דף הבית מתכונים ואוכל מתכוני בשר תאוות בשרים במסעדות העיר תל אביב
תאוות בשרים במסעדות העיר תל אביב
eli goldman 31/01/10 |  צפיות: 3435

מסעדות בשרים בתל אביב מחולקות למספר קבוצות אשר חלק מהן הן מסעדות מזרחיות בתל אביב, המבורגריות וכן מסעדות דרום אמריקאיות בתל אביב.

בכל אחת מן המסעדות הללו ישנו מעבר לתפריט הבשר מגוון רחב של מאכלים, כמו לדוגמא: מנות פתיחה, מרקים, תוספות- תפוחי אדמה, בטטות, ירקות במחבת ווק או בתנור, אורז, קוסקוס, סלטים- חסה, עגבניות, ירקות, פלפלים ועוד וכמובן אם יש מקום אז קיים גם תפריט קינוחים.

מסעדות מזרחיות בתל אביב מגישות מגוון אדיר של בשרים על האש.
בדרך כלל מסעדות מן הסוג הזה יהיו כשרות אך ניתן למצוא גם מסעדות אשר אינן כשרות ומציעות מגוון רחב יותר של בשרים. פרגיות, קבבים, קציצות, שיפודים, עוף בתנור, שווארמה, כבש, טלה ועוד המון בשרים ניתן למצוא בתפריט של מסעדות מזרחיות בתל אביב. לצד אלו ניתן למצוא חומוס, טחינה, סלטים מזרחיים, פיתות עירקיות, צ'יפס וגם מג'דרה.

סוג נוסף של מסעדות בשרים הם מסעדות דרום אמריקאיות בתל אביב.
בתפריט של מסעדות דרום אמריקאיות בתל אביב ניתן למצוא מגוון רחב של מאכלים, כמו לדוגמא: אמפנדה- מאפה ממולא בבשר, נקניקיות צ'וריסוס, סינטה, נתח קצבים, אנטריקוט, פויקה, אסאדו עגל, צלי עגל וכן דגים בעיקר סלמון.

מסעדות דרום אמריקאיות בתל אביב בדרך כלל מציעות שירות משלוחים עד הבית וכך ניתן ליהנות בבית ממאכלים דרום אמריקאיים בלי להפעיל את התנור או את הברביקיו. מסעדות בשרים בתל אביב מציעות הרבה יותר מאכילת סטייק. מסעדות בשרים מציעים מגוון רחב של בשרים ותוספות מדהימות והופכים ארוחה במסעדה לחוויה גסטרונומית מדהימה.

ניתן למצוא בשרים טעימים ומיוחדים גם במסעדות צרפתיות, מסעדות ביתיות, מסעדות רומניות ומי שרוצה בשר ואין לו כח להכין או לשבת במסעדה יכול ללכת לשווארמה הקרובה וליהנות מארוחה טעימה אשר כוללת תוספות של ירקות, צ'יפס, פלפלים חריפים וכמובן חומוס וטחינה והכל נכנס לתוך פיתה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 eli goldman

נופר דולברג  - כתבת מאמרי פורטל תל אביב



 


מאמרים נוספים מאת eli goldman
 
שיקולים בתכנון עיצוב פנים
עיצוב פנים הינו תחום מאוד רחב אשר פונה לבעלי מקצוע לצד אנשים אשר מעוניינים לעצב בעצמם. עיצוב פנים הינו תחום מאוד רחב אשר כולל בחובו מאגר בלתי נדלה של מוצרים וטכניקות עיצוב. מה שמיוחד בתחום העיצוב הוא הדינאמיות שבו. כלומר, התחום כל הזמן נמצא בתהליכי שינוי, התפתחות והשתכללות של התחומים הכלולים בו.

צובעים את הבית לקיץ הקרוב
26/04/10 | שיפוצים
צבע זה דינאמי, כל עונה יש צבע אחר אשר שולט בתחום ומי שחשוב לו להיות עם היד על הדופק ישים לב כיצד הוא יכול להיות הכי מעודכן בכמה שפחות עובדה ובמהירות הכי גבוהה אשר קיימת. כאשר רוצים לשפץ, אך אין את הכסף הנדרש, הכוח או את הזמן, לפעמים מספיקה רק שכבה של צבע בשביל לרענן את השטח ולשנות את האווירה.

הכנת אינסטלציה לקראת החורף
26/04/10 | שיפוצים
החורף כבר מאחורינו ואולי הוא לא נמשך הרבה חודשים, אך כמות הגשמים אשר ירדה בשנה הנוכחית הייתה טובה מן הצפוי והעלתה את מפלס המים בכנרת וגם בים המלח. אז למרות שלמעלה יוקדת השמש ואולי עוד נרגיש רק מספר טפטופים עד החודש הבא, אף פעם לא מוקדם מידי להכין את הבית לעונת החורף הבאה.

שיפוצים בחיפה - לרענן את הבית בעיר הנמל
26/04/10 | שיפוצים
שיפוץ הבית או המשרד לפעמים דורש רק שכבה של צבע והשטח נראה חדש ורענן. למי שמעוניין בשינוי יותר משמעותי מבלי לשבור קירות ולשנות חללים יכול לשנות לקנות מספר פריטים אשר ירעננו את השטח ויכניסו משב רוח רענן לחיים.

טורונטו - היעג הקנדי הנכסף
טורונטו היא בירת מחוז אונטריו והעיר הגדולה ביותר בקנדה, עם למעלה מחמישה מיליון תושבים. העיר טורונטו נחשבת לאחת הערים היפות, הירוקות והמתקדמות בעולם והיא מספקת אינספור חוויות מרתקות ועוצרות נשימה למטיילים בה.

יופי וטיפוח בתל אביב ובמרכז
תחום היופי והטיפוח כולל מגון תחומים ואלפי בעלי מקצוע אשר עובדים במגזר הפרטי. כלומר אנשים אשר באים לעבור טיפול כלשהו וכן במגזר העסקי- תחום האופנה והתקשורת. אחד מן התחומים המרכזיים הוא עיצוב שיער.

עובדות קשה בשביל להיראות טוב
תמיד אומרים שבשביל להיראות טוב צריך לעבוד, אבל לא אומרים שצריך לעבוד הרבה וכל העבודה הזו עולה הרבה כסף. מכוני שיזוף, הרזיה, ניתוחים פלסטיים, מכון כושר, טיפולי פנים, הסרת שיער, עיצוב שיער, מניקור, פדיקור ואלו רק קצה המזלג של עולם היופי.

חולמת להיות דוגמנית? - תתחילי להשקיע
בתור דוגמנית עלייך תמיד להיראות טוב, גם מחוץ לצילומים ולכן חשוב לגשת כל תקופה אל מעצבי שיער בתל אביב ובמרכז בכדי שיסדרו לך את השיער בצורה אשר הכי מתאימה לך בהתאמה לטרנדים עכשוויים. לבסוף יש ללכת לקוסמטיקאית.

תל אביב היא עיר ללא הפסקה - אירועים, מסעדות ועוד
העיר תל אביב מלאה בחוויות מדהימות ומגוונות ומי שרוצה לחוות את העיר כמו שצריך לא צריך לעשות הרבה. פשוט צריך לצאת אל הרחוב ולהסתובב בכל שעות היממה במהלך השבוע והסוף שבוע בבוקר, בצהריים ובערב, כי אפילו אם הייתם כבר במקום כלשהו עוד כמה שעות הוא יכול להיות אחר לגמרי.

חיי לילה סוערים בעיר תל אביב
28/03/10 | אנימציה
כבר ממזמן עברנו את התקופה שיוצאים לבלות רק בסוף שבוע. בשנים האחרונות יש המון ליינים בתל אביב אשר עושים מסיבות בכל מיני מועדונים בתל אביב בכוונה באמצע השבוע.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI