דף הבית בידור ופנאי הפקת אירועים אולם אירועים במרכז - מה חשוב לבדוק?
אולם אירועים במרכז - מה חשוב לבדוק?
Ali Kabilio 21/02/19 |  צפיות: 464

מזל טוב! לפני שאתם רצים לבחור שמלה, דיג'יי ועיצוב לחופה חייבים להתחיל מההתחלה – אולם ותאריך לחתונה.
חיפוש אולם אירועים במרכז עשוי להיות מבלבל, השפע גדול והסגנונות רבים. לפני שמתחילים, עשו רשימת מוזמנים הכוללת את האורחים שלכם, של ההורים משני הצדדים ושל יתר בני המשפחה. כאשר יש בידכם את כמות המוזמנים המשוערת עברו על מתחמי האירועים אותם תרצו לבדוק. בדקו באתרי האינטרנט האם הם יכולים להכיל את כמות האורחים שלכם, פסלו מקומות שאינם רלוונטיים.
הגעתם לרשימה מצומצמת? אתם בדרך הנכונה. קבעו פגישה. מומלץ לקבוע פגישה בתאריך בו מתקיים אירוע ככה תוכלו להתרשם בצורה אותנטית מההתנהלות והאווירה בערב עצמו.
אילו שאלות צריך לשאול, ולמה חשוב לשים לב? הכתבה הבאה תעשה לכם סדר.
רישיון עסק – מדובר בעצם בתעודת אחריות המוכיחה כי העסק נבדק על ידי משטרת ישראל, מכבי אש, הרשות להגנת הסביבה ומשרד הבריאות. בקשו לראות את הרישיון ושימו לב לתוקף שלו.
ביטוח – בדקו אם האולם מבוטח ואם הביטוח כולל כיסוי ביטוחי מלא. אם אתם לא מעורים בדקויות המופיעות בחוזה בקשו הבהרות והוסיפו הערות בכתב כדי לזכור בהמשך.
נגישות – רבים נוטים לחשוב שכשמדובר באולם אירועים במרכז אזי לא קיימת בעיית נגישות, מדובר בטעות. דווקא אצל אולם אירועים במרכז עם עומסי התנועה והחנייה יש צורך לענות על שאלות כמו: איפה האורחים יחנו את רכבם? האם יש חניון פרטי? כמה חניות יש בו? האם יש מי שאחראי לנתב את התנועה בערב האירוע? ואם אין חניה פרטית, האם יש סידור חניה?
אספקט נוסף של נגישות הוא נגישות לבעלי מוגבלויות, אורחים עם עגלות ילדים ומבוגרים. ודאו כי דרכי הגישה עבורם סלולות ונוחות.

אם בפגישה לא נוצרה כימיה עם הצוות והתחושות לא טובות כדאי להוריד את האולם מהרשימה שלכם. זכרו שיש הצע מאוד גדול של אולמות במרכז ואין צורך להתפשר.
בסופו של דבר הכימיה והחיבור האישי שיהיה לכם עם האנשים והמקום הוא שיכריע את הכף.
הדרך לחתונה מאוד אמוציונלית, הקיפו את עצמכם באנשי מקצוע שאתם סומכים עליהם ושיש לכם חיבור טוב איתם.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 Ali Kabilio


 


מאמרים נוספים מאת Ali Kabilio
 
החברות המומלצות ביותר לרכישת דלתות כניסה
כאשר תצטרכו לבחור דלתות כניסה לבית או לעסק שלכם, תצטרכו לבדוק ולחקור. אנחנו חוסכים לכם את הזמן הזה וממליצים לכם על 4 חברות מעולות אשר מייצרות דלתות כניסה לבית.

חברת ביומד JR
מיהי חברת ביומד JR? מה היא עושה? איזה מוצרים היא משווקת, תוכלו למצוא את כל הפרטים במאמר הבא על חברת ביומד JR הישראלית.

אולם אירועים במרכז - מה חשוב לבדוק?
בחירת אולם אירועים במרכז צריכה להיעשות על פי קרטריונים מסויימים של בני הזוג, סקרנו בפניכם מה חשוב לבדוק כאשר תרצו לבחור אולם אירועים לחתונה שלכם.

בית אבות בירושלים עמל מעלה אדומים
בית אבות בירושלים עמל מעלה אדומים מהמעולים בתחום השוכן באזור מעלה אדומים ונותן מענה לכל איזור ירושלים והסביבה.

מה עושים נגד בעיית היונים?
בעיית היונים היא לא בעיה פשוטה, לפעמים היונים גורמות לנזקים של אלפי שקלים, רצוי לבצע הרחקת יונים מקצועית ובכך למנוע ולפתור את הבעיה לעתיד.

מגשי אירוח מחירים
אם גם אתם שאלתם את עצמכם מהם המחירים של מגשי אירוח, אתם מוזמנים להכנס ולקבל את התשובה לכך.

4 סוגי מדרסים הכי נפוצים
אילו 4 סוגים נפוצים של סוגי מדרסים קיימים? כל המידע ועוד במאמר הבא

מגשי אירוח לחגים
אין כמו אירוע הרמת כוסית בעבודה, אבל איך נשדרג את האירוע שלא יהיה בנאלי ורגיל?

מה יותר כיף מלקבל הפתעות ליום הולדת?
20/11/18 | קניות
אין יותר כיף מלשמח ילדים ולעשות להם טוב על הלב. הפתעות ליום הולדת הם בדיוק הדבר שכולם כל כך מחכים לו בסוף החגיגה! בין אם זה הפתעה ליום הולדת ובין פרס אישי.

5 רעיונות לאטרקציות לאירועים פרטיים
תכנון אירוע פרטי דורש מחשבה רבה ותכנון מקדים. אנו ממליצים לכם פה על 5 אטרקציות המתאימות ביותר לאירועים פרטים, כאלו שהאורחים לא ירדו מרחבת הריקודים.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI