דף הבית רפואה ובריאות בריאות גיל הזהב טיפול נכון במבוגר סיעודי
טיפול נכון במבוגר סיעודי
רותם פרץ 13/06/18 |  צפיות: 266

אדם סיעודי יוכל ליהנות מנוחות של בית גם במחלקה סיעודית של בית דיור מוגן או בית אבות. ההתמודדות עם המצב הסיעודי אינה פשוטה בעבור המטופל עצמו, בעבור הצוות המטפל, ובעבור בני המשפחה. הבשורה הטובה היא שישנם אביזרי עזר המיועדים לתת מענה בדיוק למצבים אלו. שימוש באביזרים הנכונים בזמן הנכון יצליח לשפר את איכות החיים של המטופל וכל הסובבים אותו.

אם חשוב לכם לספק לאדם סיעודי את המענה הטוב ביותר יחד עם איכות חיים גבוהה ככל האפשר, חברת כל הנוחות שבעולם היא הכתובת. עם צוות מקצועי ומנוסה תוכלו לקבל מענה לשאלות וייעוץ אישי לבחירת האביזרים המתאימים ביותר למצב. בעזרת מיטה סיעודית מתן הטיפול וההשגחה יהפכו קלים ונגישים יותר. השיפור באיכות החיים של המטופל יבוא לידי ביטוי באפשרות להעברות קלות מהמיטה אל כסאות גלגלים, אפשרות לשינוי תנוחת המיטה בלחיצת כפתור, מעקב בטיחות, מזרן נוח ועוד.

רכישה פרטית של מיטה סיעודית

אם אין חובת אשפוז במחלקה סיעודית והטיפול מתבצע בבית, קנייה של מיטה סיעודית תקל עליכם בצורה משמעותית. המיטה תאפשר נוחות מרבית גם למטופל וגם לכם כמטפלים ובני משפחה. הן במצב של שכיבה והן במצב של ישיבה, תיהנו מנגישות מלאה. את המיטה תוכלו להציב בחדר השינה או בכל חדר אחר בבית (המיטה ניידת על גלגלים). קיימים היום גם דגמים של מיטה סיעודית זוגית בעבור 2 בני זוג הזקוקים לטיפול סיעודי תומך.

במקרים הם ישנו צורך במיטה סיעודית, אך בית הדיור המוגן או בית האבות מספק רק מיטות רגילות, אתם תוכלו לרכוש בעצמכם את המיטה ולהציבה בחדרו של המטופל. ישנם לא מעט מקרים בהם המשפחה רוכשת מיטה סיעודית בעבור חדר המטופל בבית הדיור המוגן.

התייעצות לבחירה נכונה

מיטה סיעודית מביאה עמה יתרונות רבים. על מנת שתפיקו תועלת מרבית ותבחרו נכון את הדגם המתאים ביותר לצרכים ולציפיות שלכם ושל המטופל, דרושה לכם עצה מקצועית. אנו מזמינים אתכם לייצור קשר עם הצוות המקצועי ולקבל הסברים על הדגמים השונים. הקפידו לבחור מיטה מתוצרת של חברה מוכרת ומובילה בתחומה, חברה המספקת תעודת אחריות מלאה, מנגנונים עמידים וחזקים למינימום תקלות ושיבושים.

לפרטים וייעוץ הכנסו:

http://www.sfiga10.com


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 רותם פרץ


 


מאמרים נוספים מאת רותם פרץ
 
מרבד הקסמים - אוכל מוכן לשבת
מעוניינים באוכל מוכן לשבת? מתגעגעים לטעמים של בית? את ארוחת השבת הקרובה שלכם כבר תרכיבו מאוכל ביתי מוכן, טעים להפליא, אוכל עם טעם של בית. את התחושה החמימה הממלאת את הלב עם כל ביס בארוחה המתבססת על אוכל ביתי קשה לתאר במילים. גם כאשר ישנן עשרות מסעדות גורמה המציעות מנות מודרנית מעוצבות, רוב האנשים עדיין מתגעגעים יותר מכל לאוכל של בית כי אחרי הכל מאין כמו אוכל של בית.

קייטרינג לאירועים – מרבד הקסמים
בחיים ישנם אירועים רבים - ברית מילה, זבד הבת, בר מצוה, בת מצוה, חתונה, חנוכת בית, יום נישואים, ימי הולדת , הכנסת ספר תורה ולצערנו גם אזכרות. כאשר מתכננים אירוע יש לקחת בחשבון גורמים רבים. כדי שהאירוע יהיה מושלם מומלץ מאוד להכין רשימה עם סדר מסויים ולעבוד על פיה. לארגן אירוע גדול, כמו חתונה או בר מצוה רבת משתתפים, מצריך יותר השקעה ומאמץ מאירוע קטן, כדוגמת ברית מילה, אירוסין או חנוכת בית.

מרבד הקסמים – הסיפור האמיתי
סבא חיים וסבתא יונה לבית משפחת בדיחי עלו לארץ ישראל מתימן בשנת 1942 - לא במבצע מרבד הקסמים כפי שנהוג לחשוב. הם חיו בירושלים ולפרנסתם מכרו פלאפל בעגלת מזון. טיגנו את הפלאפל על פרימוס ותושבי ירושלים מספרים שהטעם עד היום נשאר בפה...

טיפול ביתי במבוגרים סיעודיים
מבוגרים סיעודיים זקוקים לטיפול רב יחד עם השגחה ברוב שעות היממה. טיפול ביתי באדם סיעודי כרוך בלא מעט אתגרים, הכנות, שעות עבודה וקשיים. לא כל אחד יוכל לטפל באדם סיעודי ולא בכל בית הדבר מתאפשר. פנייה לטיפול ביתי עולה על הפרק כאשר האדם הסיעודי אינו מוכן להכניס לביתו מטפל סיעודי, אינו מסכים לקבלת טיפול במוסד סיעודי וכאשר ישנה נכונות ויכולת לבני המשפחה לספק את הטיפול הדרוש.

אביזרים למבוגרים סיעודיים – מה כדאי שיהיה לכם בבית?
טיפול סיעודי ביתי ניתן בהיקף מלא של 24 שעות ביממה או בהיקף חלקי של כמה שעות בכל יום. היקף הסיוע לו זקוק האדם המבוגר נקבע בהתאם למצבו הנפשי והמנטלי. ישנם מקרים בהם מספיקה עזרה של כ-3 שעות בכל יום מול מקרים בהם נדרשים סיוע מלא והשגחה 24 שעות ביממה.

פתרונות ניידות למבוגרים עצמאיים
קיימים היום דגמים של רולטור עם 4 גלגלים, 3 גלגלים, 2 גלגלים וגם הליכונים למבוגרים. כל דגם מביא עמו יתרונות וחסרונות כאשר ישנה חשיבות רבה לבחירה ההולמת את מצבו הפיזי והמנטלי של המשתמש. את הרולטור תוכלו לשדרג עם מושב נוח, מעצורי יד, ידיות נוחות, תיק קניות, מתקן לטלפון נייד ועוד. לנוחות מרבית אפשר יהיה לכוון את הידיות לגובה הרצוי.

מתי כדאי להתחיל שימוש בכסאות גלגלים
התחלת שימוש בכיסא גלגלים כרוכה ברוב המקרים בקושי נפשי ופיזי. על האדם המשתמש בכיסא להתרגל למצבו החדש, ללמוד להכיר את הסביבה שלו מחדש ולהתרגל לתפעול הכיסא באופן עצמאי או עם סיוע. כסאות גלגלים נדרשים בשלב בו האדם כבר אינו מסוגל להתנייד בכוחות עצמו בשל חולשה זמנית, החלמה מניתוח, פציעה, קטיעת גפיים או מחלה.

טיפול נכון במבוגר סיעודי
אדם סיעודי יוכל ליהנות מנוחות של בית גם במחלקה סיעודית של בית דיור מוגן או בית אבות. ההתמודדות עם המצב הסיעודי אינה פשוטה בעבור המטופל עצמו, בעבור הצוות המטפל, ובעבור בני המשפחה. הבשורה הטובה היא שישנם אביזרי עזר המיועדים לתת מענה בדיוק למצבים אלו. שימוש באביזרים הנכונים בזמן הנכון יצליח לשפר את איכות החיים של המטופל וכל הסובבים אותו.

איך בוחרים נכון כסאות גלגלים לאדם מבוגר
רוב האנשים רוכשים כסאות גלגלים בפעם הראשונה בעבור הוריהם המבוגרים. הם אינם מכירים היטב את התחום או את השיקולים הנכונים לבחירה הנכונה. כאן בדיוק אנחנו נכנסים לתמונה עם מדריך קצר וברור. חברת כל הנוחות שבעולם מעמידה לשירותכם צוות של יועצים מומחים על מנת לסייע בבחירה הנכונה.

חיתולים למבוגרים עם תשישות נפש
מצב של תשישות נפש מוגדר כאשר האדם סובל מבעיות התנהגות קשות ושיבושים החשיבה. הדבר בא לידי ביטוי בקריאה לא נכונה של המציאות ושינויים תכופים ולא הגיוניים במצב הרוח.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI