דף הבית אינטרנט והחיים ברשת משחקי אונליין מומו הפרה
מומו הפרה
צ'ק לוריס 27/12/09 |  צפיות: 4655

מומו הפרה הינו פורטל אינטרנט שכולו מוקדש לילדים וכיף. האתר מציג מגוון רחב של משחקים מכל הסוגים, תכנים להורדה למחשב, סרטונים, פורומים, חידוני טריוויה ועוד.

רשת האינטרנט מספקת לגולש הצעיר אלפי משחקים, פעילויות ותכנים. אתר מומו הפרה ממיין את התכנים על פי סוג ופופולריות ובכך מאפשר לילדים לאתר את הטרנדים החמים בתחום, לשתף עם חברים את המשחקים הכי "מגניבים" ולתקשר עם חברים תוך כדי.

בכל המדורים הגולש הוא משתתף פעיל. מעבר לצפייה בסרטון או הורדה של תוכנה הגולשים יכולים לדווח לחברים, להגיב, לנהל שיחה, לשתף ולהיות חברים פעילים בהתרחשות והכל באווירה הקלילה אותה מייצגת הפרה מומו המלווה את האתר.

משחקי הפלאש של מומו הם לב ההתרחשות באתר. המשחקים מחולקים לקטגוריות שונות של משחקי פלאש, כאשר כל קטגוריה מתעדכנת על בסיס יומי. הגולשים יכולים לדרג את המשחקים, לשתף עם חברים ואף להעלות משחקים לאתר. סביב המשחקים ניתן לפתח "שיחה" אינטראקטיבית עם גולשים נוספים שמשחקים באתר.

הורדות משחקים - מומו הפרהמציע לגולשים גם אלפי משחקים להורדה. הגולשים יכולים להוריד את המשחקים חינם ולהמשיך את חווית המשחק גם בלי להיות מחוברים לאינטרנט.

מומו הפרה הוא אתר המשחקים הראשון שילדיכם יראו כשהם גולשים אונליין. רוב הסיכויים שהם גם לא יעזבו אותו.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 צ'ק לוריס


 


מאמרים נוספים מאת צ'ק לוריס
 
מומו הפרה
בטוח שמעתם על מומו הפרה לפני. הנה מאמר שיעזור למי שלא מכיר להבין על מה כל העניין, או מי שמכיר ומתעניין קצת מעבר על הפעילות שלנו בתחום המשחקים
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI