דף הבית ספורט וכושר גופני תוספי מזון תוספי תזונה בהריון
תוספי תזונה בהריון
LinkShake - קידום אתרים 28/01/10 |  צפיות: 3766

תזונה במהלך חודשי ההיריון הינה מהותית, כאשר צריכת תוספי מזון מהווה חלק בלתי נפרד ממנה. במאמר זה יפורטו תוספי המזון המומלצים עבור נשים בהיריון:

1.       אומגה 3- תוסף מזון אשר חשוב מאוד לקידום ההיריון והלידה. מחקרים קליניים מצאו שלאומגה 3 מספר השפעות מהותיות בתקופת ההיריון:

  • משקל יילוד תקין יותר
  • מניעת לידה מוקדמת
  • התפתחות קוגניטיבית וניורומנטאלית טובה יותר בגילאים מאוחרים יותר
  • התפתחות תקינה של מערכת העצבים והראייה אצל העובר

2.       חומצה פולית- זה ידוע כי על נשים לקחת חומצה פולית בטרימסטר הראשון ואף במהלך שלושת החודשים טרום ההיריון. צריכת חומצה פולית נועדה למניעת מום מולד בעמוד השדרה. יתרה מכך, רצוי לצרוך חומצה פולית גם בטרימסטר האחרון של ההיריון בכדי למנוע היפרדות מוקדמת של השלייה. שני המצבים האלה עשויים לגרום למות העובר ולכן חומצה פולית משמשת פתרון זול, בטוח, פשוט והכרחי. ערכה המוסף של חומצה פולית היא הפחתת מטבוליט רעיל (הומוציסטאין) שעשוי לגרום לבעיות קשות (כמו התקפי לב) אצל העובר. בנוסף, רמות הומוציסטאין נמוכות אצל אישה הרה תורמות לבריאות העובר ומונעות בעיות בריאותיות פוטנציאליות

3.       אסידופילוס- צריכתו במהלך ההיריון ושלב ההנקה מחזקת את המערכת החיסונית של העובר, ואף מפחית את הנטייה לאלרגיות. מומלץ בחום עבור כל נשים הרות לצרוך אדידופילוס ובפרט נשים אשר קיימת אלרגיה ידועה במשפחה המורחבת לאחד הצדדים

4.       אבץ- באוכלוסייה המערבית מחסור באבץ מהווה תופעה שכיחה שעשויה לגרום להיפרדות שלייה מוקדמת. לכל הנשים ההרות מומלץ לצרוך אבץ ובמיוחד נשים צמחוניות או בעלות היסטוריה של היפרדות שלייה מוקדמת.

5.       ברזל- מחסור בברזל במהלך תקופת ההיריון עשוי לפגוע בהתפתחות העובר ואף לסכן את היולדת במהלך הלידה עצמה כתוצאה מאיבוד דם רב

6.       ויטמין C- ויטמין C מסייע בספיגת הברזל ועל ידי כך הפחתת הנזק שנוצר כתוצאה מברזל שלא נספג

בנוסף, ישנם גם תוספי מזון לספורטאים ומפתחי גוף


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 LinkShake - קידום אתרים

לינקשייק פתרונות קידום אתרים באינטרנט - 2010



 


מאמרים נוספים מאת LinkShake - קידום אתרים
 
מידע על שיניים תותבות
31/01/10 | רפואה
מערכת שיניים תותבות נועדה לקיים תחליף אסתטי לכל או מרבית השיניים הטבעיות הן בתפקידי לעיסה ונגיסה והן על מנת להעניק מראה שלם ואסתטי בחלל הפה. אחוזי ההצלחה של שיניים תותבות הם גבוהים במיוחד- 80%-95%.

על שיאצו - רפואה סינית
שיאצו הינה שיטת טיפול המתבססת על עקרונות רפואה סינית אשר על פיה האדם הינו ישות אחת שלמה ולכן הטיפול אינו מתמקד בכל סימפטום באופן פרטני אלא מטפל בכל הגוף ומקשר בין דברים שבמראית עין עשויים לא להיראות קשורים אחד לשני.

חלקי גלשן רוח
28/01/10 | ספורט ימי
תחום גלישת רוח פותח ב-1969 כענף ספורט ימי על ידי המהנדס ג'ים דרק. משנות השמונים התפתח תחום גלישת הרוח בצורה משמעותית וכיום קיימים סוגים רבים של גלשנים ומפרשים אשר מיוצרים על ידי יצרנים שונים המתחרים אחד בשני.

טיפול בטחורים
28/01/10 | רפואה
טחורים הם בעצם כלי דם ורידיים שעשויים להימתח, לגדול או להתנפח עד כדי יציאתם מחוץ לפי הטבעת. טחורים הינה תופעה נפוצה באוכלוסייה בפרט החל מגיל 20 כאשר מגיל 40 כמחצית מהאוכלוסייה סובלת מטחורים. סימפטומים אפשריים לטחורים כוללים: צריבה בפי הטבעת, אי נוחות, גירוד ודימום לאחר יציאה שניתן לראות לאחר הניגוב או באסלה עצמה.

תוספי תזונה בהריון
תזונה במהלך חודשי ההיריון הינה מהותית, כאשר צריכת תוספי מזון מהווה חלק בלתי נפרד ממנה. במאמר זה יפורטו תוספי המזון המומלצים עבור נשים בהיריון:

מידע על פרגולות
28/01/10 | רהיטים
בעבר פרגולות נבנו מעץ בלבד אולם במהלך השנים האחרונות הפרגולות עברו שינויים וחידושים המאפשרים הרכבת פרגולה משלל חומרי הגלם הקיימים וצורות לפי עיצוב אישי.

קניית ג'קוזי ביתי
28/01/10 | ריהוט
כאשר שוקלים לרכוש מערכת ג'קוזי ביתית מומלץ לחשוב טרם הקניה מה הצרכים האישיים של הרוכש הספציפי וכיצד ג'קוזי יכול לספק להם מענה, כאשר שיקולים אלה יקבעו בעתיד את מידת שביעות הרצון מהמוצר שנרכש. לכן, לפני רכישת הג'קוזי חשוב לבחון את הדברים הבאים:

ייעוץ עסקי משפחתי
עסק משפחתי הוא יותר מורכב מעסק שגרתי ולכן צורת ניהולו הינה קריטית על מנת להפיק את המיטב מהעסק. לכן, מומלץ לעסקים באופן כללי ולעסקים משפחתיים באופן פרטני להיוועץ עם יועץ עסקי מקצועי ומנוסה שיוכל לסייע בבחינת העסק מנקודת מבט אובייקטיבית שתוכל להביא את העסק להיותו רווחי ומוביל בשוק.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI