דף הבית עיצוב ואדריכלות אדריכלות פנים מטבחי טופז - הכנסת האומנות אל עיצוב המטבח
מטבחי טופז - הכנסת האומנות אל עיצוב המטבח
טופז מטבחים 27/08/09 |  צפיות: 4144

 

 

כיום המטבח מהווה את מרכז הבית ומשמש למטרות שונות כאכילה, אירוח ובישול. על מנת להנות מהשימוש בחדר, חשוב לדאוג כי תהיה בו אווירה נעימה. אופן עיצוב החדר יכול להשפיע רבות על האווירה בו ועיצובו של המטבח תוך מחשבה על הפן האומנותי בו, יכול לסייע להפוך את המטבח לנעים במיוחד. חברת מטבחי טופז יוצאת בחידוש מלהיב בענף המטבחים ומשיקה ליין מעצבים חדש אשר יוביל לשינוי מהותי באופן ההתייחסות אל המטבח המודרני. הדגש בליין החדש הוא על הכנסת עולם האומנות אל עיצוב המטבח.

 

במסגרתו של ליין המעצבים, חברת מטבחי טופז גייסה ועודה מגייסת מעצבים מובילים בתחומם על מנת שיהיו שותפים ליצירת המטבח של טופז. לכל אחד מן המעצבים מקורות השראה שונים ועולם יצירה ועיצוב ייחודי. כל מעצב יביא עימו בשורה משלו בעת עיצוב המטבח של טופז.

 

ליין המעצבים הראשון שמשיקה חברת מטבחי טופז הוא של מעצבת העל פנינה טורנה. פנינה טורנה נחשבת לאחת ממעצבות בגדי הערב ובגדי הכלה המובילות בישראל. לאחרונה נמצאים עסקיה של פנינה טורנה בנסיקה גם בעולם. ליין המטבחים של פנינה טורנה מאפיין את קו העיצובים הייחודי שלה והעיצובים הייחודים בו משדרים בעיקר רומנטיקה. העיצובים עשירים בפיתוחים, פסיפסים, שיבוץ וכן אלמנטים מעולם האופנה אשר שולבו בעולם עיצוב המטבח. המטבח בליין ניתן לרכישה מודולארית וכולל חלקים רבים ופריטי ריהוט המשתלבים עם סלוני אירוח.

 

ליין המעצבים החדש של חברת מטבחי טופז מהווה חידוש מרענן בענף המטבחים. שיתוף הפעולה של החברה עם מעצבים שונים, יוביל לקבלתם של מטבחים מגוונים המבוססים על מקורות ההשראה השונים של המעצבים ועולם העיצוב והיצירה הייחודי לכל מעצב.

 

חברת מטבחי טופז היא אחת מהחברות הגדולות בישראל בענף המטבחים. החברה מקפידה על רמת עיצוב וחדשנות גבוהה ומשיקה את ליין המעצבים החדש המהווה חידוש מסעיר בענף המטבחים. המטבח הראשון בליין המעצבים יוצג בסניף החברה ברמת גן.

 

 

 


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 טופז מטבחים


 


מאמרים נוספים מאת טופז מטבחים
 
מטבחי טופז - שילוב אומנות בעיצוב המטבח
המטבח מהווה חדר מרכזי בכל בית והשימושים הנעשים בו הם רבים. מתוקף חשיבותו הרבה של החדר, חשוב לתכנן אותו כך שיהיה בעל אווירה נעימה. מחשבה על הפן האמנותי של המטבח יכולה לסייע ליצירתו של מטבח מעוצב אשר יאפשר לבני הבית להנות מחדר נעים במיוחד לבישול, אכילה או אירוח. חברת מטבחי טופז יוצאת בחידוש מלהיב בענף המטבחים ומשיקה ליין מעצבים אשר יחולל שינוי ביחס אל המטבח המודרני. הליין החדש של החברה שם דגש על הכנסת האומנות אל עיצוב המטבח.

מטבחי טופז - הכנסת האומנות אל עיצוב המטבח
כיום המטבח מהווה את מרכז הבית ומשמש למטרות שונות כאכילה, אירוח ובישול. על מנת להנות מהשימוש בחדר, חשוב לדאוג כי תהיה בו אווירה נעימה. אופן עיצוב החדר יכול להשפיע רבות על האווירה בו ועיצובו של המטבח תוך מחשבה על הפן האומנותי בו, יכול לסייע להפוך את המטבח לנעים במיוחד. חברת מטבחי טופז יוצאת בחידוש מלהיב בענף המטבחים ומשיקה ליין מעצבים חדש אשר יוביל לשינוי מהותי באופן ההתייחסות אל המטבח המודרני. הדגש בליין החדש הוא על הכנסת עולם האומנות אל עיצוב המטבח.

מטבחי טופז – הכנסתו של עולם האומנות אל עיצוב המטבח
למטבח הביתי חשיבות רבה עקב השימוש הרב הנעשה בו. עקב חשיבותו הרבה, יש צורך כי המטבח יהיה חדר נוח ונעים. עיצובו של המטבח תוך התחשבות בפן האמנותי, יכולה להוביל לקבלתו של מטבח ייחודי ובעל אווירה נעימה. חברת מטבחי טופז מביאה חידוש לענף המטבחים ומשיקה ליין מעצבים חדש אשר מכניס את עולם האומנות אל עיצוב המטבח.

מטבחי טופז - מכניסים את עולם האומנות אל עיצוב המטבח
המטבח הוא חדר בעל חשיבות רבה אשר משמש את בני הבית למטרות שונות. בין אם מדובר בבישול, אירוח או אכילת ארוחות, חשוב כי המטבח יהיה נוח ובעל אווירה נעימה על מנת שהשהייה בו תהיה נעימה. עיצוב המטבח תוך מחשבה על הפן האמנותי של החדר יכול להוביל לקבלתו של מטבח ייחודי ובעל אווירה נעימה. חברת מטבחי טופז משיקה ליין מעצבים חדש אשר מביא את עולם האומנות אל עיצוב המטבח.

מטבחי טופז – הכנסת עולם האומנות אל עיצוב המטבח
למטבח חשיבות רבה בכל בית עקב השימושים הרבים הנעשים בו. אופן עיצוב המטבח משפיע על האווירה בו ויכול להפוך את החדר לבעל אווירה נעימה לבישול, לאכילה או לאירוח. כיום קיימות אפשרויות רבות לעיצוב המטבח וניתן להעניק לו מראה מסוים ואווירה מסוימת. עיצוב המטבח תוך מחשבה על הפן האומנותי של החדר יכולה לסייע לקבלת מטבח ייחודי ובעל אווירה נעימה. חברת מטבחי טופז משיקה ליין מעצבים חדש אשר מכניס את האומנות אל עיצוב המטבח.

מטבחי טופז - הכנסת אומנות אל עיצוב המטבח
המטבח מהווה את מרכז הבית, וכחדר מרכזי חשוב כי יהיה מעוצב כך שהשהייה בו תהיה נעימה. עיצוב המטבח תוך מחשבה על הפרטים השונים והתייחסות אל החדר כאל יצירת אומנות, יכולה להוביל לקבלת מטבח ייחודי, נעים ונוח. המטבח של ימינו יכול להיות מעוצב במגוון סגנונות עיצוב ייחודים המתאימים לטעמם של בני הבית ויעניקו להם חדר בו ייהנו לבשל, לאכול ולארח.

מטבחי טופז – בחירת צבע למטבח הביתי
לצבע תפקיד חשוב והשפעה רבה על חיינו. הצבע משפיע באופן ישיר על המוח, מערכת העצבים, המערכת הרגשית והתפקוד הפיזי של האדם. שהייה בסביבה המציעה תמיכה אנרגטית תאפשר לאדם להיות רגוע יותר ולהנות מאורח חיים בריא יותר. מבחינה רגשית קיימים צבעים אשר מסייעים לאדם להיות נינוח יותר ורגוע, בעוד אחרים יהפכו אותו תזזיתי ויגרמו לחוסר נוחות. מבחינה פיזית צבעים מסוימים יזרזו את פעילות האדם בעוד אחרים יהפכו אותו לפאסיבי ועייף.

מטבחי טופז - תפקידו של הצבע במטבח הביתי
לצבע יש תפקיד חשוב בחיינו. הוא משפיע ישירות על המוח, על המערכת הרגשית ומערכת העצבים וכן על התפקוד הפיזי. אנשים אשר ישהו בסביבה המציעה תמיכה מבחינה אנרגטית יהיו רגועים יותר, מודעים יותר וייהנו מאורח חיים בריא יותר. לאור חשיבותו של הצבע בחיינו והשפעתו, קיימת חשיבות רבה גם לצבע אשר נבחר למטבח הפרטי שלנו.

מטבחי טופז - השפעת בחירת הצבע על המטבח הביתי
לצבע תפקיד מרכזי בחיינו. אנשים רבים אינם מודעים להשפעתו של הצבע על המערכת הפיזית. הצבעים משפיעים על מוחו של האדם, מערכת העצבים שלו ועל תפקודו הפיזי. על מנת לחיות באורח חיים בריא יותר, חשוב כי האדם ישהה בסביבה התומכת בו מבחינה אנרגטית ומאפשרת לו להיות רגוע. הדבר נכון גם כאשר זה מגיע למטבח הביתי.

מטבחי טופז - חשיבותו של הצבע במטבח הביתי
לצבע יש תפקיד חשוב מאוד בחדר. הצבע משפיע באופן ישיר על מערכת העצבים, על המוח, המערכת הרגשית והתפקוד הפיזי של האדם. שהייה בסביבה המעניקה תמיכה מבחינה אנרגטית תהפוך את האדם לרגוע יותר, בעל מודעות גבוהה יותר ובעל אורח חיים בריא יותר. לאור האמור, בחירת הצבע משחקת תפקיד מהותי גם בעת עיצוב מטבח.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI