דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים עם גידול של 150 לקוחות בשנה האחרונה - חברת הסייבר Vicarius מגייסת 24 מליון דולר
עם גידול של 150 לקוחות בשנה האחרונה - חברת הסייבר Vicarius מגייסת 24 מליון דולר
חיים נוי 09/02/22 |  צפיות: 419

עם גידול של 150 לקוחות בשנה האחרונה - חברת הסייבר Vicarius מגייסת 24 מליון דולר

הגיוס בהובלת AllegisCyber Capital, קרן JVP ו-AlleyCorp נועד לתמוך במגמת הצמיחה של Vicarius שפיתחה פתרון אוטונומי לניהול פרצות אבטחה

תל אביב וניו יורק, 9 בפברואר 2022, (BUSINESS WIRE):

חברת הסייבר Vicarius, שפיתחה פלטפורמה חדשנית לתיקון אוטונומי של פרצות אבטחה בארגונים מבוססי ענן, השלימה גיוס בהיקף של 24 מיליון דולר בהובלת AllegisCyber Capital, קרן JVP ו-AlleyCorp ובהשתתפות בכירים מ-Okta ,SecurityScorecard ו-Exabeam.

סבב הגיוס הנוכחי יאפשר ל-Vicarius לשלש את מספר העובדים עד לתום השנה הנוכחית. החברה תשתמש בכספי הגיוס להרחבת צוותי המכירות, התמיכה והפיתוח, וזאת כדי לתת מענה מקיף ליותר מ-150 הלקוחות הפעילים של החברה, והן לאלה שיצטרפו בעתיד.

Vicarius, שנוסדה ב-2016 על ידי מיכאל אסרף, רועי כהן ויוסי זאבי, פועלת היום מניו יורק ותל אביב. הפתרון החלוצי שהחברה פיתחה, מאפשר שיתוף פעולה מיטבי בין צוותי IT וצוותי אבטחת המידע.

כיום, פרצות אבטחה מטופלות על ידי שתי מחלקות: אבטחת מידע ו-IT. ברוב המקרים צוותי אבטחת המידע אחראים על זיהוי פרצות אבטחה ותיעדופן, בעוד צוותי ה-IT אחראים על תיקונן.

צוותי אבטחת המידע מוכרחים להגן על הרשתות שלהם ולנהל היגיינת סייבר כלל-ארגונית, ולאחר הערכת הפגיעויות שבהן יש לטפל הם מעדכנים את צוותי ה-IT באשר לעדכוני האבטחה הזמינים. בקרב צוותי ה-IT קיים החשש שהעדכונים יגרמו להשבתת המערכות או יפגעו בעבודה השוטפת של עובדי הארגון. התוצאה היא שהבעיה נמשכת, הרשתות נותרות פגיעות והסיכון אינו מנוהל כראוי.

"זו בעיה בת 15 שנים שטרם נפתרה", מסביר מיכאל אסרף, מנכ"ל Vicarius, "מניסיוננו, אנו מבינים את הבעייתיות והתסכול כאשר קיים חוסר סנכרון בתהליכי תיקון נאותים. הטכנולוגיה שלנו מאחדת את צוותי האבטחה וה-IT כדי שאלה יוכלו לטפל בבעיות האבטחה שלהם בצורה יעילה יותר".

Vicarius שמה לה למטרה להוביל שינוי בתהליך זה שמנוהל היום ב-4-5 מערכות שונות שנותנות מענה רק לחלק מהבעיה, המוצר של החברה הוא מוצר אחוד שנותן מענה מקצה לקצה. בכוונת החברה לשנות את הנוהג בן עשרות השנים של אבטחה תגובתית ותיקונים תלויי-ספק, Vicarius מתמקדת בפעולות יזומות לנטרול סיכונים גם במקרים בהם אין אפשרות להתקין עדכון או לשדרג גרסה.

לדברי גדי פורת, שותף כללי ב-JVP, "ל- Vicarius יש צוות חזק, חזון ברור וטכנולוגיה יוצאת דופן. עדכון גרסאות הוא הליך סטנדרטי שקורה בכל חברה בארגונים גדולים ובינוניים. אם לא מעדכנים גרסה גובר הפוטנציאל לפרצה. Vicarius מאפשרת לאנשי ה-IT והאבטחה בארגון לקבל תמונה מלאה בזמן אמת על כלל המערכות בארגון, תהליך זה כולל: זיהוי, תעדוף והגנה על תוכנות, מיפוי החולשות, חשיפת איומי סייבר ותעדוף הטיפול בהם, תוך שליטה מלאה במערכת ואפשרות לחסום את הפרצות גם לפני שמתקבלות הגרסאות החדשות. לחברה יש פוטנציאל גדול להפוך למובילת שוק ואנו שמחים לסייע לצוות לממש את יעד זה".

מוצר הדגל של החברה, TOPIA, הוא מוצר ענן המזהה ומנתח חורי אבטחה ידועים (CVE) ולא ידועים באפליקציות צד שלישי ובמערכות הפעלה. בנוסף, המוצר מתעדף את התוכנות הקריטיות ביותר לטיפול מיידי באמצעות הגנה גם כשאין עדכוני אבטחה זמינים. מעקב אחר איומים וטיפול בהם בצורה ידנית מוחלפים בפעולות אוטומטיות שמגדילות את הפרודוקטיביות של צוותי אבטחת המידע.

מנהלי אבטחת מידע מחברות טכנולוגיה מובילות, חברות Fortune 500 ולקוחות נוספים הדגישו את הקלות שבה TOPIA מרכז ומאחד את העבודה בין צוותי ה-IT והאבטחה, מה שמוביל לתהליך עבודה יעיל יותר. בנוסף, הקימה Vicarius תשתית שותפים פעילה ונרחבת אשר לה תרומה חשובה בהאצת הצמיחה של החברה ובאימוץ של הטכנולוגיה שלה ברחבי העולם עם מעל ל-50 שותפים פעילים.

"עם שני עשורים של ניסיון ביצירה וזיהוי הזדמנויות חדשות בשוק הסייבר, נוכחנו לדעת כי Vicarius פיתחה מוצר ייחודי והיא מביאה גישה רעננה ופשוטה לפלח שוק זה שמשתוקק לקדמה ולחדשנות. אנו נרגשים לתמוך במיכאל ובצוות העובדים בעודם מובילים את השינוי בשוק", אמר מייקל פיירטאג, שותף בקרן AllegisCyber Capital

אודות Vicarius

Vicarius היא החברה הראשונה בעולם לזהות ולהגן מפני חולשות מבוססות תוכנה לפני שהן נפרצות. המערכת חושפת איומים ידועים וכאלה שטרם נתגלו, מתעדפת אותם לפי ההקשר העסקי שלהן ומגינה אוטומטית על התוכנה עם או ללא התקנת טלאי אבטחה. לנוכח סיכוני הסייבר הגוברים, לחברות אין שליטה על חולשות בתוכנה שהן רוכשות. גישתה של Vicarius להגנת יישומים היא דרך חדשנית לאבטחת תוכנה ללא צורך בקוד המקור שלה, התקנת טלאי או מעורבות של יצרן התוכנה. Vicarius הוקמה ב-2016 על ידי שלושה יזמים ישראלים מתעשיית אבטחת המידע. לחברה מטות בניו יורק ובישראל בהם מועסקים 25 עובדים.

גלריית תמונות/מולטימדיה אפשר למצוא בכתובת https://www.businesswire.com/news/home/52576397/en

לפרטים נוספים:

Pnina Ben-Ami

JVP

[email protected]

תוכן הודעה זו בשפת המקור, הוא הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. התרגומים הם למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם עם המסמך בשפת המקור, שהוא הגרסה היחידה של טקסט זה שהוא בעל תוקף משפטי.

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
EBC Financial Group משתפת פעולה עםUnited to Beat Malaria - קמפיין של קרן האו"ם, כדי להגן על ילדים פגיעים ומשפחותיהם מפני מלריה
EBC Financial Group מגבירה את מאמצי מיגור המלריה, תומכת בהתערבויות בריאות קריטיות ובהעצמה קהילתית

אחסון הגיבוי השכבתי של ExaGrid נבחר ל"פתרון גיבוי הנתונים של השנה" בתוכנית Data Breakthrough Awards השנתית החמישית
תוכנית פרסים בינלאומית יוקרתית מכריזה על מוצרים וחברות מצטיינים בטכנולוגיית הנתונים

Duck Creek מארחת את הוועידה השנתית, One Duck Creek Summit, כדי לבנות קשרים, שייכות וקהילה
Duck Creek Technologies (דאק קריק טכנולוגיות), ספקית הפתרונות החכמים המגדירה את עתיד ביטוחי הרכוש והנפגעים (P&C) ותעשיית הביטוח הכללי, מארחת היום את One Duck Creek Summit בקולומביה, דרום קרוליינה, ומפגישה עובדים מכל רחבי הגלובוס.

Games Global מכריזה על הגשת הצהרת רישום להנפקה ראשונית מוצעת לציבור
Global Games Ltd מפתחת, מפיצה ומשווקת מובילה של תוכן משחקי חדשני בסגנון קזינו מקוון ופתרונות משולבים עסק לעסק למפעילי iGaming ברחבי העולם על בסיס גודל רשת האולפנים שלה, הודיעה היום כי היא הגישה בפומבי הצהרת רישום על טופס F-1 לרשות ניירות ערך של ארה"ב ("SEC") בנוגע להנפקה ראשונית המוצעת לציבור של מניותיה הרגילות.

חשיפת הנושא של כנס יוזמת ההשקעות העתידיות השמינית: "אופקים אינסופיים: משקיעים היום, מעצבים את המחר"
The Future Investment Initiative - מכון יוזמת ההשקעות העתידיות (FII) נרגש להכריז על הנושא למהדורה השמינית הקרובה של כנס FII, המתוכנן להתקיים בתאריכים 29-31 באוקטובר 2024, במרכז הכנסים הבינלאומי היוקרתי על שם המלך עבד אל-עזיז (KAICC) בריאד, ערב הסעודית.

ערב הסעודית מבליטה יוזמות של השקעות בתיירות בפורום הבינלאומי להשקעות בתחום אירוח
משרד התיירות הסעודי ממלא כעת תפקיד משמעותי בפורום הבינלאומי להשקעות של בתי מלון (IHIF), ומציג הזדמנות ייחודית למשקיעים עולמיים לקחת חלק ולהיכנס לתוך נוף התיירות המשגשג של הממלכה.

פרסי Stevie® מכריזים על הזוכים בפרסי Stevie® השנתיים ה-18 עבור מכירות ושירות לקוחות
הזוכים בפרסי Stevie® (The Stevie® Awards ) עבור מכירות ושירות לקוחות השנתיים ה-18, המוכרים כפרסי שירות הלקוחות ופרסי המכירות המובילים בעולם, נחשפו בשישי 12.4 בטקס חגיגי בלאס וגאס, נבאדה, ארה"ב, בהשתתפות יותר מ-400 מנהלים מרחבי העולם.

TokenEx ו-IXOPAY מתמזגים ויאפשרו לסוחרים לייעל את השימוש במספר תהליכי עיבוד תשלומים
פלטפורמת מיטוב התשלומים עבור מסחר גלובלי מספקת טוקניזציה רב-ערוצית, תזמון תשלומים וניהול מחזור חיים של כרטיסים

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI