דף הבית בית משפחה וזוגיות חתונות אטרקציות צילום לשדרוג החתונה בזול
אטרקציות צילום לשדרוג החתונה בזול
denis 12/05/20 |  צפיות: 265

מתכננים את החתונה שלכם? שוקדים על הפקת האירוע המושלם שייזכר ויחקק בראשם של האורחים? רוצים לוודא שכל אורח שלכם יצא מהאירוע עם מתנה למזכרת? וודאי תחשבו שכדי ליצור אירוע כזה מושקע ומרגש תצטרכו להשקיע עשרות ולעיתים מאות אלפי שקלים אבל בעזרת כלים לביצוע סקר שוק והשוואת מחיר בין ספקי השירות, תוכלו להוזיל לעיתים אף משמעותית ולשמור על התקציב שלכם נמוך ומהצד השני להצליחוסלפק לאורחים שלכם "שואו חד פעמי" וחתונה מלאה באטרקציות צבעוניות שירגשו וינעימו את זמנם באירוע וגם ינצרו רגעים בתמונות שיוכלו לקחת אותם למזכרת בסופו.

תמונות למזכרת

מייד כשחושבים על מזכרות מהאירועים ודאי נזכרים בתחום הפופלארי ביותר והוא המגנטים לאירועים שהפך להיות האטרקציה הפופולרית ביותר בקרב החוגגים בישראל.
כמו שכולם מכירים, מדובר בצלם חביב שמסתובב בינות האורחים שלכם כבר משלב קבלת הפנים מצלם ונוצר את ה רגעים שלהם ביחד בתמונות שמאוחר יותר יהפכו למגנטים צבעוניים מעוצבים מעוטרים בהקדשה שלכם ובתאריך האירוע על מנת לשמר את הזכרון לאורך שנים.
המגנטים זו האטרקציה הכי פחות מקורית וניתן למצוא אותה כמעט בכל חתונה אך מדובר בתוספת שעליה קשה לוותר, גם בזכות המחיר הזול יחסית.
תחרות גדולה בין הספקים השונים מאפשרת לזוגות להתאים את הצלם לתקציב שלהם וכמעט בכל תקציב תוכלו להוסיף את האטרקציה הזו לרשימה שלכם.

עמדת צילום

אופציה נוספת משמעותית יותר לשדרוג האירוע היא הקמה של עמדת צילום באיזור קבלת הפנים שתקבל את האורחים שלכם ותזמין אותם בחום רב להצטלם על גביה.
ניתן לקבוע כי עמדת הצילום תגיע עם רקע מסוים, כמו לוגו עם השמות של הזוג המתחתן או נוף כשלהו שנבחר במיוחד בקונספט של האירוע שלכם.
רצוי שעמדת הצילום תלווה בתאורה מתאימה צבעונית ומזמינה.
ניתן להוסיף לעמדה גם עמדת אביזרים ופרופס עם כובעים, עניבו, שפמים על מקל ועוד דברים צבעוניים שיוכלו להתאים לאורחים שלכם להיראות ולהצטלם בצורה טובה ואווירה נעימה.
רצוי לשלב עם העמדה צלם מקצועי שיתן את הטון, ידאג לסדר, לעצב ולתכנן את זוויות הצילום של האורחים שלכם, ובסוף הערב ידאג לתת להם את התמונה שלהם למזכרת.

מסך ירוק

עמדת המסך הירוק היא עמדה שבה האורחים שלכם יוכלו להגיע ולהצטלם על גבי רקעים שונים וצבועניים במיוחד לפי בחירה ולפי הרצון שלהם.
בעזרת טכנולוגיה מתקדמת תוכלו לגרום לארוחים שלכם להצטלם במגדל אייפל, לידפסל החירות ואפילו על חוף הים בתאילנד.
עם עמדת אביזרים מדליקה במיוחד תוכלו לשדרג את החוויה שלהם ולהוסיף מגוון של תלבושות וכובעים שישלבו ביחד עם הרקעים לייצירה של תמונות מדליקות מאין כמותם!

לסיכום

אם ברצונכם לשדרג את חווית האורחים שלכם באירוע אזי אטרקציות צילום הן הכלי המתאים לכך ביותר, מעבר לתעסוקה וחוויה שהן מעניקות ברוב המקרים זו תיהיה המזכרת המוחשית היחידה מהאירוע עצמו לאחר שיגמר.
בעזרת ביצוע סקר שוק בין שלל הספקים תוכלו להגיע למחירים הטובים ביותר וכאלו שמתאימים לתקציב שלכם.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 denis


 


מאמרים נוספים מאת denis
 
אטרקציות צילום לשדרוג החתונה בזול
12/05/20 | חתונות
שדרוג אירוע חתונה עלול להיות עסק יקר אך לא חייב להיות כזה, בעזרת תכנון נכון וביצוע סקר שוק תוכלו לספק לאורחים שלכם מגוון של אטרקציות בתקציב לא יקר במיוחד.

הקמת אתר לעסק והנגשה למכירות אונליין
לאחר הסגר זה הזמן של בלעי העסקים לדאוג לשיווק והפצה של המוצרים שלהם בחנויות אינטרנטיות אונליין על מנת להגדיל את המכירות.

בחירת חברת שליחויות לשיווק והפצה
טיפים לגבי בחירת חברת שליחויות לעיסוק בשילוח, שיווק והפצה של מוצרים בכל הארץ.

צילום כנסים והרצאות לשימוש עתידי
23/03/20 | צילום
טיב צילום הכנס או ההרצאה שלכם הוא חשוב מאין כמוהו, לאחר שהאירוע יגמר חומרי הצילום יהיו הדבר היחיד שישאר אצלכם ולכן חשוב לבחור בחברה צילום מקצועית ואיכותית שמתאימה לצרכים שלכם.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI