דף הבית אינטרנט והחיים ברשת פיתוח אתרים הקמת אתר לעסק והנגשה למכירות אונליין
הקמת אתר לעסק והנגשה למכירות אונליין
denis 10/05/20 |  צפיות: 269

השנה היתה שנה לא פשוטה עבור בעלי העסקים, בראשם עומדים בעלי עסקי המזון והאירועים שבקעבות ההתפשטות והבהלה שיצר נגיף הקורונה והכניסה המהירה לסגר בעליהם הורו על סגירתם בתוך זמן קצר מהרגע שזוהה הנגיף בארץ.
בעלי עסקים רבים שלא דאגו מבעוד מועד על שירות שיכול לספק את המוצרים שלהם באונליין - דרך אתר אינטרנט או אפליקצייה ודאגו למערך שליחויות, נאלצו לסגור את העסק ללקוחותיהם לתקופה ממושכת של מעל לחודשיים ולעיתים לסגור את העסק לתמיד.
אומנם הממשלה הבטיחה בהתחלה לפצות את בעלי העסקים אך בפועל עקים שנותרו סגורים קיבלוי פיצוי מועט שלא הספיק ולכן עסקים רבים מעדו ונסגרו.

מערך מכירות אונליין

כדי שעסק יוכל למכור את המוצר שלו דרך האינטרנט עליו לבנות אתר, באתר הזה הוא יכול להציג את הפרופיל העסקי שלו, את התמונות של המוצרים וכמובן את אפשרות ההזמנה דרכה לקוח מהבית בלי לצאת, יוכל לבצע הזמנה של המוצר שיגיע עד אליו בעזרת שירות שליחויות.
אם בעבר היה מדובר על פרוצדורה מורכבת, עם התפתחות הטכנולוגיה כיום ניתן לעשות זאת בפשטות וביעילות יתרה.
לאחר שהמגפה דועכת והציבור יוצא מן ההסגר, קמות חברות רבות המציעות שירות בניית אתרים בזול וזה בדיוק הזמן הנכון להוביל את העסק שלכם למהלך חכם ולשדרג את היכולת שלכם לשווק ולהפיץ את המוצר שלכם גם כאשר החנות תיהיה סגורה במידה ותיהיה התרפצות נוספת.

חשיבה מחוץ לקופסה

הנגיף גרם לאנשים לשינוי בתרבות הצריכה, אם בעבר היה נראה מוזר להזמין מוצרים כמו מוצרי טואליטיקה דרך האינטנרט לאחר הסגר הדבר נראה מקובל בהחלט עבור רוב האנשים וכעת הם יהיו מוכנים להזמין יותר מוצרים מהאינטרנט.
זה הזמן של בעלי העסקים לצאת מהקופסה ולחשוב על מינוף של העסק שלהם דרך האינטרנט ופיתוח של אתר מתקדם נוח ונגיש שדרכו יוכלו הלקוחות שלו לבצע הזמנה ולהמשיך לרכוש את המוצרים גם אם העסק סגור לכניסה פיזית של לקוחות.

הזדמנות עסקית

כמו כן, זוהי הזדמנות עסקית מצוינת עבור עסקים שלא תכננו או חשבו על שיווק והפצה של המוצרים שלהם ברשת לחשוב על כך בשנית.
גם בזכות המחירים המעולים עבור הבנייה והניהול של המערכת וגם בגלל שההסגר עלול לחזור תמיד ועדיף להיערך בהתאם ליום זה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 denis


 


מאמרים נוספים מאת denis
 
אטרקציות צילום לשדרוג החתונה בזול
12/05/20 | חתונות
שדרוג אירוע חתונה עלול להיות עסק יקר אך לא חייב להיות כזה, בעזרת תכנון נכון וביצוע סקר שוק תוכלו לספק לאורחים שלכם מגוון של אטרקציות בתקציב לא יקר במיוחד.

הקמת אתר לעסק והנגשה למכירות אונליין
לאחר הסגר זה הזמן של בלעי העסקים לדאוג לשיווק והפצה של המוצרים שלהם בחנויות אינטרנטיות אונליין על מנת להגדיל את המכירות.

בחירת חברת שליחויות לשיווק והפצה
טיפים לגבי בחירת חברת שליחויות לעיסוק בשילוח, שיווק והפצה של מוצרים בכל הארץ.

צילום כנסים והרצאות לשימוש עתידי
23/03/20 | צילום
טיב צילום הכנס או ההרצאה שלכם הוא חשוב מאין כמוהו, לאחר שהאירוע יגמר חומרי הצילום יהיו הדבר היחיד שישאר אצלכם ולכן חשוב לבחור בחברה צילום מקצועית ואיכותית שמתאימה לצרכים שלכם.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI