דף הבית אינטרנט והחיים ברשת אינטרנט והחיים ברשת - אחר Guitar Tablature - טיפים ומדריך ללומדים
Guitar Tablature - טיפים ומדריך ללומדים
Yafator 20/01/22 |  צפיות: 104

טבלטורת גיטרה היא השיטה הקלה ביותר לתמלול ולקריאת מוזיקת ​​גיטרה. זהו כלי נהדר ללימוד שירים חדשים ולהגדלת הרפרטואר שלך. אתה לא צריך לדעת איך לקרוא מוזיקה כדי להיות מסוגל לקרוא מוזיקת ​​גיטרה בתווי טאב. במילים פשוטות, זוהי מערכת של דמויות וסמלים המשמשים לביטוי כיצד מנגנים מוזיקת ​​גיטרה. זוהי מערכת פשוטה שמשתמשת באיורים על לוח הלחצים של הגיטרה כדי להראות לך איך לנגן מוזיקת ​​גיטרה עם כל הטריקים הקטנים והאקספרסיביים שלה כמו עיקולים, משיכה ופטישים תמלול עברית.

זוהי שיטה מצוינת לגיטריסטים אוטודידקטיים שאינם יודעים לקרוא מוזיקה. זה הרבה יותר קל להבין ומהיר יותר ללמוד מאשר הגישה המקובלת של מוזיקה כתובה. זה מציג את פריסת האצבעות המלאה של שיר על לוח הלחצים ומקל הרבה יותר על גיטריסטים להבין אילו תווים לנגן והיכן לנגן אותם. אתה תעקוב במהירות אחר תהליך הלמידה שלך בידיעה באיזו עמדת נגינה להשתמש עבור חלק או ריף מסוים של שיר.

אם אתה חדש בלשונית גיטרה, הנה דרך מהירה להכיר את השפה החדשה הזו: עבור אל מנוע חיפוש והקלד "שם שיר" ואחריו סימן + ואחריו "כרטיסיית גיטרה". הקפד לשים "מרכאות" סביב "כותרת השיר" ו"כרטיסיית הגיטרה". לדוגמה, אם אתה רוצה ללמוד איך לנגן את "אנג'י" מאת הרולינג סטונס; הקלד "angie"+"guitar tab" השיר הזה יעלה כתוב בכרטיסייה גיטרה בכל אתרי האינטרנט שבהם הוא זמין.

קריאת טבלטורת גיטרה נעשית מגבוה לנמוך ומשמאל לימין, בדיוק כמו בסגל מוזיקלי סטנדרטי. ששת הקווים האופקיים מייצגים את מיתרי הגיטרה מהראשון, E העליון (דק) עד ה-6, התחתון E (עבה) בעוד המספרים מייצגים את הסריגים שבהם מנוגנים התווים. אני ממליץ לך בחום להצטרף לתוכנית מקוונת ללימוד גיטרה שבה ניתן להראות וללמד אותך ביסודיות הכל על כרטיסיית גיטרה תמלול לבית משפט.

Guitar Tablature היא השפה הבינלאומית של גיטריסטי רוק באינטרנט ובאופן לא מקוון. הרבה סולואים מעולים של גיטרה מתומללים על ידי נגנים שואפים באמצעות סימון טאב. זה גם עוזר מאוד למתחילים להתחיל ללמוד מנגינות. זה כלול בכל קורסי הוראת גיטרה מקוונים כדי להקל על תהליך קריאת התווים. במקום ללמוד את התווים במטה מוזיקלי, התווים מוצגים באמצעות מספרים על לוח הלחצים. למידה פשוטה, קלה ומהירה ודרך מצוינת לדעת את דרכך בלוח המתח.

תצטרך להכיר את השירים שאתה רוצה ללמוד כדי להיות מסוגל לקרוא את תווי הטאב שלהם ביעילות מכיוון שבניגוד לתווי מוסיקלי מסורתי, הטבלטורה לא מעידה בקלות על קצב ותחושה. אני מניח שלכל מערכת יש את החולשות שלה! אבל הנקודות החזקות שוקלים בהרבה את החלשים. ככל שתלמד מהר יותר, סביר להניח שתהיה לך יותר השראה... ותבטא את עצמך טוב יותר בגיטרה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 Yafator


 


מאמרים נוספים מאת Yafator
 
היסטוריה קצרה של כתוביות סגורות
כתוביות וכתוביות היו חלק מהמדיה הנגישה מאז 1972 ומילאו תפקיד גדול בפיתוח זכויות נכים כמו גם זכויות אזרח בארצות הברית. נוצר בתחילה עבור חירשים וכבדי שמיעה, הוא מיושם בקנה מידה גדול מאז אותה תקופה בכל תוכניות טלוויזיה באמצעות כתוביות וידאו וכעת באינטרנט עם YouTube ושירותי שיתוף רבים אחרים

גלה את היתרונות של תמלול פודקאסטים
כשאתה יוצר תוכן, כפודקאסר חיוני להבין שתמלילים יכולים להיות חלק גדול וגוזל זמן מבסיס התוכן שלך. ישנן דרכים שונות לטרוף מידע, ולכל אחד חייבת להיות חיבה שונה. תוכן השמע הוא ללא ספק נוח

כיצד צביעות משפיעה על בריאותך הנפשית ועל האבולוציה הרוחנית שלך
משורר מנתח את העולם בצורה פואטית. המשמעות היא שמשורר מתבונן ומבקר את העולם בדרכים רבות. משורר הוא אמן, פילוסוף ופסיכולוג שקורא את מחשבותיהם של אנשים ומבין את רגשותיהם.

כתוביות פופ-און ו-Roll-Up מוגדרות
פופ-און ורול-אפ הם שני סגנונות ההצגה הנפוצים בכתוביות בטלוויזיה. כתוביות צבע על משמשות לעתים לאפקטים מיוחדים, אך הן הרבה פחות נפוצות. המק"ס תומכת בשימוש בסגנון הפופ-און עבור כל כתוביות הטלוויזיה. WebVTT תומך ב-Pop-on כמו גם ב-paint-on כתוביות.

ביקורת ספר על "בובה על שרשרת"
לא כל מה שנוצץ הוא זהב יהיה עוד כותרת מעוררת השראה לספר המחייב הזה של אליסטר מקלין. מקלין לוקח אותנו ברחובות אמסטרדם, שם המראה החיצוני מטעה ומסתיר באותה מידה שהוא חושף מציאות מלוכלכת שהיא של אלימות והתעללות בסמים שבה דמויות מכובדות לכאורה הן הכל מלבד אידיאליות.

תכונות מערכת טלפון שיכולות לשנות את הדרך שבה עסק מתקשר
תקשורת היא גורם ההצלחה העיקרי של כל עסק. מערכות טלפון יכולות לבצע מספר פונקציות שיכולות להיות מועילות עבור העסק. הם יכולים לעזור ביצירת תקשורת טובה יותר עם מחזיקי העניין השונים של העסק.

6 משרות מקוונות קלות לביצוע מהבית
אפשרויות כמו שירות לקוחות, הזנת נתונים, סקרים, עיצוב, משאבי אנוש ועוד. למשרות אלו יש ביקוש רב משתי סיבות ברורות. ראשית, הם משתלמים ושנית, הם נותנים לך את החופש לעבוד מהבית שלך.

הדרך הטובה ביותר להתחיל משא ומתן
כשאני עובד עם מנהלי משא ומתן שרוצים להשתפר, אחת השאלות שמוצגות לי לרוב היא לא לגבי סגנונות משא ומתן שונים או טכניקות משא ומתן, אלא "מהי הדרך הטובה ביותר להתחיל משא ומתן"

מדוע יצירה מחדש של סרט מסווגת כהתנהגות עותק
מדי פעם אתה מוצא יוצרי סרטים שלוקחים סרט פופולרי פעם ומשנים כמה מהתכונות שלו תוך שמירה על העלילה הראשית. יצירת סרטים מחדש הם תופעה נפוצה בכל המדינות והשפות. ייתכן שהטרנדים משתנים

שירות תמלול רפואי הוא מחליף משחק נהדר עבור פרמדיקי
הפרמדיקים כל כך עסוקים שהם בקושי מוצאים זמן להקליד נרטיב ברור של המפגש עם המטופל. לכן, לעתים קרובות בעיות כמו הבאות צצות ב-PCR שלהם ויוצרות בעיות עבור רופאים.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI