דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים סנטיריטי זוכה להכרה על פלטפורמת AIOps מובילה בשוק עם אבטחת סייבר משולבת
סנטיריטי זוכה להכרה על פלטפורמת AIOps מובילה בשוק עם אבטחת סייבר משולבת
חיים נוי 23/10/20 |  צפיות: 1624

סנטיריטי זוכה להכרה על פלטפורמת AIOps מובילה בשוק עם אבטחת סייבר משולבת

דוח האנליסטים של Enterprise Management Associates (EMA) ממצב את סנטיריטי כמובילה בעלת ערך רב עבור יצירת השפעה על העסק והתאמה בין המחשוב והעסק

ניוטון, מסצ'וסטס, 22 באוקטובר 2020, (BUSINESS WIRE) :

Centerity Systems, Inc., פלטפורמת ה-AIOps המובילה עם ניתוחי ביצועים מתקדמים ואבטחה משולבת, הודיעה היום על ההכרה שלה כמובילה בעלת ערך רב בדוח האחרון "EMA Radar Report: AIOps – A Guide for Investing in Innovation".

EMA העריכה 17 ספקי AIOps לפי מקרי שימוש של (1) השפעה על העסק והתאמה בין המחשוב והעסק, (2) ניהול אירועים, ביצועים וזמינות ו-(3) השפעת השינוי ומיטוב הקיבולת כדי להנחות ארגונים בבחירת פלטפורמת ה-AIOps שלהן. פלטפורמת ה-AIOps של סנטיריטי צוינה כמובילה בשוק בכל מקרי השימוש ש-EMA העריכה. סנטיריטי היא בין המובילים במתן ערך יוצא דופן במקרי השימוש של השפעה על העסק והתאמה בין המחשוב והעסק וגם של ניהול אירועים, ביצועים וזמינות, בגלל החוזק הטכני שלה, ההשפעה על התוצאות העסקיות וההתקנה המשתלמת. בנוסף, EMA חלקה כבוד לסנטיריטי עם פרס מיוחד על פונקציונליות אבטחה משולבת מתקדמת.

פלטפורמת ה-AIOps של סנטיריטי - Centerity Systems משפרת את הביצועים והאמינות של תהליכים עסקיים ותפעוליים, תוך שימוש בגישה שמודדת ברציפות את המצב הכולל של שירותים טכנולוגיים חשובים על ידי הספקת ניתוחים עסקיים מאוחדים בזמן אמת. דשבורדים למנהלי SLA חושפים סיכונים עסקיים וסיכוני אבטחה, מזהים חריגות בביצועים ומבודדים תקלות ביישומים, מערכות הפעלה, תשתיות ונכסים בענן. זה מתבצע על ידי אוטומציה של מפות טופולוגיה ויחסי תלות של נכסי המחשוב, ושילוב כל נכס בתצוגות של שירותים עסקיים ותפעוליים. גילוי החריגים המופעל על ידי בינה מלאכותית וריבוי הלקוחות תומכים בניהול עם ריבוי משתמשים, ריבוי ספקים וריבוי מקומות, וזה אידיאלי בשביל ספקי שירותים מנוהלים, ספקי שירותי ענן וארגונים.

"סנטיריטי היא חדשנית ייחודית בתחום ה-AIOps", אמר דניס דרוגסת, סגן נשיא EMA. "סנטיריטי בולטת בשימוש המתקדם שלה בבינה מלאכותית/ למידת מכונה במגוון של הקשרים, כולל 'CyberOps', וגם בחוזקות המיוחדות שלה בגילוי בדומיינים, הטמעת נתונים, ותצוגות ודשבורדים מאוחדים. בזכות החוזקות האלה, יחד עם זמן ההגעה המהיר לערך של הפלטפורמה והתקורה המנהלית המוגבלת, סנטיריטי היא הבחירה המגוונת והמתקדמת למי שמאמץ AIOps".

לפי ההערכה של EMA, פלטפורמת ה-AIOps של סנטיריטי נבדלת מהמתחרים שלה בדברים האלה:

  • מספקת רביםמהיתרונות של חבילות AIOps יותר גדולות ויקרות עם פחות תקורה מנהלית ועלויות תוכנהמתונות יותר.
  • מביאה את מחסניתשבע השכבות המלאה יחד עם מבט על הביצועים של שירותי המחשוב והתוצאותוהעדיפויות העסקיות בסביבות ענן, היברידיות וותיקות.
  • שילוב של יכולותבינה מלאכותית ולמידת מכונה כדי לתמוך בצרכים של ניהול אבטחה וסיכונים - כגוןציות אבטחת סייבר, גילוי ותגובה בנקודת הקצה (EDR), אבטחת שרשרת האספקה ומניעה אוטומטית של התקפות על חומרתהרשת.

לדברי EMA, המסר לארגוני מחשוב שרוצים להתקדם באימוץ של AIOps הוא באופן כללי מסר מאוד חיובי. היתרונות שמושגים גדלים במגוון ובערך. AIOps יכול וצריך ליצור שינוי בכך שהוא מאפשר קבלת החלטות יעילה יותר, שיתוף נתונים ואוטומציה המבוססת על ניתוחים. ההמלצה של EMA נשארת שקונים צריכים לשקול את המציאות שלהם, ואז להתחיל בחיפוש אחר פלטפורמת ה-AIOps שהכי מתאימה לדרישות שלהם.

"בעידן הדיגיטלי, חייבים לצפות ב-AIOps, אבטחה וניהול סיכונים ולתאם אותם באמצעות פלטפורמה אחת", אמר רוי קירן, מנכ"ל Centerity Systems. "זה לא רק מה שאנו רואים שהלקוחות שלנו צריכים ורוצים, זה גם מה שסנטיריטי עושה הכי טוב. המיצוב של סנטיריטי על ידי EMA והפרס על שילוב האבטחה הם אישור להתכנסות של AIOps ואבטחה. יותר קריטי מאי פעם שמנהלים בכירים בארגונים -- בין אם מנמ"רים, מנהלי אבטחת נתונים, מנכ"לים או חברים במועצת המנהלים -- יקבלו החלטות עסקיות אסטרטגיות מבוססות סיכונים באמצעות פלטפורמה אחת, דשבורד אחד; למעשה, מקור אחד של אמת".

התקנת AIOps והעולם האמיתי: הפגשת התפעול והאבטחה

ארגונים יכולים לראות איך אחרים מתקינים AIOps כדי לטפל במגוון של מקרי שימוש על ידי צפייה בשידור אינטרנט חי שמארחת EMA בשם AIOps Deployments and the Real World: Bringing Operations and Security Together, שיתקיים ביום שלישי, 10 בנובמבר בשעה 13:00 שעון החוף המזרחי.

אפשר להירשם לשידור כאן: https://info.enterprisemanagement.com/aiops-deployments-in-the-real-world-webinar-centerity.

אודות סנטיריטי

פלטפורמת הסייבר-AIOps של סנטיריטי Centerity Systems עם אבטחה משולבת מתקדמת מספקת תצוגות דינמיות של השירותים העסקיים של כל מחסנית הטכנולוגיות למנהלים שאחראים על שירותים עסקיים מבוססי טכנולוגיות, ומבטיחה את הביצועים, הזמינות והאבטחה של תהליכים קריטיים. סנטיריטי מציגה ניתוחים עסקיים מאוחדים בזמן אמת של סביבות טכנולוגיות מורכבות באתר, בענן והיברידיות שיוצרים דשבורדים למנהלי SLA שמזהים חריגות בביצועים ומבודדים תקלות ביישומים, מערכות הפעלה, תשתיות ונכסים בענן. למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר centerity.com.

אנשי קשר

Stephen McCarney
Merlin Ventures | Merlin Cyber
[email protected]
703-752-8356

מקור:Centerity Systems, Inc.

מולטימדיה

תמונה

EMA מעניקה הכרה לסנטיריטי על פלטפורמת AIOps מובילה בשוק עם אבטחה משולבת (גרפיקה: Business Wire)



מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
EBC Financial Group (Cayman) Limited קיבלה רישיון רגולטורי מלא מהרשות המוניטרית של איי קיימן (CIMA)
EBC Financial Group מחזקת את נוכחותה הגלובלית עם רישיון CIMA מלא, ומדגישה את מחויבות הקבוצה לתקנים רגולטוריים גלובליים מחמירים

נפתחה עכשיו למועמדויות: המהדורה הראשונה של פרסי Stevie® למצוינות טכנולוגית
המהדורה החדשה ביותר של פרסי העסקים המובילים בעולם תחגוג הישגים הקשורים לטכנולוגיה ברחבי העולם

Fetch.ai, Ocean Protocol ו-SingularityNET מתאחדות ליצירת ברית הבינה המלאכותית
חלוצות הבינה המלאכותית מאחדות כוחות ליצירת חלופה מבוזרת לפרויקטים קיימים של בינה מלאכותית הנשלטים על ידי חברות ה-Big Tech

MidOcean Energy מבית EIG משלימה את רכישת הזכויות של Tokyo Gas בפורטפוליו פרויקטי LNG משולב באוסטרליה
MidOcean Energy ("MidOcean"), חברת גז טבעי נוזלי (LNG) שהוקמה ומנוהלת על ידי EIG, משקיעה מוסדית מובילה במגזרי האנרגיה והתשתיות העולמיים, הודיעה היום על השלמת ההסכם שהוכרז בעבר לרכישת הזכויות של Tokyo Gas Co., Ltd ("Tokyo Gas") בפורטפוליו של פרויקטי LNG משולבים באוסטרליה.

Corpay Cross-Border ממנה את אוליבר מוריס לתפקיד המנהל החדש של מחלקת שירותי הקרנות המוסדיות באירופה, במזרח התיכון ובאפריקה
Corpay1 NYSE: CPAY)), מובילה עולמית בתחום התשלומים התאגידיים, שמחה להודיע כי חטיבת Cross-Border של Corpay מינתה את ותיק ענף ההון הפרטי וניהול הקרנות אוליבר (אולי) מוריס לתפקיד המנהל החדש של שירותי המחלקות המוסדיות שלה באירופה, המזרח התיכון ואפריקה.

ExaGrid זוכה בדירוג של 5 כוכבים במדריך CRN® Partner Program Guide לשנת 2024
תוכנית שותפי השיווק של ExaGridנבחרה בזכות מחויבותה לקידום שותפויות ערוץ חזקות, רווחיות ומצליחות

Falcon’s Creative Groupחושפת את תפקיד המפתח שלה בפארק השעשועים דרגון בול הראשון מסוגו
חברת ההשקעות קידיה (Qiddiya Investment Company) וטואי אנימציה (Toei Animation) בחרו בקבוצת הקריאייטיב של פלקון (Falcon’s Creative Group) כדי להפיח חיים בתופעת המנגה והאנימה העולמית בפארק שעשועים סוחף למעריצים

Ambiq Apollo510 מספק שיפור פי 30 ביעילות הספק כדי לשחרר את עוצמת הבינה המלאכותית בנקודת הקצה
הדור הבא של Apollo משלב תאוצה וקטורית עם יעילות אנרגטית ללא תחרות כדי לאפשר ביצועי היסק מבוססי בינה מלאכותית במכשיר עצמו ללא NPU ייעודי

התמחות הליבה מובילה את הדרך בחדשנות עם פתרונות התוכנה כשירות מבוססי ענן של Duck Creek שמוצעים ב-Microsoft Azure Marketplace
באמצעות מערכת היחסים שלהם עם Microsoft, Duck Creek מגדירה מחדש את חווית הלקוח ומפשטת עסקאות עבור חברות ביטוח ממוקדות טכנולוגיה כמו Core Specialty

O’Reilly הוכרזה כמתמודדת עיקרית ב-™2024Fosway 9-Grid בזכות התוכן המוביל וקידום הלקוחות המוכח שלה
O’Reilly, המקור העיקרי ללמידה מבוססת תבונות בנושאי טכנולוגיה ועסקים, הכריזה היום כי דורגה כמתמודדת עיקרית בתחום הלמידה הדיגיטלית במסגרת מודל ™Fosway 9-Grid היוקרתי.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI