דף הבית אינטרנט והחיים ברשת תרבות דיגיטלית מסעדת רפאל וקרט מקבוצת ניופאן בשיתוף פעולה ראשון מסוגו לטובת סיקור קולינרי אינטרנטי מקצועי
מסעדת רפאל וקרט מקבוצת ניופאן בשיתוף פעולה ראשון מסוגו לטובת סיקור קולינרי אינטרנטי מקצועי
עינת מירון 12/01/10 |  צפיות: 3320

מסעדת רפאל, בשיתוף מועדון צלמי Canon מבית קרט, קיימו מפגש מקצועי ראשון מסוגו  המשלב את החדשנות הקולינרית של השף רפי כהן, יחד עם החדשנות הטכנולוגית של ענקית הצילום Canon. במסגרת שיתוף הפעולה צוותו בלוגרים מובילים ומקצועיים מתחומי הקולינריה יחד עם צלמים מקצועיים, למטרה משותפת – לייצר מודעות לתחום ולספק כלים מקצועיים לעוסקים בסיקור תכני קולינריה ברשת.

השף רפי כהן: "כמי שמקפיד הקפדה יתרה על סטנדרטים קולינריים גבוהים ואוהב את יתרונות רשת האינטרנט, חשוב לי לטפח ולסייע לבלוגרים בעלי זיקה והבנה אמיתית באוכל לבלוט, ללמוד ולהצטיין. אני מאמין שבלוג שתכניו מקצועיים ומנומקים וכותב אותו אדם שמסוגל להעריך חומרי גלם איכותיים, שילובים יצירתיים וביצוע מוקפד, מספק ערך מוסף אמיתי לקוראים שלו ותורם להעלאת המודעות ליתרונות האוכל האיכותי, הבישול, האירוח וכל הנלווה לכך".
 
בהתייחס לשיתוף הפעולה עם מועדון הצלמים של קרט הסביר כהן: "מלבד התוכן, בלוגים רבים זקוקים לעזרה בפן הויזואלי ולמרות שהתכנים מנומקים ומקצועיים, הצד הויזואלי לא תמיד עולה בקנה אחד עם הטקסט. מסיבה זו בחרתי לחבור לחברת קרט, המנהלת מועדון צלמים מקצועי ושותפה לערכים המנחים אותי הדוגלים בהעשרה, העברת ידע וטיפוח מצוינות. אין לי ספק כי שילוב היכולות המקצועיות של קרט בתחום הצילום יחד עם המקצועיות הקולינרית של רפאל, תביא ליצירת סטנדרט מקצועי גבוה שיתרום לכל המעורבים ובראשם צרכני תוכן קולינרי שהם היום אחד הקהלים הצומחים ביותר באינטרנט".

מנהל שיווק קרט מקבוצת ניופאן, גיא בן נון: "היום, עם ההתפתחות הטכנולוגית בתחום הצילום, כל אחד יכול לשפר משמעותית את איכות התמונות שהוא מצלם, אך יחד עם זאת, צילום אוכל נחשב, ולא בכדי, לאחת המיומנויות הבולטות והמורכבות ביותר בצילום. תמונה יכולה להרים או להפיל בכל תחום, אבל בתחום הקולינרי היא דומיננטית במיוחד. ייעודו של מועדון הצלמים שאנחנו מנהלים מזה כשנתיים, הוא לשפר כל הזמן את הידע המקצועי של קהילת הצלמים בארץ ולכן מעורבות במהלך אסטרטגי שמטרתו העצמה והעשרה, היא בדיוק המהלך שאליו נשאף לחבור. אני מקווה ומאמין כי שיתוף הפעולה בין מקצועיות בצילום ומקצועיות קולינרית יתרום לשיח המקצועי בנושא ואף לשינוי חזותי בבלוגים ובאתרי קולינריה ברשת".

במסגרת אירוע הטעימות והשקת תפריט החורף של מסעדת רפאל, שהשיק את היוזמה המשותפת השתתפו הבלוגרים: תמי "קולינריא" , אריאלה פיקסלר אורן "בישול בקצב הסלסה", מעיין נדיר, כפיר וגל food&wine , ערן ועידית "אוכל זה טעים" ורחלי זוסמן "פשוט מבשלת".
הצלמים: ניר אלון, אליק מוס, דודי מרום, נועם וינד, שלומי ארביב ואסנת רום.

בחודשים הקרובים יתקיימו אירועים נוספים שישלבו גופים קולינריים בכירים נוספים.

לאתר רפאל – www.raphaeltlv.co.il
לאתר מועדון הצלמים: www.canon-proclub.co.il

אודות קרט מקבוצת ניופאן
חברת קרט (1943) מתמחה בשיווק ומכירת מותגים בינלאומיים ומשווקת מגוון רחב של מוצרים בתחומים: צילום וידיאו, מיכון משרדי וביתי, טכנולוגיה, תקשורת, אביזרי מחשב ותוכנה, אלקטרוניקה בידורית ועוד. קרט היא הנציגה הרשמית של Canon, PENTAX, Pixxel,  ,Altec Lansing ,Plantronics Diesny, ,Siemens, AXIS ,EIZO Viewcast, באפריל 2009 השלימה קבוצת ניופאן רכישה של 100% ממניות קרט ומיזגה את פעילותה לתוך החברה, כחטיבה נפרדת.
אודות ניופאן
קבוצת ניופאן הכוללת את "ניופאן IT",  קונצרן Haier, היא היבואנית הגדולה בישראל של מוצרי חשמל, אלקטרוניקה, מחשבים וסלולר המייצגת בלעדית מותגי יוקרה בינלאומיים מובילים בהם: TOSHIBA,BOSE ,   JBL , דלונגי, קיטצ'נייד, מג'ימיקס, הרמן קרדון, KEF, קנווד, ACER ו-DELL. החברה המעסיקה כ- 400 עובדים, מספקת כמיליון מוצרים בשנה  ומחזור פעילותה השנתי מסתכם בכ- 700 מליון שקלים.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 עינת מירון

מירון תקשורת משווקת - http://www.meyron-mc.com/



 


מאמרים נוספים מאת עינת מירון
 
בית מנומס ואידילי לא מביא 40 אחוזי רייטינג
לקשת עוצמה גדולה שאסור לזלזל בה, אבל הפעם נדמה שהציבור תופס את העוצמה הזו כזלזול בו ובשכל הישר שלו וקשת עלולה למצוא את עצמה במשבר מתגלגל

לראשונה קמפיין פרסום דיגיטלי המנוהל בהתאם להתנהגות הגולשים
Acuvue מותג עדשות המגע מבית ג'ונסון&ג'ונסון מגיש, קמפיין פרסומי באמצעות דאבלקליק, מבית גוגל הקמפיין כולל 23 סרטוני וידיאו שחשיפתם מבוקרת ומנוהלת בכלים טכנולוגיים מתקדמים

המרוץ לגולן
נהוג ומקובל להתחיל פעילות יחסי ציבור כחודשיים-שלושה לפני תאריך ההשקה הרשמי. אז למה גולן טלקום בוחרת בבליץ תקשורתי חצי שנה לפני תחילת הפעילות שלה?

ריאליטי או Apple?
יכולה להבין ולהודות לאפל על שפישטה את הטכנולוגיה, הנגישה אותה וגם פתחה שוק שלם של בעלי מקצועות חדשים, אבל אף פעם לא הבנתי את ההסכמה שבשתיקה לגישה השיווקית שלה. את הורדת הראש וקבלת כל התכתיבים שלא ניתנים לערעור, המחירים של כל כפתור וכבל, החפיפניקיות ב-QA.

מבחן שליט
הזדמנות פז עבור התקשורת לתקן עוולות גדולות ובראשן את זו שנגרמה לרונה רמון. הזדמנות לתכנן ולהיערך כבר מעכשיו כיצד לספר ולתעד את חזרתו של גלעד במינימום רמיסה של כבוד האדם, הפרטיות והשקט שמגיע לו

שיעור חינם בניהול משברים
ניהול משברים הוא דבר מאוד פשוט לביצוע. הוא כולל 2 מרכיבים בסיסיים שחייבים להתקיים כדי לנטרל את הביקורת – שקיפות ואחריות.

בקשת פירוק לחברת אושידה בעמ
17 כלות כנראה לא יקבלו את שמלות הכלה שלהן; החוב של החברה לעובדות מוערך בכחצי מיליון ש"ח

פורקס פלייס תובעת חצי מיליון ש"ח מסוחר מט"ח שהונה את בית המשפט והשיג במרמה צו עיקול כנגדה
בכתב התביעה שכנגד מתייחסת פורקס פלייס לפסיקתו של רשם בית המשפט חגי ברנר שהסיר את צו העיקול שנפסק לחובתה ולבחירת המילים בהן השתמש "מעוררת על פניה קשיים במישור המהימנות" ומבקשת מבית המשפט לפסוק לה פיצויים מוגדלים.

פורקס פלייס לבית המשפט: "מאג'ד שייך בודה סיפורים ומנסה להעביר על שכמה של החברה את הפסדיו הכשרים"
החברה מגיבה בכתב תביעה באורך 40 עמודים מנומקים ורווי הוכחות כי תביעתו וצו העיקול שהשיג התובע התבססו על שקרים, רמאויות ומניפולציה על בית המשפט

בית דין רבני שדן בתביעת השתתפות בהפסדים לאור קבלת שטר היתר עסקא פסק כי שטר שכזה אינו מחייב
בדיון, בהשתתפות הדיינים הרב יהודה סילמן, הרב ישראל רוזנברג והרב יעקב פרבשטיין נקבע כי יש ספק אם שטר היתר העסקא אכן מחייב ולכן אין אחד מהצדדים רשאי לתבוע כספים בגין רווחים או הפסדים. עוד קבע בית הדין הרבני כי גם אם השטר תקף ומחייב אין התובע יכול לתבוע בגינו הפסדים ולכן בית הדין בכלל לא אמור לפסוק בנושא. בהחלטה זו ביטל בית הדין הרבני את תביעתו של הרב מנחם סופר.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI