דף הבית קניות וצרכנות קניות מה יותר כיף מלקבל הפתעות ליום הולדת?
מה יותר כיף מלקבל הפתעות ליום הולדת?
Ali Kabilio 20/11/18 |  צפיות: 606

אין יותר כיף מלשמח ילדים ולעשות להם טוב על הלב. הפתעות ליום הולדת הם בדיוק הדבר שכולם כל כך מחכים לו בסוף החגיגה! בין אם זה הפתעה ליום הולדת ובין פרס אישי.

הפתעות ליום הולדת הם פרסים שמחלקים לאחר כל משחק או בסיום אירוע. הבחירה אינה צריכה להיות קשה ומתאימה לכולם. פרסים לבנות, לבנים, לפי צבעים שונים צורות וגדלים. הפתעות ליום הולדת הם בהחלט הדובדבן שבקצפת, אחרי שהילדים השתוללו בחגיגה, רקדו בשירים ואכלו עוגה. הילדים רוצים לחזור הביתה עם מזכרת שתמשיך להם את החוויה של האירוח והחגיגה.

יום הולדת נחשב לדבר יקר כיום, ולכן ישנם דרכים מקוריות להפתעות יום הולדת בסוף החגיגה. בין אם זה שקיות הפתעה שהחוגג הכין למוזמנים ובין אם זה שקיות מוכנות או הפתעה שקונים בחנות, אך אם בכל זאת אתם בוחרים להכין שקיות הפתעה, גם חשוב לדעת מה לשים בפנים,בין אם זה ממתקים שמשלבים גם הפתעה נחמדה או רק ממתקים שילדים אוהבים.

דרך מקסימה ליצור שקית הפתעה היא להשתמש בנייר צלופן שקוף לשים במרכז את כל הממתקים וההפתעות, לאסוף את הקצוות של הצלופן ולקשור בסרט צבעוני. הילדים נהנים גם ממתק לדרך ובנוסף מקבלים גם הפתעה קטנה. בכך, הילדים יכולים להיות פעילים ושותפים להכנת המסיבה וגם ליצור מזכרת נהדרת במחירים שפויים.

הרגע שההורים מתחילים לחשוב על הפתעות לימי הולדת הוא כאשר הם מבינים איך הילד שלהם גדל והגיע לגיל בעל דעה משלו. מדובר בילדים קטנים בגילאי 3-4 וחלקם סקרנים ואוהבים להכניס דברים לפה, לכן ההפתעה ליום הולדת צריכה להיות גדולה ללא חלקים מתפרקים ואינה שבירה, לדוגמא לוחות גיר, ציור עם טושים, רעשנים, תליונים גדולים זוהרים מפלסטיק קשיח ועוד שלל הפתעות המתאימות לגיל הרך.

אך שהם הופכים מילדים קטנים לכמעט בוגרים ניתן לסמוך עליהם, ומלבד המוצרים הנוספים שציינו תוכלו לקנות גם בועות סבון, קעקועים נשטפים במים, עפיפונים, טלפון משחק מים ועוד שלל הפתעות שמתאימות לגילאים בוגרים יותר וכמובן לא נשכח שצריך לקשט את יום ההולדת עם קישוטים ליום הולדת בשביל להוסיף עוד צבע לשמחה.

מי אמר בעצם שרק ילדים יכולים ליהנות מהפתעות ? גם מבוגרים אוהבים לקבל מתנות.

רצוי להכין ביחד עם הילד רשימה של מתנות שהוא היה רוצה לקבל ובהתאם לתקציב הנדרש, הסבתא סבא והדוד ישמחו אם תחסכו להם ותאמרו להם בדיוק מה הילד רוצה ומי לא היה שמח לקבל את מה שהוא תמיד חלם עליו מההורים כמתנת יום הולדת?


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 Ali Kabilio


 


מאמרים נוספים מאת Ali Kabilio
 
החברות המומלצות ביותר לרכישת דלתות כניסה
כאשר תצטרכו לבחור דלתות כניסה לבית או לעסק שלכם, תצטרכו לבדוק ולחקור. אנחנו חוסכים לכם את הזמן הזה וממליצים לכם על 4 חברות מעולות אשר מייצרות דלתות כניסה לבית.

חברת ביומד JR
מיהי חברת ביומד JR? מה היא עושה? איזה מוצרים היא משווקת, תוכלו למצוא את כל הפרטים במאמר הבא על חברת ביומד JR הישראלית.

אולם אירועים במרכז - מה חשוב לבדוק?
בחירת אולם אירועים במרכז צריכה להיעשות על פי קרטריונים מסויימים של בני הזוג, סקרנו בפניכם מה חשוב לבדוק כאשר תרצו לבחור אולם אירועים לחתונה שלכם.

בית אבות בירושלים עמל מעלה אדומים
בית אבות בירושלים עמל מעלה אדומים מהמעולים בתחום השוכן באזור מעלה אדומים ונותן מענה לכל איזור ירושלים והסביבה.

מה עושים נגד בעיית היונים?
בעיית היונים היא לא בעיה פשוטה, לפעמים היונים גורמות לנזקים של אלפי שקלים, רצוי לבצע הרחקת יונים מקצועית ובכך למנוע ולפתור את הבעיה לעתיד.

מגשי אירוח מחירים
אם גם אתם שאלתם את עצמכם מהם המחירים של מגשי אירוח, אתם מוזמנים להכנס ולקבל את התשובה לכך.

4 סוגי מדרסים הכי נפוצים
אילו 4 סוגים נפוצים של סוגי מדרסים קיימים? כל המידע ועוד במאמר הבא

מגשי אירוח לחגים
אין כמו אירוע הרמת כוסית בעבודה, אבל איך נשדרג את האירוע שלא יהיה בנאלי ורגיל?

מה יותר כיף מלקבל הפתעות ליום הולדת?
20/11/18 | קניות
אין יותר כיף מלשמח ילדים ולעשות להם טוב על הלב. הפתעות ליום הולדת הם בדיוק הדבר שכולם כל כך מחכים לו בסוף החגיגה! בין אם זה הפתעה ליום הולדת ובין פרס אישי.

5 רעיונות לאטרקציות לאירועים פרטיים
תכנון אירוע פרטי דורש מחשבה רבה ותכנון מקדים. אנו ממליצים לכם פה על 5 אטרקציות המתאימות ביותר לאירועים פרטים, כאלו שהאורחים לא ירדו מרחבת הריקודים.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI