דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים שירותי החירום הרפואיים הנורבגים משיגים שיתוף פעולה כלל ארצי באמצעות פתרון חדר הבקרה המאוחד של מוטורולה סולושנס
שירותי החירום הרפואיים הנורבגים משיגים שיתוף פעולה כלל ארצי באמצעות פתרון חדר הבקרה המאוחד של מוטורולה סולושנס
חיים נוי 05/03/21 |  צפיות: 1204

שירותי החירום הרפואיים הנורבגים משיגים שיתוף פעולה כלל ארצי באמצעות פתרון חדר הבקרה המאוחד של מוטורולה סולושנס

התוכנה CommandCentral מאפשרת שינוי דיגיטלי ומפשטת זרימות עבודה בשירותי החירום הרפואיים בנורבגיה

שיקאגו, 3 במרץ 2021, (BUSINESS WIRE):

שירותי רפואה הם תחום קריטי, שבו כל שנייה חשובה וחדר הבקרה נמצא בלב הפעילות הקריטית שלהם. הצוותים צריכים שיתוף פעולה וגמישות כדי לנהל ביעילות מצבי חירום רפואיים כשהם מתעוררים. זה נעשה ברור במיוחד בגלל מגיפת קוביד-19 המתמשכת, כשהלחץ על שירותי הבריאות כולל מרכזי תקשורת רפואית, ממשיך לעלות.

Motorola Solutions הודיעה היום שהיא זכתה בחוזה של Helsetjenestens Driftsorganisasjon for Nødnett HF (HDO HF) כדי לספק לשירות החירום הרפואי הנורבגי את פתרון חדר הבקרה החדש (CRS) CommandCentral.

"פתרון חדר הבקרה החדש מאפשר שיפורים משמעותיים ביעילות והמדרגיות, ונותן את הגמישות המאוד נחוצה בין הצוותים הקריטיים", אמר לרס אריק טרנדסאתר, מנכ"ל HDO HF. "הצרכים האלו נדרשו באופן קריטי במערכת הבריאות זמן רב והפתרון הזה ישפר מאוד את היכולת שלנו להיענות לקריאות חירום".

"פתרון חדר הבקרה שלנו CommandCentral מאחד נתונים, מייעל את זרימות העבודה של ניהול אירועים וייתן גמישות רבה יותר לצוותים במרכזי תקשורת חירום רפואית בנורבגיה", אמר מייקל קאאה, סגן הנשיא האזורי של אירופה במוטורולה סולושנס. "כל שנייה חשובה כשמדובר לניהול חירום. זאת הסיבה שאנו רואים מגמה אצל ארגונים כולל HDO להעביר את מרכזי השליטה שלהם לפלטפורמה אחת כדי להגביר את היעילות".

פתרון חדר הבקרה המתקדם יתמוך בעבודה החיונית של שירותי החירום הרפואיים הנורבגיים בכל המרכזים הרפואיים ומרכזי הטיפול החיצוניים לחולים לא מאושפזים. הוא יגביר את היעילות ושיתוף הפעולה של הצוותים, רשויות הבריאות האזוריות ומרכזי תקשורת החירום הרפואית.

HDO HF יכול לארח את הפתרון הזה במרכזי הנתונים הפרטיים שלו, ובכך יעזור לפשט את הניהול של המחשוב ויגדיל את קיבולת הנתונים כדי לעמוד בביקוש העולה ולהפחית עלויות על ידי אוטומציה של מטלות חיוניות כמו דיווח. הפתרון יכול גם לעזור להגביר את שיתוף הפעולה בין ארגוני החירום וארגוני הרפואה הרחבים יותר.

חבילת התוכנה CommandCentral של מוטורולה סולושנס היא פלטפורמת התוכנה הקריטית מקצה לקצה הכי משולבת של ענף בטיחות הציבור. חדרי בקרה של חירום מרוויחים מהבאת כל ערוצי התקשורת ביחד לתוך מימשק מקוון מאוחד, בלי הגבלות על המקום הפיזי של משאבים ועם גמישות תפעולית ועמידות ללא משתווים.

אודות מוטורולה סולושנס

מוטורולה סולושנס Motorola Solutions היא מובילה גלובלית בתקשורת קריטית וניתוחים. הטכנולוגיות שלנו בתקשורת רדיו נייד קרקעי קריטית, תוכנת מרכזי שליטה, אבטחה וניתוחי וידאו, מחוזקות על ידי שירותים מנוהלים ושירותי תמיכה, עושות את הקהילות לבטוחות יותר ועוזרות לעסקים להישאר יצרניים ובטוחים. במוטורולה סולושנס אנחנו מנהיגים עידן חדש בבטיחות וביטחון הציבור. למידע נוסף, בקרו בבקשה באתרwww.motorolasolutions.com.

.

תעקבו אחרי @MotoSolutions ב-Twitter

תעקבו אחרי @MotoSolutions ב-Instagram

תעקבו אחרי @MotoSolutions ב-LinkedIn

תעשו לייק ל-@MotoSolutions ב-Facebook

מוטורולה, מוטורולה סולושנס ולוגו ה-M המסוגנן הם שמות מסחר או שמות מסחר רשומים של Motorola Trademark Holdings, LLC והשימוש בהם נעשה ברישיון. כל שמות המסחר האחרים הם הרכוש של בעליהם השונים. ©2021 Motorola Solutions, Inc. כל הזכויות שמורות

אנשי קשר

Elvan Lindberg
Motorola Solutions
Mobile: +46 (0)707448893
[email protected]

Susanne Stier
Motorola Solutions
Mobile: +49 (0)172 6161773
[email protected]

מקור:Motorola Solutions

מולטימדיה



מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
בומברדייה חושפת זהות מותג חדש ונועז ברחבי העולם בזמן שהחברה נוסקת לעבר עתיד שאפתני
*לוגו חדש חוגג את המעבר המוצלח של החברה לתעופה עסקית טהורה. הסמל עצמו, בומברדייה מאך, מציג צללית של מטוס השובר את מחסום הקול, בעוד משיכות הרוח מעל כנף מתייחסות למורשת החברה

קבוצת זאהיד מוכרת כ"מעסיק המוביל במזרח התיכון לשנת 2024"
ביום חמישי, 18 בינואר 2024, ג'דה, ממלכת ערב הסעודית: מכון המעסיקים המובילים (Top Employers) הכיר בקבוצת זאהיד (Zahid Group ) כמעסיק מוביל במזרח התיכון לשנת 2024, והציב את הקבוצה בין 10% המעסיקים המובילים בממלכת ערב הסעודית.

משרד עורכי דין רוזן המדורג ראשון מעודד את משקיעי Perion Network Ltd. לקבל ייעוץ
משרד עורכי דין רוזן המדורג ראשון מעודד את משקיעי Perion Network Ltd. לקבל ייעוץ לפני מועד אחרון חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – PERI

רוזן, יועץ השקעות מוביל, מעודד את משקיעי Checkpoint Therapeutics, Inc לקבל ייעוץ
רוזן, יועץ השקעות מוביל, מעודד את משקיעי Checkpoint Therapeutics, Inc לקבל ייעוץ לפני מועד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – CKPT

רוזן, משרד עורכי דין מהשורה הראשונה, מעודד את משקיעי Ocugen, Inc לקבל ייעוץ
רוזן, משרד עורכי דין מהשורה הראשונה, מעודד את משקיעי Ocugen, Inc לקבל ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך שהוגשה לראשונה על ידי המשרד – OCGN

רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד את משקיעי AST SpaceMobile, Inc. לקבל ייעוץ
רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד את משקיעי AST SpaceMobile, Inc. לקבל ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – ASTS

רוזן, משרד עורכי דין מוביל, מעודד את משקיעי HireRight Holdings Corporation לקבל ייעוץ
רוזן, משרד עורכי דין מוביל, מעודד את משקיעי HireRight Holdings Corporation לקבל ייעוץ בתביעה ייצוגית בניירות ערך – HRT

ריסקיפייד תדווח ב-15 במאי על התוצאות הכספיות לרבעון הראשון של 2024
חברת ריסקיפייד ‏Riskified Ltd ‏(NYSE: RSKD), מובילה בתחום הפתרונות למניעת הונאות מסחר אלקטרוני ובתחום פיתוח פתרונות חכמים לניהול סיכונים, הודיעה היום כי תפרסם את התוצאות הכספיות שלה לרבעון הראשון של שנת 2024 לפני פתיחת השוק ב-15 במאי 2024. בתאריך זה, חברי ההנהלה יקיימו שיחת ועידה אשר תשודר בשעה 8:30 בבוקר ET, במהלכו ידונו בעסקי החברה ובתוצאות הכספיות.

סגן נשיא ExaGrid למכירות באזור EMEA ו-APAC מונה למנהל ערוץ אזורי
אנדי וולסקי הוכר ברשימת ראשי הערוצים של CRN בריטניה לאזור EMEA ו-APAC

EIG MidOcean Energy משלימה רכישה של 20 אחוזים ממניות Peru LNG
MidOcean Energy ("MidOcean"), חברת גז טבעי נוזלי (LNG) שהוקמה ומנוהלת על ידי EIG, משקיעה מוסדית מובילה במגזרי האנרגיה והתשתיות העולמיים, הודיעה היום על השלמת ההסכם עליו הכריזה קודם לכן לרכישת 20 אחוזים ממניות SK earthon ‏("SK") ב-Peru LNG ‏("PLNG"), הבעלים והמפעילה של המתקן הראשון בדרום אמריקה לייצוא גז טבעי נוזלי.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI