דף הבית מתכונים ואוכל מתכונים - אחר מגשי אירוח לחגים
מגשי אירוח לחגים
Ali Kabilio 03/12/18 |  צפיות: 714

ברוך השם התברכנו בהרבה חגים בארץ ישראל, החגים מגיעים ואיתם ההזמנות של האוכל למקומות העבודה. רבים מקומות העבודה אשר עושים הרמת כוסית בעבודה לרגל החג, יש כאלו המשקיעים יותר ומזמינים הופעת אורח של סטנאדאפ, או סדנה כזו או אחרה, אך תמיד באוכל פחות משקיעים, מסכמים את האירוע הרמת הכוסית עם במבה, ביסלי ויין זול.

אם אתם קוראים את המאמר הזה ואתם לא אלו שמארגנים את האירוע, חובה עליכם להעביר את המאמר הנ"ל למארגנת האירועים בחברה אצלכם.

היום כבר לא מגישים יותר ביסלי ובמבה או חטיפים זולים, אפשר לפאר את האירוע ולהפוך אותו מ"מעפן" ל"להיט" ממש בקלות, על ידי הזמנת מגשי אירוח לחגים. המגשים מגיעים מעוצבים להפליא, צבעוניים וטעימים, לכל חג יש את המגשים המייחדים אותו, לדוגמא, אם תעשו הרמת כוסת לחג החנוכה, תוכלו למצוא מגשים של סופגניות מתוקות וטעימות (אפילו יותר טובות משל רולדין), או מגש לביבות אפוי טוב.

המגשים הללו אינם מתאימים רק לחגים אלא לכל מסיבה או חגיגה, תוכלו להתאים את תפריט המגשים עם הספק ולבחור את המגשים המתאימים לכם.

כמובן יש צורך לקחת בחשבון, שלכל אחד טעמים שונים, אם לדוגמא יש אצלכם 50 עובדים, זה אומר 50 טעמים שונים, השתדלו להזמין כמות מכובדת של מגשים עם טעמים ודברים שונים בכדי לנסות ולפגוע בכל הטעמים של כולם.

המאמר נכתב בחסות ארטייסט המספקת מגשי אירוח לחגים חגייגים וטעימים https://www.artaste.co.il


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 Ali Kabilio


 


מאמרים נוספים מאת Ali Kabilio
 
החברות המומלצות ביותר לרכישת דלתות כניסה
כאשר תצטרכו לבחור דלתות כניסה לבית או לעסק שלכם, תצטרכו לבדוק ולחקור. אנחנו חוסכים לכם את הזמן הזה וממליצים לכם על 4 חברות מעולות אשר מייצרות דלתות כניסה לבית.

חברת ביומד JR
מיהי חברת ביומד JR? מה היא עושה? איזה מוצרים היא משווקת, תוכלו למצוא את כל הפרטים במאמר הבא על חברת ביומד JR הישראלית.

אולם אירועים במרכז - מה חשוב לבדוק?
בחירת אולם אירועים במרכז צריכה להיעשות על פי קרטריונים מסויימים של בני הזוג, סקרנו בפניכם מה חשוב לבדוק כאשר תרצו לבחור אולם אירועים לחתונה שלכם.

בית אבות בירושלים עמל מעלה אדומים
בית אבות בירושלים עמל מעלה אדומים מהמעולים בתחום השוכן באזור מעלה אדומים ונותן מענה לכל איזור ירושלים והסביבה.

מה עושים נגד בעיית היונים?
בעיית היונים היא לא בעיה פשוטה, לפעמים היונים גורמות לנזקים של אלפי שקלים, רצוי לבצע הרחקת יונים מקצועית ובכך למנוע ולפתור את הבעיה לעתיד.

מגשי אירוח מחירים
אם גם אתם שאלתם את עצמכם מהם המחירים של מגשי אירוח, אתם מוזמנים להכנס ולקבל את התשובה לכך.

4 סוגי מדרסים הכי נפוצים
אילו 4 סוגים נפוצים של סוגי מדרסים קיימים? כל המידע ועוד במאמר הבא

מגשי אירוח לחגים
אין כמו אירוע הרמת כוסית בעבודה, אבל איך נשדרג את האירוע שלא יהיה בנאלי ורגיל?

מה יותר כיף מלקבל הפתעות ליום הולדת?
20/11/18 | קניות
אין יותר כיף מלשמח ילדים ולעשות להם טוב על הלב. הפתעות ליום הולדת הם בדיוק הדבר שכולם כל כך מחכים לו בסוף החגיגה! בין אם זה הפתעה ליום הולדת ובין פרס אישי.

5 רעיונות לאטרקציות לאירועים פרטיים
תכנון אירוע פרטי דורש מחשבה רבה ותכנון מקדים. אנו ממליצים לכם פה על 5 אטרקציות המתאימות ביותר לאירועים פרטים, כאלו שהאורחים לא ירדו מרחבת הריקודים.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI