דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים המכון לחדשנות טכנולוגית של אבו דאבי חושף את ספריית התוכנה הראשונה של הצפנה פוסט קוונטית באיחוד האמירויות
המכון לחדשנות טכנולוגית של אבו דאבי חושף את ספריית התוכנה הראשונה של הצפנה פוסט קוונטית באיחוד האמירויות
חיים נוי 30/03/21 |  צפיות: 1079

המכון לחדשנות טכנולוגית של אבו דאבי חושף את ספריית התוכנה הראשונה של הצפנה פוסט קוונטית באיחוד האמירויות

אבו דאבי, איחוד האמירויות, 29 במרץ 2021, (BUSINESS WIRE):

המכון לחדשנות טכנולוגית (TII), עמוד המחקר השימושי של המועצה למחקר טכנולוגי מתקדם (ATRC) של אבו דאבי, הודיע היום שהמרכז לחקר קריפטוגרפיה שלו (CRC) השיק את ספריית התוכנה הראשונה של הצפנה פוסט קוונטית (PQC) באיחוד האמירויות.

הספרייה תקדם את יכולות ההצפנה והאבטחה של אמירות אבו דאבי ואיחוד האמירויות באופן כללי. חוקרים מהעולם ומהאמירויות במרכז לחקר קריפטוגרפיה, אחד משבעה מרכזי מחקר ייעודיים ראשונים של המכון לחדשנות טכנולוגית, פיתחו את ספריית ה-PQC, ספריית תוכנה שכתובה בשפת התכנות הרב תכליתית C שתומכת במגוון רחב של ארכיטקטורות מחשב ומערכות הפעלה. פותח גם יישום חומרה תואם מבוסס FPGA. הספרייה, שמיועדת להגן מפני התקפות של מחשבים קוונטיים, כבר שולבה בכמה מוצרים של תקשורת מאובטחת.

הספרייה היא אוסף של אלגוריתמים כדי להגן על נתונים ומידע סודיים. עם ההתפתחות של מחשבים קוונטיים, אלגוריתמי הצפנה קלאסיים (במיוחד אלגוריתמים של מפתח ציבורי / אסימטריים) כבר לא מספיקים כדי להבטיח אחסון נתונים מאובטח ותקשורת דיגיטלית מאובטחת. כדי לענות על הדרישה לרמה מתקדמת של אבטחה שאפילו מחשבים קוונטיים מתוחכמים לא יוכלו לסכן אותה, מדעני הצפנה עוסקים עכשיו בפיתוח אלגוריתמי PQC.

המרכז לחקר קריפטוגרפיה מעסיק ומשתף פעולה עם מדענים בתחומים רבים של הצפנה כגון הצפנה פוסט קוונטית, הצפנה מבוססת חומרה, הצפנה קלת משקל, ניתוח הצפנה, פרוטוקולי הצפנה וערכות הצפנה בענן, בין היתר. המרכז הוא גם בין הבינ"ל הבודדים שמפגיש מדעני הצפנה תיאורטיים ויישומיים בסביבה מוכוונת מחקר. מדעני ההצפנה משתפים פעולה בפרויקטי מחקר פורצי דרך שמובילים לתוצאות חדשניות.

בהתייחסו להודעה, פייסל אל בנני, המזכיר הכללי של המועצה למחקר טכנולוגי מתקדם (ATRC), אמר: "איחוד האמירויות היא עכשיו באותה ליגה של מדינות שיש להן יכולות אבטחת נתונים דיגיטליים מתקדמות. החוקרים שלנו עבדו קשה כדי להפוך את הפרויקט המהפכני הזה למציאות. כדי לענות על הרמה העולה של תחכום בעולם של אבטחת נתונים, מערכות ורשתות, אנחנו עוסקים כיום בעוד מיזמים רבים כאלה למען העתיד. החוקרים שלנו יוצרים את אבני הבניין של פתרונות הצפנה וניתוח הצפנה שמאפשרים סודיות, תקינות, אימות ואי-התכחשות של נתונים טובים יותר".

ד"ר נג'ווה ארג', חוקרת ראשית במרכז לחקר קריפטוגרפיה, אמרה: "היכולות של מחשבים קוונטיים הן איום פוטנציאלי על בטיחות נתונים. העובדה הזאת מדגישה את החשיבות של ההשקה של ספריית ההצפנה הפוסט קוונטית הראשונה של איחוד האמירויות כדי להגן מפני התקפות של מחשבים קוונטיים. המהדורה הראשונה של הספרייה כבר שולבה בכמה מוצרים של תקשורת מאובטחת עם פרוטוקולי הצפנה מתקדמים. ספריה כזאת משמשת כבסיס של כל יישום או מוצר אבטחה שבפיתוח כיום המשלב פונקציה של הצפנה עם מפתח ציבורי. נמשיך לפתח את ספרית ה-PQC על ידי הכללת עוד ערכות".

המכון לחדשנות טכנולוגית - Technology Innovation Institute הוא מרכז מחקר ופיתוח גלובלי חלוצי שמתמקד במחקר שימושי ויכולות טכנולוגיות של העידן החדש. למכון יש שבעה מרכזי מחקר ייעודיים ראשונים בקוונטום, רובוטיקה אוטונומית, קריפטוגרפיה, חומרים מתקדמים, אבטחה דיגיטלית, אנרגיה מכוונת ומערכות מאובטחות. על ידי עבודה עם אנשים מוכשרים יוצאי דופן, אוניברסיטאות, מכוני מחקר ושותפים מהתעשייה מכל העולם, המכון מחבר קהילה אינטלקטואלית ותורם לבנייה של סביבת מו"פ באבו דאבי ואיחוד האמירויות. המכון מחזק את המעמד של אבו דאבי ואיחוד האמירויות כמרכז גלובלי של חדשנות ותורם לפיתוח הרחב יותר של הכלכלה המבוססת על ידע.

למידע נוסף על המכון לחדשנות טכנולוגית (TII), בקרו בבקשה באתר www.tii.ae

*מקור: AETOSWire

אנשי קשר

Technology Innovation Institute
Haitham Haddadin
[email protected]

מקור: Technology Innovation Institute

מולטימדיה



מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
Anaqua הופכת הגשת פטנטים במדינות אחרות ליתרון אסטרטגי עבור אנשי מקצוע בתחום הקניין הרוחני
Anaqua, הספקית המובילה של טכנולוגיות לניהול חדשנות וקניין רוחני (IP) עבור תאגידים, משרדי עורכי דין וממשלות, מכריזה על תוספת לפתרון Foreign Filing שלה, ומשפרת את היכולות של פלטפורמת ניהול הקניין הרוחני שלה, AQX®. Anaqua שינתה את הפרדיגמה להגשת בקשת קניין רוחני במדינות אחרות עבור אנשי מקצוע בתחום, והפכה מערך מכביד של משימות אדמיניסטרטיביות ידניות לפתרון אסטרטגי ואוטומטי שמספק בידול, ומניע קבלת החלטות מהירה כדי לעזור להגן על קניין רוחני באופן גלובלי.

EBC Financial Group משתפת פעולה עםUnited to Beat Malaria - קמפיין של קרן האו"ם, כדי להגן על ילדים פגיעים ומשפחותיהם מפני מלריה
EBC Financial Group מגבירה את מאמצי מיגור המלריה, תומכת בהתערבויות בריאות קריטיות ובהעצמה קהילתית

אחסון הגיבוי השכבתי של ExaGrid נבחר ל"פתרון גיבוי הנתונים של השנה" בתוכנית Data Breakthrough Awards השנתית החמישית
תוכנית פרסים בינלאומית יוקרתית מכריזה על מוצרים וחברות מצטיינים בטכנולוגיית הנתונים

Duck Creek מארחת את הוועידה השנתית, One Duck Creek Summit, כדי לבנות קשרים, שייכות וקהילה
Duck Creek Technologies (דאק קריק טכנולוגיות), ספקית הפתרונות החכמים המגדירה את עתיד ביטוחי הרכוש והנפגעים (P&C) ותעשיית הביטוח הכללי, מארחת היום את One Duck Creek Summit בקולומביה, דרום קרוליינה, ומפגישה עובדים מכל רחבי הגלובוס.

Games Global מכריזה על הגשת הצהרת רישום להנפקה ראשונית מוצעת לציבור
Global Games Ltd מפתחת, מפיצה ומשווקת מובילה של תוכן משחקי חדשני בסגנון קזינו מקוון ופתרונות משולבים עסק לעסק למפעילי iGaming ברחבי העולם על בסיס גודל רשת האולפנים שלה, הודיעה היום כי היא הגישה בפומבי הצהרת רישום על טופס F-1 לרשות ניירות ערך של ארה"ב ("SEC") בנוגע להנפקה ראשונית המוצעת לציבור של מניותיה הרגילות.

חשיפת הנושא של כנס יוזמת ההשקעות העתידיות השמינית: "אופקים אינסופיים: משקיעים היום, מעצבים את המחר"
The Future Investment Initiative - מכון יוזמת ההשקעות העתידיות (FII) נרגש להכריז על הנושא למהדורה השמינית הקרובה של כנס FII, המתוכנן להתקיים בתאריכים 29-31 באוקטובר 2024, במרכז הכנסים הבינלאומי היוקרתי על שם המלך עבד אל-עזיז (KAICC) בריאד, ערב הסעודית.

ערב הסעודית מבליטה יוזמות של השקעות בתיירות בפורום הבינלאומי להשקעות בתחום אירוח
משרד התיירות הסעודי ממלא כעת תפקיד משמעותי בפורום הבינלאומי להשקעות של בתי מלון (IHIF), ומציג הזדמנות ייחודית למשקיעים עולמיים לקחת חלק ולהיכנס לתוך נוף התיירות המשגשג של הממלכה.

פרסי Stevie® מכריזים על הזוכים בפרסי Stevie® השנתיים ה-18 עבור מכירות ושירות לקוחות
הזוכים בפרסי Stevie® (The Stevie® Awards ) עבור מכירות ושירות לקוחות השנתיים ה-18, המוכרים כפרסי שירות הלקוחות ופרסי המכירות המובילים בעולם, נחשפו בשישי 12.4 בטקס חגיגי בלאס וגאס, נבאדה, ארה"ב, בהשתתפות יותר מ-400 מנהלים מרחבי העולם.

TokenEx ו-IXOPAY מתמזגים ויאפשרו לסוחרים לייעל את השימוש במספר תהליכי עיבוד תשלומים
פלטפורמת מיטוב התשלומים עבור מסחר גלובלי מספקת טוקניזציה רב-ערוצית, תזמון תשלומים וניהול מחזור חיים של כרטיסים

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI