דף הבית אינטרנט והחיים ברשת אינטרנט והחיים ברשת - אחר איך להתפרנס נהדר בעבודה בעיקר מהבית כשחקן קול מקצועי
איך להתפרנס נהדר בעבודה בעיקר מהבית כשחקן קול מקצועי
Yafator 21/01/22 |  צפיות: 1

האינטרנט שינה לחלוטין את מזלם של קריינות מקצועיות - לטובה. בימים אלה אנו יכולים לשכוח את הנסיעה בין תחנות רדיו ואולפני הקלטות בתקווה נואשת למצוא את תסריט הפרסומת המוזר ב"מגש" של מחלקת ההפקה להקלטה; לדחות את העבר של יום אבוד בנסיעה לעיר כדי לעבור אודישן לשורה אחת של קריינות פרסומת בטלוויזיה שבה אתה רק לעתים רחוקות שומע בחזרה. בסיס הלקוחות שלך יכול כעת להתבסס באזור גדול יותר מהאזור שלך או אפילו מהמדינה שלך. למעשה, ישנם לקוחות בכל רחבי העולם שעשויים להרגיש שהקול שלך מושלם עבור הפרויקטים שלהם.

אתה לא צריך לפגוש פיזית את הלקוחות, או אפילו להשתמש באולפני ההקלטות שלהם. אתה יכול להקליט ב"אולפן ביתי" משלך ולשלוח להם קבצי שמע באיכות שידור באמצעות שירות העברת קבצים כגון WeTransfer.com. לפעמים לקוחות ירצו לכוון אותך דרך האוזניות שלך בזמן שאתה מקליט את התסריט, באמצעות Skype, ipDTL, ISDN, או אחת ממערכות רבות אחרות הזמינות שהן די זולות ונשענות על חיבור אינטרנט הגון בלבד. אבל בדרך כלל, אתה נשאר לבד להקליט את התסריט שנשלח אליך עם הוראות לגבי תזמון, סגנון קול, הפסקות וכו', ואז אתה צפוי לערוך את הטעויות שלך, לבצע אופטימיזציה של הרמות ואז פשוט לשלוח את קובץ(ים) בפורמט הטכני המבוקש. לאחר מכן אתה מחכה לביצוע בדיקות חוזרות, ואז תוכל לשלוח את החשבונית שלך; העבודה נעשתה מחיר תמלול הקלטות לבית משפט.

במהלך השנים, עשיתי הרבה עבודות "צוות" במשרה מלאה בזמן שעבדתי הן ב-BBC והן ב-ITV כמפיק, במאי, ואפילו ניהלתי ערוץ טלוויזיה פעם אחת. (Granada Men and Motors אם אתה מעוניין, ונתתי לריצ'רד האמונד את עבודת הטלוויזיה הראשונה שלו על החטאים שלי!) אבל במשך 10 השנים האחרונות, הייתי קריין עצמאי במשרה מלאה, ומלבד קומץ נסיעות ל אולפני לונדון בכל חודש, אני עובד מהסטודיו הקטן שלי בבית ומעולם לא הרווחתי כל כך הרבה כסף בחיי, על שעשיתי "עבודה" כל כך קטנה. אני עצמאי לחלוטין ואין לי סוכן, אז באופן קבוע אני צריך לעבוד על "אופטימיזציה למנועי חיפוש" של האתרים שלי, ולשלוח דוא"ל או להתקשר ללקוחות חדשים פוטנציאליים ולהרחיב את בסיס הלקוחות שלי, אבל אם לא. רוצה לעשות זאת, ואז בחר את מסלול הסוכן. הם יעשו את כל זה תמורת % מהעמלה שלך. שתי הדרכים תקפות. רק שאני אוהב להיות בשליטה מלאה על ההצלחה שלי, אבל היי, כולנו שונים.

יש כל כך הרבה שימושים לקריינות, ולמען האמת, יש הרבה עבודה שם עבור סגנונות קול מכל הסוגים והגילאים. כמו גם פרסומות הטלוויזיה והרדיו הברורות, הפרי הנמוך לתלייה מגיע מהקלטת סרטוני פרומו ארגוניים או קריינות במוזיאון. אולי הם משעממים קטלני להקלטה, ואתה צריך לחפש את המילה או ראשי התיבות המוזרות בפולנית, אבל זו ממש אומנות להישמע נלהב ממפעל לייצור לולאות בגדנסק! כמו כן, ישנן הנחיות טלפוניות לארגונים שונים הזקוקים לחידוש באופן קבוע, האומרת דברים כמו: "השיחה שלך חשובה לנו...!" וכן הלאה.

כמו כן, אל תשכח קריינות לטקס פרסים שהוקלטו או שאתה עושה אותם בשידור חי, כך שאתה יכול להדביק כאשר זוכה לא נותן טיפ... או כאשר זוכה ממש מודיע על קצה הבמה. אבל הכיף האמיתי שיש הוא לשחק במשחקי וידאו. הקול שלי נמצא כעת במשחקי וידאו רבים ובקדימונים שמגלמים מגוון רחב של דמויות. המשחקים המובילים עדיין מתעקשים שהשחקנים המדובבים יהיו פיזית באולפן, וזה אחרי תהליך אודישן קפדני.

אבל עבור כל משחק בפרופיל גבוה, יש מאות פרויקטים נמוכים יותר בסדר הניקור, שעדיין משלמים כסף הגון וברגע שאתה מקליט כמה דגימות של הדמויות שלך, אולפן המשחקים פשוט מבקש ממך לעשות 3 טייקים מכל שורה ואתה פשוט שולח להם קובץ wav אחד גדול כדי שיבחרו את הצילומים הטובים ביותר ותחתכו לקבצים קטנים יותר עבור הקידוד. זה באמת כסף קל למדי, מכיוון שרבים ממשחקי הקצה הנמוכים כוללים קולות אופי סטריאוטיפיים ומדגשים שלא קשים לניהול לאף שחקן ששווה את המלח, וההקלטה יכולה להיות מהנה מאוד לעשות, במיוחד אם אתה צריך לעשות עומס חבית של צילומים "לא קוליים" של צלילים אקראיים של מלמול או "גוסס" ונאמות נלחמות.

לא תקבל רק לקוחות ממדינות דוברות אנגלית. אנגלית היא שפה בינלאומית, ובכל מדינה יש חברות וארגונים שבהם סרטונים יצטרכו גרסת פסקול באנגלית וגם כזו שתוקלט בשפת הבית. אתה יכול פשוט לקבל מסמך Word או PDF ותתבקש להקליט אותו בסגנון של אחד ה-showreels שלך. לחלופין, ייתכן שתצטרך להקליט את הגרסה האנגלית בסגנון סרטון שהם מספקים לך בשפת המקור. אל תדאג אם אתה לא מדבר את אובשפה המקורית, תוכל לקבל את התזמון ואת מצב הרוח הנדרשים מהצפייה בזה, וזה כל מה שאתה צריך.

בשבוע הכתיבה, הקלטתי מפגשים כאלה מגרמניה, ספרד, דנמרק, איטליה ואיחוד האמירויות. תקבל קישור לצפייה בגרסת השפה ה"זרה" ב-Vimeo או ביוטיוב, כדי לוודא את התזמונים ואת הסגנון של ה-VO. לאחר מכן תקבל סקריפט שאמור להסתנכרן בערך עם הגרסה הלא אנגלית. אם אתה יכול להציע גם שירות סנכרון מלא, שבו תצמצם את ה-VO שלך על ציר זמן של וידאו כדי להתאים בדיוק לפסקאות שאינן באנגלית, בסדר, אבל בדרך כלל הם מבצעים את העריכה המפורטת הזו בסוף.

זה בהחלט אפשרי ליצור עסק טוב במשך כ-6-12 חודשים מאפס. החיים מאוד גמישים, והיית מסתכל באימייל שלך "בתיבה" עבור ההכנסה היומית שלך. היית בונה את בסיס הלקוחות שלך במידה שסטטיסטית אתה יודע שבכל בוקר יהיה יום עבודה טוב בפתח, גם אם סגרת את כל העבודות בלילה הקודם. הדבר הטוב ביותר בלהיות VO הוא המגוון. לעשות קולות מטופשים, דמויות למשחקי וידאו, ספרי אודיו ותסריטי וידאו הדרכה שבהם אתה לומד כל כך הרבה, בתוספת פרסומות שבהן כל שבריר שנייה נחשב, אומר שאין יומיים או באמת עבודה זהה.

אז אתה כבר שחקן או שחקנית? אתה כבר "עושה" קולות? זה בסדר. הקלטת קריינות דומה מאוד בכך שאתה נכנס לקול של דמות ונשאר בדמות. הדמות הזו עשויה להיות בגיל מסוים מאזור מסוים בעולם עם מעמד חברתי מסוים וכו' וכו'. זה התפקיד שלך להסתכל על התסריט ולחשוב על הדמות בראש שלך, אפילו עד איך היא נראית. מה הם היו לובשים.

רבים מהתסריטים אולי לא באמת דמויות ככאלה, אלא קולות "מספרים", אבל גם כאן, אתה עדיין צריך ליצור סוג של אדם שאתה משחק. אם נותנים לך תסריט של, למשל, לשכת התיירות של רומניה המיועד למבקרים עתידיים, אתה מדמיין שאתה פרופסור באוניברסיטת בוקרשט, גאה במדינה שלך ובהיסטוריה שלה. כתבת ספרים רבים על רומניה ונהנית מהליכה ורכיבה על אופניים ביערות בסופי שבוע. הנה... יש לך תמונה בראש?

ייתכן שיש לך סרטון בטיחות תעשייתי כדי לספק את הקריינות עבורו. אז אתה מתאר לעצמך שאתה ראש אגף הבריאות והבטיחות שזה עתה לקח לבית החולים אדם פצוע קשה לאחר שהתעלם מכללי הבטיחות במפעל. אתה רוצה למנוע מאחרים לעבור את אותה טראומה. עכשיו יש לך את התשוקה והאש בבטן וזה יתגלה במילים שאתה קורא.

כן - אתה נותן הופעות. תסריט שונה עבור כל תסריט שאתה מקבל, אבל הם עדיין ביצועים, ואתה צריך להיות מסוגל להצמד לדמות אחת מני רבות במהירות רבה ולקיים את התחושה, הקול, העמדה, הסיבה מדוע אתה מדבר.

כמובן, אתה יכול להשתתף בשיעורי משחק כדי להבין את כל זה בצורה הרבה יותר מלאה, אבל אתה צריך קודם כל לפצח את הטכניקה הזו בעצמך. אם אתה משמיע את ההקלטות שלך וזה נשמע כאילו אתה רק קורא תסריט, אז אתה חייב להתמודד עם בעיה זו בהקדם האפשרי. לעתים קרובות אני מתבקש להקליט פרסומות בטלוויזיה או ברדיו היכן שאני צריך להישמע נלהב. בחיים האמיתיים, אולי לא אכפת לי בכלל מהמוצר המטופש שמוצג, אבל הייתי נשמע כאילו באמת אכפת לי!

אז איך לומדים את הטכניקה הזו? ובכן, הכל תלוי בלחן ה"שיר" בקול, בתזמון המילים, במילים המודגשות, בפערים הקטנים, בנשימה, בפגמים הקטנים שגורמים לדיבור להישמע טבעי ולא רק להקריא. תַסרִיט. הדרך הטובה ביותר "להשיג" את טכניקת הביצוע הזו היא למצוא הקלטה של ​​קריינות מנוסה מקצועית שאתה מעריץ, באופן אידיאלי עם סגנון קול דומה לשלך. לאחר מכן תמלל את הקריינות או מצא את התסריט. נגן כמה מילים והשהה. עכשיו אתה קורא את התסריט בעצמך - חזור על אופן אמירת המילים, מצא את ה"ניגון" של המילים, האופן שבו הן עולות ויורדות, ההפסקות, המילים המודגשות - כל ניואנס קטן. כעת הפעל את הקטע הבא וחזור עד הסוף. חזור להתחלה ועשה זאת שוב, מחקה את הקריינות ככל האפשר.

עכשיו תשכחו מההקלטה ותקראו שוב את התסריט ותקליטו את עצמכם. האם אתה מעביר כעת את האנרגיה, התשוקה, התחושה, האופי של הקריינות המקורית? אם לא, נסה לדמיין את הקריינות המקורית - במה הם היו לבושים? האם הם יחזיקו את המוצר שהם מתלהבים ממנו להעביר למצלמת הטלוויזיה, או יהרהרו מחלון פתוח ביום קיץ? תשיג את התמונה.

הרעיון הוא שאתה "נכנס לראש" של הקריינות המקורית; אחרי הכל הם קיבלו את ההופעה הרווחית להשמיע את הפרסומת הלאומית ואתה לא. אז, אתה תעתיק אותם כמיטב יכולתך, תעשה זאת עבור קריינות ושחקנים אחרים שאתה מעריץ ואז עם הידע בראש שלך, והיכולת להשתמש ב"הגדרות מראש מנטליות" כדי להצמד לדמויות שונות, לאחר מכן תפתח סגנון אישי משלך ותכיר את החוזקות והחולשות שלך במשחק ווקאלי.

1) סטודיו והתקנה

קנה את המיקרופון הטוב ביותר שאתה יכול להרשות לעצמך - אבל הוא צריך להיות מתאים לקול שלך. אתה צריך ללכת לחנות אודיו או מוזיקה מצוידת היטב בעיר, לנסות כמה בטווח המחירים שלך ולהקליט את הקול שלך באמצעות חישוק פילטר "פופ" העליון של הטווח על כל... חיוני לכל אמן קול. בקש השמעה דרך רמקולי HiFi הגונים בחדר שקט. אל תקשיב רק דרך אוזניות בשידור חי, זה לא ייתן לך משוב שימושי לאיכות המיקרופונים שאתה בודק תמלול קבצי שמע.

אז למה אתה מאזין בפלייבק? ובכן, אתה צריך מיקרופון שבוחר את כל ההרמוניות ה"נחמדות" בקול שלך ומצמצם את האלמנטים ה"רעים". אני אישית משתמש ב- Neumann U87 וב- Neumann TLM 103, מכיוון שנראה שהם מתאימים לקול הבס העמוק שלי. זה נותן לקול שלי תהודה וסמכות תוך שמירה על בהירות הקצה העליון (טרבל). לפני שנים, כשבדקתי מיקרופונים, גיליתי שמיקרופונים של Electovoice עשו את הקול שלי עמום מסיבה כלשהי, ואלה של AKG היו דקים וחסרי חיים כשהם הקליטו את הקול שלי. ובכל זאת אני מכיר אנשי VO שאוהבים מיקרופונים כאלה ואחרים, אז אתה צריך לראות מה מתאים לקול שלך ולדרך שבה אתה משתמש במיקרופון.

תמצאו מיקרופונים USB במחירים ממש טובים, (כמו Rode NT או Audio Technica AT2020) אבל אני מציע להימנע מאלה. לקבלת האיכות הטובה ביותר, אתה באמת צריך מיקרופון קונדנסר גדול מסורתי עם שקע שמע XLR, לא שקע USB דיגיטלי. יש סיבות טכניות משעממות למה זה המצב, אתה מוזמן לחפש בגוגל אם אתה באמת צריך לדעת! ככלל אצבע, תרצו להוציא לפחות 500 ליש"ט / 650 דולר על מיקרופון, ואולי יתמזל מזלכם ותמצאו משומש מטופל ברשת תמורת הנחה גדולה על המחיר החדש. בחנות המיקרופונים, תקנו גם פילטר פופ באיכות טובה (פילטרים כפולים הם בדרך כלל הטובים ביותר) ומעמד מיקרופון איכותי מסוג anglepoise כך שתוכלו למקם את המיקרופון בדיוק כמו שצריך, בתוספת כלוב או תושבת קפיצית למיקרופון. זה לא קולט רעידות מהשולחן.

המיקרופון צריך לחבר באמצעות כבל XLR מסונן באיכות עבה לקדם מגבר באיכות טובה מאוד כמו Focusrite Scarlett או Steinberg UR22 שמתחבר לאחר מכן ליציאת USB של מחשב. (שימו לב שזה לא זהה למיקרופון "USB" המחובר ישירות לחשמל; המסלול הזה שתואר זה עתה נותן איכות טובה יותר) שאפו לשקט מוחלט גם בשרשרת המיקרופון וההקלטה וגם בחדר או בתא הקולי שבו אתם מקליטים. רוצה פשוט להקליט תסריטים "צועקים" למכירה קשה, יהיו מקרים שבהם טיפה קטנה של הפרעה או זמזום יהרוס את מה שנקרא "רצפת הרעש" של ההקלטה שלך. לאחר שמצאתם חדר שקט, יש לטפל בקירות ובתקרה באריחים אקוסטיים מוקצף. זה צריך לעשות כדי ליצור אזור הקלטה "מת" ללא השתקפויות אקוסטיות. עד שתוכל להרשות לעצמך אריחים אקוסטיים מקצועיים, מדהים כמה שמיכות פוך ישנות על הקירות והתקרה בתוספת שטיח עבה עושים את העבודה.

ייתכן שלא תרצה להקליט את האודיו שלך ישירות במחשב שלך. אני לא, מלבד הדגמות מהירות. אני מעדיף לחבר את המיקרופון שלי למקליט עצמאי, אחד ממכונות ה-Marantz PMD 661 הישנות והאמינות שלי. זה נותן לי יותר גמישות להוציא את כרטיס ה-SD כדי לערוך את האודיו בנסיעות ברכבת, ואני אוהב את הביטחון שהמקליט העצמאי עם השקט הלוחשתי והקדם-מגבר האיכותי שלו עושה את העבודה שלו 100% מהזמן ושאין תוכנות מחשב שמפריעות.

אז מה לגבי המיקום שבו אתה הולך להקליט את הקריינות שלך? בבית, באופן אידיאלי, יהיה לך חדר גדול או אפילו מוסך עם תא קול מקצועי מובנה, אבל הם יקרים מאוד, לפחות 3,000 ליש"ט / 4,000 דולר. דוכנים אלה כבדים מאוד, והם מועברים בקופסה ענקית בצורת ערכה. הם בעצם קופסה גדולה שאתה נכנס פנימה דרך דלת ויש בדרך כלל חלון בעל זיגוג משולש. בפנים יהיו שולחן וכיסא בתוספת מיקרופון מסך, מקלדת ועכבר.

אם אינכם יכולים להרשות לעצמכם או יש לכם מקום לתא קול, סביר להניח שתתחילו עם חדר קטן שתתאים. זכור שאתה רוצה את המחשב הרועש המגעיל עם המאווררים שלו מחוץ לחדר שבו אתה נמצא, ליד עם חוטים ומגברי USB מתאימים המובילים למקלדת, לעכבר ולמסך שלך מול מערכת המיקרופון שלך. או אם יש לך ארון אטום לרעש שמציע אוורור למחשב, זה יכול לעבוד גם כן. אם אתה יכול להרשות זאת לעצמך, קנה "מחשב שקט" או כזה עם זיכרון SSD במקום דיסקים קשיחים מסתובבים שמשמיעים רעש זמזום מטריד. מובילי פלט האודיו צריכים להגיע גם למגבר ולרמקולים ולמדדי אודיו (מדדי PPM מקצועיים רגישים באופן אידיאלי) באולפן שלך שיהיו להם שקע אוזניות להפעלות מכוונות בטלפון או בסקייפ, או לכל אחת מהמערכות כמו ipDTL שהן מאוד הגדרות "תקליט בקצה שלהם" באיכות גבוהה.

במחשב, תזדקק לתוכנת עריכת אודיו, (אני משתמש ב-Adobe Audition) סקייפ, וורד, קורא PDF וזה בערך, מלבד מערכת המייל שתשתמש בה כדי לקבל משרות.

2) אתר אינטרנט

אז תזדקק לאתר מעולה עם SEO טוב מאוד מובנה. אם אינך יודע מה אתה עושה, שכור מקצוען שעושה זאת. זה צריך להיראות נקי, מקצועי ועם המון דגימות קול שניתן להוריד כקבצי mp3. כמו גם סרט שואו ראשי של "הלהיטים הגדולים", תזדקק לתוכניות שואו לנושאים וסגנונות קול, כגון "תאגיד", "הדרכה", "מכירה קשה", "מכירה רכה" וכו'. תסתכל באתר שלי אם אתה כמו דוגמאות לסגנונות רבים מאוד שתצטרך. ( http://www.theenglishvoiceover.com ) הגיוון חשוב מאוד. אם אתה לקוח שמעוניין להקליט תסריט רפואי ויש לך סרטי תצוגה משני קולות איכותיים, אחד קורא תסריט רפואי עם מונחים רפואיים מורכבים ואחד פרסומת לחנות רהיטים, במי היית בוחר? אז, כן, תעשה "שואו-רייל רפואי". טוב בסאונד "עזוב, אומנותי"? הקלט סרט תצוגה. נהדר בקול סנטה? לך על זה.

3) לאחר ההגדרה... איך להצליח

לא, אתה לא באמת צריך סוכן, אלא אם כן מובטח לך אחד חרוץ מעולה שרוצה אותך ומאמין בך. בשנתיים האחרונות הרווחתי הכנסה בריאה במשרה מלאה ללא הכנסה כזו, אלא אם סופרים אתרים פרילנסרים כמו Voices.com, Voice123.com, Envato וכו' שמקצצים; לא, אתה רק צריך להתחבר לרשת. דוא"ל לחברות הפקה, אולפנים, משרדי פרסום, בצע שיחות, בצע אודישן לכל מה שמתאים ובקרוב עבודה גדולה אחת מובילה לאחרת והאימפריה שלך תצמח. עבורי, זה היה כשנה לבנות לאט לאט בסיס לקוחות גדול שנמצא בגודל כך שאני יודע שזה ריאלי סטטיסטית לקבל כמה עבודות טובות שנשלחות כל יום, 7 ימים בשבוע. היית יוצר "כרטיס תעריף" - בדרך כלל סקריפטים ארוכים יותר מחויבים יותר.

השימוש בשידור כרוך בתשלום גבוה יותר מאשר לא בשידור. תוך יום, ייתכן שישלחו אליך מגוון סקריפטים קטנים, וייתכן שהם פרויקטים בתקציב נמוך, אך עדיין מסתכמים בסכום של $300 / $400 ליום. בימים אחרים, כמו גם כמה תסריטים קטנים יגיעו כמה פרויקטים משתלמים יותר עם שימוש בשידור. בחודש שעבר הקלטתי סט פרסומות בטלוויזיה תמורת 250$ "סשן" או דמי הקלטה. אחר כך יצרו איתי קשר כדי שנאמר לי שהם אמורים לשמש באוויר באוסטרליה והציעו לי 2000$ נוספים עבור השימוש שם. כן, כסף נוסף עבור שום עבודה נוספת מצידי, ולא הייתי יודע אם הם היו בשימוש במקום אחר! כזה הוא העולם המטורף של הקריינות.

4) אתה צריך להיות מקצועי ולהגיב מהר

עולם התקשורת הוא עולם שזז במהירות. רוב האנשים שיעסיקו אותך יהיו חברות הפקה שיש להם לקוחות משלהם שהם רוצים להיראות להם יעילים. לכן, אתה צריך להגיב במהירות לכל תקשורת ובאופן אידיאלי להקליט גם במהירות. זה כל כך מאוד מאוד חשוב. אני יודע בוודאות שרבים מהלקוחות הקבועים שלי משתמשים בי, לא בגלל שאני הקול הכי טוב לעבודה או אפילו הזול ביותר, אבל הם יודעים שהם יקבלו תפנית מהירה כדי שהם יוכלו להוסיף את הקריינות לסרטון שלהם. להרשים את הלקוח שלהם.

אתה חייב להיות מסור לחלוטין בזה. אני באופן אישי זמין 06:30 - 22:00 שעון בריטניה, 7 ימים בשבוע. לא, זה לא עובד כל הזמן, (בסך הכל, אנחנו מדברים על מקסימום 6 שעות עבודה בפועל) אבל זה כדי לתפוס את שעות העבודה של כל המדינות, כאשר אתה צריך לבדוק מיילים והודעות טקסט. באופן אידיאלי הייתם ליד או באולפן שלכם, אז ברגע שמגיעה עבודה דחופה, הייתם עפים מול המיקרופון, סורקים את התסריט וההוראות ולוחצים על הקלטה. היית מקבל את זה מוקלט ומועלה מיד. אם אתה לא ליד הסטודיו שלך, השב מיד ותן זמן ריאלי שבו אתה יכול לספק. תגרום לזה להישמע שאתה באמצע סשן פרסומת גדול בטלוויזיה או משהו כזה, לא שאתה אוסף את הכביסה... אתה מבין את התמונה! הבטחה תחת ומספקת יתר, בכל פעם. לקוחות תמיד אוהבים קריינות שעושים את המייל הנוסף. לתסריטים קצרים אני נותן לעתים קרובות 3 טייקים בסגנונות שונים כדי שיוכלו לבחור את הטוב ביותר, אלא אם כן הם נותנים הוראות קפדניות להיפך.

5) עבודה טיפוסית

תקבל אימייל מלקוח שמצא את האתר שלך ואוהב את הדוגמאות שלך. אם הם לא מסרו את הפרט הזה עם התסריט, עליך לשאול אותם את הדברים הבאים:

1) STYLE איזה סגנון קול אתה רוצה... האם יש שואוריאל שאתה אוהב?

2) PACE איזו מהירות? האם זה צריך להתאים ל-2m25s למשל?

3) מילים מאתגרות איך מבטאים מילים מסוימות או ראשי תיבות? באופן אידיאלי הם ישלחו לך קובץ שמע שאומר מילים מאתגרות לאט מאוד וגם במהירות רגילה. אל תסתמך רק על forvo.com, או howjsay.com. עבור מילים שאינן באנגלית, Google Translate נותן לך רעיון טוב לפעמים אם אתה לוחץ על השפה הנכונה, אבל אל תסתמך עליה! עבור שמות חריגים של חברות שאינן אנגליות, ייתכן שתמצא סרטון ביוטיוב שהזכיר כיצד לומר את המילה שאתה מחפש.

4) סוג קובץ איזה סוג קובץ הם צריכים? WAV? AIF? mp3? איזה נתונים וקצב סיביות? לדוגמה, למרות רוב הדיגיטל המודרנימקליטים מצלמים ב-32bit 48KHz, Voice Bunny של סן פרנסיסקו מתעקש על קבצים שהם WAV אך 16 סיביות ו-44.1KHz. ספרי אודיו ACX או Audible צריכים קבצים שהם קבצי mp3, 192Kb/sec ומנורמלים ל-3dB, פלוס עם השתקה של 0.5 שניות בראש (התחלה).

אחרי שיש לך את כל המידע, תקליט, עם שיא בין "4" ל-"6" על מדי ה-PPM המכוילים שלך או שווה ערך אם אתה משתמש במוני VU.

5) עריכה ועיבוד קבצים

אתה לא יכול לשלוח את האודיו הגולמי ללקוח, למרות שחלק מהאולפנים מתעקשים כי הם רוצים להתמודד עם צורות גל ללא כל עיבוד. לכל הפחות אתה צריך למחוק את הטעויות שלך, אחרי הכל אתה מקצוען שלא עושה טעויות, נכון?! הנה הסדר שבו אני מעבד קבצים באופן אישי. אני יכול לעשות זאת מהר מאוד מכיוון שיש לי קביעות מוגדרות מראש של מקלדת ב-Adobe Audition, מה שחוסך כל כך הרבה זמן. (השתמש ב-ALT + K אם יש לך אודישן!)

- פתח את צורת הגל

- קוצץ את האשפה בהתחלה ובסוף

- לחסל טעויות. טכניקה טובה במהלך ההקלטה היא להשאיר פער של 5 שניות לערך כאשר אתה מבלבל. אתה לא תבזבז את הזמן הזה, אתה תקרא מחדש את התסריט כדי להבטיח שאתה לא מרחף, או שאתה יכול ללגום קצת מים. כאשר תראה את צורת הגל מאוחר יותר, תראה מיד את הפערים שדורשים תשומת לב. אל תקשיב לאנשים שאומרים שאתה צריך לגבות עד הטעות ו"לחבוט בתקליט", הטכניקה הזו לוקחת יותר מדי זמן ואינה אמינה אם אתה טועה בתזמון מעט.

- התמודד עם "קוצים" - אלו הם צלילים מגעילים שמופיעים בתור קווים גבוהים על צורת הגל. ניתן לטפל בהם באמצעות פילטר פופ אלקטרוני או אם חבל, ייתכן שיהיה צורך לבצע בדיקה חוזרת.

- הוסף 0.5 שניות של שקט בתחילת הקובץ. הוסף 2 שניות בסוף הקובץ.

- להתמודד עם נשימות. קריאה שנשמעת טבעית תהיה בדרך כלל בסדר עם נשימות שנשארות בפנים, אבל בשביל פרסומת קריאה מהירה, ייתכן שתצטרך להקדיש זמן לקיצוץ נשימות בזהירות בניסיון נואש לחסוך אלפיות שניות!

- אני מנרמל את צורת הגל ל-100%, ואז מוסיף הגבלת אור - 9Db - כדי לתת לצורת הגל "תספורת", ואז "נרמל" את הקובץ ל-3Db, לפני השמירה.

לעולם אל תצרף קבצים לאימיילים, אפילו קטנים יכולים לסתום את תיבת השליחה שלך. זה הרבה יותר מקצועי לשלוח באימייל קישור משירות העברת קבצים. אם הלקוח שלך לא מבקש סוגי קבצים ספציפיים, שלח wav של 32 סיביות ועותק דוא"ל קטן שיועיל למקרה שחברת ההפקה תצטרך לשלוח אותו באימייל ללקוחות שלהם. אם אתה משתמש ב-WeTransfer, תמורת תשלום קטן "דף הפתיחה" שבו נמצא קישור ההורדה יכול להיות פרסומת לשירותיך!

7) משוב

אני ממליץ לך להציע בדיקות חוזרות "בלתי מוגבלות", כמוני. במילים אחרות, אם הלקוח רוצה שינויים כלשהם, אתה לא מעניש אותם בשום צורה. ללא תשלום נוסף, תקליטו מחדש את הקטעים הנדרשים או אפילו את כל הקטעים אם הם רוצים בכך. מניסיוני, אלא אם באמת לא הבנת את הבריף שקיבלת, רוב האנשים ישמחו לגמרי בפעם הראשונה או רק ירצו כמה צילומים חוזרים בסגנון ובמהירות של המקור שהם יכולים "לתקן" על המקור. הקלטה.

8) חשבונית

זה גס ונואש לשלוח חשבוניות מיד; זה בדרך כלל צורה טובה לחכות כמה ימים לפחות! אלא אם כן אתה מרוצה ממערכת החשבונות שלך, אני ממליץ על Xero, המערכת שבה אני משתמש. זה נהדר מכיוון שזו מערכת מבוססת ענן, ללא התקנה, כך שתוכל ליישב את החשבונות שלך בטלפון, בטאבלט או בכל מחשב בכל מקום. אתה יכול להגדיר מספר מטבעות ב-PayPal, חובה עבור קריינות בינלאומית. My Xero מוגדר עם לירות GB, דולר אמריקאי, דולר קנדי, דולר אוסטרלי ויורו. זה עובד גם על המרות מטבע. אבל האפליקציה הקטלנית היא שהמערכת "מרחרחת" בצורה מאובטחת את חשבונות הבנק והפייפאל שלך פעם ביום, כך שלא תצטרך להזין כלום. אתה רק צריך להתאים את החשבוניות שלך לתשלומים ש-Xero ריחחה והכל בסדר. מכיוון ש-Xero מבוססת ענן, רואה החשבון שלך יכול להתחבר גם כן, כך שאינך צריך לבזבז זמן בהגשת החשבון השנתי עם שקית חשבוניות או קבלות מכיוון שכבר עשית הכל!

9) גידול העסק

עדכן את האתר שלך פעם בחודש לפחות, תוך התחשבות בקידום אתרים. לטפטף את האתר שלך עם מגוון מילים הדומות ל"קולי או שחקן", כגון פרשן, הקלטות אודיו, אולפן אודיו, כישרון אודיו וכו'. אל תשכח להציג מילות מפתח של ההתמחויות שלך כגון "קריינות רפואיות , קריינות רפואית, קריינות פרמצבטית וכו'. ודא שה-"id" ו-"Alt tag" של התמונות והאיורים שלך אינם מספר אקראי אלא משהו שמנועי חיפוש יכולים לקרוא.

כל יום עשה לפחות 20 דקות של שיווק, גם אם אתה עסוק. מצא חברות הפקה חדשות וחפש את האתרים שלהן ואז שלח להן הודעה קצרה ומקצועית המציעה את השירותים שלך. כוון לארץ בשבוע אם תרצה. ל-Mandy.com יש ספרייה בינלאומית מעולה של חברות הפקה שאליו ניתן לגשת בחינם. לינקדאין נהדרת גם אם אתה משתמש בה נכון. בקש מאנשים מסוג זה להצטרף אלייך רשת: מנהלי הפקה, מנהלי קריאייטיב, מפיקים, כל חברת הפקת וידאו, חברות הפקת אודיו וכו'. אל תשכח שכאשר הם מקבלים את הזמנתך, יישלח אליך מייל. אל תתעלמו מזה כי תקבלו קישור (בכתב כחול קטן - אל תפספסו!) שאומר "שלח הודעה". זהו אבק זהב מכיוון שאתה יכול לשלוח הודעה ישירה הכוללת את פרטי הקשר שלך מבלי לקנות שום "אימייל" מ-LinkedIn.

שקול להירשם לאתרי קריינות שבהם לקוחות מפרסמים אודישנים ואתה שולח את התמונה הטובה ביותר שלך. האתרים האלה שנקראים "תשלום כדי לשחק" קיבלו המון ביקורת, אבל בדרך כלל מקריינים שלא משתמשים באתרים כמו שצריך, ולכן לא מקבלים מהם הרבה עבודה. יש אתרים שאתה משלם על מנוי ואז הם גם לוקחים % מהעמלה, אבל הם מציעים גישה לקריינות לכמה לקוחות בעלי פרופיל גבוה מאוד. האתרים המקצועיים והפעילים ביותר הם לדעתי: voices.com; voice123.com, ה- voicerealm.com ואז voicebunny.com, ו- bodalgo.com. אל תשכח את האתרים העצמאיים הכלליים שבהם אתה יכול לפרסם את שירותי הקריינות שלך... People Per Hour, UpWork וכו'. Fiverr הוא גם סחרחורת כסף נהדרת, אבל אל תמכור VO's רק עבור הופעה אחת של $5, זה מטורף... השתמש באפשרויות החבילה של Fiverr כדי לכלול המון "תוספות" שאנשים בדרך כלל יצטרכו בכל מקרה, כגון משלוח מהיר, קובץ wav וכן הלאה. באמצעות טכניקה זו דמי המינימום האמיתיים שלי ב- Fiverr הם 50$, ששווה לקרוא משהו בשבילו!


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 Yafator


 


מאמרים נוספים מאת Yafator
 
היסטוריה קצרה של כתוביות סגורות
כתוביות וכתוביות היו חלק מהמדיה הנגישה מאז 1972 ומילאו תפקיד גדול בפיתוח זכויות נכים כמו גם זכויות אזרח בארצות הברית. נוצר בתחילה עבור חירשים וכבדי שמיעה, הוא מיושם בקנה מידה גדול מאז אותה תקופה בכל תוכניות טלוויזיה באמצעות כתוביות וידאו וכעת באינטרנט עם YouTube ושירותי שיתוף רבים אחרים

גלה את היתרונות של תמלול פודקאסטים
כשאתה יוצר תוכן, כפודקאסר חיוני להבין שתמלילים יכולים להיות חלק גדול וגוזל זמן מבסיס התוכן שלך. ישנן דרכים שונות לטרוף מידע, ולכל אחד חייבת להיות חיבה שונה. תוכן השמע הוא ללא ספק נוח

כיצד צביעות משפיעה על בריאותך הנפשית ועל האבולוציה הרוחנית שלך
משורר מנתח את העולם בצורה פואטית. המשמעות היא שמשורר מתבונן ומבקר את העולם בדרכים רבות. משורר הוא אמן, פילוסוף ופסיכולוג שקורא את מחשבותיהם של אנשים ומבין את רגשותיהם.

כתוביות פופ-און ו-Roll-Up מוגדרות
פופ-און ורול-אפ הם שני סגנונות ההצגה הנפוצים בכתוביות בטלוויזיה. כתוביות צבע על משמשות לעתים לאפקטים מיוחדים, אך הן הרבה פחות נפוצות. המק"ס תומכת בשימוש בסגנון הפופ-און עבור כל כתוביות הטלוויזיה. WebVTT תומך ב-Pop-on כמו גם ב-paint-on כתוביות.

ביקורת ספר על "בובה על שרשרת"
לא כל מה שנוצץ הוא זהב יהיה עוד כותרת מעוררת השראה לספר המחייב הזה של אליסטר מקלין. מקלין לוקח אותנו ברחובות אמסטרדם, שם המראה החיצוני מטעה ומסתיר באותה מידה שהוא חושף מציאות מלוכלכת שהיא של אלימות והתעללות בסמים שבה דמויות מכובדות לכאורה הן הכל מלבד אידיאליות.

תכונות מערכת טלפון שיכולות לשנות את הדרך שבה עסק מתקשר
תקשורת היא גורם ההצלחה העיקרי של כל עסק. מערכות טלפון יכולות לבצע מספר פונקציות שיכולות להיות מועילות עבור העסק. הם יכולים לעזור ביצירת תקשורת טובה יותר עם מחזיקי העניין השונים של העסק.

6 משרות מקוונות קלות לביצוע מהבית
אפשרויות כמו שירות לקוחות, הזנת נתונים, סקרים, עיצוב, משאבי אנוש ועוד. למשרות אלו יש ביקוש רב משתי סיבות ברורות. ראשית, הם משתלמים ושנית, הם נותנים לך את החופש לעבוד מהבית שלך.

הדרך הטובה ביותר להתחיל משא ומתן
כשאני עובד עם מנהלי משא ומתן שרוצים להשתפר, אחת השאלות שמוצגות לי לרוב היא לא לגבי סגנונות משא ומתן שונים או טכניקות משא ומתן, אלא "מהי הדרך הטובה ביותר להתחיל משא ומתן"

מדוע יצירה מחדש של סרט מסווגת כהתנהגות עותק
מדי פעם אתה מוצא יוצרי סרטים שלוקחים סרט פופולרי פעם ומשנים כמה מהתכונות שלו תוך שמירה על העלילה הראשית. יצירת סרטים מחדש הם תופעה נפוצה בכל המדינות והשפות. ייתכן שהטרנדים משתנים

שירות תמלול רפואי הוא מחליף משחק נהדר עבור פרמדיקי
הפרמדיקים כל כך עסוקים שהם בקושי מוצאים זמן להקליד נרטיב ברור של המפגש עם המטופל. לכן, לעתים קרובות בעיות כמו הבאות צצות ב-PCR שלהם ויוצרות בעיות עבור רופאים.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI