית באופן יזום.

קבוצת אמן תשווק ותטמיע את פתרונות ה-ERP הענניים של Infor בישראל
קבוצת אמן חתמה על הסכם שיתוף פעולה לשיווק והטמעה של פתרונות ה-ERP הענניים של חברת Infor לארגוני תעשייה. במסגרת השותפות, קבוצת אמן תהיה אמונה על פעילות פתרונות Infor CloudSuite בישראל ותספק שירותים מקצה לקצה לארגוני תעשייה, החל משלב המכירה, דרך ביצוע פרויקטי הטמעה וכלה במתן תמיכה ושירות שוטף. ההסכם בין החברות קובע עוד כי חברת Infor תבצע לוקליזציה של הפתרונות לשפה העברית, לרגולציה ולחוקי המיסוי הישראליים.

חברת F5 משיקה מטה חדשני בישראל למחקר ופיתוח, לפעילות העסקית ולאקדמיה הטכנולוגית
חברת F5 משיקה מטה חדשני בישראל למחקר ופיתוח, לפעילות העסקית ולאקדמיה הטכנולוגית. המטה, הממוקם במגדל One Tower רוגובין אקרו במוקד העסקים השוקק של רמת גן, מתפרס על פני שלוש קומות בהיקף של 4,500 מ"ר. פרויקט הקמת המטה בוצע על ידי סתר אדריכלים.

מחקר של F5 חושף את דרגת הבשלות הדיגיטלית של ארגונים ביחס לקצב השינוי
מדד הבשלות הדיגיטלית, Digital Maturity Index1, הראשון של F5, כולל 300 תגובות מדוח State of Application Strategy Report לשנת 2023, שהוערכו על פי סט של שש יכולות טכניות2. תשתית, העברת אפליקציות, נתונים, הנדסת אמינות אתרים (SRE), נראות ואוטומציה, ואבטחה.

גילת טלקום משיקה פלטפורמת שירותים חדשה לספקי אינטרנט המבוססת על פתרונות F5
גילת טלקום משיקה פלטפורמת שירותים חדשה לספקי האינטרנט הישראליים, המבוססת על הפתרונות הטכנולוגיים המתקדמים של חברת F5. הפלטפורמה מאפשרת לספקי השירות להציע למשתמשים חבילות מוזלות, מהירות וביצועים גבוהים יותר. היקף פרויקט הטמעת פתרונות F5 בפלטפורמה של גילת מוערך במעל מיליון שקלים. הפלטפורמה סופקה בימים אלו למספר ספקי שירות גדולים ומובילים בישראל.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI