דף הבית בידור ופנאי עיצוב אימון לעיצוב פנים כיצירה אישית בביתך הפרטי.
אימון לעיצוב פנים כיצירה אישית בביתך הפרטי.
רוויה שפירא 01/06/08 |  צפיות: 2651

במסלול חיים שלי הזדמן לי לעבור דירות לעיתים תקופות. ובכל פעם נחתתי בדירה יותר מוזנחת מהקודמת לה. בהתחלה הייתה אכזבה מאוד גדולה מהולה בעצבות וברחמים עצמיים ואז הגיחה לה היצירתיות מתוך האין. שוטטתי ברחבי הדירה והתחלתי לראות בדמיוני את הפוטנציאל הגלום בה. מיד רכשתי חומרי ניקוי וקירצפתי את הדירה עד שהבריקה והריחה נפלא ואז הגיעה תכולתה של הדירה. ידעתי בדיוק מה מתאים לאיזה מרחב וחדר. ואני מדברת על דירות שכורות ומוזנחות באזור המרכז. ניסיתי לקצץ בהוצאות ולהסתדר רק עם מה שיש ברשותי. ואכן למדתי לאלתר. כמו גם שלמדתי שריהוט זרוק ברחוב לאו דווקא חסר שימוש אלא תמורת שיפוץ קטן כזה או אחר כמו צבע או חיזוק הריהוט לא מאמינים שזה הגיע מהרחוב.לפעמים אנשים זורקים חפצים כי הם מאסו בהם או שהם לא התאימו להם יותר או שהיה עמוס להם וזו דרכו של השפע לעבור מדלת לדלת, מיד ליד.

נזקקתי למדפים יציבים שנשענו על הרצפה בכדי ליצור מקום להניח עליו חפצים אחרים אז השתמשתי בארגזים גדולים ועליהם פרשתי מפה יפהפיה כך שהסתירה את היותם ארגזים וזה נראה פשוט מדהים, מדפים יציבים, רחבים ללא כל עלות.

לגבי אנרגיות לדוגמא: מיקמתי את המיטה הזוגית מול פתח הדלת של חדר השינה מה שמאוד הפריע לי לישון והבנתי שאני צריכה להזיז אותה יותר לפנים החדר ורחוק מהפתח זה שינה לחלוטין את איכות השינה שלי.

עכשיו הגדולה היא שאת הדברים האלה לא למדתי בשום מקום אלא פשוט התנסיתי בהם עקב המצבים שהגעתי אליהם בחיי. וכמובן כישרון מסויים אני מניחה. לאן אני מליצה לכל החברים שהשכירו דירה באזור המרכז ללמוד לאלתר, לבנות תכנית מרחבית של הדירה, להקשיב לאנרגיות ולתחושות פנימיות בעקבות מיקומם של החפצים, ליצור כל מיני מפיות קטנות ויפהפיות שיעטרו את הבית ויעניקו לו חום. אני זוכרת שפעם הייתה ברשותי מפה גדולה בצבע ירוק זית ואמרתי לעצמי מה אני אעשה איתה ולקחתי אותה לתופרת מקצועית שחילקה לי אותה ל-2 מפות שולחן מרובעות וכל השאר מפיות קטנות וזה נתן אחידות וחום לדירה באופן מדהים.

מה עוד שאני ממליצה הוא לשחרר את מה שכבר לא מתאים, לא רצוי, לא שמיש כדי לאפשר לדברים חדשים להגיע. זאת כבר הגישה הרוחנית של השפע. באמת אני לא מחזיקה אצלי בדירה שום פריט שאין לו שימוש וכל עונה אני מסדרת את הארון שלי ובגדים שלא נלבשו אפילו פעם אחת אני משחררת אותם למישהו שכן ימצא לנכון ללבוש אותם ושזקוק להם יותר ממני. וזה עובד. יומיים אחרי שערכתי את הסדר והארגון בארון ראיתי שנשארתי עם מעט מאוד בגדים הגעתי לחברה שאמרה לי שיש בידה שקית של בגדים שכבר איננה לובשת עוד ושאלה אם אני צריכה ואכן היו הרבה בגדים בתוך השקית שהתאימו לי.

רוויה שפירא - www.web2all.co.il/artofheart


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 רוויה שפירא


 


מאמרים נוספים מאת רוויה שפירא
 
אימון לעיצוב פנים כיצירה אישית בביתך הפרטי.
01/06/08 | עיצוב
פעם חשבתי שעיצוב פנים הוא ידע נרכש שנלמד במוסדות להשכלה אקדמאית. מסתבר שכל אחד יכול להיות מעצב. זה בכלל עניין של כישרון, יכולת אלתור, חוש אסתטי, ראייה מרחבית ותחושות של אנרגיות.

אביר חלומותייך מתעכב בדרכו אלייך.
הפעם את באמת מחפשת את האיש שראוי להצטרף למסע חייך ויוצאת בעצמך להכיר "אנשים חדשים" כך את מעודדת את עצמך.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI