דף הבית בית משפחה וזוגיות אירועים וחתונות 5 רעיונות לאטרקציות לאירועים פרטיים
5 רעיונות לאטרקציות לאירועים פרטיים
Ali Kabilio 18/11/18 |  צפיות: 716

תכנון אירוע פרטי דורש מחשבה רבה ותכנון מקדים.

קצת אחרי שסגרתם מקום לאירוע, מספר מוזמנים, תפריט ועיצוב כדאי לשקול הוספת אטרקציה לאירוע, כזו שתוסיף טאצ' אישי ותהפוך את האירוע הפרטי שלכם למיוחד, מהנה ומשמח יותר.

כדי לעשות סדר בשפע האטרקציות המוצעות בשביל אירועים פרטיים ליקטנו כמה אטרקציות כיפיות ומרעננות. אנחנו ממליצים לעיין ברשימה, לספוג השראה ולשאול רעיונות.

נתחיל במתוק.. מה דעתכם על קיר דונאטס??? – דמיינו לכם קיר צבעוני שכולו סופגניות מגרות שרק קוראות לאורחים שלכם לבוא ולחטוף אותן. אפשר לבחור צבע, תוספות ואפילו ניתן למתג אותן... זה ללא ספק קיר שאנחנו באופן אישי לא נתרחק ממנו יותר מדי במהלך האירוע.

פול מון פארטי – אחת האטרקציות האהובות עלינו..!! כזו שגורמת לנו להיזכר בטיולים שלנו בתאילנד ובמסיבות מטורפות אל תוך הלילה. אם חשבתם שהאירוע הפרטי שלכם צריך וייב שצועק מסיבה זאת ללא ספק האטרקציה עבורכם.

בשלב מסוים בערב, האורות כבים, תותחי האולטרה נדלקים והבלאגן מתחיל. הרחבה תתמלא באביזרים זוהרים ומנצנצים, עמדות איפור ייפתחו ויאפשרו לאורחים שלכם להתקשט בצבעי גוף זוהרים ויהיה קשה, עד בלתי אפשרי לרדת מהרחבה.


עמדת ביוטי – או כמו שאנחנו קוראים לה – העמדה הפילנטרופית. האטרקציה הזו מיועדת לאנשים שמתכננים אירוע פרטי ואוהבים לפנק את האורחים שלהם. מדובר באטרקציה מאוד אהובה על האורחים (ובינינו.. בעיקר על האורחות). יש מגוון רחב של עמדות ביוטי מהן אפשר לבחור בהתאם לסוג האירוע והמוזמנים– איפור, מניקור אקספרס, צמות, בייביליס ועוד. תהיו בטוחים שהאורחים שלכם לא ישכחו את האטרקציה הזו...


שזירת פרחים – אטרקציה שמוסיפה לכל אירוע פרטי אווירה רומנטית, צבעונית ומרעננת. עמדת השזירה תקבל את פני האורחים תשדרג ותוסיף עניין ויוקרה לכל קבלת הפנים.


את הרשימה שלנו חשבנו שהכי נכון לסיים באטרקציה רגועה ומפנקת במיוחד - עמדת מסאז'ים – כי הכי כייף לפנק את האורחים שלכם במסאז' ספונטני. הם יתפנקו במסאז' משחרר שיעניק להם בוסט נוסף של אנרגיות ותחושת עונג.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 Ali Kabilio


 


מאמרים נוספים מאת Ali Kabilio
 
החברות המומלצות ביותר לרכישת דלתות כניסה
כאשר תצטרכו לבחור דלתות כניסה לבית או לעסק שלכם, תצטרכו לבדוק ולחקור. אנחנו חוסכים לכם את הזמן הזה וממליצים לכם על 4 חברות מעולות אשר מייצרות דלתות כניסה לבית.

חברת ביומד JR
מיהי חברת ביומד JR? מה היא עושה? איזה מוצרים היא משווקת, תוכלו למצוא את כל הפרטים במאמר הבא על חברת ביומד JR הישראלית.

אולם אירועים במרכז - מה חשוב לבדוק?
בחירת אולם אירועים במרכז צריכה להיעשות על פי קרטריונים מסויימים של בני הזוג, סקרנו בפניכם מה חשוב לבדוק כאשר תרצו לבחור אולם אירועים לחתונה שלכם.

בית אבות בירושלים עמל מעלה אדומים
בית אבות בירושלים עמל מעלה אדומים מהמעולים בתחום השוכן באזור מעלה אדומים ונותן מענה לכל איזור ירושלים והסביבה.

מה עושים נגד בעיית היונים?
בעיית היונים היא לא בעיה פשוטה, לפעמים היונים גורמות לנזקים של אלפי שקלים, רצוי לבצע הרחקת יונים מקצועית ובכך למנוע ולפתור את הבעיה לעתיד.

מגשי אירוח מחירים
אם גם אתם שאלתם את עצמכם מהם המחירים של מגשי אירוח, אתם מוזמנים להכנס ולקבל את התשובה לכך.

4 סוגי מדרסים הכי נפוצים
אילו 4 סוגים נפוצים של סוגי מדרסים קיימים? כל המידע ועוד במאמר הבא

מגשי אירוח לחגים
אין כמו אירוע הרמת כוסית בעבודה, אבל איך נשדרג את האירוע שלא יהיה בנאלי ורגיל?

מה יותר כיף מלקבל הפתעות ליום הולדת?
20/11/18 | קניות
אין יותר כיף מלשמח ילדים ולעשות להם טוב על הלב. הפתעות ליום הולדת הם בדיוק הדבר שכולם כל כך מחכים לו בסוף החגיגה! בין אם זה הפתעה ליום הולדת ובין פרס אישי.

5 רעיונות לאטרקציות לאירועים פרטיים
תכנון אירוע פרטי דורש מחשבה רבה ותכנון מקדים. אנו ממליצים לכם פה על 5 אטרקציות המתאימות ביותר לאירועים פרטים, כאלו שהאורחים לא ירדו מרחבת הריקודים.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI