דף הבית נשים הריון ולידה הדברה בזמן הריון
הדברה בזמן הריון
דוד 26/04/20 |  צפיות: 247

בזמן הריון יש דברים שאסור לאכול, אסור כמובן לעשן, בנושא העישון גם בלי קשר להריון זה דבר שהוא בכלל לא מומלץ, אבל בתוך כל המידע הרב הזה של דברים שאסור לעשות בזמן ההריון, עולה עוד שאלה לגבי החישפה לחומרי הדברה רעילים בזמן ההריון.

הפעם נענה לכם האם אפשר לבצע הדברה בזמן הריון :

אמנם מחקרים בנושא הם קצת בעייתים, קשה מאוד לנבא אם מומים מולדים נגרמו בגלל חשיפה לחומרי הדברה או בגלל סיבות אחרות שיכולות לגרום לאותם מומים, אבל יחד עם זאת אין כאן המלצה כלל לבצע הדברה בזמן הריון, פשוט מאוד ההמלצה היא להימנע כל עוד אפשר, אם מדובר על הדברת פשפשים שמצריכה שימוש ברעלים חזקים במיוחד, מומלץ להימנע, למצוא מקום אחר להיות בו לפחות מחוץ לבית לכל הפחות 72 שעות, ואם אפשר יותר זמן מחוץ לבית אז המצב עדיף.

מה גם שאי אפשר לנבא מראש את הסיכוי לפגיעה בעובר בגלל שימוש בחומרי הדברה, אל תשכחו שכמעט כל ירק שמגיע אלינו לצלחת מביא איתו גם לא מעט חומרי הדברה, אז אל תשכחו לשטוף היטב את כל הירקות והפירות שמגיעים אליכם, כן, גם אם מדובר על פירות עם קליפה, אפילו אם זאת קליפה ממש עבה, הרבה מאוד ירקות ופירות עוברים הדברה בכדי להקל על החקלאים שמגדלים אותם.

הדברה בבית :

בביצוע הדברה בבית, משתמשים בחומרי הדברה שונים מאשר אלו בהם עושים שימוש בחקלאות, אבל זה לא אומר שהם פחות גרועים, לסיכום בכמה מילים, אם כבר בחראתם לבצע הדברה בבית בזמן הריון, כדאי מאוד לעשות את זה מול מדביר מוסמך עם רישיון של המשרד להגנת הסביבה ולעמוד בכל דגשי הבטיחות ללא רבב.

המאמר נכתב ע"י מכסחי הפשפשים החברה המובילה לביצוע הדברה נגד כל סוגי המזיקים.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 דוד


 


מאמרים נוספים מאת דוד
 
מהי חוות דעת מומחה כלכלית
14/04/24 | מיסים
סקירה זו בוחנת את הרעיון של חוות דעת של מומחה פיננסי, הרלוונטיות שלה במגזר הפיננסי, ואת הגורמים התורמים להיווצרותה. הוא מדגיש את תפקידם של מומחים פיננסיים, תהליך גיבוש הדעה וההשפעה שיש לו על החלטות פיננסיות שונות.

מגנטים מיוחדים לאירועים: שדרוג קטן עם אפקט גדול
אירועים מיוחדים בחיינו הם הזדמנות לחגוג עם האנשים האהובים עלינו, ליצור זיכרונות נעימים ולהודות להם על נוכחותם. בעוד שאטרקציות רבות מוצעות לאירועים, מגנטים מיוחדים תופסים תאוצה בשנים האחרונות כדרך ייחודית להוסיף נופך אישי וקסם לכל אירוע.

למה כדאי לכם להוסיף צילום מגנטים לחתונה שלכם?
חתונות הן אירועים מיוחדים ומרגשים, ואנשים רבים רוצים לשמר את הזיכרונות מהיום הגדול בצורה הטובה ביותר. צילום מגנטים הפך בשנים האחרונות לאטרקציה פופולרית מאוד בחתונות, ויש לכך מספר סיבות טובות:

החשיבות של ליווי מקצועי בתביעה של ביטוח סיעודי
סקירה זו שופכת אור על תפקידה המכריע של תמיכה מקצועית בעת הגשת תביעת ביטוח סיעודי. הוא בוחן את המורכבות של התהליך, את הצורך בהבנה ברורה של המדיניות, את האתגרים הפוטנציאליים שעלולים להתעורר וכיצד סיוע מקצועי יכול לשפר משמעותית את התוצאות תוך הפחתת הלחץ ואי הוודאות הקשורים.

היתרונות של שתיית מים לירידה במשקל
06/04/24 | השמנת יתר
סקירה זו בוחנת את היתרונות הרב-גוניים של שתיית מים, תוך התמקדות בפוטנציאל שלהם לסייע בירידה במשקל. הוא מדגיש את הבסיס המדעי מאחורי הקשר בין הידרציה לאובדן שומן, וכיצד ניתן לשלב מים במשטר הרזיה.

מהו מיסוי בינלאומי
06/04/24 | מיסים
מיסוי בינלאומי הוא תחום של מחקר פיננסי המתמקד בחוקי המס של מדינות בודדות, כיצד חוקים אלה מתקשרים, וכיצד לנצל אותם לטובת יחידים ועסקים. סקירה זו נועדה לספק הבנה מעמיקה של העקרונות הבסיסיים, המנגנונים המעורבים, אמנות המס והאתגרים העומדים בפני מיסוי בינלאומי.

איך לבחור מקום לאירועים קטנים
05/04/24 | צרכנות
בחירת מקום מושלם לאירועים קטנים היא לא תמיד חתיכת עוגה. הצטרפו אלינו למסע מלא ההומור הזה כשאנו מנווטים במבוך של עולם תכנון האירועים. עם שמץ של סרקזם וקצת שנינות, נחקור דרכים להימנע ממלכודות וליצור את האירועים הבלתי נשכחים ביותר.

משמעות של חלומות
05/04/24 | חלומות
סקירה מקיפה זו חוקרת את הנושא המסקרן של משמעות החלומות, תוך התעמקות בתיאוריות שונות, בפירושים ובתפקיד שחלומות ממלאים בחיינו. הוא שופך אור על המחקר העדכני ביותר במדעי המוח, הפסיכולוגיה ולימודי התרבות, ומספק גישה רב-גונית להבנת הנרטיבים הליליים שלנו.

טיפים לתכנון חופשה רומנטית ומיוחדת
05/04/24 | בתי מלון
תכנון חופשה רומנטית יכול להיות משימה לא פשוטה. סקירה זו מספקת טיפים ותובנות חשובות שיעזרו לך לעצב את החוויה המיוחדת והבלתי נשכחת ביותר עבורך ועבור בן הזוג שלך. אנחנו מכסים הכל, החל מבחירת היעד המושלם ועד להוספת הנגיעות הקטנות הנוספות האלה שעושות את כל ההבדל.

ערן נחליאלי מסביר על יתרונות וחסרונות של ניהול כספים במיקור חוץ
יש לא מעט יתרונות וחסרונות של ניהול כספים במיקור חוץ, בשביל שתוכלו להכיר את הכל בצורה הטובה ביותר. ערן נחליאלי מומחה מוביל בתחום מסביר על היתרונות והחסרונות.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI