דף הבית רפואה ובריאות בריאות אחר מה עושים נגד בעיית היונים?
מה עושים נגד בעיית היונים?
Ali Kabilio 30/01/19 |  צפיות: 529

את היונים ובעייתם ניתן למצוא במגוון רחב של מקומות, בתים פרטים, עסקים, בנייני מגורים או בנייני עסקים, שלטי חוצות ובעוד מקומות.

את הבעיה ניתן וצריך לפתור בדרכים אשר בסופו של דבר אינן פוגעות ביונים אלא רק מרחיקים אותם מהמקום. קיימות מספר דרכים להרחיק את היונים בבטחה ולא על ידי פגיעה בהן, הרחקת יונים בשיטת עשה זאת בעצמך - שיטה זו נפוצה בקרב אנשים אשר רוצים לנסות ולהרחיק את היונים לבד ולא להזמין לוכד יונים, את המוצרים לשיטה זו ניתן לרכוש במקומות כמו הום סנטר או אייס אשר מתמחים בדברים עשה זאת בעצמך, גירוש יונים על ידי דוקרנים - דוקרני היונים גם היא שיטה מאוד מוכרת מומלצת וידועה בקרב הרחקת היונים, את הדוקרנים ממקמים במיקום הבעייתי, ובכך גורמים ליונים לאבד מיציבותם ולא יחזרו למקום הזה, סילוק יונים עם רשת יונים - רשת היונים משמשמת בדרך כלל חסימה של מקומות מסתור לדוגמא של מכונות כביסה, או בניינים גבוהות, נהוג לשים רשת ובכך היונים לא יכולות להכנס למסתור.

כל הפתרונות בדרך כלל בנויים מחומרים איכותיים אשר עמידים לתנאי מזג האוויר השונים בישראל, במיוחד אצלנו עם האקלים המטורף. רצוי לבצע התקנה מקצועית בכדי לפתור אחת ולתמיד את בעיית היונים. הרחקת יונים אשר מתבצעת על ידי בעל מקצוע בדרך כלל מגובה עם אחריות על העבודה, ובנוסף היונים אינן נפגעות אלא רק מורחקות.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 Ali Kabilio


 


מאמרים נוספים מאת Ali Kabilio
 
החברות המומלצות ביותר לרכישת דלתות כניסה
כאשר תצטרכו לבחור דלתות כניסה לבית או לעסק שלכם, תצטרכו לבדוק ולחקור. אנחנו חוסכים לכם את הזמן הזה וממליצים לכם על 4 חברות מעולות אשר מייצרות דלתות כניסה לבית.

חברת ביומד JR
מיהי חברת ביומד JR? מה היא עושה? איזה מוצרים היא משווקת, תוכלו למצוא את כל הפרטים במאמר הבא על חברת ביומד JR הישראלית.

אולם אירועים במרכז - מה חשוב לבדוק?
בחירת אולם אירועים במרכז צריכה להיעשות על פי קרטריונים מסויימים של בני הזוג, סקרנו בפניכם מה חשוב לבדוק כאשר תרצו לבחור אולם אירועים לחתונה שלכם.

בית אבות בירושלים עמל מעלה אדומים
בית אבות בירושלים עמל מעלה אדומים מהמעולים בתחום השוכן באזור מעלה אדומים ונותן מענה לכל איזור ירושלים והסביבה.

מה עושים נגד בעיית היונים?
בעיית היונים היא לא בעיה פשוטה, לפעמים היונים גורמות לנזקים של אלפי שקלים, רצוי לבצע הרחקת יונים מקצועית ובכך למנוע ולפתור את הבעיה לעתיד.

מגשי אירוח מחירים
אם גם אתם שאלתם את עצמכם מהם המחירים של מגשי אירוח, אתם מוזמנים להכנס ולקבל את התשובה לכך.

4 סוגי מדרסים הכי נפוצים
אילו 4 סוגים נפוצים של סוגי מדרסים קיימים? כל המידע ועוד במאמר הבא

מגשי אירוח לחגים
אין כמו אירוע הרמת כוסית בעבודה, אבל איך נשדרג את האירוע שלא יהיה בנאלי ורגיל?

מה יותר כיף מלקבל הפתעות ליום הולדת?
20/11/18 | קניות
אין יותר כיף מלשמח ילדים ולעשות להם טוב על הלב. הפתעות ליום הולדת הם בדיוק הדבר שכולם כל כך מחכים לו בסוף החגיגה! בין אם זה הפתעה ליום הולדת ובין פרס אישי.

5 רעיונות לאטרקציות לאירועים פרטיים
תכנון אירוע פרטי דורש מחשבה רבה ותכנון מקדים. אנו ממליצים לכם פה על 5 אטרקציות המתאימות ביותר לאירועים פרטים, כאלו שהאורחים לא ירדו מרחבת הריקודים.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI