דף הבית רפואה ובריאות רפואה טיפים לניתוח סינוסים
טיפים לניתוח סינוסים
דוד כהן 30/01/19 |  צפיות: 9004

בעבר ניתוח סינוסים היה ניתוח לא נעים. לרוב היה צריך לבצע חיתוך כלשהו בפנים שהיה משאיר צלקות לאחר מכן. הסבירות לסיבוכים הייתה גבוהה יותר וזמן ההחלמה היה ארוך מדי. עובדה זו גרמה לאנשים רבים לסבול מהמחלה לאורך זמן מבלי לטפל בה באמת כדי לא לפגוע בעבודה שלהם ובאורח החיים שלהם בכלל. הבעיה היא שאי טיפול בבעיה עשוי לגרום לנזק גדול יותר ולפגיעה גדולה יותר באיכות החיים שלכם. לשמחת כולם – הטכנולוגיה הרפואית מתקדמת במהירות וכיום כבר מדובר בניתוחים פשוטים יותר, שאינם מצריכים צלקות או חיתוכים מיותרים וזמן ההחלמה הוא הרבה יותר מהיר.

כיצד מגיעים למצב של ניתוח סינוסים בכלל?

ניתוח סינוסים מטפל במחלה הנקראת סינוסיטיס. זוהי מחלה שבה ישנה דלקת או מוגלתיות כרונית אצל אנשים כתוצאה מזיהום או הפרשות של מוקוס סמיך בכמויות גדולות אשר חוסם את פתחי הניקוז של הסינוסים. סימני הזיהוי של המחלה לרוב ייראו כמו צינון רגיל, אולם כאשר זה לא עובר ככל הנראה מדובר בסינוסיטיס. לעומת צילום רגיל, ייתכן ותרגישו כאבים בפנים, גודש בחלק הפנימי של האף, תחושה של תשישות ועייפות כרוניים ועוד.

אם טיפול תרופתי רגיל לא עוזר להחלמה, הרי שמדובר במקרה כרוני ויש הצורך לנתח. ניתוח סינוסים לא מתבצע לפני צילום CT שמוודא שאכן מדובר בסינוסיטיס ולא במשהו אחר. צילום זה מסייע גם לאבחן באיזה אזורים של הסינוסים יש תקלות והיכן צריך לטפל והיכן צריך שלא לגעת. כמו כן במקרים מסובכים יותר ניתן לחבר מחשב מיוחד המצלם את חלקי הגולגולת של פניו של החולה וזה משמש כמפה המנחה את הרופא המנתח ועל מנת להפוך את הטיפול למדויק ככל האפשר.

כיצד הניתוח עוזר לי?

במהלך הניתוח הרופא המנתח מטרתו היא להרחיב ולנקות את דרכי הניקוז של הסינוסים, תוך כדי ניקוי הפרשות מוגלתיות ואם צריך גם כריתת פוליפים מתוך חלל האף. אלה אמורים לסייע להבראה מהירה של הרירית וחזרה לתפקוד תקין של הסינוסים עצמם. כדי למנוע חזרה של הדלקת לאזור, מומלץ לאחר הניתוח להמשיך טיפול עם תרסיסים או טיפות אף מיוחדות לתקופה שיורה עליה הרופא עד להבראה מלאה.

מהו זמן ההחלמה הנדרש?

כיום זמן ההחלמה הנו קצר בהרבה מבעבר. לאחר הניתוח תידרשו ביום אשפוז בבית החולים ולאחר מכן במידה ואין סיבוכים מיותרים תוכלו להשתחרר הביתה. תצטרכו לנוח בבית לתקופה שבין שבוע לשבועיים בדרך כלל ואז לחזור לעבודה, כאשר מומלץ לעשות זאת בהדרגה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 דוד כהן

מיזם גרופ בניית אתרי מכירות באינטרנט עם שיווק באינטרנט להצלחת המכירות.



 


מאמרים נוספים מאת דוד כהן
 
על שעוני מייקל קורס לגברים ולנשים וההבדלים ביניהם
23/07/23 | אופנה
גם לגבר וגם לאישה, שעוני מייקל קורס אופנתיים ואלגנטיים עם פונקציונאליות מתקדמת. בואו לבחור את השעון שלכם.

ככה תבחרו שעון יד לכל אירוע ולכל סביבה
18/06/23 | אופנה
זהב או כסף, מחוגים או דיגיטלי, אלגנטי או ספורטיבי? ככה תתאימו את שעון היד שלכם לאירוע הקרוב.

גיוס עובדים בעסקים קטנים ובינוניים כחלק מהצלחת החברה
בעסק קטן ובינוני, הליך גיוס העובדים חשוב במיוחד. גיוס נכון יביא לעובדים מסורים שישארו בעסק לאורך זמן והצלחת העסק תגדל. קיראו כיצד לעשות את זה נכון.

גיוס עובדים שנעשה בצורה חכמה ומחזיק לאורך זמן
מהו גיוס עובדים, איך עושים השמה בצורה נכונה שתחזיק לאורך זמן ומדוע גיוס חשוב להצלחת העסק.

הכל על חנות וירטואלית באינטרנט - מהי חנות מקוונת, היתרונות שלה וטיפים להצלחה
כל מה שחשוב לדעת על חנות אינטרנטית. מהי בכלל חנות מקוונת? מה היתרונות שלה על פני חנות פיסית? איך להצליח במכירות בחנות הווירטואלית? הכנסו לקריאה.

תאורה לבית ובחירת מנורות לפי חדרים
ככה תשלבו תאורה לבית ולחדרים השונים בצורה חכמה, כדי ליצור אווירה נעימה, חמה ומלטפת.

מה אפשר למכור בחנות וירטואלית באינטרנט
האם כל מוצר ניתן למכור באינטרנט? האם המעבר מהעולם הפיסי לעולם הווירטואלי הוא פשוט יחסית? כיצד לעשות את המכירות באינטרנט לממירות יותר? למען הצלחת העסק שלכם בדיגיטל, הכנסו למאמר שמסכם את הנושא.

כל הדברים שצריך לקחת בחשבון בעת בניית חנות וירטואלית באינטרנט
קראו מדוע הקמת חנות וירטואלית הינה הכרח המציאות וחובה שבית העסק יקים אותה, ואיך להקים חנות אינטרנטית מצליחה.

רעיונות לפירסום עסקים באינטרנט
השלב הבא לאחר בניית חנות וירטואלית לעסק או אתר כלשהו, זה שיווק. השיווק יכול להתבצע באמצעות קידום אורגני, העלאת פודקאסטים, הפצת מאמרים, קמפיינים ממומנים ועוד.

ככה עובדת בניית אתרים מקצועית באינטרנט
מהי בניית אתרים מקצועית ומה חשוב לדעת כאשר מקימים אתר אינטרנט על מנת שהאתר יהיה מקצועי ואיכותי מבפנים.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI