דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים ג'ומיו זוכה להכרה זאת השנה השנייה ברציפות ב"מדריך השוק להוכחת ואימות זהויות" של גרטנר
ג'ומיו זוכה להכרה זאת השנה השנייה ברציפות ב"מדריך השוק להוכחת ואימות זהויות" של גרטנר
חיים נוי 22/10/19 |  צפיות: 2032

ג'ומיו זוכה להכרה זאת השנה השנייה ברציפות ב"מדריך השוק להוכחת ואימות זהויות" של גרטנר

בדוח נאמר: "מנהלי אבטחה וסיכונים שאחראים למניעת הונאות חייבים לתאם כמה יכולות כדי להביא מקרי שימוש של הוכחת זהות למסגרת סבולת הסיכונים של הארגון

פאלו אלטו, קליפורניה, 21 באוקטובר 2019, (BUSINESS WIRE):

Jumio, הספקית המובילה של זהות אמינה מופעלת באמצעות בינה מלאכותית כשירות, זכתה להכרה זאת השנה השנייה ברציפות כספקית מייצגת ב"מדריך השוק להוכחת ואימות זהויות"1 האחרון של גרטנר, שפורסם ב-30 בספטמבר 2019.

ג'ומיו צוינה כספקית מייצגת בין כמה ספקים אחרים של הוכחת ואימות זהויות. לדברי הדוח, "ספקים מייצגים נבחרו על סמך אחד או יותר מאלה: שאלות תכופות מצד לקוחות גרטנר על אותו ספק לגבי מקרי שימוש של הוכחת זהויות, הספק מציע יכולות שתומכות בהוכחת ואימות זהויות באופן שהוא ייחודי, חדשני ו/או מפגין אסטרטגיית מוצרים צופה פני עתיד".

בממצא חשוב של מדריך השוק נאמר: "הפרות קשות של נתונים אישיים, וגם של שמות משתמש וסיסמאות, נמשכות. בגלל המגמה הזאת ווקטורי תקיפה מתפתחים כמו הונאת זהות סינתטית, ארגונים חייבים לעבור להערכה רציפה, מבוססת סיכונים של כל זהות נטענת, בכינון הקשר וגם בכל אינטראקציה לאחר מכן".

"ההסתמכות המתמשכת על נתונים סטטיים, רשומות ציבוריות או נתונים של לשכת אשראי לבדה כדי לכונן או לאמת אמון בזהות היא כבר לא רק לא מומלצת - היא הפכה לרשלנות. בדומה, סירוב להשקיע באיסוף והערכה של סימנים שליליים וחיוביים מטיל את נטל האבטחה על הלקוחות, וזה הופך פחות ופחות קביל בעולם שדורש אינטראקציות בטוחות וללא חיכוך עם עסקים וארגונים".

"לרוע המזל, זיהוי שמבוסס על ידע (KBA) הוא עדיין חלק אינטגרלי מתהליכים רבים של זיהוי ואישור זהות מרחוק", אמר רוברט פריג, נשיא ג'ומיו. "אנחנו רואים שגרטנר ממליצה שהפתרונות להוכחת זהות המסתמכים על אימות סודות משותפים, כגון שאלות ידע מחוץ לארנק, או נתונים אישיים שזוכרים, יוצאו משימוש. לארגונים מודרניים יש עכשיו חלופה יותר בטוחה ל-KBA באמצעות אימות זהות ואישור משתמשים מבוססי ביומטריה."

בממצא חשוב אחר בדוח מצוין: "ממשיכה להיות חפיפה גדולה בין מקרי שימוש של אימות, הוכחת זהות וגילוי הונאות, שמובילה לגבולות מטושטשים מבחינת תחומי אחריות פנימיים ויכולות של ספקים. בנוסף, יש מגמה גוברת לכיוון של תיאום בין הוכחת זהות, גילוי הונאות ושיטות שמרניות מבוססות נתוני האמנה שבאופן מסורתי משמשות כדי לספק ביטחון בזהות של לקוחות חוזרים... גרטנר ממליצה, לכן, שפתרונות הוכחת זהות שמסתמכים על אימות סודות משותפים, כגון שאלות ידע מחוץ לארנק, או נתונים אישיים שזוכרים, יוצאו משימוש. הרעיון של נתונים שמאוד זוכרים אותם והם לא זמינים נעשה ארכאי מאז עליית המדיה החברתית וכתוצאה מכך שפע הנתונים שהופרו שזמינים דרך ארגונים מחתרתיים".

ג'ומיו מאפשרת להשתמש באותו אמצעי ביומטרי -- מפה תלת מימדית של הפנים -- להוכחת זהות ראשונית ואימות משתמש שוטף. סוג זה של הוכחת זהות מבוססת ביומטריה מציע חלופה בת קיימא לשיטות אימות ואישור מבוססות ידע. ארגונים מודרניים צריכים להסתמך על סימני הונאה כדי לאמת טענה לזהות של המשתמש בעולם האמיתי -- סימנים שאפשר להשתמש בהם לא רק ללקוחות חדשים (מקרי שימוש ותיקים של הוכחת זהות) אלא גם ללקוחות חוזרים. על ידי שימוש מראש באותו אמצעי ביומטרי ועל בסיס שוטף, ארגונים יכולים ליצור ביעילות רבה יותר מרכז לאימות זהויות ולהעריך באופן אמין את הזהות הדיגיטלית של משתמשים מרוחקים.

כדי להוריד עותק חינם של "מדריך השוק להוכחת ואימות זהויות" 2019 המלא, הקליקו כאן.

1Gartner "Market Guide for Identity Proofing and Corroboration," Jonathan Care, Akif Khan, 30 September 2019.

התנערות מאחריות של גרטנר

גרטנר אינה תומכת באף יצרן, מוצר או שירות שמוצגים בפרסומי המחקר שלה, ולא מייעצת למשתמשים בטכנולוגיות לבחור רק באותם היצרנים עם הציונים או המאפיינים האחרים הכי גבוהים. פרסומי המחקר של גרטנר כוללים את הדעות של ארגון המחקר של גרטנר ואין לפרש אותם כאמירות של עובדות. גרטנר מתנערת מכל אחריות, מפורשת או משתמעת, בנוגע למחקר הזה, כולל כל אחריות ליכולת להיסחר או להתאמה למטרה מסוימת.

אודות ג'ומיו

כשהזהות חשובה, תסמכו על ג'ומיו. המשימה של ג'ומיו היא להפוך את האינטרנט למקום בטוח יותר על ידי הגנה על הסביבות של עסקים באמצעות שירותי אימות ואישור זהות מקוונים בחזית הקידמה שבמהירות ובמדויק מחברים בין הזהות המקוונת של אדם והזהות שלו בעולם האמיתי. פתרונות אימות הזהות מקצה לקצה של ג'ומיו נלחמים בהונאות, שומרים על ציות ומצרפים לקוחות טובים מהר יותר.

תוך שימוש בטכנולוגיות מתקדמות כולל בינה מועצמת, בינה מלאכותית, ביומטריה, למידת מכונה, אבחון חיות תלת מימדית מאושרת וסריקה אנושית, ג'ומיו עוזרת לארגונים לעמוד בציות לרגולציה כולל KYC, AML ו-GDPR ולקבוע באופן מוחלט את הזהות הדיגיטלית של הלקוחות שלהם. ג'ומיו אימתה יותר מ-200 מיליון זהויות שהונפקו על ידי יותר מ-200 מדינות וטריטוריות מטרנזקציות בזמן אמת באינטרנט ובסלולר. הפתרונות של ג'ומיו משמשים חברות מובילות במגזרי השירותים הפיננסיים, כלכלת שיתוף, מטבעות דיגיטליים, קמעונאות, נסיעות ומשחקים מקוונים. הבסיס של ג'ומיו נמצא בפאלו אלטו והיא פועלת בכל העולם עם משרדים בצפון אמריקה, אמריקה הלטינית, אירופה ואסיה פסיפיק והיא קיבלה פרסים רבים על חדשנות. למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר www.jumio.com.

גלריית תמונות/ מולטימדיה זמינה:

https://www.businesswire.com/news/home/20191021005647/en/Jumio-Recognized-Consecutive-Year-Gartner%E2%80%99s-Market-Guide

אנשי קשר

איש קשר בארה"ב
Alex Mercurio
10Fold Communications
[email protected]
(360) 635-8646

אשת קשר באירופה
Gemma Lingham
FleishmanHillard Fishburn
[email protected]
+44-208-618-2812

מקור: Jumio

מולטימדיה



מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
EMGA גייסה מימון בסך 15 מיליון דולר עבור Banco Improsa בקוסטה ריקה
Emerging Markets Global Advisory LLP (EMGA) בשיתוף עם Banco Improsa, מודיעה כי גייסה קו אשראי של 15 מיליון דולר מהסוכנות הבינלאומית לשיתוף פעולה ביפן (JICA).

עסקים בבריטניה חייבים לתת עדיפות לטכנולוגיית תשלום כדי לבנות את הנאמנות של הלקוחות ולהישאר תחרותיים
מחקר חדש של Lloyds Bank ו-FreedomPay

ג'יאמבטיסטה ואלי סנוור את ברצלונה במהלך אירוע 'ליל הכלות'
שבוע האופנה לכלות בברצלונה, תצוגת האופנה האקסקלוסיבית ביותר, הקסימה אמש מעל 450 אורחים שנהנו מתצוגה ייחודית בבניין ההיסטורי של לוטה דה מאר. המייסון ג'יאמבטיסטה ואלי (Maison Giambattista Valli ) חגג באופן בלעדי את הופעת הבכורה על המסלול של קולקציית הכלות שלו במהלך אירוע 'ליל הכלות', ערב הגאלה של האירוע שאורגן על ידי Fira de Barcelona בתמיכת משרד העסקים והעבודה הקטלוני

e4life" מוצג ב-Expomed Eurasia עם התקן חדשני בעל יכולת לנטרל וירוסי שפעת וקורונה ברמת יעילות גבוהה מ-90%
Expomed Eurasia, התערוכה הרפואית החשובה ביותר באירופה ובאסיה, מוכנה לארח למעלה ממאה חברות, וכן לחשוף את המגמות חדשות בטכנולוגיה ואת המוצרים החדשניים שעתידים לחולל שינוי מעמיק בשוק הבריאות.

Hemohim, מזון פונקציונלי לחיזוק המערכת החיסונית, מכה גלים בקהילה הגלובלית
Hemohim צובר פופולריות מרשימה בשוק הגלובלי כאחד ממוצרי המזון הפונקציונליים המובילים. Hemohim מפותח במסגרת שיתוף פעולה בן שמונה שנים בין Kolmar BNH ‏(KOSDAQ: 200130) לבין המוסד הקוריאני לחקר אנרגיית האטום, בהשקעה של 5 מיליארד וון דרום קוריאני.

Concentrix + Webhelp ממותגת מחדש כ-Concentrix
הזהות הממותגת מחדש של החברה מבססת את מעמדה כארגון הטכנולוגיה והשירותים העולמי, המניע את מותגי העתיד

היטאצ'י אנרג'י תשקיע 1.5 מיליארד דולר נוספים כדי להגביר את ייצור השנאים העולמי עד 2027
הרחבת הקיבולת תקצר את הזמן לשוק כדי לספק מענה להאצה בביקוש הגלובלי, כדי להתייחס להשקעות ארוכות טווח של לקוחות וכדי וליצור למעלה מ-4,000 מקומות עבודה - הסכום יתחלק בין השקעות באירופה, צפון ודרום אמריקה ואסיה תוך מינוף טביעת הרגל הגלובלית הקיימת.

Anaqua הופכת הגשת פטנטים במדינות אחרות ליתרון אסטרטגי עבור אנשי מקצוע בתחום הקניין הרוחני
Anaqua, הספקית המובילה של טכנולוגיות לניהול חדשנות וקניין רוחני (IP) עבור תאגידים, משרדי עורכי דין וממשלות, מכריזה על תוספת לפתרון Foreign Filing שלה, ומשפרת את היכולות של פלטפורמת ניהול הקניין הרוחני שלה, AQX®. Anaqua שינתה את הפרדיגמה להגשת בקשת קניין רוחני במדינות אחרות עבור אנשי מקצוע בתחום, והפכה מערך מכביד של משימות אדמיניסטרטיביות ידניות לפתרון אסטרטגי ואוטומטי שמספק בידול, ומניע קבלת החלטות מהירה כדי לעזור להגן על קניין רוחני באופן גלובלי.

EBC Financial Group משתפת פעולה עםUnited to Beat Malaria - קמפיין של קרן האו"ם, כדי להגן על ילדים פגיעים ומשפחותיהם מפני מלריה
EBC Financial Group מגבירה את מאמצי מיגור המלריה, תומכת בהתערבויות בריאות קריטיות ובהעצמה קהילתית

אחסון הגיבוי השכבתי של ExaGrid נבחר ל"פתרון גיבוי הנתונים של השנה" בתוכנית Data Breakthrough Awards השנתית החמישית
תוכנית פרסים בינלאומית יוקרתית מכריזה על מוצרים וחברות מצטיינים בטכנולוגיית הנתונים
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI