דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים Guardian External Workforce של AlertEnterprise Inc. זמינה עכשיו לרכישה במרכז היישומים של SAP®
Guardian External Workforce של AlertEnterprise Inc. זמינה עכשיו לרכישה במרכז היישומים של SAP®
חיים נוי 17/09/20 |  צפיות: 1765

Guardian External Workforce של AlertEnterprise Inc. זמינה עכשיו לרכישה במרכז היישומים של SAP®

Guardian External Workforce מרחיבה את הגישה הבטוחה למרחב העבודה, הבריאות והבטיחות לעובדים חיצוניים

פרמונט, קליפורניה, 15 בספטמבר 2020 (BUSINESS WIRE) :

AlertEnterprise הודיעה היום ש-Guardian External Workforce שלה זמינה עכשיו לרכישה מקוונת ב-SAP® App Center, זירת המסחר הדיגיטלי למוצרים של שותפי SAP. Guardian External Workforce הופכת את האבטחה, הבטיחות והפרטיות לחלק אינטגרלי מהמסע מהקליטה ועד העזיבה של העובד החיצוני. הפלטפורמה משתמשת בשילוב עם SAP Fieldglass Contingent Workforce Management כדי לבצע אוטומציה וייעול של הזהות הפיזית והגישה למרחב העבודה ומספקת ראות של 360 מעלות וניהול גישת עובדים משולב.

"בתקופה זאת של שינויים ללא תקדים, העובדים המודרניים חווים שינויים עצומים כשארגונים צריכים יותר ויותר את הגמישות להציב עובדים חיצוניים בכל מקום", אמר ג'סביר גיל, מנכ"ל AlertEnterprise. "Guardian External Workforce עוזרת לעסקים לאכוף את האבטחה, הבטיחות והפרטיות אצל העובדים החיצוניים שלהם מבלי לסכן את החוויה והיצרניות".

עובדים חיצוניים עם גישה פיזית לאזורים מאוד מאובטחים ורגישים יכולים להוות סיכון גדול לארגון וגם לציות לאבטחה והבטיחות עם הם לא משולבים באופן מלא בתוך אסטרטגיית PIAM (ניהול זהות וגישה פיזיות). הפלטפורמה מבוססת הענן Guardian External Workforce מאחדת את תהליך מחזור החיים של הזהות של העובד החיצוני בכל הארגון, וסותמת פערי אבטחה. חברות יכולות לנהל ולעקוב אחרי פרופילים של עובדים חיצוניים פרטניים במספר מערכות בקרת גישה פיזית (PACS) ואתרים, ולבצע אוטומציה של הגישה הפיזית של משימות הקליטה, העברות, שינוי תפקידים, הכשרה ואימות אישורים ועזיבה.

בנוסף, מודולים זמינים של פיקוח ובינת גישה של בטיחות ובריאות של קוביד-19 עוזרים לעובדים החיצוניים להיכנס שוב באופן בטוח למקומות פיזיים, באמצעות כלים של אימות עצמי, אנליטיקה משופרת ותכונות של מעקב אחרי מגעים כדי למזער סיכונים.

במרכז היישומים של SAP, עסקים יכולים לגלות בערך 1,600 פתרונות חדשניים של שותפים שמשתלבים עם פתרונות של SAP ומרחיבים אותם. הלקוחות יכולים למצוא שם את היישומים של השותפים שעברו אימות של SAP שהם צריכים כדי להגדיל את העסק שלהם. ועל כל רכישה שמתבצעת במרכז היישומים של SAP, SAP נוטעת עץ. תמצאו, תנסו ותקנו פתרונות של שותפי SAP באופן דיגיטלי באתר www.sapappcenter.com.

AlertEnterprise היא שותפה בתוכנית PartnerEdge® של SAP. ככזאת, היא יכולה ליצור, לשווק ולמכור יישומי תוכנה בנוסף לפלטפורמות טכנולוגיות מובילות שוק של SAP. תוכנית PartnerEdge של SAP נותנת את הכלים המאפשרים, היתרונות והתמיכה כדי לאפשר יצירת יישומים משבשים באיכות גבוהה שמתמקדים בצרכים עסקיים ספציפיים -- במהירות ובאופן משתלם. התוכנית מאפשרת גישה לכל הטכנולוגיות הרלבנטיות של SAP במסגרת אחת פשוטה בחוזה גלובלי אחד.

אודות AlertEnterprise

אצל AlertEnterprise זהות ואמון דיגיטליים נמצאים במרכזו של כל דבר שאנו עושים. המשימה שלנו היא להפגיש אנשים, תהליכים, נתונים וטכנולוגיות באופן ייחודי כדי לעזור לארגונים להגן על מה שהכי חשוב. אנחנו קוראים לזה התכנסות האבטחה. ואנחנו מפתחים פתרונות משני מצב של התכנסות האבטחה שמספקים פיקוח על זהויות, ניהול גישה, בינת אבטחה ואימות ציות בסביבות המחשוב, משאבי האנוש, הסייבר והאבטחה הפיזית של הארגון. למידע נוסף על AlertEnterprise, בקרו בבקשה באתר https://alertenterprise.com.

כל מידע בהודעה זאת שאינו עובדות היסטוריות הוא מידע צופה פני עתיד כמוגדר ב-Private Securities Litigation Reform Act של 1995. כל מידע צופה פני עתיד נתון לסיכונים ואי ודאויות שונים המתוארים בדוחות ש-SAP מגישה לרשות האמריקנית לניירות ערך (SEC), כולל הדוח השנתי האחרון על גבי טופס 20-F, שיכולים לגרום לכך שהתוצאות בפועל יהיו שונות באופן מהותי מהציפיות. SAP מזהירה את הקוראים לא לבטוח בביטחון מופרז במידע צופה פני עתיד זה, ש-SAP לא נוטלת שום התחייבות לעדכן ושנכון רק לתאריך שלו.

SAP ומוצרים ושירותים אחרים של SAP שמוזכרים כאן וגם הסמלילים וסימני המסחר של כל אחד מהם הם סימני מסחר או סימני מסחר רשומים של SAP SE בגרמניה ובמדינות אחרות. בקרו בבקשה באתר https://www.sap.com/copyright למידע נוסף על סימני מסחר והודעות נוספים. כל השמות האחרים של מוצרים ושירותים המוזכרים כאן הם סימני מסחר של החברות שלהם.

אנשי קשר

למידע נוסף, עיתונות בלבד:
Willem Ryan, Vice President Marketing and Communications, AlertEnterprise, [email protected]

מקור: AlertEnterprise Inc.

מולטימדיה



מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
Anaqua הופכת הגשת פטנטים במדינות אחרות ליתרון אסטרטגי עבור אנשי מקצוע בתחום הקניין הרוחני
Anaqua, הספקית המובילה של טכנולוגיות לניהול חדשנות וקניין רוחני (IP) עבור תאגידים, משרדי עורכי דין וממשלות, מכריזה על תוספת לפתרון Foreign Filing שלה, ומשפרת את היכולות של פלטפורמת ניהול הקניין הרוחני שלה, AQX®. Anaqua שינתה את הפרדיגמה להגשת בקשת קניין רוחני במדינות אחרות עבור אנשי מקצוע בתחום, והפכה מערך מכביד של משימות אדמיניסטרטיביות ידניות לפתרון אסטרטגי ואוטומטי שמספק בידול, ומניע קבלת החלטות מהירה כדי לעזור להגן על קניין רוחני באופן גלובלי.

EBC Financial Group משתפת פעולה עםUnited to Beat Malaria - קמפיין של קרן האו"ם, כדי להגן על ילדים פגיעים ומשפחותיהם מפני מלריה
EBC Financial Group מגבירה את מאמצי מיגור המלריה, תומכת בהתערבויות בריאות קריטיות ובהעצמה קהילתית

אחסון הגיבוי השכבתי של ExaGrid נבחר ל"פתרון גיבוי הנתונים של השנה" בתוכנית Data Breakthrough Awards השנתית החמישית
תוכנית פרסים בינלאומית יוקרתית מכריזה על מוצרים וחברות מצטיינים בטכנולוגיית הנתונים

Duck Creek מארחת את הוועידה השנתית, One Duck Creek Summit, כדי לבנות קשרים, שייכות וקהילה
Duck Creek Technologies (דאק קריק טכנולוגיות), ספקית הפתרונות החכמים המגדירה את עתיד ביטוחי הרכוש והנפגעים (P&C) ותעשיית הביטוח הכללי, מארחת היום את One Duck Creek Summit בקולומביה, דרום קרוליינה, ומפגישה עובדים מכל רחבי הגלובוס.

Games Global מכריזה על הגשת הצהרת רישום להנפקה ראשונית מוצעת לציבור
Global Games Ltd מפתחת, מפיצה ומשווקת מובילה של תוכן משחקי חדשני בסגנון קזינו מקוון ופתרונות משולבים עסק לעסק למפעילי iGaming ברחבי העולם על בסיס גודל רשת האולפנים שלה, הודיעה היום כי היא הגישה בפומבי הצהרת רישום על טופס F-1 לרשות ניירות ערך של ארה"ב ("SEC") בנוגע להנפקה ראשונית המוצעת לציבור של מניותיה הרגילות.

חשיפת הנושא של כנס יוזמת ההשקעות העתידיות השמינית: "אופקים אינסופיים: משקיעים היום, מעצבים את המחר"
The Future Investment Initiative - מכון יוזמת ההשקעות העתידיות (FII) נרגש להכריז על הנושא למהדורה השמינית הקרובה של כנס FII, המתוכנן להתקיים בתאריכים 29-31 באוקטובר 2024, במרכז הכנסים הבינלאומי היוקרתי על שם המלך עבד אל-עזיז (KAICC) בריאד, ערב הסעודית.

ערב הסעודית מבליטה יוזמות של השקעות בתיירות בפורום הבינלאומי להשקעות בתחום אירוח
משרד התיירות הסעודי ממלא כעת תפקיד משמעותי בפורום הבינלאומי להשקעות של בתי מלון (IHIF), ומציג הזדמנות ייחודית למשקיעים עולמיים לקחת חלק ולהיכנס לתוך נוף התיירות המשגשג של הממלכה.

פרסי Stevie® מכריזים על הזוכים בפרסי Stevie® השנתיים ה-18 עבור מכירות ושירות לקוחות
הזוכים בפרסי Stevie® (The Stevie® Awards ) עבור מכירות ושירות לקוחות השנתיים ה-18, המוכרים כפרסי שירות הלקוחות ופרסי המכירות המובילים בעולם, נחשפו בשישי 12.4 בטקס חגיגי בלאס וגאס, נבאדה, ארה"ב, בהשתתפות יותר מ-400 מנהלים מרחבי העולם.

TokenEx ו-IXOPAY מתמזגים ויאפשרו לסוחרים לייעל את השימוש במספר תהליכי עיבוד תשלומים
פלטפורמת מיטוב התשלומים עבור מסחר גלובלי מספקת טוקניזציה רב-ערוצית, תזמון תשלומים וניהול מחזור חיים של כרטיסים

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI