דף הבית מחשבים וטכנולוגיה מחשבים וטכנולגיה - אחר Booking.com הכריזה על הסטארט אפים בתחום התיירות שזכו במענקי מימון באירוע Booster Lab בתל אביב
Booking.com הכריזה על הסטארט אפים בתחום התיירות שזכו במענקי מימון באירוע Booster Lab בתל אביב
אורית בלום 12/03/18 |  צפיות: 2795

הזוכים במקום הראשון בפרס של 25,000 יורו - הסטארט אפים הישראלים Bitemojo ו-AccesibleGo

תל אביב, ישראל, 11 במרץ, 2018 - Booking.com, אחת מחברות המסחר האלקטרוני הגדולות בעולם ומובילה בתחום הטכנולוגיה הדיגיטלית, הכריזה על הסטארט אפים בתחום התיירות אשר זכו במענקי מימון במסגרת תכנית Booster Lab השניה שנערכה בשבוע שעבר בתל אביב.

הסטארט אפים הישראלים Bitemojo ו-AccesibleGo זכו במענקים הגבוהים ביותר בתחרות בסך 25,000 יורו, כאשר Questo מרומניה ו-Knowers, שגם הוא מישראל, קיבלו 20,000 יורו ו-15,000 יורו בהתאמה.

bitemojo היא אפליקציה אשר מציעה חוויות קולינריות עצמאיות מחוץ למיינסטרים, שהן גמישות, אישיות וזמינות באמצעות הסמארטפון בלבד. accessibleGO היא פלטפורמת תיירות לאנשים עם מוגבלות, המציעה אפשרות לקחת חלק בקהילה בה ניתן להזמין בתי מלון נגישים ולראות סקירות רלוונטיות, כמו גם, הפלגות, תחבורה ואטרקציות נגישות ברחבי העולם.

תחרות הסטארט אפים נערכה לאחר תכנית בת שלושה ימים, שבה השתתפו 9 סטארט אפים מתחום התיירות בשלביהם המוקדמים בסדרה של סדנאות מעשיות ומפגשי מנטורינג של אחד על אחד עם מומחי Booking.com. בתום שלושת הימים הללו הציגו החברות את התכניות העסקיות שלהן בפני שלושה שופטים מנוסים, על מנת לנסות לזכות במענקים מטעם Booking.com כאשר ארבעה סטארט אפים אכן זכו במימון. כל הסטארט אפים ימשיכו לקבל הדרכה וליווי מצוות Booking.com.

"ההשתתפות בתכנית Booster Lab של Booking.com הייתה חוויה מדהימה, בעיקר הודות לחונכים ולמנטורים המצוינים שסיפקו תובנות מעולות, טיפים יעילים והרבה עזרה לאורך כל הדרך", אמר מיכאל וייס, מייסד שותף ב-Bitemojo. "זה דבר שונה לחלוטין להיפגש ולקבל עצות מהאנשים שמתפעלים ומנהלים את אחד המותגים המכובדים והגדולים ביותר בתחומי הטכנולוגיה והתיירות היום. זהו למעשה פרס לכשעצמו עבור כל סטארט אפ בתחום התיירות".

"זה היה תענוג להתחבר לכל אחד מתשעת הסטארט-אפים בשלב מוקדם כל כך במסע שלהם", אמרה מריאן גיבלס, מנהלת גלובלית לאחריות תאגידית ב - Booking.com. "ראינו כמה רעיונות חדשניים וחלוציים באמת בימים האחרונים ואנו מצפים לראות את כל אחת מהחברות הללו מתרחבות וצומחות בתעשייה הזו, במיוחד בזמן שאנחנו עובדים יחד על מטרה משותפת ליצירת רושם חיובי ובר קיימא בתעשיית התיירות העולמית".

לאחר שהושקה התכנית לראשונה ב-2017 בברצלונה, נבחרה ישראל להיות בין הראשונות לארח את תכנית Booster Lab, כשהאירוע בתל אביב הוא האירוע השני של תכנית זו, שמציעה סדרה של תכניות סוף שבוע קצרות ואזוריות אשר מתוכננות להתקיים ברחבי העולם לאורך שנת 2018. התכניות נועדו להעניק לסטרטאפים בשלבים מוקדמים הפועלים בתחום התיירות, תובנות, כלים וכישורים הנדרשים לצמיחתם והגדלת השפעתם בתחום.

אירועי ה-Booster Lab הם חלק מתוכנית המחויבות Booking Cares של Booking.com, יחד עם Booking Booster – תכנית האצה בת שלושה שבועות לסטרטאפים בצמיחה (Scale-ups) בתחום התיירות בת הקיימא, וקרן המימון החדשה Booking Care Fund, תכנית מלגות עבור גורמים ללא מטרות רווח.

קראו עוד על Booster Labs באתר Booking.com כדי לקבל מידע נוסף ותאריכים להגשת מועמדות  בתוכניות הבאות שמתוכננות בארה"ב ובאסיה בקיץ 2018.

מידע נוסף על הסטארט אפים:

ששת הסטרטאפים הישראלים הם:

סטרטאפ

מוצר

bitemojo

אפליקציה אשר מציעה חוויות קולינריות עצמאיותמחוץ למיינסטרים, שהן גמישות, אישיות וזמינות באמצעות הסמארטפון בלבד.

Knowers

פלטפורמת תיירות המחברת אתכם באופן מיידי עם המקומייםהמתאימים לכם ביותר לצורך קבלת מידע, טיפים ושירותים על פי דרישה.

FarmGuests

פלטפורמההמאפשרת לתיירים באזורים כפריים ולבעלי עסקים מקומיים לאתר האחד את השני ולתקשרביניהם.

accessibleGO

פלטפורמת תיירות לאנשים עם מוגבלות,המציעה אפשרות לקחת חלק בקהילה בה ניתן להזמין בתי מלון נגישים ולראות סקירותרלוונטיות, כמו גם, הפלגות, תחבורה ואטרקציות נגישות ברחבי העולם.

paratek

שירותשהופך טרקים ופעילויות חוץ לנגישים עבור בעלי מוגבלות פיזית, באמצעות התאמה שלמסלולים ומכשירים תומכים לכל אדם על פי צרכיו.

Trailze

פלטפורמהלאנשים שאינם הרפתקנים, ההופכת את ההתמצאות והניווט במרחב לקלות, בטוחות ומהנות.

הסטרטאפים הנוספים שישתתפו בפעילות בישראל הם: Questo (רומניה), Citysinder (איטליה) ו-Lightheat (יוון).


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אורית בלום


 


מאמרים נוספים מאת אורית בלום
 
Automat-IT הוכרזה כ- AWS DevOps Competency Partner
Automat-IT, חברה מובילה בתחום ה- DevOps והענן, מקבוצת מלם תים, גאה להודיע כי הוסמכה כשותף ביכולות DevOps של AWS, במסגרת תכנית AWS DevOps Competency. מדובר בהכרה טכנולוגית יוקרתית, שזכו לה עד היום רק שתי חברות ישראליות נוספות ופחות מ- 250 חברות ברחבי העולם.

מלם תים זכתה בפרס שותף מצטיין של חברת סיסקו לשנת 2020
קבוצת מלם תים גאה על זכייתה בפרס שותף השנה של סיסקו (Cisco) דרום אירופה לשנת 2020: Technology Excellence Partner of the Year Enterprise Networking & Cloud. הפרס החשוב, מהווה הוקרה והכרה בהישגים המשמעותיים של מלם תים לאורך השנה החולפת, ובהובלה ביישום פתרון Cisco Meraki, פלטפורמה לניהול רשתות בענן. השנה הוענק הפרס באופן וירטואלי, במסגרת כנס השותפים השנתי של סיסקו - Cisco Partner Summit Digital Awards 2020.

מלם תים מייצגת פתרון טכנולוגי מתקדם הוליסטי לבחינות מרחוק – Proctortrack מבית Verificient
בתקופה זו, בה מתקיימים הלימודים מרחוק, ישנה חשיבות רבה ביעילות תהליך הלימוד בכלל וביצוע בחינות מרחוק, בפרט. תחום זה דורש תשומת לב מיוחדת מאחר ומדובר על כיתות גדולות, תלמידים בגילאים שונים והצורך בפיקוח ובדיקת הצלחת התהליך. קבוצת ה- IT מלם תים נענתה לאתגר ולאחר מחקר בחרה לייצג את Proctortrack מבית Verificient הנחשב לפתרון מתקדם, מאובטח ונוח לשימוש, ליישום בחינות מרחוק.

מלם תים חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם חברת Couchbase
מלם תים, קבוצת ה- IT הגדולה והמובילה בישראל, חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם חברת Couchbase, ספקית מסד נתונים NoSQL ותייצג את פתרונותיה המתקדמים והאיכותיים בישראל.

מי דואג לטפל לך בנכס בימי הקורונה?
08/07/20 | נדל"ן
מאות אלפי דירות להשכרה קיימות בישראל (600,000 על פי נתוני הלמ"ס בשנת 2014). בעלי הדירות הם אנשים שרכשו דירה להשקעה, יורשים או תושבי חוץ המחזיקים בדירות גם בישראל. החזקת דירה להשכרה אינה פשוטה כלל וכלל

יחידת המחקרים של האקונומיסט בסקר עבור Arm: ה- IoT מגשים את ההבטחה - 58% מהחברות מיישמות IoT, 57% דיווחו על החזר גבוה על ההשקעה
לאורך 7 שנים, ביסס את עצמו סקר IoT Business Index של The Economist Intelligence Unit (EIU) כמחקר המשמעותי והעמוק ביותר של צמיחת ה-IoT. מחקרים קודמים סיפקו מבט מעמיק באשר לקושי הגדול של ארגונים – כולל מגזרים קמעונאות, עסקים ותעשייה – לפרוץ את המשוכות הטכנולוגיות והכספיות של ה- IoT. אבל הדוח החדש צופה שינוי משמעותי בעשור הנוכחי ומעריך כי חסמי האימוץ יוסרו לרוחב כל המגזרים

חברת Priority Software וחברת PRODAC Systems חתמו על הסכם לשיתוף פעולה טכנולוגי עבור לקוחות תעשייתיים בעולם
, חברה בינלאומית מובילה לפתרונות ERP חתמה על שותפות טכנולוגית עם PRODAC Systems, ספקית של פתרונות MES ( - Manufacturing Execution Systemמערכות חכמות לניהול ושיפור הייצור) חדשניים עבור מפעלי ייצור בישראל ובעולם. השותפות תאפשר לשתי החברות להציע פתרון חדשני, המשלב את היכולות של שתי החברות ומספק מענה לכל

סקר אוהדי הכדורגל של Booking.com לקראת יורו 2020: כחמישית מהישראלים מוכנים לאבד את עבודתם בשביל לנסוע לחו"ל לצפייה בגמר היסטורי של אירוע ספורט
ענקית התיירות Booking.com, שותפת האירוח והאטרקציות הרשמית של UEFA EURO 2020TM, ערכה מחקר בקרב יותר מ-8,000 אוהדי כדורגל ב-12 מדינות באירופה (גרמניה, צרפת, ספרד, איטליה, בריטניה, רוסיה, בלגיה

מהפכה בתחום הדגרת הביצים: LIVEgg הישראלית פיתחה טכנולוגיה חדשנית המקצרת את הזמן הנדרש לזיהוי פוריות ביצים בהדגרה
LIVEgg מפתחת טכנולוגיה פורצת דרך אשר נועדה לייעל את תהליכי הדגרת הביצים וגידול העופות, להביא להתייעלות פיננסית משמעותית שעשויה להוזיל את מחיר הביצים ואף למנוע הרג מיותר של אפרוחים. היכולות האלקטרואופטיות הייחודיות של החברה מזהות את פוריות ביצי הרבייה כבר ביום החמישי להדגרה ומתקרבות

תחרות המארחים הטובים ביותר
ענקית התיירות Booking.com, המובילה העולמית בחיבור בין מטיילים למגוון הרחב ביותר של מקומות אירוח נהדרים, חוויות ואפשרויות תחבורה נוחות, הכריזה לאחרונה על השקת המהדורה השלישית של תחרות Booking Heroes. במסגרת התחרות, החברה מזמינה את לקוחותיה לספר לעולם על מארחים שהפכו את הנסיעה שלהם לבלתי נשכחת. תחרות Booking Heroes היא דרכה של החברה לציין לטובה מארחים
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI