דף הבית אימון אישי אימון למערכות יחסים אימון זוגי
אימון זוגי
מירית לוגר 05/06/08 |  צפיות: 4045

 

 זוגיות זו מילה כל כך מורכבת.כשהמשמעות שלה בעיני כל אחד שונה לגמרי אך דומה בדבר אחד,יש בה המון ציפיות והגבלות. כשאין הגדרת ציפיות ברורה בין בני הזוג והבהרה ממקום פתוח ישנם חיכוכים.

מאחר וכל אדם מגיע מרקע שונה ואינדיוידואל יש לו עולם תכנים משלו ומאוד קשה לדעת ,לצפות ולנחש למה בן זוגנו זקוק.

 

גם כשנאמרים הדברים ישנם אי הבנות בשל "טרמינולוגיה" או הקשבה לעצמי ולא לאחר.

בכניסתם של ילדים לחיי בני הזוג , עולה נושא חדש "חינוך הילדים" והקונפילקטים המתעוררים לתוך עולם ההורות לא פעם מזעזעים את המערכת.

לאחרונה התחלתי לחקור ולהתעסק בנושא החינוך וההורות בעיקר מעצם ההבנה שמה שאנו נותנים "שם" לילדינו  ינווט את חייהם לאורך כל הדרך. בכתיבת ספרי ילדים אני מוצאת את המקום להעביר מסרים אופטימיים בנושאים לא פשוטים כגון: גרושים, ילדי אמצע ועוד...

 

את בעלי פגשתי עוד בראשית נעוריי ושם פרחה אהבה תמימה כמו בספרים, עם השנים התבגרתי לצידו ונוצרו פערים בתפיסה, בשאיפות והרצונות של כל אחד מאיתנו. הזוגיות שלנו עברה לא מעט זעזועים. מהמקום הזה התחלתי ללמוד את המונח ומשמעויותיו השונות בעיניי אנשים שונים. שוחחתי עם חברות ובני זוגם בשאלתי מה היא זוגיות בעינייך ?

נאמר לי כך : זוגיות זו האהבה, הביחד , כבוד ...ועוד...  שאלתי..ואלו הן התשובות:

לזוג אחד הזוגיות זה "הביחד" טוטאלית ולשני "הזוגיות" זה מרחב וחופש.

"האהבה"- לחלק מהזוגות האהבה זה הנתינה , ולחלק מהזוגות האהבה זה "שקט" לא לדרוש!

"כבוד" – כיבוד בן הזוג לזוגות רבים משמע נתינה ברמה הפיזית "אני מגהצת לו " " אוכל חם" "אני קונה לה"...ולזוגות אחרים, הכבוד משמע ההתנהלות ברמה היומית "אני מדבר אליה יפה,אינני מרים את הקול" ,"אני מקשיב לדבריה " ....

 

מאחר והזוגיות עברה המון שינויים עם השנים, זוגות רבים בוחרים בליברליות ממקום של הכרה בצרכים השונים שלנו כבני האדם, החלפת זוגות אינה כבר מילה גסה, אלא תופעה מתפשטת ומוכרת.

אינני מעוניינת לנקוט עמדה אישית  אך אעשה זאת בהצגת תפיסת עולמי את המונח היקר זוגיות: בתפיסתי את הזוגיות יש למצוא מרחב לכול אחד מבני הזוג , להבין את חולשותיו ולאפשר לו מקום לביטוי עצמי, אם זה דרך תחביבים, תחום העיסוק והעדפות בתחום המיני, האהבה היא ההתחשבות וההכרה בצרכי זולתנו, ראשית.מכאן אין באפשרותנו "להחפיץ" את בן זוגנו , עצם ההכרה בעובדה כי בני האדם אינם רכוש פרטי, מאפשרת לנו לראות את הזכות שלנו על כך שהם מאפשרים לנו לחיות במחיצתם.

 

אם נשים את מערכת ההתחייבויות בצד ונכיר בעובדה שזוגיות היא ראשית מחויבות רגשית נוכל להבין כי גם זוגות נשואים החיים יחד שנים ומנהלים משפחה יכולים לנטוש, לא במובן הפיזי כי אם ברגשי.

ואם כך הדבר, לא היציאה את פתח הדלת או ה"גט" מסמלים את סופה של הזוגיות ,כי אם  הפסקת המחויבות הרגשית , או נוכחות הרגשות במערכת.

 

עיסוקי ממוקד בעיקר בתחום העסקי כאשר התחום הזוגי מרתק אותי כשלעצמו. נוכחותי כ"מאמנת" תאפשר לכם "לחקור" ולהגיע למטרות אותם תציבו לפניכם. אשמח להביט ולהיתבוננן בזוגיות יחד אתכם מהזוויות השונות בהן תבחרו .

המון בהצלחה – מירית .

  

לפרטים: מירית לוגר מאמנת לתחומי החיים ובעסקים 054-7674848


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 מירית לוגר

מירית לוגר

www.gsc2u.co.il אימון והדרכות לתחומי השיווק והמכירות. gsc -פתרון בשיווק לעסקים.

www.gsc2u.co.il



 


מאמרים נוספים מאת מירית לוגר
 
אימון זוגי
זוגיות זו מילה כל כך מורכבת.כשהמשמעות שלה בעיני כל אחד שונה לגמרי אך דומה בדבר אחד,יש בה המון ציפיות והגבלות. כשאין הגדרת ציפיות ברורה בין בני הזוג והבהרה ממקום פתוח ישנם חיכוכים.

ציד ראשים
ראשית תודה למי שבחר להיכנס ולקרוא מאמר זה. בטוחני שתמצאו פינות חמות בו, מאמר זה מיועד לכול בעל עסק המעוניין ליצור קשרים אישיים או עיסקיים עם גוף מסויים ואינו מוצא את הדרך.ראשית תודה למי שבחר להיכנס ולקרוא מאמר זה. בטוחני שתמצאו פינות חמות בו, מאמר זה מיועד לכול בעל עסק המעוניין ליצור קשרים אישיים או עיסקיים עם גוף מסויים ואינו מוצא את הדרך.

הכיצד אבחר מי יבצע עבורי שירותי טלמרקטינג או טלמיטינג??
הכיצד אבחר מי יבצע עבורי שירותי טלמרקטינג/טלמיטינג??הכיצד אבחר מי יבצע עבורי שירותי טלמרקטינג/טלמיטינג??

אישה במשרה מלאה !
נשים יקרות ומופלאות ,נשים יקרות ומופלאות ,
אנו הגענו לעולם עם "תיק" קטן בידינו שגדל עמנו במשך השנים ובו סטריאוטיפים מעלים אבק.


עצות לסוכן המכירות
איזה עולם זה עולם המכירות, אם יש לנו את זה בדם זה שם לתמיד!!!
זו דעתי המבוססת היכרות מעמיקה עם סוכני מכירות רבים וטובים.
מפגישותיי עם סוכני מכירות,השאלה בה נתקלתי פעמים רבות היא:נראה לך שאבדנו את זה???
תשובתי: לא!!!!!!!

     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI