דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים Green Horizons הכריזה על קמפוס לעיבוד קנאביס ועל מותגי CPG
Green Horizons הכריזה על קמפוס לעיבוד קנאביס ועל מותגי CPG
חיים נוי 12/04/22 |  צפיות: 274

Green Horizons הכריזה על קמפוס לעיבוד קנאביס ועל מותגי CPG

קמפוס המותג החדיש של Green Horizons לגידול קנאביס ו-CPG נמצא במסלול שיהפוך את עמק קואצ'לה משמעותי לקנאביס כמו שעמק הסיליקון הוא עבור טכנולוגיה

קמפוס העיבוד של GREEN ORIZONS

המתקן החדיש יכלול שטחים גידול קנאביס מוגדלים לצד פיתוח מותג CPG

עמק קואצ'לה, קליפורניה, 11 באפריל 2022, (GLOBE NEWSWIRE) :

Green Horizons הכריזה על תוכניות ה-Cana-Campus המסיבי ופורץ הדרך שלה בעמק קואצ'לה, שיצא לדרך בסוף השנה שעברה ונמצא בשלבי בנייה. המתקן הראשון מסוגו יכלול שטח עיבוד קנאביס בקנה מידה גדול לצד פיתוח המותג CPG, וימצב את החברה כאחת מפלטפורמות המותג הוורטיקאליות הגדולות בעולם. Green Horizons תציע גם סיורים בקמפוס, כיתות לימוד וסדנאות למבקרים מבחוץ.

Green Horizons משיקה את 226,787 מ"ר הראשונים של הקמפוס שלה עם אפשרויות להגדלה ל-1,000,000 רגל מ"ר בהתאם לתנאי השוק. השלב הראשון של הקמפוס של Green Horizons יכלול 101,787 מ"ר של חממה חדישה מסוג A, אטומה ואוטומטית למניעת חדירת אור. בשלב השני יתווספו 125,000 מ"ר שישמשו כמטה התאגיד של החברה כמו גם חממת המותג שלה, יחד עם שטח נוסף להגדלת החממה עם מניעת כניסת אור.

המשימה של Green Horizons היא לבנות פורטפוליו של מותגים פנימיים עם אספקה ​​פנימית כדי להבטיח עקביות ואחידות. באמצעות שילוב הרקורד המצוין והמצטבר של צוות ההנהלה של החברה יחד עם מתקני העיבוד מבוססי השמש, Green Horizons שואפת להגדיר מחדש את תחום העיבוד כדי ליצור אוקיינוס ​​כחול של פרחי מדף עליון בחממת COGS. באמצעות מינוף הבסיס בעלויות הנמוכות שלה, Green Horizons תוכל להמשיך להרחיב את קנה המידה כאשר הסחורה מפעילה לחץ כלפי מטה על יצרנים בעלויות גבוהות יותר.

החברה תכריז רשמית על מותג הבכורה המצופה, במהלך חוצה גבולות מעולם האופנה, שיושק ברבעון השלישי של 2022, ולאחריו מותג ערכי שיעשה כבוד לעמק קואצ'לה, הצפוי בקיץ 2023. עם השלמת המתקן, המותגים יופעלו באופן בלעדי בידי גנטיקה קניינית שפותחה באופן פנימי בידי החברה, אבן יסוד מבדילה עבור כל מותגי הפורטפוליו של Green Horizons.

"עמק קואצ'לה הוא המקום המושלם לבנות קמפוס עיבוד ומותג CPG ברמה עולמית בקנה מידה כזה", אמר קרלוס "לוס" אריאס, מנכ"ל Green Horizons. "קואצ'לה היא כבר זמן רב קהילה חקלאית איתנה, ואני מתכבד לעזור כעת להפוך את קואצ'לה ליעד קנאביס עולמי. אנחנו בונים אותו כך שיחזיק, וזה חשוב יותר מלהיות ראשונים, ואנחנו רק התחלנו".

Green Horizons נוסדה על ידי אריאס ומייקל סי מידה. אריאס מוביל את החזון של החברה ליצור מותגים רלוונטיים מבחינה תרבותית שמחברים אנשים זה לזה. אריאס, הידוע בנוכחות הגבוהה שלו, הוא דוגמה לשיתוף פעולה ממוקד קהילה המשמש כבסיס לתרבות של החברה. מידה משמש כנשיא Green Horizons והוא המשקיע הגדול ביותר. דרך ישות לא קשורה, מידה מפתח את Cann Park בקואצ'לה קאן, המושכר ל-Green Horizons. חברת הפיתוח של מידה השיגה הלוואת בנייה בסך 18.5 מיליון דולר מחברת Innovative Industrial Properties למימון בניית הנכס.

אל אריאס ומידה חברה המשקיעה המייסדת Star Branding Investment Group, LLC, אשר מביאה את יכולת היזמות הגלובלית שלה ל-Green Horizons, תוך שימוש בהצלחתה בבניית מותגים גלובליים ובניסיון שצברה במגוון רחב של עניינים תפעוליים. יחד, ל-Green Horizons ולמנהליה יש את היכולות הנדרשות בתוך הבית כדי לבנות מפעל עיבוד ו-CPG רווחי, תוך סנכרון מומחיות תפעול המתקנים ויכולת המיתוג הגלובלית.

צדק חברתי

Green Horizons מכירה בזכות לעבוד בתוך מרחב הקנאביס החוקי ומחויבת לשינוי חברתי חיובי ברמה המקומית.

ההשכלה היא עמוד תווך של החברה. מתוך משימה לבטל את הסטיגמה של הקנאביס באמצעות חינוך ושקיפות, Green Horizons תפתח את שעריה כדי להציע סיורים בקמפוס למבקרים מבחוץ, יחד עם סדנאות ותוכניות חינוכיות לקהילה לכל מי שמעוניין ללמוד עוד על צמח הקנאביס והתעשייה.

החברה משתפת פעולה עם עיריית קואצ'לה בהשקת 'יוזמת בנה את העמק', שתכלול שתי יוזמות בולטות: ראשית, בניית תשתיות לקהילה; ושנית, הסברה ויצירת מקומות עבודה שעבורם Green Horizons תיצור תוכנית ייעודית לעמק קואצ'לה. בנוסף לפעילות הקהילתית המקומית שלה, Green Horizons מושקעת גם בעתיד בר-קיימא של תעשיית הקנאביס והיא חברה בכוח משימה של התעשייה, המורכבת ממפעילים מובילים, אנשי כספים ועורכי דין, שמטרתו למגר את השימוש בפלסטיק בשרשרת האספקה של הקנאביס.

אודות GREEN HORIZONS

Green Horizons היא חברת קנאביס מהדור הבא, משולבת אנכית שבונה מותגי CPG. עם מתקנים ברמה עולמית לתדלק מותגים רלוונטיים ברחבי העולם, מטרת החברה היא לחצות וליצור מותגים משמעותיים המקרבים בין אנשים. www.greenhorizons.io

אודות קארלוס "לוס" אריאס, ג'יי.די

מייסד שותף, מנכ"ל GREEN HORIZONS

אריאס נחשב בתעשייה ברחבה כמומחה לרפואת צמחים, מושחז משושלת היוחסין הקובנית/ברזילאית שלו ושנים של מסירות ללימוד ועבודה עם צמחי מרפא בכל רחבי העולם. אריאס, עורך דין בהכשרתו, אחראי על השותפויות האסטרטגיות המרכזיות של החברה.

אודות מייקל סי מידה

מנכ"ל Cann Park בקואצ'לה, מייסד שותף ונשיא Green Horizons

בנוסף להבטחת רישיונות הקנאביס הראשונים שהונפקו במחוז ריברסייד לפני 15 שנים לגידול ומכירה קמעונאית, מידה המשיך לבנות אימפריית נדל"ן קנאביס בעמק המדברי, מונע בידי תיווך מסחרי של Wilson Meade ו-Desert Rock Development.

אודות STAR BRANDING INVESTMENT GROUP

Star Branding Investment Group, LLC הוא כלי השקעות פרטי שנוסד על ידי טומי הילפיגר וג'ו למסטרה, שבאמצעותו הוא וחברות הבת שלו מחפשים השקעות בעסקים במגוון רחב של תעשיות.

למידע תקשורתי, אנא צרו קשר באמצעות האימייל: [email protected]

תמונת יח"צ המצורפת להודעה זו זמינה בקישור:

https://www.globenewswire.com/NewsRoom/AttachmentNg/02b2422e-e386-488a-b236-26245b458b36


למידע נוסף:

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GLOBE NEWSWIRE


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
EBC Financial Group משתפת פעולה עםUnited to Beat Malaria - קמפיין של קרן האו"ם, כדי להגן על ילדים פגיעים ומשפחותיהם מפני מלריה
EBC Financial Group מגבירה את מאמצי מיגור המלריה, תומכת בהתערבויות בריאות קריטיות ובהעצמה קהילתית

אחסון הגיבוי השכבתי של ExaGrid נבחר ל"פתרון גיבוי הנתונים של השנה" בתוכנית Data Breakthrough Awards השנתית החמישית
תוכנית פרסים בינלאומית יוקרתית מכריזה על מוצרים וחברות מצטיינים בטכנולוגיית הנתונים

Duck Creek מארחת את הוועידה השנתית, One Duck Creek Summit, כדי לבנות קשרים, שייכות וקהילה
Duck Creek Technologies (דאק קריק טכנולוגיות), ספקית הפתרונות החכמים המגדירה את עתיד ביטוחי הרכוש והנפגעים (P&C) ותעשיית הביטוח הכללי, מארחת היום את One Duck Creek Summit בקולומביה, דרום קרוליינה, ומפגישה עובדים מכל רחבי הגלובוס.

Games Global מכריזה על הגשת הצהרת רישום להנפקה ראשונית מוצעת לציבור
Global Games Ltd מפתחת, מפיצה ומשווקת מובילה של תוכן משחקי חדשני בסגנון קזינו מקוון ופתרונות משולבים עסק לעסק למפעילי iGaming ברחבי העולם על בסיס גודל רשת האולפנים שלה, הודיעה היום כי היא הגישה בפומבי הצהרת רישום על טופס F-1 לרשות ניירות ערך של ארה"ב ("SEC") בנוגע להנפקה ראשונית המוצעת לציבור של מניותיה הרגילות.

חשיפת הנושא של כנס יוזמת ההשקעות העתידיות השמינית: "אופקים אינסופיים: משקיעים היום, מעצבים את המחר"
The Future Investment Initiative - מכון יוזמת ההשקעות העתידיות (FII) נרגש להכריז על הנושא למהדורה השמינית הקרובה של כנס FII, המתוכנן להתקיים בתאריכים 29-31 באוקטובר 2024, במרכז הכנסים הבינלאומי היוקרתי על שם המלך עבד אל-עזיז (KAICC) בריאד, ערב הסעודית.

ערב הסעודית מבליטה יוזמות של השקעות בתיירות בפורום הבינלאומי להשקעות בתחום אירוח
משרד התיירות הסעודי ממלא כעת תפקיד משמעותי בפורום הבינלאומי להשקעות של בתי מלון (IHIF), ומציג הזדמנות ייחודית למשקיעים עולמיים לקחת חלק ולהיכנס לתוך נוף התיירות המשגשג של הממלכה.

פרסי Stevie® מכריזים על הזוכים בפרסי Stevie® השנתיים ה-18 עבור מכירות ושירות לקוחות
הזוכים בפרסי Stevie® (The Stevie® Awards ) עבור מכירות ושירות לקוחות השנתיים ה-18, המוכרים כפרסי שירות הלקוחות ופרסי המכירות המובילים בעולם, נחשפו בשישי 12.4 בטקס חגיגי בלאס וגאס, נבאדה, ארה"ב, בהשתתפות יותר מ-400 מנהלים מרחבי העולם.

TokenEx ו-IXOPAY מתמזגים ויאפשרו לסוחרים לייעל את השימוש במספר תהליכי עיבוד תשלומים
פלטפורמת מיטוב התשלומים עבור מסחר גלובלי מספקת טוקניזציה רב-ערוצית, תזמון תשלומים וניהול מחזור חיים של כרטיסים

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI