דף הבית אינטרנט והחיים ברשת אינטרנט והחיים ברשת - אחר בניית עסק מקוון, מאיפה מתחילים?
בניית עסק מקוון, מאיפה מתחילים?
Yafator 21/01/22 |  צפיות: 48

דארן ראסל

אז החלטת שאתה רוצה עסק מקוון משלך. אתה רוצה את החופש לעבוד מהבית (או איפה שאתה מרגיש) ואתה רוצה להיות הבוס של עצמך.

גדול!

אבל מה הלאה?

איזה סוג של עסק מקוון אתה רוצה לנהל?

מאיפה מתחילים?

איזה שירות אתה יכול להציע?

מה אתה יכול למכור?

הרשו לי להתחיל בלהצביע על עובדה חשובה מאוד. בדיוק כמו להרוויח כסף בעולם הפיזי, יש כמות כמעט אינסופית של דרכים להרוויח כסף באינטרנט תמלול לסטודנטים.

אתה יכול לעשות כל דבר, החל ממילוי סקרים מקוונים, רכישת מוצרים במכירה פומבית ומכירתם ב-eBay, להיות שותף ומכירת מוצרים עבור צמצום הרווחים או פיתוח מוצרי מידע משלך ומכירתם דרך האתר שלך.

האפשרויות העומדות לרשותך יכולות להיות מאוד מכריעות לפעמים ובגלל זה הרבה אנשים אף פעם לא עוברים את הנקודה הזו.

אחרי שאמרתי שאם לא תנקוט פעולה ותפעל לפי החלומות שלך, לעולם לא תרוויח אגורה.

החלטה על איזה סוג של עסק מקוון אתה רוצה לנהל, איזה סוג של מוצרים אתה רוצה למכור או איזה סוג של שירות אתה מציע זה משהו שאתה צריך להסתפק בו לפני שאתה נוקט כל פעולה נוספת.

אם לא אכפת לך לבנות את העסק המקוון שלך לטווח ארוך, אז אתה אמור להיות מסוגל להשיג תוצאות עם מעט מאוד הון התחלתי.

היתרון של בנייה איטית הוא שאם תחליט שהדרך שבחרת לרדת היא או לא משתלמת במיוחד או שפשוט לא עובדת בכלל אז שינוי כיוון לא יהווה הפסד כספי גדול מדי.

לאחר שאמרנו זאת, מטרת מאמר זה היא להצביע על כמה מהיתרונות והחסרונות האפשריים של כל מסלול כתוצאה מכך למזער כל סיכון שאתה לוקח בעת קבלת ההחלטה הראשונית שלך.

כנראה אחת הדרכים המהירות ביותר להקים עסק באינטרנט היא מכירת מוצרי מידע. מוצרי מידע יכולים להיות כל דבר שמספק ללקוח הפוטנציאלי שלך מידע מפורט ומועיל על כל נושא מסוים.

מיליוני אנשים מחפשים באינטרנט כל יום כדי למצוא מידע מפורט יותר על נושאים שהם מתעניינים בהם. מתן מידע זה ארוז להם במוצר מפורט וקל להבנה יכול להיות דרך מצוינת להרוויח סכום כסף משמעותי.

אבל אין לי מוצר...

איפה אמצא מוצר למכירה? אני כאן אתה בוכה!

אל תיבהל, אני אתן לך כמה רעיונות...

מוצרי שותפים

מכירת מוצר מוכן שמישהו אחר כבר לקח את הזמן ליצור יכולה להיות דרך קלה מאוד ורווחית להפליא להרוויח כסף.

זה נקרא להיות שותף.

אתה פשוט פועל כאיש מכירות עבור יוצר המוצר. אתה עושה זאת על ידי שימוש באתר ובחומר מכירה משלך כדי להציב את המוצר מול רשימה ממוקדת של לקוחות.

יוצר המוצר משלם לך אחוז ממחיר המכירה של המוצרים עבור כל מכירה שתבצע. היתרון של מכירה בדרך זו הוא זה

יש לך מוצר איכותי ומוכן למכור מההתחלה תמלול לעורכי דין.

אין לך את הטרחה של יצירת מוצר, תקורה או משלוח של המוצר.

כל המאמצים שלך יכולים להיות ממוקדים בשיווק ומכירת המוצר שיש לך להציע.

ברגע שאתה מבצע את המכירות אתה פשוט נשען אחורה וצופה בתזרים המזומנים.

כיצד אוכל למצוא מוצרי שותפים עבור העסק המקוון שלי?

כנראה המקום הקל והידוע ביותר באינטרנט למצוא את כל מוצרי השותפים שאתה יכול אי פעם להזדקק לו הוא ClickBank.com.

Click bank נותן לך את האפשרות להירשם לחשבון בחינם ולהיות שותף. יש ממש אלפי מוצרים שונים בכל נישה שאתה יכול לחשוב עליה. אתה פשוט בוחר באחד מהמוצרים האלה. לאחר מכן אתה משתמש באתר שלך ומתחיל לשווק את המוצר לקהל יעד ממוקד.

בנק קליקים הוא מקום נהדר להתחיל בו למתחילים. הוא מציע הדרכות נהדרות כיצד להתחיל, כמו גם 'בסיס ידע' מעמיק למדי המכסה את רוב הבעיות שאולי תזדקק איתן לעזרה. יוצרי המוצר נמצאים לעתים קרובות גם בהישג יד כדי להציע עזרה.

אם אתה לא מוצא את התשובות שאתה צריך שם אתה תמיד יכול לגשת לפורום הלוחמים. זהו משאב נהדר עבור כל מי שמתחיל. הפורום מלא במאות אנשים מנוסים המוכנים להעביר את הידע שלהם הלאה.

ברגע שאתה הופך לשותף עבור המוצר שבחרת, יש לך גישה למגוון חומרי גרפיקה וחומרי פרסום שיעזרו לך בשיווק המוצר שלך.

Crowd Fire הוא גם לא המקום היחיד לחפש בו. אתר נוסף ששווה להסתכל הוא JVZoo זה גם מקום מצוין למצוא בו מוצרי שותפים. כשתתחיל לחפש תמצא אינספור משווקים ויוצרים של מוצרי מידע הזועקים לשותפים לשווק אתהמוצרים שלהם עבורם.

מוצרי מידע פופולריים להפליא באינטרנט. כתוצאה מכך הרווחים הפוטנציאליים שתוכלו להפיק הם עצומים. ואם תתחיל בקטן, בחר מוצרים איכותיים ובחר את הנישה שלך בחוכמה רשימת הלקוחות שלך תגדל בקרוב.

זה לא רק אנשים שעושים גם תוכניות שותפים.

לרבות מהחברות הגדולות והידועות יש תוכניות שותפים שאתה יכול להירשם אליהן. חברות כמו eBay, HostGator, Getresponse ואמזון, רק אם נמנות כמה.

למרות שאולי לא תקבל שיעורי עמלות גבוהים יותר, הם עדיין ישלמו לך אחוז מהמכירות שנעשו מהמבקרים שאתה שולח לאתר שלהם.

להפוך לשותף ולהרוויח כסף ללא מוצר משלך היא דרך מצוינת להתחיל את העסק המקוון שלך. במיוחד כשאתה לוקח בחשבון כמה מהר אתה יכול להתחיל לעבוד. כמו כן, עם מפתחי מוצרים מסוימים המציעים עמלה של 80% או יותר על כל מכירה, זו יכולה להיות הצעה אטרקטיבית מאוד.

עם זאת, להרוויח 100% מכל מכירה לא תהיה אפילו יותר אטרקטיבית.

כן, ברור שכן!

אם אתה באמת רוצה עסק מקוון משלך, אתה צריך לשקול ליצור מוצר משלך...

יצירת מוצר משלך

עכשיו בהתחלה הסיכוי לזה עשוי להפחיד את אורות היום החיים ממך, אני יודע שזה עשה לי...

אחרי הכל, מה ידעתי על יצירת מוצר?

גם אם הייתי יודע, מי ירצה לקנות מוצר שפיתחתי?

איזה ידע יש לי שאנשים ירצו לרכוש?

אבל כשעצרתי לחשוב על זה לזמן מה, הבנתי שמסרתי מידע בחינם במשך שנים.

הייתי צלם שעסק גם בבריאות וכושר. חברים ובני משפחה היו בוחרים לעתים קרובות במוחי בשני הנושאים. הם היו מבקשים עזרה וייעוץ וכמובן שהעברתי את הידע שלי בחופשיות.

אני בטוח שאם תעצרו ותחשבו גם אתם תבינו שיש לכם שפע של ידע בתוך הראש בנושא זה או אחר שרק מחכה שיהפכו אותו למוצר בר מכירה.

אולי זה תחביב שאתה עוסק בו או נושא מסוים שאתה יודע עליו הרבה. אולי אתה עושה עבודה שבה תוכל להעביר הלאה את הידע שלך, תעלולי מקצוע או מידע פנים וכו'.

העובדה היא שכל מה שאתה עושה, כל התחביבים שלך, החוויות שלך, העבודה שלך, הכישרונות והכישורים שלך הם כולם חומר פוטנציאלי לפיתוח מוצרים משלך.

אם תשיג את מה שאתה יודע בפורמט המתאים, יכול מאוד להיות שזה לבדו ישווק כמוצר מידע שימושי למישהו שאין לו את הידע שלך או יודע איך.

אתה מתחיל בהכנת רשימה של התחביבים שלך, הכישרונות שלך, העבודה שלך או נושאים שאתה יודע הרבה עליהם.

לאחר מכן עלה לאינטרנט, השתמש ב-Google AdWords או בכלי מילות מפתח אחר כדי לראות כמה אנשים מחפשים את מה שאתה יודע.

אם יש עניין גדול מספיק בנישה הספציפית שלך, התחל לשקול ליצור מוצר לשיווק לקהל היעד שלך.

אל תוציא את עצמך מזה במחשבה שאתה לא מומחה, או שיש אנשים הרבה יותר בקיאים בנושא ממך.

אם אתה יכול לספק מידע ספציפי כדי לעזור למישהו לפתור בעיה או להשתפר בתחום מסוים אז אתה בעמדה מצוינת להעביר את מה שאתה יודע ולעזור לאנשים. תוך כדי כך הם ישלמו לך בשמחה על העזרה והעצה שלך

אבל, איך יוצרים מוצר?

אל תיבהל כי יצירת מוצרים משלך יכולה להיות פשוטה כמו הורדת הידע שלך על הנייר וכתיבת ספר אלקטרוני משלך. אם לא מתחשק לך כתיבה אז אולי תשקול להקליט את מה שאתה יודע בפורמט שמע. אתה יכול אפילו לשקול לחלק את זה לשיעורים קצרים יותר ניתנים לניהול.

אם אתה מרגיש ממש הרפתקני אז מה דעתך ליצור סדרה של שיעורי וידאו. זה יכול להיות טוב במיוחד אם הנושא שלך מתאים לפורמט ויזואלי יותר כמו איך להשלים משחק וידאו וכו '.

אולי אפילו לשקול שילוב של שלושתם.

אם לא בא לכם לעשות את כל העבודה בעצמכם או שתרצו משהו קצת יותר מקצועי למראה, יש הרבה מקומות באינטרנט שבהם תוכלו להשתמש כדי לבצע מיקור חוץ של העבודה.

התחנה הראשונה שלי היא תמיד fiverr, כאן תמצאו אלפי אנשים מכל רחבי העולם המציעים כל מיני שירותים במחיר של 5$ בלבד.

כל מה שאתה צריך לעשות הוא להקליד את מה שאתה צריך או להקליט את האודיו שלך. לאחר מכן תוכל לשלם למישהו כדי לתמלל את החומר. אתה יכול אפילו למצוא אנשים שיעשו את כל העניין עבורך ויהפכו את העותק הגס שלך לספר אלקטרוני בעל מראה מקצועי, שיעורי אודיו או סרטון.

העניין הוא שאם יש לך את הידע להעביר הלאה, גם אם אין לך את הכישורים לפתח מוצר, אתה תמיד יכול למיקור חוץ את העבודה הזו למישהו שכן.

כל מה שאתה צריך לעשות אז הוא להשתמש בעסק המקוון שלך כדי למקד לקהל שלך, למכור את המוצר שלך ולשמור 100% מהרווחים לעצמך.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 Yafator


 


מאמרים נוספים מאת Yafator
 
היסטוריה קצרה של כתוביות סגורות
כתוביות וכתוביות היו חלק מהמדיה הנגישה מאז 1972 ומילאו תפקיד גדול בפיתוח זכויות נכים כמו גם זכויות אזרח בארצות הברית. נוצר בתחילה עבור חירשים וכבדי שמיעה, הוא מיושם בקנה מידה גדול מאז אותה תקופה בכל תוכניות טלוויזיה באמצעות כתוביות וידאו וכעת באינטרנט עם YouTube ושירותי שיתוף רבים אחרים

גלה את היתרונות של תמלול פודקאסטים
כשאתה יוצר תוכן, כפודקאסר חיוני להבין שתמלילים יכולים להיות חלק גדול וגוזל זמן מבסיס התוכן שלך. ישנן דרכים שונות לטרוף מידע, ולכל אחד חייבת להיות חיבה שונה. תוכן השמע הוא ללא ספק נוח

כיצד צביעות משפיעה על בריאותך הנפשית ועל האבולוציה הרוחנית שלך
משורר מנתח את העולם בצורה פואטית. המשמעות היא שמשורר מתבונן ומבקר את העולם בדרכים רבות. משורר הוא אמן, פילוסוף ופסיכולוג שקורא את מחשבותיהם של אנשים ומבין את רגשותיהם.

כתוביות פופ-און ו-Roll-Up מוגדרות
פופ-און ורול-אפ הם שני סגנונות ההצגה הנפוצים בכתוביות בטלוויזיה. כתוביות צבע על משמשות לעתים לאפקטים מיוחדים, אך הן הרבה פחות נפוצות. המק"ס תומכת בשימוש בסגנון הפופ-און עבור כל כתוביות הטלוויזיה. WebVTT תומך ב-Pop-on כמו גם ב-paint-on כתוביות.

ביקורת ספר על "בובה על שרשרת"
לא כל מה שנוצץ הוא זהב יהיה עוד כותרת מעוררת השראה לספר המחייב הזה של אליסטר מקלין. מקלין לוקח אותנו ברחובות אמסטרדם, שם המראה החיצוני מטעה ומסתיר באותה מידה שהוא חושף מציאות מלוכלכת שהיא של אלימות והתעללות בסמים שבה דמויות מכובדות לכאורה הן הכל מלבד אידיאליות.

תכונות מערכת טלפון שיכולות לשנות את הדרך שבה עסק מתקשר
תקשורת היא גורם ההצלחה העיקרי של כל עסק. מערכות טלפון יכולות לבצע מספר פונקציות שיכולות להיות מועילות עבור העסק. הם יכולים לעזור ביצירת תקשורת טובה יותר עם מחזיקי העניין השונים של העסק.

6 משרות מקוונות קלות לביצוע מהבית
אפשרויות כמו שירות לקוחות, הזנת נתונים, סקרים, עיצוב, משאבי אנוש ועוד. למשרות אלו יש ביקוש רב משתי סיבות ברורות. ראשית, הם משתלמים ושנית, הם נותנים לך את החופש לעבוד מהבית שלך.

הדרך הטובה ביותר להתחיל משא ומתן
כשאני עובד עם מנהלי משא ומתן שרוצים להשתפר, אחת השאלות שמוצגות לי לרוב היא לא לגבי סגנונות משא ומתן שונים או טכניקות משא ומתן, אלא "מהי הדרך הטובה ביותר להתחיל משא ומתן"

מדוע יצירה מחדש של סרט מסווגת כהתנהגות עותק
מדי פעם אתה מוצא יוצרי סרטים שלוקחים סרט פופולרי פעם ומשנים כמה מהתכונות שלו תוך שמירה על העלילה הראשית. יצירת סרטים מחדש הם תופעה נפוצה בכל המדינות והשפות. ייתכן שהטרנדים משתנים

שירות תמלול רפואי הוא מחליף משחק נהדר עבור פרמדיקי
הפרמדיקים כל כך עסוקים שהם בקושי מוצאים זמן להקליד נרטיב ברור של המפגש עם המטופל. לכן, לעתים קרובות בעיות כמו הבאות צצות ב-PCR שלהם ויוצרות בעיות עבור רופאים.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI