דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים מוזיקה עולמית, ספורט, מדיה ובידור כבדי משקל משקיעים 87 מיליון דולרים ב- MOONPAY
מוזיקה עולמית, ספורט, מדיה ובידור כבדי משקל משקיעים 87 מיליון דולרים ב- MOONPAY
חיים נוי 13/04/22 |  צפיות: 251

מוזיקה עולמית, ספורט, מדיה ובידור כבדי משקל משקיעים 87 מיליון דולרים ב- MOONPAY

יותר מ-60 משקיעים אסטרטגיים בעלי פרופיל גבוה מאמינים ש-Web3 תשנה אמנות, מעורבות אוהדים, קניין רוחני וערך יצירתי

מיאמי, ארה"ב, 13 באפריל 2022, (GLOBE NEWSWIRE) :

היום, MoonPay, ספקית תשתית תשלומי הקריפטו העולמית המובילה, הודיעה כי יותר מ -60 דמויות וארגונים משפיעים מעולמות המוזיקה, הספורט, המדיה והבידור השקיעו יחד 87 מיליון דולר בחברה. המשקיעים האסטרטגיים מייצגים תעשיות על סף טרנספורמציה על ידי טכנולוגיית Web3, שמשנה את האופן שבו קריאייטיבים, אמנים וספורטאים ניגשים לאמנות, מעורבות אוהדים וניהול קניין רוחני.

משקיעים בעלי שם כוללים את השמות הבאים:

*אנתוני קידיס מהרד הוט צ'ילי פפרס

* אשטון קוצ'ר וגיא אוזרי'ס מסאונד ונצ'רס

* אוסטין רוזן מ- Electric Feel Ventures

*בלונד: ISH

*ברנט פיאז וג'יין אנדרוז, Ty Baisden

* ברי לארסון*

*ברוס ויליס

* Connect Ventures

* דוד גרטמן

*דימיטרי וגאס & לייק מייק

* Diplo

*דרייק ואדל 'Future' Nur's Dreamcrew

*אריק אייזנר*

*אווה לונגוריה

*גל גדות

*ג'י רוברסון

* G-Eazy

*גיבסון הזארד

* גווינת' פאלטרו ו- Moj Mahdara's Kinship Ventures

*ג'יימס קורדן

*ג'מיל דייוויס ומאט באוארשמידט של Revels Group Ventures

*ג'ייסון דרולו

*ג'סטין ביבר

* K5 Global

*קייט הדסון

*קייטי מקגראת*

*קווין וריק יורן מ- BroadLight Capital

*קימברלי בלקוול*

*לארי גגוסיאן

*ליל בייבי

*ליל דורק

*מארק בניוף מ- TIME Ventures

*מרסי ונצ'ר פרטנרס

*מריה שראפובה

* מאט באבל

* מתיו מקונוהיי

*מיכאל אוביץ

*מינדי קאלינג*

* ננסי טווין*

* Palm Tree Crew

*פריס הילטון

*פול ג'ורג'

* PLUS Capital

* Post Malone

**Questlove

* ריאן טדר מ- One Republic

*סם פלדט

* סקוטר בראון

* שיילין וודלי*

* שון מנדס, FEWOCiOUS ו- אנדרו גרטלר מ- AG Ventures

* שי מיטשל

* סנופ דוג וניק אדלר, קארן ווהדר, צ'אמפ מדיצ'י

*סטייסי בנדט*

* סטיב אאוקי ומאט קולון

* The Chainsmokers' Mantis VC

* The Weeknd ואמיר "קאש" איסמעיליאן

* טרינה ספירס*

* יערה שהידי, קרי שהידי, אפשין שהידי*

*זואי סלדניה*

* Kinship Ventures LP

מהבידור

"NFTs וטכנולוגיית Web3 יחוללו מהפכה בעסקי הבידור", אמר מייקל אוביץ, מייסד שותף ב-CAA, ונשיא לשעבר בחברת וולט דיסני.  "הצרכנים מחפשים דרכים חדשות לצרוך בידור וליצור קשר עם היוצרים האהובים עליהם - והיוצרים עצמם רוצים דרכים שונות להיות הבעלים ולשתף את התפוקה היצירתית שלהם. MoonPay עוזרת להניע את השינוי הזה כשהיא מורידה את מחסום הכניסה לכלכלת הקריפטו, ואני נרגש להצטרף אליהם למסע הזה".

"Web3 מעוררת השראה בתעשיית הבידור, ובמסחר בכלל, לדמיין מחדש את האופן שבו אנו יוצרים קהילה, מתחברים למעריצים, בונים ערך ומנהלים קניין רוחני", אמרה גווינת' פאלטרו, מייסדת שותפה של Kinship Ventures. "אנו נרגשים להשקיע ב- MoonPay מכיוון שאנו מאמינים שהטכנולוגיה שלהם ממוקמת בצורה הטובה ביותר כדי להפוך את ההשתתפות במטבעות קריפטוגרפיים לנגישה יותר".

"קריפטו ו- NFTs הם מרכיבים קריטיים בצמיחה ובהתפתחות של הכלכלה היוצרת", אמר גיא אוזרי, מייסד שותף של Sound Ventures. "ככל שהיוצרים מגלפים במודע יותר את המרחב והקהילות שלהם ב-Web3, הפלטפורמה החדשנית של MoonPay היא גשר בין הסטטוס קוו לעתיד. MoonPay הוא מאיץ לרעיונות שמשנים את התעשייה, ואני נרגש לראות מה הלאה".

מהספורט

"בנוף הספורט המשתנה ללא הרף, חשוב לפקוח עין על העתיד", אמר פול ג'ורג', שבע פעמים אולסטאר ה-NBA ומדליסטית הזהב האולימפית. "קריפטו ו- NFTs יהיו המפתח למקסם את עסקי הספורט המקצועי כפי שאנו מסתכלים קדימה, ואני נרגש להיות תורם מפתח כאחד המשקיעים האסטרטגיים של MoonPay".

מהמוזיקה

"NFTs ו- Web3 הם הגבולות הבאים של לאן המוזיקה הולכת", אמר סטיב אאוקי, DJ מועמד לגראמי, מפיק, ומייסד A0K1VERSE. "בין אם אתה מוזיקאי או יוצר, הטכנולוגיה הזו תרחיב את התפוצה שלך ואת האופן שבו אתה מתחבר למעריצים בצורה עמוקה יותר. זה לא יהיה מספיק כדי לשחרר טיפות חדשות ולקוות שזה יעבוד; אתה חייב להיות הרבה יותר משתתף. Web3 מאפשר את זה. אני נרגש להשקיע ב-MoonPay כי אני חושב שהם ישחקו תפקיד חיוני בהנעת כל זה קדימה".

"Web3 משנה באופן קיצוני את האופן שבו אנו ניגשים לעסקים של בידור, הספורט והמוזיקה", אמר איוון סוטו-רייט, מנכ"ל ומייסד שותף של MoonPay. "הוליווד משתמשת בחוזים חכמים ובטכנולוגיית בלוקצ'יין כדי לממש את זכויות הקניין הרוחני היצירתיות שלה. זיכיונות ספורט גלובליים גדולים השתמשו באסימונים דיגיטליים ובאספנות NFT כדי לשנות את מעורבות המעריצים. ואמני הקלטה מתחילים לחקור כיצד NFTs יכול לתת להם יותר שליטה על זכויות תמלוגים. אלה הם היסודות לרנסנס של כלכלת יוצר. והמשקיעים האסטרטגיים שלנו עוזרים להוביל את התנועה הזו. לכבוד הוא לנו לעבוד איתם כדי לעזור בעולם ל- Web3."

הערות לעורכים

חבילת מוצרי תשתית התשלומים של MoonPay מספקת דרך חלקה לאנשים לקנות ולמכור מטבעות קריפטוגרפיים ו- NFTs. זה מביא את החוויה הקלה לשימוש שצרכנים ביקשו ממסחר אלקטרוני מסורתי ל- Web3. 10 מיליון לקוחות ב-160 מדינות עיבדו קרוב ל-3 מיליארד דולר בעסקאות בפלטפורמת MoonPay באמצעות יותר מ-250 אתרים שותפים, כולל Bitcoin.com ו-OpenSea.

סבב הגיוס של MoonPay, בהיקף של 555 מיליון דולר, בהובלת Tiger Global Management וקואטו בהשתתפות Blossom Capital, Thrive Capital, פרדיגמה ו-NEA, העריך את שווי החברה ב-3.4 מיליארד דולר. המימון אפשר ל-MoonPay להגדיל את טביעת הרגל הגלובלית שלה באמצעות מוצרים חדשים כמו NFT Checkoutו-MoonPay Concierg , ובאמצעות שותפויות חדשות עם ארגונים מובילים כמו OpenSea, " Heir Jordan" של מייקל ג'ורדן, החתימה של טום בריידי ו- FaZe Clan.

אודות MoonPay

MoonPay היא ספקית תשתיות תשלומי הקריפטו המובילה בעולם. שווקים מובילים ברחבי העולם מספקים למשתמשים שלהם דרך פשוטה יותר לקנות ולמכור NFTs באמצעות פתרון התשלום NFT הראשון בתעשייה של MoonPay, המאפשר רכישה של NFTs באופן מיידי באמצעות כרטיס אשראי או חיוב. החברה פעילה ביותר מ-160 מדינות ואמינה ביותר מ-250 ארנקים, אתרי אינטרנט ויישומים מובילים.

למידע נוסף, בקרו בכתובת https://www.moonpay.com

קשרי מדיה


MoonPay

[email protected]

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GlobeNewswire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
EBC Financial Group משתפת פעולה עםUnited to Beat Malaria - קמפיין של קרן האו"ם, כדי להגן על ילדים פגיעים ומשפחותיהם מפני מלריה
EBC Financial Group מגבירה את מאמצי מיגור המלריה, תומכת בהתערבויות בריאות קריטיות ובהעצמה קהילתית

אחסון הגיבוי השכבתי של ExaGrid נבחר ל"פתרון גיבוי הנתונים של השנה" בתוכנית Data Breakthrough Awards השנתית החמישית
תוכנית פרסים בינלאומית יוקרתית מכריזה על מוצרים וחברות מצטיינים בטכנולוגיית הנתונים

Duck Creek מארחת את הוועידה השנתית, One Duck Creek Summit, כדי לבנות קשרים, שייכות וקהילה
Duck Creek Technologies (דאק קריק טכנולוגיות), ספקית הפתרונות החכמים המגדירה את עתיד ביטוחי הרכוש והנפגעים (P&C) ותעשיית הביטוח הכללי, מארחת היום את One Duck Creek Summit בקולומביה, דרום קרוליינה, ומפגישה עובדים מכל רחבי הגלובוס.

Games Global מכריזה על הגשת הצהרת רישום להנפקה ראשונית מוצעת לציבור
Global Games Ltd מפתחת, מפיצה ומשווקת מובילה של תוכן משחקי חדשני בסגנון קזינו מקוון ופתרונות משולבים עסק לעסק למפעילי iGaming ברחבי העולם על בסיס גודל רשת האולפנים שלה, הודיעה היום כי היא הגישה בפומבי הצהרת רישום על טופס F-1 לרשות ניירות ערך של ארה"ב ("SEC") בנוגע להנפקה ראשונית המוצעת לציבור של מניותיה הרגילות.

חשיפת הנושא של כנס יוזמת ההשקעות העתידיות השמינית: "אופקים אינסופיים: משקיעים היום, מעצבים את המחר"
The Future Investment Initiative - מכון יוזמת ההשקעות העתידיות (FII) נרגש להכריז על הנושא למהדורה השמינית הקרובה של כנס FII, המתוכנן להתקיים בתאריכים 29-31 באוקטובר 2024, במרכז הכנסים הבינלאומי היוקרתי על שם המלך עבד אל-עזיז (KAICC) בריאד, ערב הסעודית.

ערב הסעודית מבליטה יוזמות של השקעות בתיירות בפורום הבינלאומי להשקעות בתחום אירוח
משרד התיירות הסעודי ממלא כעת תפקיד משמעותי בפורום הבינלאומי להשקעות של בתי מלון (IHIF), ומציג הזדמנות ייחודית למשקיעים עולמיים לקחת חלק ולהיכנס לתוך נוף התיירות המשגשג של הממלכה.

פרסי Stevie® מכריזים על הזוכים בפרסי Stevie® השנתיים ה-18 עבור מכירות ושירות לקוחות
הזוכים בפרסי Stevie® (The Stevie® Awards ) עבור מכירות ושירות לקוחות השנתיים ה-18, המוכרים כפרסי שירות הלקוחות ופרסי המכירות המובילים בעולם, נחשפו בשישי 12.4 בטקס חגיגי בלאס וגאס, נבאדה, ארה"ב, בהשתתפות יותר מ-400 מנהלים מרחבי העולם.

TokenEx ו-IXOPAY מתמזגים ויאפשרו לסוחרים לייעל את השימוש במספר תהליכי עיבוד תשלומים
פלטפורמת מיטוב התשלומים עבור מסחר גלובלי מספקת טוקניזציה רב-ערוצית, תזמון תשלומים וניהול מחזור חיים של כרטיסים

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI