דף הבית בניין ואחזקה בניין ואחזקה - אחר ביצוע הדברת דירות
ביצוע הדברת דירות
מגנטים לחתונה 27/05/18 |  צפיות: 364

הקיץ הגיע (האמת שבישראל רוב השנה זה קיץ) ויחד איתו מגיעים כל המזיקים, יתושים נמלים וגו'קים ועכבישים שרוצים לצוד את אותם חרקים.

בתקופת הקיץ בגלל החום החרקים מצליחם להתפח וההתפתחות שלהם מוצאת ואז הם יוצאים אל פני השטח והם לא כל כך נעימים.

הנמלים מגיעים בעיקר לאזורי המטבח בגלל ששם הם יכולים למצוא שאריות מזון זמינות עבורם והם גם מקימים את קן הנמלים באותו אזור ואז אתם מגיעים למצב שיש לכם לא מעט נמלים בבית.

לא פעם רבים מחפשים שירותי הדברה בתל אביב והם לא תמיד יעילים כי למרות הריסוס המרוכז והאינטנסיבי והעובדה שאנו צריכים להיות מחוץ לבית מספר שעות כי חומר הריסוס רעיל לבני אדם ובעלי חיים.

עם כל הריסוס זה לא תמיד יעיל מסיבה פשוטה כי גם אם נרסס היטב את הבית ולא נגיע לקן וכל הנמלים הקיימות יושמדו המלכה שנמצאת בקן תמשיך לייצר נמלים פועלות שהן יצאו אל פני השטח כמה ימים אחרי ההדברה .

לכן גם ריסוס לא תמיד יכוללהיות פתרון מועיל ויש לבחור בשיטות ריסוס שכוללות גם אמצעים נוספים בנוסף לביצוע ריסוס רגיל.

חברת הדברה מקצועית גם תפזר נקודות ג'ל נגד נמלים בנוסף לביצוע הריסוס.

ג'ל נגד נמלים הוא ג'ל המכיל בתוכו רעל ועובד בצורה של פיתיון כלומר הנמלה לוקחת מהפיתיון ומביאה אותו אל המלכה אחרי שהמלכה אוכלת מהרעל גם היא מושמדת ואז מתקבלת תוצאה מלאה של בית נקי ממזיקים.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 מגנטים לחתונה


 


מאמרים נוספים מאת מגנטים לחתונה
 
הרחקת מזיקים
הדברה אלקטרונית היא שיטת הדברה שתופס תאוצה רבה בזמן האחרון וזה בגלל הרבה מאוד סיבות ואכויות שיש בסוג ההדברה הזאת. למה כדאי לבחור בהדברה אלקטרונית אל מול שימוש ברעלים

אטרקציות לאירועים
08/04/19 | צילום
אטרקציות חדשות לאירועים

סימנים שאתם מוציאים יותר מידי כסף על האירוע שלכם
04/04/19 | צרכנות
אתם בדרך לתכנן אירוע, תכנון אירוע זאת השקעה מאוד גדולה של הרבה מאוד כסף והרבה אנשים יודדעים שהם נכנסים להוצאה גדולה, אבל איך תתכננו נכון את האירוע שלכם מה מעיד על זה שאתם מוציאים יותר מידי כסף.

החשיבות של צילום בבר מצווה
22/03/19 | צילום
צילום בר מצווה כול בתוכו הרבה מאוד דברים ומדובר על אירוע מיוחד עם המון רגעים מרגשים הרבה יותר מכל אירוע אחר, זהו אירוע שאתם ההורים חוגגים לבן שלכם וכמו שתמיד שמדובר על הילדים שלכם אתם תעשו הכל שיהיה להם הכל יותר טוב

בחירת מוצרי שיער
03/03/19 | נשים - אחר
איך לבחור את מוצרי השיער אחרי שכמעט כל שבוע אנחנו שומעים על מותג שיער חדש.

בחירת צלם מגנטים לכל סוג אירוע
26/02/19 | צילום
היום יש כל מיני סוגי אירועים, לכלאירוע יש תקציב משלו בהתאם לסוג האירוע גם. לפעמים אירועים קטנים הם גם אירועים עם תקציב יחסית מוגבל ביחס לאירועים גדולים בהם יש צורך בתקציב יותר גדול.

שימוש בדוקרנים נגד יונים
הדרך היעילה ביותר להרחת יונים בקלות מהירות ובמחיר זול

התנהלות בעסק של מגנטים לאירועים
לנהל עסק של צילום מגנטים לאירועים זאת לא עבודהפשוטה כמו שזה נראה מהצד. יש עבודה עם הרבה מאוד לקוחות שצריך לתת להם שירות. אז זה בכלל עובד ואם חשבתם גם אתם להיות צלמי מגנטים הנה כמה דברים שיעזרו לכם.

צילום אירועים עד כמה זאת באמת משפיע עלינו
23/01/19 | צילום
כשזה מגיע לנושא של צילום אירועים יש לזה משמעות רבה מאוד. אבל מה היא המשמעות הרבה שכולם מדברים עליה ? הפעם אני אענה לכם ואסביר את המשמעות של צילום אירועים והחשיבות הרבה שיש לו

האם אטרקציית מגנטים לאירועים תישאר כאן או שהיא כבר מזמן לא איתנו
31/12/18 | צילום
מגנטים לאירועים אותה אטרקציה שכבשה את ישראל בסערה הולכת ודועכת אבל האם היא תישאר איתנו ואם כן אז לעוד כמה זמן ?
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI