דף הבית הודעות לעיתונות צרכנות וקניות טומי הילפיגר מודיע שאלוף העולם בפורמולה 1 לואיס המילטון הוא שגריר המותג הגלובלי של טומי הילפיגר לגבר
טומי הילפיגר מודיע שאלוף העולם בפורמולה 1 לואיס המילטון הוא שגריר המותג הגלובלי של טומי הילפיגר לגבר
חיים נוי 16/03/18 |  צפיות: 5969
טומי הילפיגר מודיע שאלוף העולם בפורמולה 1 לואיס המילטון הוא שגריר  המותג הגלובלי של טומי הילפיגר לגבר

כאחד המתחרים הגדולים ביותר בספורט כיום, לואיס המילטון ייצג את העולם של טומי הילפיגר לגבר כשגריר מותג גלובלי החל מאביב 2018

אמסטרדם, 15 במרץ 2018, (BUSINESS WIRE):

טומי הילפיגר, שבבעלות PVH Corp. [NYSE:PVH], מודיע שנהג מרוצי הפורמולה 1 הבריטי ואלוף העולם ארבע פעמים ב-Formula One® לואיס המילטון יופיע כשגריר המותג הגלובלי החדש של טומי הילפיגר לגבר, כולל HILFIGER COLLECTION, TOMMY HILFIGER TAILORED ובגדי הגברים, ההלבשה התחתונה ובגדי הים של טומי הילפיגר, החל באביב 2018. השותפות משקפת את המחויבות האסטרטגית של טומי הילפיגר להתבסס על המורשת החזקה שלו בבגדי גברים ולהגדיל עוד את עסקי הגברים שלו, ולהביא את הדור הבא של המעריצים למותג.

הודעה לעיתונות זאת כוללת מולטימדיה. צפו בהודעה המלאה כאן: http://www.businesswire.com/news/home/20180315005236/en/

 

לואיס המילטון מופיע בקמפיין הפרסום אביב 2018 של טומי הילפיגר כשגריר המותג הגלובלי לגבר החדש. צילום: מיקאל ינסן.

"תמיד הערצתי את הסיבולת שלא תיאמן של לואיס בזמן המרוץ, וגם את הסגנון הייחודי שלו מחוץ למסלול, שמעיד על הדור החדש של בחורי טומי", אמר טומי הילפיגר. "הוא בנה את הקריירה הנהדרת שלו כנהג מרוצים בלהט, מסירות ועבודה קשה מאוד - ערכים שאני אימצתי שהקמתי את המותג שלי. יש לנו עבר עם פורמולה 1, והשותפות הזאת מסתמכת על מורשת שיתופי הפעולה שלנו בעולם הספורט המוטורי".

ההישגים של לואיס המילטון בקריירה שלו הביאו אותו לקבוצת עילית של ספורטאים גלובליים, והוא נחשב לאחד מנהגי הפורמולה 1 הגדולים ביותר בהיסטוריה. הוא מחזיק בשיא של המספר הרב ביותר של עמדות הזינוק הטובות ביותר (פול פוזישנס) בכל הזמנים, נקודות בקריירה ומספר הזכיות הרב ביותר במסלולים שונים. הוא זכה בגרנד פרי אחד לפחות בכל עונה שבה התחרה. לואיס המילטון מתחבר עם יותר מ-17 מיליון מעריצים באמצעות ההגעה הפנטסטית של ערוצי המדיה החברתית שלו, המציעים לקהל שלו מבט מאחורי הקלעים ייחודי לעולם של מרוצי פורמולה 1 ולחיים הפרטיים שלו.

"אני מאמין בכוחן של האופנה והחדשנות לחגוג את האינדיבידואליות ולשבור מוסכמות, כמו טומי הילפיגר", אמר לואיס המילטון. "העיצובים של טומי נתנו לי השראה להיות נועז בכל תלבושת שאני מרכיב מחוץ למסלול המרוצים, ולבטא את היצירתיות והסגנון האקלקטי שלי בביטחון. האירועים האקספרימנטליים פורצי הדרך TOMMYNOW הם יחידים במינם, ואני מאוד נרגש לשתף פעולה עם מותג בעל חזון כזה".

קמפיין הגברים המשולב צולם על ידי מיקאל ינסן במסלול המרוצים פוקונו, שמכונה גם המשולש המטעה, בפנסילבניה, ארה"ב, ויתחיל בכל העולם באביב 2018. הוא כולל טיזרים בלעדיים בווידאו ומודעות בפרינט, באינטרנט ובפרסום חוצות, וייתמך על ידי הפעלות צרכנים ייחודיות שממשיכות להפיח חיים בנקודת המבט הייחודית של המותג על תרבות הפופ ברחבי העולם. הקמפיין של טומי הילפיגר לגבר ירוץ לצד הפרסום הייעודי של המותג לנשים, שמשתתפת בו הדוגמנית הבינ"ל והשגרירה הגלובלית של בגדי הנשים של טומי הילפיגר ג'יגי' חדיד. הקמפיינים התמזגו כשלואיס המילטון וג'יגי' חדיד תפסו את ההגה של מכונית Mercedes-AMG GT S  במסלול המרוצים פוקונו, ותיעדו את הנסיעה הראשונה שלהם ביחד סביב המסלול בסרטון שצולם במצלמת דשבורד, בבימויו של מאט ברון, שמראה את התגובות שלהם לכישורי הנהיגה של האחר.

היצע אביב 2018 של טומי הילפיגר לגבר חוגג את האהבה של טומי הילפיגר לספורט המוטורי, שבו מהירות ומיידיות מתמזגות עם נגיעה של נוסטלגיה לווינטאג'. הקולקציה, שהוצגה לראשונה ב-TOMMYNOW "DRIVE" בשבוע האופנה של מילאנו ב-25 בפברואר, מהנהנת לאנשים הטכניים של מרוצי הפורמולה 1, עם בגדי עבודה מסורתיים ודגש חזק על דנים. סגנונות רחוב נוצרים מהצורות האייקוניות, צבעים נועזים וגרפיקה זורמת של נהגי מרוצים. במבט לתרבות הרכב האמריקנית המסורתית, הבגדים מומצאים מחדש עבור קולקציה שעונה על הצרכים של סגנון החיים מהיר הקצב של היום.

למורשת המותג של טומי הילפיגר יש קשר הדוק עם תרבות הפופ וסמלי ספורט. בשנות התשעים הילפיגר היה אחד המעצבים הראשונים ששילב אופנה וסלבריטאים, והוא הפך לחלוץ בתעשייה כשהלביש אמנים צעירים כמו אליה, מרק רונסון ואשר, ושיתף מוסיקאים כמו דייוויד בואי וביונסה בקמפייני הפרסום שלו. בשנים האחרונות טומי הילפיגר יצר שותפויות מעוררות השראה עם אלוף הטניס הבינ"ל רפאל נדל, דוגמנית העל הבינ"ל ג'יגי' חדיד, וצמד המוסיקאים/ מפיקים שזכו בפרסים הצ'יינסמוקרס, ביטוי למחויבות של המותג להרחיב את ההגעה שלו ולהתחבר עם הדור הבא של צרכנים.

לטומי הילפיגר יש גם עבר עם פורמולה 1, וממש לאחרונה הודיע על שותפות אסטרטגית רב שנתית כשותף הביגוד הרשמי של אלופת העולם בפורמולה 1 ארבע פעמים Mercedes-AMG Petronas Motorsport. המותג נתן בעבר חסות לקבוצת הפורמולה 1 לוטוס מ-1991 עד 1994, והיה המותג הראשון שלא מתחום הרכב שנתן חסות לקבוצת הפורמולה 1  של פרארי, כולל מדים שיצר המעצב עצמו, ב-1998.

אודות טומי הילפיגר

עם תיק מותגים שכולל את טומי הילפיגר וטומי ג'ינס, טומי הילפיגר היא אחת מקבוצות סגנון החיים של בגדי מעצבים פרימיום הכי מוכרות בעולם. היא מתמקדת בעיצוב ושיווק של בגדים ובגדי ספורט מחויטים באיכות גבוהה לגברים, קולקציות ביגוד ובגדי ספורט לנשים, בגדי ילדים, קולקציות ג'ינס, הלבשה תחתונה (כולל חלוקים, בגדי שינה ובגדי בית), הנעלה ואביזרים. באמצעות מקבלי רישיונות נבחרים, טומי הילפיגר מציע מוצרי סגנון חיים משלימים כגון משקפיים, שעונים, בשמים, בגדי ספורט (גולף ושחייה), גרביים, מוצרי עור קטנים, מוצרים לבית ומזוודות. קו המוצרים טומי ג'ינס כולל בגדי ג'ינס והנעלה לגברים ונשים, אביזרים ובשמים. הצרכנים ברחבי העולם יכולים להשיג את מוצרי המותגים טומי הילפיגר וטומי ג'ינס באמצעות רשת נרחבת של חנויות טומי הילפיגר וטומי ג'ינס, חנויות מיוחדות וחנויות כלבו מובילות, קמעונאי אינטרנט נבחרים ובאתר tommy.com.

אודות PVH Corp.

עם היסטוריה של 135 שנים, PVH הצטיינה בפיתוח מותגים ועסקים עם מורשת אמריקנית עשירה, והפכה לאחרת מחברות הביגוד הגדולות בעולם. יש לנו יותר מ-35,000 עובדים שפועלים ביותר מ-40 מדינות והכנסות שנתיות של יותר מ-8 מיליארד דולר. אנחנו הבעלים של המותגים האייקוניים CALVIN KLEIN, TOMMY HILFIGER, Van Heusen, IZOD, ARROW, Speedo*, Warner's ו-Olga, וגם מותג ההלבשה האינטימית True & Co. שמתמקד בדיגיטל, ומשווקים מגוון של מוצרים תחת מותגים אלה ומותגים ידועים אמריקנים ובינ"ל אחרים שבבעלות או ברישיון.

*המותג ספידו הוא במסגרת רישיון לנצח בצפון אמריקה והקריביים מחברת Speedo International, Ltd.

צפו בגרסת המקור באתר businesswire.com:   http://www.businesswire.com/news/home/20180315005236/en/

אנשי קשר

Tommy Hilfiger
Baptiste Blanc, +31 62904 2334
Sr. Director, Global Communications
[email protected]
או
Lewis Hamilton
Emma Philpott, +44 74924 49969
המנהלת הבינ"ל של בידור וספורט
[email protected]

מקור: Tommy Hilfiger

מולטימדיה

וידאו

תמונה

לואיס המילטון מופיע בקמפיין הפרסום אביב 2018 של טומי הילפיגר כשגריר המותג הגלובלי לגבר החדש. צילום: מיקאל ינסן.

תמונה

טומי הילפיגר ולואיס המילטון

ההודעה לעיתונות  מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
סגן נשיא ExaGrid למכירות באזור EMEA ו-APAC מונה למנהל ערוץ אזורי
אנדי וולסקי הוכר ברשימת ראשי הערוצים של CRN בריטניה לאזור EMEA ו-APAC

EIG MidOcean Energy משלימה רכישה של 20 אחוזים ממניות Peru LNG
MidOcean Energy ("MidOcean"), חברת גז טבעי נוזלי (LNG) שהוקמה ומנוהלת על ידי EIG, משקיעה מוסדית מובילה במגזרי האנרגיה והתשתיות העולמיים, הודיעה היום על השלמת ההסכם עליו הכריזה קודם לכן לרכישת 20 אחוזים ממניות SK earthon ‏("SK") ב-Peru LNG ‏("PLNG"), הבעלים והמפעילה של המתקן הראשון בדרום אמריקה לייצוא גז טבעי נוזלי.

Biolojic Design מכריזה כי Nektar Therapeutics מימשה את אופציית הרישיון שלה כדי לפתח באמצעות בינה מלאכותית נוגדן אגוניסטי מכוון לקולטן TNFR2 לטיפול במחלות אוטואימוניות
התוכנית היא תוצר של שיתוף פעולה מחקרי בין ביולוג'יק דיזיין לבין Nektar שהחל בשנת 2021

KnowBe4 רוכשת את Egress
תוספת פתרון אבטחה של Egress לדואר אלקטרוני בענן עבור חבילת המוצרים המקיפה של KnowBe4 תיצור את הפלטפורמה הגדולה והמתקדמת ביותר של אבטחת סייבר מונעת בינה מלאכותית לניהול סיכוני אנוש

ThreatLocker® מגייסת 115 מיליון דולר מסדרה D כדי להמשיך לספק אבטחת נקודות קצה בגישת אפס אמון לארגונים נוספים
את הסבב הובילה חברת השקעות הצמיחה הגלובלית General Atlantic, יחד עם StepStone Group וקבוצת DE Shaw, כדי להאיץ את חדשנות המוצר ולהגדיל את טווח ההגעה של אבטחת נקודות הקצה בשיטת אפס אמון לארגונים ברחבי העולם

Elavon ו-FreedomPay ישנו את התשלומים לאירוח וקמעונאות באירופה
Elavon, ספקית תשלומים גלובלית מובילה, מכריזה על שיתוף פעולה מורחב באירופה עם FreedomPay, מובילה עולמית בטכנולוגיות Next Level Commerce™. השותפות שואפת לספק פתרונות מסחר משולבים מתקדמים וטכנולוגיית תשלומים רב-ערוצית לארגוני סחר גדולים ברחבי מגזרי הקמעונאות והאירוח.

מדענים בולטים זכו להוקרה על התקדמות בריפוי גנטי למחלות נוירומוסקולריות ותגליות RNA
חתני הפרס ע"ש המלך פייסל הם: פרופסור ג'רי מנדל - רפואה, פרופסור הווארד צ'אנג - מדע במהלך המושב ה-46 הוענק פרס המלך פייסל לאישים בולטים נוספים בתחומי לימודי האסלאם והשירות לאסלאם

מחקר משותף עם בי"ח מוביל בארה"ב להערכת ההשפעה של פלטפורמת בריאות האוכלוסייה המדויקת, FeelBetter, על ניהול מטופלים המקבלים תרופות רבות בו זמנית
המחקר אשר בוחן את הפוטנציאל הטמון בפלטפורמת הבינה המלאכותית של FeelBetter ככלי המסייע בשיפור תוצאת הטיפול, הוזלה של עלויות שירותי הבריאות ואופטימיזציה של תהליכי טיפול

טקסי פרסי יפן לשנת 2024 נערך בנוכחות הקיסר והקיסרית של יפן
קרן פרסי יפן (The Japan Prize Foundation), אשר נשיאה הוא הירושי קומיאמה, קיימה את טקס חלוקת הפרסים ביום שלישי ה-16 באפריל במלון אימפריאל שבמחוז צ’יודה בטוקיו במהלכו העניקה את פרס יפן למדענים שהגיעו להישגים יצירתיים ומשמעותיים בתחומי הטכנולוגיה והמדע הגלובליים ואשר תרמו משמעותית ליוזמות של שלום ושגשוג המיטיבות עם האנושות.

EMGA גייסה מימון בסך 15 מיליון דולר עבור Banco Improsa בקוסטה ריקה
Emerging Markets Global Advisory LLP (EMGA) בשיתוף עם Banco Improsa, מודיעה כי גייסה קו אשראי של 15 מיליון דולר מהסוכנות הבינלאומית לשיתוף פעולה ביפן (JICA).
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI