דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים Glassbox נכללת ברשימת פרסי התוכנה הטובה ביותר של G2 לשנת 2022
Glassbox נכללת ברשימת פרסי התוכנה הטובה ביותר של G2 לשנת 2022
חיים נוי 10/02/22 |  צפיות: 367

Glassbox נכללת ברשימת פרסי התוכנה הטובה ביותר של G2 לשנת 2022

החברה זכתה להכרה במספר קטגוריות כולל שביעות הרצון הגבוהה ביותר

ניו יורק, 9 בפברואר 2022, (BUSINESS WIRE):

Glassbox (סימול: GLBX), הפלטפורמה המובילה לניתוח חוויה דיגיטלית ליישומי אינטרנט וניידים, הודיעה היום כי זכתה להכרה במסגרת פרסי התוכנה הטובים ביותר של G2 לשנת 2022, כשהיא ממוקמת ברשימות של הקטגוריות שביעות רצון, שיווק ופרסום דיגיטלי, מוצרי פיתוח וניהול תוכן. G2 מפעילה שוק תוכנה המשמש יותר מ-60 מיליון רוכשי תוכנה מדי שנה, ומכיוון שכך היא היעד המקוון המובהק לגלות, לסקור ולנהל את הטכנולוגיה שעסקים צריכים כדי למצות את הפוטנציאל שלהם. רשימת התוכנה הטובה ביותר השנתית שלה מדרגת את חברות התוכנה והמוצרים הטובים בעולם על סמך ביקורות אותנטיות בזמן של משתמשים אמיתיים.

בשנת 2021, Glassbox נבחרה למובילת מומנטום בכל קטגוריות "חוויית הלקוח הדיגיטלית", והייתה החברה הראשונה אי פעם שהשיגה כמות זו של הכרה בשוק החוויות הדיגיטליות. התוכנה שלה מאפשרת לחברות לפתח חוויות לקוח דיגיטליות נטולות חיכוך, אשר צופות ומגיבות לצרכי הלקוחות כדי להגביר את הנאמנות והצמיחה.

"הארגון שלנו מתכבד להיות מוכר בידי G2 ולהיכלל ברשימה המכילה את חברות התוכנה הטובות בעולם", אמר ירון מורגנשטרן, מנכ"ל Glassbox. "זוהי עדות אמיתית לכל העבודה הקשה שבוצעה בידי הצוות והשותפים העולמיים החדשניים שלנו. אנו שואפים ללא הרף לספק לעסקים את מודיעין החוויה הדיגיטלית להם הם זקוקים כדי למטב את מסע הלקוחות שלהם, לשתף פעולה לארוך פונקציות שונות, לקדם נאמנות למותג ולעודד צמיחה עסקית. מכיוון שפרסי התוכנה הטובים ביותר של G2 מונעים על ידי ביקורות משתמשים, אנו גאים בהשפעה שהייתה לפתרון שלנו ברחבי השוק".

"כשאנחנו ממשיכים להאיץ את הצמיחה המהירה, השוק המקוון שלנו מתהדר ביותר מ-100,000 חברות תוכנה ושירותים ביותר מ-2,000 קטגוריות ולמעלה מ-1.5 מיליון ביקורות משתמשים מהימנות. במילים פשוטות, G2 הוא המקום בו אתה מבקר כדי למצוא תוכנה", אמר גודאר אייבל, מייסד שותף ומנכ"ל, G2. "רשימת התוכנה הטובה השנתית שלנו שואפת להדריך את הקונים בהחלטות הרכישה שלהם, בידיעה שהם יכולים לסמוך על האמינות והאובייקטיביות של אלגוריתמי הניקוד שלנו. אנו מברכים את החברות שנכללו ברשימת 2022 שלנו, מכיוון שהן זכו לשביעות רצון בקרב לקוחותיהן וכן לנוכחות מרשימה בשוק".

100 מוכרות התוכנה המובילות מדורגות על סמך שילוב של ציוני שביעות רצון ונוכחות שוק עבור כל מוכר, ו-100 המוצרים המובילים מדורגים על סמך ביקורות בכל הקטגוריות שהם חלק מהן. כדי להיכלל באחת מרשימות מוכרי התוכנה או מוצרי התוכנה הטובים ביותר של G2, מוכר תוכנה או מוצר חייב לקבל לפחות 50 ביקורות מאושרות שפורסמו במהלך השנה הקלנדרית 2021. הציונים משקפים רק נתונים מביקורות שנשלחו במהלך תקופת הערכה זו.

ההכרזה של G2 Enterprise מחזקת את מעמדה של Glassbox כמובילה בתעשייה וספקית תוכנה לחוויה דיגיטלית הוליסטית. כיום, החברה תומכת ביותר מטריליון מסעות לקוחות באינטרנט ובמובייל מדי שנה עבור המותגים הידועים ביותר בעולם בתעשיות רבות.

למידע נוסף על Glassbox, אנא בקרו בכתובת www.glassbox.com

לקבלת מידע נוסף, ראו את רשימת התוכנות הטובות ביותר של G2 לשנת 2022 וקראו עוד אודות המתודולוגיה של G2.

אודות G2

G2 הוא שוק התוכנה הגדול והאמין ביותר בעולם. הוא עוזר ליותר מ-60 מיליון אנשים בכל שנה לקבל החלטות תוכנה חכמות יותר על סמך ביקורות עמיתים אותנטיות. אלפי חברות משתפות פעולה עם G2 כדי לבנות את המוניטין שלהן, לנהל את הוצאות התוכנה שלהן ולהגדיל את העסק שלהן - כולל Salesforce, Hubspot, Zoom, Adobe ועוד.

לקבלת מידע נוסף, בקרו בכתובת www.g2.com או עקבו אחרינו בטוויטר ובלינקדאין.

אודות Glassbox

Glassbox גלאסבוקס מעצימה ארגונים ליצור מסעות דיגיטליים נקיים מחיכוכים עבור הלקוחות שלהם. הפלטפורמה לאנליטיקה של החוויה הדיגיטלית שלנו פועלת באפליקציות מובייל וברשת בזמן אמת כדי להאיץ נאמנות וצמיחה. באמצעות כלי ויזואליזציה ואנליטיקה מונעי בינה מלאכותית, גלאסבוקס מאפשרת לצוותים להקנות עדיפות לחוויית לקוח ושיפורי מוצר דיגיטלי באמצעות מערכת שיתופית אחת. מ-IT וניהול מוצר ועד לשיווק וציות לרגולציות, צוותים יכולים להבין את מאבקי המשתמשים, לבחון באופן ויזואלי את מסע הלקוח, ולבצע מיטוב עבור כל שלב. מאות ארגונים בתעשיות מרובות בחרו בגלאסבוקס בזכות פריסה קלה ומאובטחת המבוססת על ענן פרטי.

ראו את ההודעה במקור באתר businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20220209005750/en/

ליצירת קשר:

קשרי מדיה

Jenny Gardynski or Mission North for G2
[email protected] / [email protected]

Kat Aronofsky
[email protected]

מקור:Glassbox

תוכן הודעה זו בשפת המקור, מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית BUSINESS WIRE


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
EBC Financial Group (Cayman) Limited קיבלה רישיון רגולטורי מלא מהרשות המוניטרית של איי קיימן (CIMA)
EBC Financial Group מחזקת את נוכחותה הגלובלית עם רישיון CIMA מלא, ומדגישה את מחויבות הקבוצה לתקנים רגולטוריים גלובליים מחמירים

נפתחה עכשיו למועמדויות: המהדורה הראשונה של פרסי Stevie® למצוינות טכנולוגית
המהדורה החדשה ביותר של פרסי העסקים המובילים בעולם תחגוג הישגים הקשורים לטכנולוגיה ברחבי העולם

Fetch.ai, Ocean Protocol ו-SingularityNET מתאחדות ליצירת ברית הבינה המלאכותית
חלוצות הבינה המלאכותית מאחדות כוחות ליצירת חלופה מבוזרת לפרויקטים קיימים של בינה מלאכותית הנשלטים על ידי חברות ה-Big Tech

MidOcean Energy מבית EIG משלימה את רכישת הזכויות של Tokyo Gas בפורטפוליו פרויקטי LNG משולב באוסטרליה
MidOcean Energy ("MidOcean"), חברת גז טבעי נוזלי (LNG) שהוקמה ומנוהלת על ידי EIG, משקיעה מוסדית מובילה במגזרי האנרגיה והתשתיות העולמיים, הודיעה היום על השלמת ההסכם שהוכרז בעבר לרכישת הזכויות של Tokyo Gas Co., Ltd ("Tokyo Gas") בפורטפוליו של פרויקטי LNG משולבים באוסטרליה.

Corpay Cross-Border ממנה את אוליבר מוריס לתפקיד המנהל החדש של מחלקת שירותי הקרנות המוסדיות באירופה, במזרח התיכון ובאפריקה
Corpay1 NYSE: CPAY)), מובילה עולמית בתחום התשלומים התאגידיים, שמחה להודיע כי חטיבת Cross-Border של Corpay מינתה את ותיק ענף ההון הפרטי וניהול הקרנות אוליבר (אולי) מוריס לתפקיד המנהל החדש של שירותי המחלקות המוסדיות שלה באירופה, המזרח התיכון ואפריקה.

ExaGrid זוכה בדירוג של 5 כוכבים במדריך CRN® Partner Program Guide לשנת 2024
תוכנית שותפי השיווק של ExaGridנבחרה בזכות מחויבותה לקידום שותפויות ערוץ חזקות, רווחיות ומצליחות

Falcon’s Creative Groupחושפת את תפקיד המפתח שלה בפארק השעשועים דרגון בול הראשון מסוגו
חברת ההשקעות קידיה (Qiddiya Investment Company) וטואי אנימציה (Toei Animation) בחרו בקבוצת הקריאייטיב של פלקון (Falcon’s Creative Group) כדי להפיח חיים בתופעת המנגה והאנימה העולמית בפארק שעשועים סוחף למעריצים

Ambiq Apollo510 מספק שיפור פי 30 ביעילות הספק כדי לשחרר את עוצמת הבינה המלאכותית בנקודת הקצה
הדור הבא של Apollo משלב תאוצה וקטורית עם יעילות אנרגטית ללא תחרות כדי לאפשר ביצועי היסק מבוססי בינה מלאכותית במכשיר עצמו ללא NPU ייעודי

התמחות הליבה מובילה את הדרך בחדשנות עם פתרונות התוכנה כשירות מבוססי ענן של Duck Creek שמוצעים ב-Microsoft Azure Marketplace
באמצעות מערכת היחסים שלהם עם Microsoft, Duck Creek מגדירה מחדש את חווית הלקוח ומפשטת עסקאות עבור חברות ביטוח ממוקדות טכנולוגיה כמו Core Specialty

O’Reilly הוכרזה כמתמודדת עיקרית ב-™2024Fosway 9-Grid בזכות התוכן המוביל וקידום הלקוחות המוכח שלה
O’Reilly, המקור העיקרי ללמידה מבוססת תבונות בנושאי טכנולוגיה ועסקים, הכריזה היום כי דורגה כמתמודדת עיקרית בתחום הלמידה הדיגיטלית במסגרת מודל ™Fosway 9-Grid היוקרתי.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI