דף הבית בידור ופנאי צילום ההבדל בין חובבן למקצוען - ככה תבדילו בין צלמים לברית
ההבדל בין חובבן למקצוען - ככה תבדילו בין צלמים לברית
דוד 13/06/20 |  צפיות: 206

עכשיו בימים הקצרים האלו מהלידה ועד אירוע הברית, אתם מתחילים לחפש צלם לברית שיתעד לכם את האירוע, מדובר על תקופה קצרה שבה כל דבר צריך לקרות במהירות גדולה מאוד ואתם צריכים למצוא צלם, אבל לא יכולים לדעת מתי מדובר על מקצוען ומתי מדובר על מישהו שהוא חובבן.

אלו הדברים שאתם צריכים לבדוק וככה תדעו עם מדובר על חובבן או מקצוען :

ניסיון בתחום :

אמנם יכול להיות מצבים שבהם מישהו שרק נכנס לתחום האירועים הוא יותר מקצועי ומיומן ויש לו חוש טבעי לזה, ויצילח להיות יותר טוב ממישהו שעובד עשרות שנים בתחום, אבל ברוב המקרים ככל שהצלם יותר ותיק הוא גם יותר מקצוען בצילום אירועים.

לא מהסס :

אם ביקשתם משהו מהצלם, כמו למשל להוסיף צילומי וידאו או אפילו לשלב עיצוב אלבומים ואתם מגלים שאתם לא מקבלים ממנו הכל, מדובר כנראה על צלם שאין לו את היכולת לתת לכם את כל מה שאתם צריכים, צלמים מקצוענים, כאלו שמכירים את תחום האירועים תמיד יוכלו להביא לכם בדיוק את מה שאתם צריכים ולא לשלוח אתכם לחפש דברים במקומות אחרים.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 דוד


 


מאמרים נוספים מאת דוד
 
ערן נחליאלי מסביר על יתרונות וחסרונות של ניהול כספים במיקור חוץ
יש לא מעט יתרונות וחסרונות של ניהול כספים במיקור חוץ, בשביל שתוכלו להכיר את הכל בצורה הטובה ביותר. ערן נחליאלי מומחה מוביל בתחום מסביר על היתרונות והחסרונות.

הבנת בוטוקס: מה זה ואיך זה עובד?
בוטוקס, קיצור של בוטולינום טוקסין, הוא טיפול קוסמטי פופולרי שאינו ניתוחי המשמש להפחתת הופעת קמטים וקמטוטים במצח. הוא מופק מחיידק בשם Clostridium botulinum ואושר על ידי מינהל המזון והתרופות (FDA) למטרות אסתטיות. הבוטוקס פועל על ידי שיתוק זמני של השרירים האחראים על גרימת קמטים דינמיים, הנוצרים על ידי הבעות פנים חוזרות ונשנות כמו הזעפת פנים או הרמת גבות.

החשיבות של חוק הירושה
12/11/23 | משפחה
החשיבות של חוק הירושה ועד כמה היא יכולה לעזור בהליך של צוואה

איך לבחור אטרקציות לבר מצווה
בחירת אטרקציות לבר מצווה היא החלטה חשובה שיכולה להשפיע על הצלחת האירוע. חשוב לקחת בחשבון את הגיל וההעדפות של חתן השמחה, את התקציב ואת התזמון של האירוע. אם אתם רוצים שהאירוע יהיה מיוחד ומעניין יותר, כדאי לשקול להוסיף אטרקציות.

מדוע מבצעים בדיקת שקיפות עורפית
בדיקת שקיפות עורפית היא בדיקת סקר אותה מבצעים בשלב מוקדם של ההיריון, במטרה להעריך את הסיכון להפרעות כרומוזומליות בעובר, בעיקר תסמונת דאון. הבדיקה יכולה להוביל לגילוי של עד 70% מכלל תסמונות דאון ועשויה להוביל לגילוי מומים נוספים, כמו למשל מומי לב.

הסיבות בגללן מזגן לא מקרר ואיך לטפל בבעיה
12/10/23 | שיפוצים
ישנן מספר סיבות שיכולות לגרום למזגן לא לקרר. הסיבות הנפוצות ביותר הן:

דליפת גז: גז הוא חומר חיוני לפעולה של המזגן. דליפת גז יכולה להתרחש מסיבות שונות, כגון התקנה לא מקצועית, חבלה או בלאי.
פילטרים סתומים: פילטרים סתומים יכולים למנוע מהמזגן לקבל אוויר, מה שעלול להוביל לירידה ביעילות הקירור.
בעיות חשמליות: בעיות חשמליות, כגון קצר או נזק למנוע, יכולות גם לגרום למזגן לא לקרר.
בעיות מכניות: בעיות מכניות, כגון תקלה במדחס או במאוורר, יכולות גם לגרום לבעיה.


מה חשוב לדעת על בחירת טכנאי מזגנים
בחירת טכנאי מזגנים היא משימה קריטית הדורשת שיקול דעת מדוקדק. פוסט זה בבלוג מציע תובנות מועילות לגבי מה שאתה צריך לדעת בעת קבלת החלטה חשובה זו. מהבנת הנחיצות של אישורים ורישיונות ועד לחשיבות הניסיון וביקורות לקוחות, מדריך זה יעזור לך לבחור מושכלת.

השפעת רישום פלילי על חייו של אדם
30/06/23 | כללי
פוסט זה בבלוג מתעמק בהשפעה העמוקה שיכולה להיות לרישום פלילי על חייו של אדם. הוא בוחן את ההיבטים השונים של החיים שבהם הרשעה בעבר יכולה להוות אתגרים משמעותיים, החל מסיכויי תעסוקה ועד סטיגמה חברתית, ואפילו יחסים אישיים. על ידי שפיכת אור על נושאים אלו, מטרת הפוסט לעורר שיחה על הצורך ברפורמה ותמיכה באלו המבקשים להשתלב מחדש בחברה לאחר ריצוי עונשם.

רכיבה על סוסים לילדים
19/06/23 | אימונים
רכיבה על סוסים היא פעילות נהדרת לילדים. זה עוזר להם לפתח את הכוח הפיזי, הקואורדינציה והשיווי משקל ובמקביל מספק להם הזדמנות ייחודית להתחבר לטבע. רכיבה על סוסים היא גם דרך מצוינת לילדים לבנות ביטחון עצמי ומיומנויות חברתיות תוך כדי אינטראקציה עם רוכבים אחרים והסוס. עם אמצעי הבטיחות הנכונים במקום, רכיבה על סוסים יכולה להיות חוויה בטוחה ומהנה לילדים בכל הגילאים.

היתרונות של שימוש באבקת חלבון אחרי אימון אירובי
06/06/23 | בריאות
אבקת חלבון יכולה להיות תוספת נהדרת לכל תוכנית אימונים אירוביים. זה יכול לעזור לשפר את התאוששות השרירים, להגדיל את מסת השריר הרזה ולהפחית את העייפות שלאחר האימון. אבקת חלבון היא גם דרך מצוינת לקבל את החומרים התזונתיים החיוניים שהגוף שלך צריך לאחר אימון קשה. על ידי שימוש באבקת חלבון לאחר אימון אירובי, אתה יכול להבטיח שלגוף שלך יש את האנרגיה הדרושה כדי להתאושש כראוי ולבנות שרירים חזקים יותר. בנוסף, אבקת חלבון יכולה לעזור לך להגיע למטרות הכושר שלך מהר יותר על ידי אספקת החומרים המזינים הדרושים לביצוע
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI