דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים Aker BP וקוגנייט יוזמות התקנת רובוטיקה בים כדי לשנות את תעשיית הנפט והגז באמצעות משימה אוטונומית
Aker BP וקוגנייט יוזמות התקנת רובוטיקה בים כדי לשנות את תעשיית הנפט והגז באמצעות משימה אוטונומית
חיים נוי 24/11/20 |  צפיות: 1831

Aker BP וקוגנייט יוזמות התקנת רובוטיקה בים כדי לשנות את תעשיית הנפט והגז באמצעות משימה אוטונומית

Cognite Data Fusion מפעיל את ספוט, הכלב הרובוטי עם ארבע רגליים של בוסטון דיינמיקס, בהשלימו משימה אוטונומית במתקן Skarv של Aker BP בים הצפוני

אוסלו, נורווגיה, 24 בנובמבר 2020, (BUSINESS WIRE):

Cognite, חברת תוכנה כשירות (SaaS) גלובלית של בינה מלאכותית לתעשייה שתומכת בשינוי הדיגיטלי מבוסס הנתונים בקנה מידה מלא של תעשיות מרובות נכסים ברחבי העולם, משתפת פעולה עם חברת החיפוש וההפקה המבוססת Aker BP כדי להתקין את ספוט, הכלב הרובוטי עם ארבע רגליים, שיהיה החלוץ במשימה הנשלטת מרחוק בים במתקן Skarv, 210 ק"מ מהחוף הים הצפוני.

הפעילות ממשיכה להתבסס על האג'נדה הדיגיטלית הנועזת של Aker BP וקוגנייט לשנות את התעשייה באמצעות דיגיטציה, שתביא לשיפור היעילות, הבטיחות והקיימות בים. המשימה האחרונה הזאת היא הזדמנות גדולה לשנות את תעשיית הנפט והגז בכל העולם.

Aker BP מחויבת לאנרגיה נשיגה, אמינה, בת קיימא ומודרנית לכולם, והשימוש ברובוטיקה היא חלק חזק מהחזון הזה. העבודה של ספוט בים היא הצעד הבא במסע שלו כשניתן לו מספר עובד רשמי בפברואר ביום שוקי ההון של Aker BP. בנוסף יש ל-Aker BP כמה פרויקטים אחרים שכוללים רחפנים ורובוטים ניידים נוספים כדי לקיים את חזון הפעילות מרחוק הממוטבת שלה באמצעות הטכנולוגיה מבוססת הנתונים של קוגנייט.

מוצר התוכנה העיקרי של קוגנייט, Cognite Data Fusion (CDF), שימש כתשתית הנתונים בניסוי בים שאסף תמונות, סריקות וחיישנים ממערכות רובוטיות ואז שיתף את הנתונים בכל Aker BP דרך דשבורד כדי שאפשר יהיה לפעול לפיהם. המשימות כללו: בדיקה אוטונומית, לכידת נתונים באיכות גבוהה ויצירת דוחות אוטומטית. תובנות הנתונים האלה מספקות למפעילים ביבשה נוכחות מרחוק במתקנים בים שמאפשרת להם תכנון משימות מלא בזמן אמת ועוזרת להניע פעילויות קריטיות.

הניידות של ספוט בים, והתקשורת בין ספוט, Cognite Data Fusion ו-Aker BP אומתו ונבדקו. נתונים מספוט היו זמינים ואוחסנו ב-Cognite Data Fusion תוך אלפיות שנייה, וספוט נשלט מרחוק ממשרד של קוגנייט ביבשה, וזה הדגים איך לרובוטים ותאומים דיגיטליים יכולים להיות סינרגיות וחיזוק הדדי. בנוסף, נתונים מסבב מפעילים נאספו כדי לנתח האם מחסנית החיישנים על ספוט מספיקה כדי לעמוד במשימה המוצעת.

"אנחנו להוטים לחקור איך מערכות רובוטיקה יכולות להפוך את הפעילות בים ליותר בטוחה, יעילה ובת קיימא. הביקור בים של ספוט בכלי השיט הצף להפקה, אחסון ופריקת נפט Skarvהוא צעד אחד קטן אל עבר החזון של Aker BP לעשות דיגיטציה לכל הפעילות שלנו מההתחלה עד הסוף כדי להגדיל את התפוקה, לשפר את האיכות ולשפר את הבטיחות של העובדים שלנו", אמר קרל ג'וני הרסביק, מנכ"ל Aker BP.

"משימות כאלה מדגימות את הערך של ספוט בסביבות קשות. קוגנייט ממשיכה להצטיין בניסוי ואימות היכולת של ספוט להפחית סיכונים לבני אדם ולספק ערך בתעשיית האנרגיה", אמר מייקל פרי, סגן נשיא לפיתוח עסקי בבוסטון דיינמיקס.

"השילוב ההיסטורי של מוחות ומכונות שעובדים ביחד כדי לפתור בעיות בתעשייה מראה שהחלטות המבוססות על נתונים יכולות לשנות תעשיות עכשיו", אמר ד"ר ג'ון מרכוס לרביק, מנכ"ל קוגנייט. "היכולת הזאת להנחות את ספוט על ידי שלט רחוק היא צעד ענק קדימה לתעשייה ומשהו שנמשיך לעבוד עליו באופן קרוב עם השותפים שלנו בהמשיכנו לחדש ולספק פתרונות מבוססי נתונים".

Cognite Data Fusion (CDF) היא פלטפורמת פעילות ובינת נתונים תעשייתיים מבוססת ענן, והיא משתלבת באופן חלק עם יישומי IT ו-OT בענן, בקצה ובאתר. CDF מעשירה הקשרית נתונים תעשייתיים, ומספקת מודל פתוח ואחיד של נתונים תעשייתיים שנגיש בקלות לבני אדם ויישומים, ומאפשר פעילות אנליטית טובה יותר והחלטות מבוססות נתונים.

אודות קוגנייט

Cognite קוגנייט היא חברת תוכנה כשירות (SaaS) לתעשייה שתומכת בשינוי הדיגיטלי מבוסס הנתונים בקנה מידה מלא של תעשיות מרובות נכסים ברחבי העולם. מוצר הליבה שלנו, Cognite Data Fusion (CDF), הוא פלטפורמת תפעול ובניית הקשר תעשייתית, ששמה נתונים גולמיים בהקשר תעשייתי מהעולם האמיתי, ומאפשרת יצירה מהירה של פתרונות ויישומים בקנה מידה גדול. CDF מניע החברות באמצעות נתוני OT/IT/ET עם הקשר כדי לפתח פתרונות שמגדילים את הבטיחות, הקיימות, היעילות וההכנסות. בקרו אותנו באתר www.cognite.com ותעקבו אחרינו בטוויטר @CogniteData או בלינקדאין: https://www.linkedin.com/company/cognitedata

אודות Aker BP

Aker BP היא חברת חיפוש והפקה מבוססת עם פעילות חיפוש, פיתוח והפקה במדף היבשתי הנורווגי (NCS)/ במדידה לפי תפוקה, Aker BP היא אחת מחברות הנפט העצמאיות הכי גדולות באירופה. Aker BP היא המפעילה של Alvheim, Ivar Aasen, Skarv, Valhall, Hod, Ula ו-Tambar, שותפה בשדה Johan Sverdrup ויש לה בסך הכל 141 רישיונות, כולל רישיונות לא מופעלים. Aker BP לא מחזיקה נכסי נפט או גז מחוץ לנורווגיה. בקרו אותנו באתר www.akerbp.com או תעקבו אחרינו בלינקדאין, פייסבוק או אינסטגרם.

אנשי קשר

Cognite
Michelle Holford
Global PR Lead
+15127443420 (US)
+4748290454 (Norway)
[email protected]

Aker BP
Ole-Johan Faret
Press spokesperson
+4740224217
[email protected]

מקור:Cognite

מולטימדיה



מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
EBC Financial Group משתפת פעולה עםUnited to Beat Malaria - קמפיין של קרן האו"ם, כדי להגן על ילדים פגיעים ומשפחותיהם מפני מלריה
EBC Financial Group מגבירה את מאמצי מיגור המלריה, תומכת בהתערבויות בריאות קריטיות ובהעצמה קהילתית

אחסון הגיבוי השכבתי של ExaGrid נבחר ל"פתרון גיבוי הנתונים של השנה" בתוכנית Data Breakthrough Awards השנתית החמישית
תוכנית פרסים בינלאומית יוקרתית מכריזה על מוצרים וחברות מצטיינים בטכנולוגיית הנתונים

Duck Creek מארחת את הוועידה השנתית, One Duck Creek Summit, כדי לבנות קשרים, שייכות וקהילה
Duck Creek Technologies (דאק קריק טכנולוגיות), ספקית הפתרונות החכמים המגדירה את עתיד ביטוחי הרכוש והנפגעים (P&C) ותעשיית הביטוח הכללי, מארחת היום את One Duck Creek Summit בקולומביה, דרום קרוליינה, ומפגישה עובדים מכל רחבי הגלובוס.

Games Global מכריזה על הגשת הצהרת רישום להנפקה ראשונית מוצעת לציבור
Global Games Ltd מפתחת, מפיצה ומשווקת מובילה של תוכן משחקי חדשני בסגנון קזינו מקוון ופתרונות משולבים עסק לעסק למפעילי iGaming ברחבי העולם על בסיס גודל רשת האולפנים שלה, הודיעה היום כי היא הגישה בפומבי הצהרת רישום על טופס F-1 לרשות ניירות ערך של ארה"ב ("SEC") בנוגע להנפקה ראשונית המוצעת לציבור של מניותיה הרגילות.

חשיפת הנושא של כנס יוזמת ההשקעות העתידיות השמינית: "אופקים אינסופיים: משקיעים היום, מעצבים את המחר"
The Future Investment Initiative - מכון יוזמת ההשקעות העתידיות (FII) נרגש להכריז על הנושא למהדורה השמינית הקרובה של כנס FII, המתוכנן להתקיים בתאריכים 29-31 באוקטובר 2024, במרכז הכנסים הבינלאומי היוקרתי על שם המלך עבד אל-עזיז (KAICC) בריאד, ערב הסעודית.

ערב הסעודית מבליטה יוזמות של השקעות בתיירות בפורום הבינלאומי להשקעות בתחום אירוח
משרד התיירות הסעודי ממלא כעת תפקיד משמעותי בפורום הבינלאומי להשקעות של בתי מלון (IHIF), ומציג הזדמנות ייחודית למשקיעים עולמיים לקחת חלק ולהיכנס לתוך נוף התיירות המשגשג של הממלכה.

פרסי Stevie® מכריזים על הזוכים בפרסי Stevie® השנתיים ה-18 עבור מכירות ושירות לקוחות
הזוכים בפרסי Stevie® (The Stevie® Awards ) עבור מכירות ושירות לקוחות השנתיים ה-18, המוכרים כפרסי שירות הלקוחות ופרסי המכירות המובילים בעולם, נחשפו בשישי 12.4 בטקס חגיגי בלאס וגאס, נבאדה, ארה"ב, בהשתתפות יותר מ-400 מנהלים מרחבי העולם.

TokenEx ו-IXOPAY מתמזגים ויאפשרו לסוחרים לייעל את השימוש במספר תהליכי עיבוד תשלומים
פלטפורמת מיטוב התשלומים עבור מסחר גלובלי מספקת טוקניזציה רב-ערוצית, תזמון תשלומים וניהול מחזור חיים של כרטיסים

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI