דף הבית אינטרנט והחיים ברשת אינטרנט והחיים ברשת - אחר עדכון iOS 11: מה יש בחנות עבור מפתחי אפליקציות iOS?
עדכון iOS 11: מה יש בחנות עבור מפתחי אפליקציות iOS?
Yafator 21/01/22 |  צפיות: 39

בכל שנה אפל חושפת את הגרסה העדכנית ביותר של iOS בכנס המפתחים העולמי השנתי שלה (WWDC). אפל מתכננת את WWDC 2017 שלה ביוני. החברה צפויה להציג את iOS 11 בכנס המפתחים השנתי הבא שלה. אבל בלוגרים רבים, מפתחי אפליקציות ואנליסטים בשוק כבר החלו לשער את השינויים שאפל תכלול בגרסה הבאה של מערכות ההפעלה הניידות שלה. בהתבסס על החדשות והבלוגים שפורסמו באתרי אינטרנט שונים, המפתחים יכולים לאסוף מידע על תכונות השמועות של iOS 11. כל סיפור חדשותי או בלוג מתאר עוד יותר את תכונות השמועות של iOS 10 בהתבסס על מידע שנאסף ממקורות שונים תמלול הקלטות מחיר.

7 תכונות שמועות שאפל עשויה לכלול ב-iOS 11

1) דואר קולי iCloud

נכון לעכשיו, הדואר הקולי של iCloud נמצא בשלב בטא. אבל אפל צפויה לכלול את ה-iCloud Voice Mail באופן רשמי ב-iOS 10. התכונה נועדה לגשר על הפער בין מיילים להודעות קוליות. המשתמשים יכולים לנצל את הדואר הקולי של iCloud כדי לשלוח ולקבל הודעות קוליות בצורה יעילה יותר. במקביל, התכונה תאפשר להם לקרוא את ההודעה המתומללת פשוט על ידי הקשה על כפתור. לפיכך, המשתמשים יכולים כעת לקבל הודעות מבלי לקרוא את הדואר הקולי שלהם.

2) אפליקציית מפות משופרת

הגרסה הקרובה של iOS עשויה להגיע עם אפליקציית מפות מעודכנת ומחודשת. אפל משתמשת בצי רחפנים כדי לגרום לאפליקציית המפות המחודשת לספק כיוון ומידע רלוונטיים יותר למשתמשים. זה משפר עוד יותר את שירות המפות באופן דרסטי על ידי שימוש בתכונות הניווט הפנימיות. הצוות באפל יאסוף מידע מגוון - אם כביש בבנייה, שינויים שבוצעו בכביש ושלטי הרחוב - במהירות וביעילות בהתבסס על המידע שנאסף באמצעות רחפנים. הם יכללו עוד את המידע המעודכן באפליקציית המפות באופן רציף כדי לספק מידע רלוונטי ומעודכן יותר למשתמשים.

3) אפליקציית שיתוף וידאו חדשה

אפל עשויה להקל על משתמשים לשתף סרטונים על ידי הכללת אפליקציית מדיה חברתית חדשה ב-iOS 10. אפליקציית המדיה החברתית תעזור לאפל להתחרות בפלטפורמות מדיה חברתית פופולריות כמו אינסטגרם וסנאפצ'ט. בנוסף לאפשר למשתמשים להקליט ולערוך סרטונים, אפליקציית שיתוף הווידאו החדשה תאפשר להם גם להחיל פילטרים וציורים על הווידאו קליפ. למשתמשים תהיה אפשרות לשתף את הווידאו קליפים עם חבריהם דרך רשתות חברתיות פופולריות. אפל כללה עוד מספר תכונות מתקדמות באפליקציית שיתוף הווידאו כדי לאפשר למשתמשים להקליט, לערוך ולשתף קטעי וידאו תוך פחות מדקה אחת תמלול אודיו טקסט.

4) מצב כהה

אפל כבר כללה מצב כהה ב-iOS 10. אך למשתמשים חסרה האפשרות להפעיל מצב כהה בזמן השימוש ב-iOS 10. iOS 11 יאפשר למשתמשים להפעיל מצב כהה במכשירי האייפון או האייפד שלהם בדיוק כמו Apple TV.

5) סירי עם קול שנשמע טבעי

כל גרסה חדשה של iOS מגיעה עם Siri משופרת. הגרסה המעודכנת של Siri עוזרת למשתמשים לבצע משימות ספציפיות ולאסוף מידע רלוונטי באמצעות פקודות קוליות. iOS 11 צפוי להגיע עם Siri מעודכן שנשמע טבעי יותר. לפיכך, למשתמשים יהיה חשק לקיים אינטראקציה עם בני אדם תוך שימוש בגרסה המעודכנת של Siri. המשתמשים יכולים לנצל את התכונה כדי לעבור בין רקע בהיר לרקע כהה בצורה חלקה.

6) אפשרות לבדוק זמינות של אנשי קשר

בהתבסס על בקשת פטנט שהגישה אפל, אנליסטים רבים מאמינים ש-iOS 11 יאפשר למשתמשים לבדוק אם איש קשר זמין או לא. התכונה עוד תעזור למשתמש לזהות את המיקום הנוכחי של איש קשר ואת מצב ההפעלה של המכשיר שלו. Apple יכולה לפשט עוד יותר את תהליך בדיקת הזמינות של איש קשר על ידי הטמעת הפרטים הללו באפליקציית Contacts.

7) שיחות Facetime קבוצתיות

נכון לעכשיו, Facetime תומך בשיחות וידאו אחד על אחד. לפיכך, משתמשים מרבים להשתמש ביישומי צד שלישי כמו Skype ו-Facebook Messenger כדי להגדיר צ'אט וידאו קבוצתי. אפל צפויה לשחרר את iOS 11 עם גרסה משופרת של Facetime שתאפשר למשתמשים לבצע שיחות וידאו קבוצתיות. הגרסה המעודכנת של Facetime עשויה לאפשר למשתמשים לבצע שיחות לחמישה משתמשים בו זמנית. אבל למשתמשים עדיין תהיה אפשרות לשתף את המסכים שלהם עם משתמשים אחרים.

אנליסטים רבים מאמינים ש-iOS 11 יגרום לכ-8% מהאפליקציות ב-Apple App Store למיושנות. מכיוון שהגרסה הקרובה של iOS תהיה זמינה רק למכשירים עם מעבדי 64 סיביות ותוכנה, למעלה מ-200,000 אפליקציות יתיישנו בקרוב. לפיכך, מפתחי אפליקציית iOS צריכים לשכתב ולעדכן מספר רב של אפליקציות כדי להפוך אותן לרלוונטיות ולנצל את התכונות החדשות שמספקות iOS 11. עם זאת, המפתחים יכולים לאשר את התכונות השמועות רק לאחר שאפל חושפת את iOS ב-W שלה.WDC ביוני.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 Yafator


 


מאמרים נוספים מאת Yafator
 
היסטוריה קצרה של כתוביות סגורות
כתוביות וכתוביות היו חלק מהמדיה הנגישה מאז 1972 ומילאו תפקיד גדול בפיתוח זכויות נכים כמו גם זכויות אזרח בארצות הברית. נוצר בתחילה עבור חירשים וכבדי שמיעה, הוא מיושם בקנה מידה גדול מאז אותה תקופה בכל תוכניות טלוויזיה באמצעות כתוביות וידאו וכעת באינטרנט עם YouTube ושירותי שיתוף רבים אחרים

גלה את היתרונות של תמלול פודקאסטים
כשאתה יוצר תוכן, כפודקאסר חיוני להבין שתמלילים יכולים להיות חלק גדול וגוזל זמן מבסיס התוכן שלך. ישנן דרכים שונות לטרוף מידע, ולכל אחד חייבת להיות חיבה שונה. תוכן השמע הוא ללא ספק נוח

כיצד צביעות משפיעה על בריאותך הנפשית ועל האבולוציה הרוחנית שלך
משורר מנתח את העולם בצורה פואטית. המשמעות היא שמשורר מתבונן ומבקר את העולם בדרכים רבות. משורר הוא אמן, פילוסוף ופסיכולוג שקורא את מחשבותיהם של אנשים ומבין את רגשותיהם.

כתוביות פופ-און ו-Roll-Up מוגדרות
פופ-און ורול-אפ הם שני סגנונות ההצגה הנפוצים בכתוביות בטלוויזיה. כתוביות צבע על משמשות לעתים לאפקטים מיוחדים, אך הן הרבה פחות נפוצות. המק"ס תומכת בשימוש בסגנון הפופ-און עבור כל כתוביות הטלוויזיה. WebVTT תומך ב-Pop-on כמו גם ב-paint-on כתוביות.

ביקורת ספר על "בובה על שרשרת"
לא כל מה שנוצץ הוא זהב יהיה עוד כותרת מעוררת השראה לספר המחייב הזה של אליסטר מקלין. מקלין לוקח אותנו ברחובות אמסטרדם, שם המראה החיצוני מטעה ומסתיר באותה מידה שהוא חושף מציאות מלוכלכת שהיא של אלימות והתעללות בסמים שבה דמויות מכובדות לכאורה הן הכל מלבד אידיאליות.

תכונות מערכת טלפון שיכולות לשנות את הדרך שבה עסק מתקשר
תקשורת היא גורם ההצלחה העיקרי של כל עסק. מערכות טלפון יכולות לבצע מספר פונקציות שיכולות להיות מועילות עבור העסק. הם יכולים לעזור ביצירת תקשורת טובה יותר עם מחזיקי העניין השונים של העסק.

6 משרות מקוונות קלות לביצוע מהבית
אפשרויות כמו שירות לקוחות, הזנת נתונים, סקרים, עיצוב, משאבי אנוש ועוד. למשרות אלו יש ביקוש רב משתי סיבות ברורות. ראשית, הם משתלמים ושנית, הם נותנים לך את החופש לעבוד מהבית שלך.

הדרך הטובה ביותר להתחיל משא ומתן
כשאני עובד עם מנהלי משא ומתן שרוצים להשתפר, אחת השאלות שמוצגות לי לרוב היא לא לגבי סגנונות משא ומתן שונים או טכניקות משא ומתן, אלא "מהי הדרך הטובה ביותר להתחיל משא ומתן"

מדוע יצירה מחדש של סרט מסווגת כהתנהגות עותק
מדי פעם אתה מוצא יוצרי סרטים שלוקחים סרט פופולרי פעם ומשנים כמה מהתכונות שלו תוך שמירה על העלילה הראשית. יצירת סרטים מחדש הם תופעה נפוצה בכל המדינות והשפות. ייתכן שהטרנדים משתנים

שירות תמלול רפואי הוא מחליף משחק נהדר עבור פרמדיקי
הפרמדיקים כל כך עסוקים שהם בקושי מוצאים זמן להקליד נרטיב ברור של המפגש עם המטופל. לכן, לעתים קרובות בעיות כמו הבאות צצות ב-PCR שלהם ויוצרות בעיות עבור רופאים.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI