דף הבית רוחניות יהדות מי שהוא יהודי אמיתי
מי שהוא יהודי אמיתי
Yafator 17/12/20 |  צפיות: 1438


מי שהוא יהודי אמיתי - כל הטינופת הזו - מגעילה אותו, הוא בורח מזה, וכל אלה שנולדו עם הנטיות של עמים אחרים, או שהם ערב-רב, שעוד יש להם את הנטיות של מצרים, או שבאו ממשפחות שלא היו כמו שצריך. אבל המשיכה הזו למה שאסור - היא מאד חזקה, ואפילו אם הערב-רב ישב וילמד יום ולילה תורה - זה לא יגן עליו - כי אין לו את אותה נשמה - אותו בסיס שיש ליהודים האמיתיים. לגרים אמיתיים יש נשמה יהודית ויש להם את הכח להילחם נגד השקר, ואלה שלא התגיירו כמו שצריך - אין להם.

יבוא עכשיו מצב מבלבל וקשה ביותר, היהודים האמיתיים יבינו את האמת, הם יבינו כי יש להם נשמה יהודית ולא משנה אם הם רחוקים או קרובים לאמת. הרחוקים יתקרבו לאמת שוב. היהודים האמיתיים יבינו שכדי לשרוד צריכים להתנתק מעולם השקר ולשמור על עצמנו בקהילות סגורות יחד.

כי אם נישאר עם השקר, עם הטינופת, עם החוסר קדושה בצורה איומה - ניעלם - חס ושלום. ה' לא יתן לנו להיעלם. ה' ברא אותנו, ה' ברא את היצר הרע, ה' ברא את אדם וחוה והכניס את השטן לתוך הגן-עדן - כדי לבחון אותנו, כדי לבנות אותנו, כדי שנהיה חזקים, להגיד ליצר הרע - לא, לא רוצים, לא נלך נגד הקב"ה.

 

כאן נקרא על ברכת תודה לבורא עולם


אנחנו הדור האחרון, הדור הכי נמוך, אבל בגלל המלחמה הכל-כך גדולה שיש לנו, דוקא יותר מכל דור אחר, בסופו של דבר - נהיה הדור הכי גבוה. וכשיגיע הרגע שמשיח מתגלה, אחרי שנעבור הרבה הרבה צרות, וזה מאד מאד קרוב נגיע לרגע הזה והקב"ה יביא אותנו לבית המקדש השלישי - שיהיה נצחי, ואז נדע ונבין את האמת ולא יהיה לנו שום צורך בשקר, ללכלוך, לתאוות כי אנחנו נהיה כל-כך קרובים לאמת, כל-כך קרובים לקב"ה. היצר הרע לא ימשוך אותנו כלל לשום כיוון, ומהרגע זה נעלה ונעלה ונעלה.

בנינו את בית המקדש הראשון בעזרת ה', ואחר-כך את בית המקדש השני כדי שלעם-ישראל יהיה מושג מה זה בית-המקדש. בכל ההיסטוריה מאז האדם הראשון היתה ירידה רוחנית כל הזמן, אבל בסוף אנחנו נגיע לעליה הגדולה, והעליה הגדולה תביא אותנו לבית-המקדש השלישי, הנצחי. את המושג של בית המקדש ואת הקדושה שצריך כדי להגיע לשם - יש לנו כבר, ה' עזר לנו לאורך כל הדרך, ה' שלח לנו רבנים, צדיקים גדולים שיכוונו אותנו וילמדו אותנו, על מנת שנבין את האמת בסופו של דבר. יש בלי סוף מה ללמוד כדי להבין וה' יפתח לנו את הראש - לכל האמת ואז לא יהיה צורך כלל לכל הדברים העקומים.

 

מידע שניתן לקרוא ליקוטי מוהר ן להורדה


דמוקרטיה - המושג הזה הוא שקר, דמוקרטיה זה אומר - אם אתם אתנו ולא מפריעים לנו לחלל שבת, ובכלל משתתפים בזה - זה דמוקרטיה, אם אתם לא מפריעים לנו עם כל הכשרות שלכם - זה דמוקרטיה. אם אתם נגדנו, ולא רוצים ללכת לצבא של גויים שזה "כאילו" של יהודים, אם אתם לא רוצים להשתתף בכל מיני דברים שלנו - אז אתם פושעים - זה הדמוקרטיה. כלומר - דמוקרטיה זה שהחרדים יעשו מה שאנחנו החילונים נכתיב לכם מה מה לעשות, ולמה? כי אנחנו רוצים מדינה חילונית. אצל הקב"ה אין דמוקרטיה, הוא הכל יכול ומכתיב את הכל והכל הוא טוב. ומי שמגיע לנצח - יהנה הנאות שאי אפשר להשוות בשום כיוון ל"כביכול" ההנאות המסכנות והרעות והלא נעימות של עולם השקר.

יותר להסביר אני לא יכול, אני רק יכול להגיד ברור - עם-ישראל אנחנו ב - ס ו ף !, זה הסוף, אולי זה יקח עוד שבוע, עוד חודש, עוד 12 חודשים, לא יודע, אבל לא הרבה זמן, ומשבועות יתחילו הצרות והבלבולים הכי גדולים. אני מזהיר אתכם ואני מבקש מכם, אני יהודי ויש לי לב לכל יהודי אחר. היהודים מרגישים באופן טבעי שאנחנו משפחה אחת. אני מבקש מכם תחזרו לאמת כי יש עוד זמן לחזור לאמת. כל יהודי אמיתי, כל יהודי שאמר "נעשה ונשמע" בהר סיני - ינצל, הוא יתפוס את האמת בסוף. ה' לא ישאיר אף יהודי אחד בעולם הזה של השקר, הוא יקח את כולם, את כל הילדים האהובים שלו. גם מי שבכל אופן מתנגד ולא רוצה להגיע לאמת בגלל שיש לו עקשנות ה' ישמור, ה' לא יעזוב אותו עד שהוא יקבל את האמת, וזה לא רק לקבל את האמת כדי לעשות את הקב"ה שמח, לא, אלא לקבל את האמת באמת - עם כל המהות שלו. הקב"ה ימשוך כל יהודי ויהודי בחזרה ויציל אותם - אחד, אחד. אם הוא בארץ או בחו"ל לא משנה איפה, הוא יציל אותם. אפילו הצדיקים שנפטרו בחו"ל, הם יתגלגלו לארץ-ישראל, ומארץ-ישראל אנחנו נעבור למימד אחר.

הארץ לא נבראה לנצח. עם-ישראל נברא לנצח, ומי שמבין את זה ומאמין בזה, יבין מיד מה צריך לעשות ואיך הוא צריך לעשות. ובתוך החרדים עכשיו - יש מלחמות אחד עם השני. למה? כי בתוך כל הקבוצות השונות השייכות לעולם החרדי יש אנשים שלמעשה הם ערב-רב, עם זקנים ארוכים, פאות ארוכות, לבוש חרדי - אבל הם ערב-רב. ממבט אי-אפשר לדעת מי שייך למה, אבל יגיע המבחן עכשיו. הערב-רב לא יגיע לנצח, אלה שנמשכים לשקר - ילכו לשקר ויעלמו. ואלה שמבינים את האמת ממש - אז הם יהודים וינצלו. לא יהיה קל, יהיה שוק להרבה אנשים מההרס העצום והשינויים שיהיו בכדור הארץ, ולא סתם שוק. והמשיח יתגלה, לפני שהוא מתגלה תיהיה מלחמת עולם ואנחנו על סף מלחמת עולם, יש צדיקים שכתבו את זה לפני הרבה מאד שנים והנה זה קורה. הנבואות - במדויק - מספרות על התקופה שלנו - אפילו שמות של המדינות. עם ישראל - אנחנו צריכים להבין - נולדנו בשביל להגיע לרמה רוחנית גבוהה ביותר כדי שנוכל לשרת את הקב"ה, להיות עבדי ה' ועובדי ה' לנצח.


* לזיכוי הרבים ניתן לקבל את העלונים המודפסים חינם טל. 0527-111-333

* ניתן לשמוע את המסרים המעודכנים בטל: 077-263-8885, 0799-177-555.



דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 Yafator


 


מאמרים נוספים מאת Yafator
 
היסטוריה קצרה של כתוביות סגורות
כתוביות וכתוביות היו חלק מהמדיה הנגישה מאז 1972 ומילאו תפקיד גדול בפיתוח זכויות נכים כמו גם זכויות אזרח בארצות הברית. נוצר בתחילה עבור חירשים וכבדי שמיעה, הוא מיושם בקנה מידה גדול מאז אותה תקופה בכל תוכניות טלוויזיה באמצעות כתוביות וידאו וכעת באינטרנט עם YouTube ושירותי שיתוף רבים אחרים

גלה את היתרונות של תמלול פודקאסטים
כשאתה יוצר תוכן, כפודקאסר חיוני להבין שתמלילים יכולים להיות חלק גדול וגוזל זמן מבסיס התוכן שלך. ישנן דרכים שונות לטרוף מידע, ולכל אחד חייבת להיות חיבה שונה. תוכן השמע הוא ללא ספק נוח

כיצד צביעות משפיעה על בריאותך הנפשית ועל האבולוציה הרוחנית שלך
משורר מנתח את העולם בצורה פואטית. המשמעות היא שמשורר מתבונן ומבקר את העולם בדרכים רבות. משורר הוא אמן, פילוסוף ופסיכולוג שקורא את מחשבותיהם של אנשים ומבין את רגשותיהם.

כתוביות פופ-און ו-Roll-Up מוגדרות
פופ-און ורול-אפ הם שני סגנונות ההצגה הנפוצים בכתוביות בטלוויזיה. כתוביות צבע על משמשות לעתים לאפקטים מיוחדים, אך הן הרבה פחות נפוצות. המק"ס תומכת בשימוש בסגנון הפופ-און עבור כל כתוביות הטלוויזיה. WebVTT תומך ב-Pop-on כמו גם ב-paint-on כתוביות.

ביקורת ספר על "בובה על שרשרת"
לא כל מה שנוצץ הוא זהב יהיה עוד כותרת מעוררת השראה לספר המחייב הזה של אליסטר מקלין. מקלין לוקח אותנו ברחובות אמסטרדם, שם המראה החיצוני מטעה ומסתיר באותה מידה שהוא חושף מציאות מלוכלכת שהיא של אלימות והתעללות בסמים שבה דמויות מכובדות לכאורה הן הכל מלבד אידיאליות.

תכונות מערכת טלפון שיכולות לשנות את הדרך שבה עסק מתקשר
תקשורת היא גורם ההצלחה העיקרי של כל עסק. מערכות טלפון יכולות לבצע מספר פונקציות שיכולות להיות מועילות עבור העסק. הם יכולים לעזור ביצירת תקשורת טובה יותר עם מחזיקי העניין השונים של העסק.

6 משרות מקוונות קלות לביצוע מהבית
אפשרויות כמו שירות לקוחות, הזנת נתונים, סקרים, עיצוב, משאבי אנוש ועוד. למשרות אלו יש ביקוש רב משתי סיבות ברורות. ראשית, הם משתלמים ושנית, הם נותנים לך את החופש לעבוד מהבית שלך.

הדרך הטובה ביותר להתחיל משא ומתן
כשאני עובד עם מנהלי משא ומתן שרוצים להשתפר, אחת השאלות שמוצגות לי לרוב היא לא לגבי סגנונות משא ומתן שונים או טכניקות משא ומתן, אלא "מהי הדרך הטובה ביותר להתחיל משא ומתן"

מדוע יצירה מחדש של סרט מסווגת כהתנהגות עותק
מדי פעם אתה מוצא יוצרי סרטים שלוקחים סרט פופולרי פעם ומשנים כמה מהתכונות שלו תוך שמירה על העלילה הראשית. יצירת סרטים מחדש הם תופעה נפוצה בכל המדינות והשפות. ייתכן שהטרנדים משתנים

שירות תמלול רפואי הוא מחליף משחק נהדר עבור פרמדיקי
הפרמדיקים כל כך עסוקים שהם בקושי מוצאים זמן להקליד נרטיב ברור של המפגש עם המטופל. לכן, לעתים קרובות בעיות כמו הבאות צצות ב-PCR שלהם ויוצרות בעיות עבור רופאים.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI