דף הבית פיננסים וכספים הלוואות אילו אופציות הלוואה קיימות לעסק בהקמה?
אילו אופציות הלוואה קיימות לעסק בהקמה?
מערכת DreamZone 17/09/18 |  צפיות: 569
אז החלטתם להקים עסק בשעה טובה ועכשיו אתם צריכים להפשיל שרוולים ולהתחיל לעבוד. אתם צריכים להחליט על מוצרים או שירותים שיימכרו בעסק, אתם צריכים למצוא מקום ממנו יעבוד העסק, לגייס עובדים, לקנות ציוד, לשווק ולפרסם את העסק, לקנות סחורה ועוד.

מהר מאוד אתם מבינים שהקמת עסק חדש דורשת לא מעט הוצאות, ועם כמה שתצטמצמו ותפחיתו אותן, תצטרכו סכום כסף התחלתי בשביל להתחיל "להתגלגל". יכול להיות שיש לכם חסכונות שמספיקים לכם ויכול להיות שאתם צריכים להוסיף עליהם, יכול להיות שההורים ישמחו לעזור ויכול להיות שיש לכם כסף מכל מקור אחר, אבל אם לא, תצטרכו לקחת הלוואה בשביל להתחיל את הפעילות שלכם. אז מהן האפשרויות שקיימות לעסק חדש בכל מה שקשור בהלוואות? לאן כדאי לגשת ולאן פחות? מי יכול לסייע בתחום? הנה כמה דברים שכדאי לדעת.

אופציות למימון לעסק חדש.

  • סניף הבנק שלכם – האופציה הראשונה שקיימת להלוואות לעסקים בהקמה היא בסניף בו מתנהל החשבון האישי שלכם. יכול להיות שאתם לקוחות בו כבר שנים ארוכות ויכול להיות שמנהל הסניף מכיר אתכם ויודע שאתם לא נחשבים ל"בעייתיים", והוא ישמח לסייע לכם. זו האופציה הראשונה שכדאי לבדוק וכמובן אם יש אפשרות להלוואה, לקחת הצעה ולהמשיך הלאה.
  • בנקים אחרים – גם בנקים אחרים נותנים הלוואות, למטרות שונות וביניהן להקמת עסק חדש. יש הלוואות בריביות אטרקטיביות יותר ויש כאלו אטרקטיביות פחות וגם כאן, כדאי לקבל הצעה ולהמשיך ולבדוק את האופציות האחרות. טיפ, בגלל התחרות הרבה בין הבנקים גם בתחום ההלוואות, תוכלו להתמקח על תנאי ההחזר ועל גובה הריביות והעמלות. אל תקבלו את הדברים כמו שהם.
  • חברות מימון חוץ בנקאיות – זו היא אופציה שצמחה לה בשנים האחרונות והפכה לפופולארית בקרב אנשים פרטיים כמו גם בעלי עסקים. אומנם מדובר על אופציה יקרה יחסית לשאר האופציות, אופציה שטומנת בחובה ריביות גבוהות אך היא פשוטה יחסית. חברות מימון חוץ בנקאיות יכולות להיות חברות אשראי שמציעות הלוואות עד גובה האשראי או יותר מזה, יכולות להיות חברות ביטוח ויכולות להיות חברות פיננסיים. היתרון הגדול בחברות הללו הוא שלא צריך ערבים בשביל לקבל הלוואה והתהליך הינו מהיר מאוד. מה שעוד יותר חשוב הוא שאין קשר למסגרת החשבון בבנק ומדובר על מסגרת עצמאית לגמרי. זה מצוין למי יש לו בעיות בחשבון הבנק שלו והוא ניצל את כל המסגרת שלו ולא יכול לקבל הלוואה נוספת, ולמי שמחפש את המהיר והפשוט. אבל, כפי שציינו, הריביות הגבוהות הן הבעייתיות בהלוואות מעין אלו.
  • הלוואות בערבות מדינה – הסיבה העיקרית שהבנקים גובים עמלות גבוהות יחסית היא בשל הסיכון הרב אותו הם נוטלים כשהם נותנים הלוואות. יש הלוואות שהלווים מתקשים להחזיר אותם מה שהולך להליכים משפטיים והבנקים לא תמיד רואים את הכסף מתי שהוא ויש לא מעט בעיות עם הלוואות, והבנק עושה את השיקולים שלו לגבי כל לקוח ולקוח ובעיקר, עושה הערכת סיכונים ובהתאם לוקח ריבית. הלוואות בערבות מדינה באות לפתור בדיוק את הבעיה הזו, בעיית החשש של הבנקים שבגינה הם לוקחים ריביות גבוהות. ברגע שהמדינה לוקחת אליה את האחריות או את רובה, הבנקים מוכנים לתת ריביות אטרקטיביות במיוחד. כאלו הן ההלוואות בערבות מדינה, הלוואות שניתנות לעסקים בהקמה או כאלו שכבר קיימים לאחר שבעליהם עמדו בקריטריונים שונים והערבות היא ברובה של המדינה והריביות בהתאם.
  • הלוואה מקרנות שונות – במהלך השנים הוקמו קרנות שונות על מנת לעודד את העסקים בישראל ובעיקר, את אלו שחולמים להקים עסק אבל אין להם את המימון לכך. יש קרנות ללא ריבית שפועלות על כספי תרומות ויש קרנות שניתנות ליוצאי עדות שונות, יש קרנות שמעודדות את הפריפריה ויש קרנות שמעודדות אוכלוסיות שונות על פי פרמטרים שונים. גם כאן, לא כל אחד יקבל הלוואה ולעיתים הדרך להלוואה מעין זו עשויה להיות עם מהמורות רבות. אך מה שחשוב לדעת הוא שמי שמצליח לקבל הלוואה מעין זו, ייהנה מריביות נמוכות במיוחד, ריביות אטרקטיביות ולעיתים ללא ריבית בכלל.
  • לא לקחת מגוף לא מוכר!

    בעידן שלנו בו יש אין סוף מידע שמגיע אלינו בעיקר באמצעות האינטרנט, יש גם לא מעט הצעות להלוואות כאלו ואחרות ואנשים פרטיים כמו גם לעסקים קיימים או חדשים. חלק מאותן הצעות הן אומנם הצעות להלוואות מקרנות שונות אך יש גם לא מעט הצעות שעשויות להיות מפוקפקות. אף אחד לא רוצה לקחת בטעות הלוואה מהשוק האפור ולהסתבך לשנים ארוכות ולכן חשוב לבחון כל הצעה והצעה, לבדוק מי הוא הגוף שעומד מאחוריה והאם היא כדאית. אם יש ספק, אין ספק. לא לוקחים הלוואה מגוף שעשוי להיות בעייתי.

    לשכור יועץ פיננסי לעסקים

    אתם יכולים כמובן לבדוק לבד את האופציות שלכם, לשוטט בין הבנקים השונים ולעשות טלפונים לחברות אשראי ואחרות בשביל להשוות מחירים וריביות ואתם יכולים גם לקחת איש מקצוע מהתחום, יועץ פיננסי שיעשה את העבודה בשבילכם. יועץ פיננסי לעסקים יודע קודם כל לבחון את המצב ולהחליט עבורכם כמה כסף תצטרכו בשביל להקים את העסק ואיפה אתם יכולים לחסוך וכמובן, לעניין ההלוואות הוא יוכל ללוות אתכם ולסייע לכם בבחירה נכונה. הוא יוכל להתמקח עבורכם, לחשוף אתכם לקרנות שאולי לא הכרתם, לייצג אתכם מול הבנקים ולסייע לכם עד שתקבלו את המימון המיוחל.

    דבר אחד חשוב לזכור, הלוואות צריך להחזיר. צריך לשלם אותן וצריך לעמוד במועדי ההחזר, כי אם זה לא יהיה ככה הדרך לתסבוכת תהיה קצרה. וודאו שאתם יכולים לעמוד בתנאי ההחזר של ההלוואה עוד לפני שאתם לוקחים אותה בשביל למנוע בעיות עתידיות.


    דירוג המאמר:

    תגיות של המאמר:

     מערכת DreamZone


     


    מאמרים נוספים מאת מערכת DreamZone
     
    ניכיון צ'קים בבנק?
    אם יש לך עסק את צריכה בין השאר לדאוג למימון ההוצאות השוטפות, לשיפור תזרים המזומנים, לגבייה ולקבלת הנחת מזומן מספקים. אם יש לך צ'קים דחויים שירות ניכיון צ'קים שלנו צריך לעניין אותך. את מוזמנת ליצור קשר עם גרין ארק.

    סוכנות פונדקאות בחו"ל
    כולנו נמסים למראה של תינוק קטן ולמרות שצפויים קשיים (טבעיים לגמרי) בגידולו של הילד, עדיין בודדים האנשים שיהיו מוכנים לוותר על ילד משלהם.

    כיצד לבחור אולם כנסים בתל אביב
    יש לכם כנס להפיק? מחפשים אולם כנסים גדול בתל אביב? אצלנו ב-טראסק בתל אביב שממוקם על קו המים ונשקף ממנו נוף עוצר נשימה, תוכלו לערוך את הכנס שלכם בהוד והדר! הטראסק בנוי ומתוכנן במיוחד לכל סוג אירוע לרבות כנסים, השקות, הרצאות ואירועי חברה ומאכלס בתוכו עד 1000 איש בנוחות מקסימלית.

    כל הפרמטרים לאירוע חברה
    10/10/19 | ניהול
    מחפשים להפיק אירוע חברה מרהיב ומרשים במרכז? רוצים שהמוזמנים שלכם ייהנו גם מנוף מרהיב ורומנטי שנושק לחופים של תל אביב? טראסק הוא המקום האידיאלי להפקת אירוע חברה באווירה ייחודית שאותה אתם מחפשים! המקום משתנה בהתאם לרצון הלקוח ומתאים את עצמו לכל סוג של אירוע.

    כיצד נקבל החלטה לגבי מדיניות ההשקעה?
    26/06/19 | השקעות
    כיצד נקבל החלטה לגבי מדיניות ההשקעה בתיק הנכסים שלנו ומה החשיבות למדיניות הוליסטית גם על קרנות השתלמות וקופות הגמל שלנו?

    ביטוח סיעודי
    רובינו אנשים בריאים בעיקר הצעירים שבינינו. אנחנו לוקחים מאליו פעולות יום יומיות שונות אותן אנו מבצעים כמו הליכה, מעבר משכיבה לעמידה, רחצה, היכולת להתלבש לבד, להתנקות אחרי עשיית צרכים או כל דבר אחר.

    תמ"א 38: היבטים משפטיים ומסחריים
    25/03/19 | נדל"ן
    נהוג לבחון את פרויקטי תמ"א מהאספקט התועלתי (מה מרוויחים מכך בעלי הדירות, מה מרוויחה מכך החברה היזמית?) או אפילו באספקט האתגרי שלו (האם הפרויקט עמד במועדים שלו, האם הוא נחשב לפרויקט מוצלח?), אבל זוהי בחינה של נקודות קצה בלבד, ראיה שטחית של מה שגלוי לעין ונמצא על פני השטח.

    אפשרויות הדיור העומדות בפני מחפשי דירות בהרצליה
    12/03/19 | נדל"ן
    שוק הדיור הישראלי משתנה ללא הרף, כשבמקביל לצמיחה מתמדת במספרם של דורשי הדיור ומשפרי הדיור, מתרחב מעגל אפשרויות הדיור העומדות לרשותם.

    כיצד בוחרים חברה לביצוע תמ"א 38?
    28/02/19 | נדל"ן
    מאז שאושרה תוכנית המתאר הארצית מס' 38 (זו, שלצורך קיצור, נכנה אותה "תמ"א 38 בהמשך) בשנת 2005, נדמה כי בכל שנה מצטרפים אליה עוד ועוד בניינים שדייריהם מעוניינים בעלייה משמעותית באיכות חייהם ובאיכות סביבת המגורים שלהם.

    שירותי משרד עו"ד חג'ג' בוכניק
    22/11/18 | כללי
    תחום המשפטים הוא תחום גדול ומתרחב, הוא כולל תחומי דין רבים אשר מצריכים התמחות מיוחדת בכל אחד מהם, על מנת שלקוחות המשרד, פרטיים או עסקיים, יוכלו ליהנות משירותיהם הטובים והיעילים
         
     
    שיווק באינטרנט על ידי WSI