דף הבית פיננסים וכספים נדל"ן מילה של מוכר
מילה של מוכר
אורן מזרחי 11/02/10 |  צפיות: 3080

"אני לא לחוץ "- משפט שהמוכר רוצה להראות למה יש לו מלא זמן ולכן הוא רוצה מחיר גבוה ,אז בואו נבהיר פעם אחת ולתמיד אם יש לך עשרות סיפורים על חברים שהיה להם סבלנות ולאחר שנתיים מכרו ,אבל לא התפשרו על מחיר ,הסיבה היא שהמחירים בשוק עלו בשנתיים שהם רוצים למכור ולכן הם קיבלו את המחיר ,אין קשר לסבלנות שלהם . 

"פרסמתי השבוע את הבית ומתקשרים מלא לקוחות אני אמכור מהר" – ההסבר הוא שבתחילת התהליך מתקשרים כל המתעניינים והמתעללים ,אבל הם עדיין לא קונים ,המדד הוא אחרי חודש מהי רמת ההתעניינות בדירה .

"הבית שלי הוא מיוחד" -אחד הסיבות המרכזיות שהבית שלך מיוחד זה רק בגלל שהוא שלך ואתה אדם מיוחד , אבל כמעט כל מוכר חושב שהבית שלו עם המון יתרונות .

" מי שיקנה את הבית יהיה לו מזל" –אם הבית כזה מביא מזל, אולי תשאיר את הבית ותמכור קמע למזל עם אויר מהבית ,זה יכול להיות הרבה יותר רווחי .

 "השכנים כאן מדהימים כמו משפחה" – אם לכל מי שמוכר יש שכנים מדהימים ובממוצע בכל בניין יש דירה אחת שנמכרה ב5 שנים האחרונות ,היכן נמצאים שכנים בעיתיים ? בבניינים האלו לא מוכרים דירות?

"יש לבית הרבה פוטנציאל "- נכון כשקנית את הבית אמרת למוכר במו"מ שפוטנציאל עולה כסף ואתה קונה את הבית ,ואתה בכל מקרה לא הולך לבנות ,אז למה אתה חושב שאם אותך זה לא שיכנע את האחרים זה ישכנע?

"יש לבית אפשרות הרחבה "- רציתי לומר פעם אחת ולתמיד אם אפשר לבנות חדר שיוצא מהמטבח בגודל 5 מטר זה לא נקרא אפשרות הרחבה , דבר נוסף אל תגידו לפני שבדקתם בעירייה בדיוק מה אפשר לעשות .

" 2% שכר טרחה על תיווך זה יקר" – יקר יחסית למה ,האם כשתמכור את הבית ב5-10% פחות מהמחיר המקסימאלי שאפשר לקבל עליו ,זה לא מחיר יקר ?

עצתי שאם יש לכם בית מיוחד עם פוטנציאל ואפשרות הרחבה שמביא מזל ועם שכנים מדהימים ואתם בכלל לא לחוצים אז תישארו עם הבית ,חבל למכור ...................

בהצלחה

אורן


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אורן מזרחי


 


מאמרים נוספים מאת אורן מזרחי
 
על דילמות ופתרונות
05/03/12 | נדל"ן
לקוחות רבים פונים לקבלת ייעוץ נדל"ני במשרדנו בסוגיות שונות ומגוונות. השבוע אשתף אתכם בסוגיה מוכרת, שאולי חלקכם יזדהו עמה באופן אישי. מדובר בלקוחות אשר בבעלותם דירה וברצונם לשדרג את איכות חייהם. בין אם זה לדירה יותר גדולה, לדירת גן, לבית צמוד קרקע ועוד. הלקוחות הללו מתקשרים למשרדנו לעיתים קרובות , לרוב אחרי שראו במודעה דירה שעניינה אותם במיוחד. הם שואלים פרטים עליה, לעיתים אף מנסים להוריד מחיר בטלפון, מבקשים לראות את הדירה, הם יכולים גם להתלהב ממנה ולהעביר הצעה עבורה . אולם... כשזה עובר לשלב המציאות ועוברים לפן המעשי -אוזניהם נאטמות לכל פיתרון יצירתי שאנשי מקצוע (כולל יועצי משכנתאות) מציע

אמא
05/03/12 | נדל"ן
הסיפור הבא התחיל בשיחת טלפון ,בצד השני הייתה אישה שהזדהתה כטובה היא שאלה אם אפשר להיפגש בנוגע למכירה וקנייה של דירה כאשר היא כרגע לא רוצה לשתף פרטים רק בפגישת היכרות .ואכן קבענו למחרת תוך כדי שהייתי סקרן מה כ"כ דיסקרטי ?

איזהו חכם ? היודע את מקומו (פרקי אבות)
05/03/12 | נדל"ן
לפני מספר חודשים התרחש במשרדינו סיפור שהיום אני קורא לו הזוי .הגיע אלינו למשרד זוג כבן 40 שחיפשו לעצמם בית לגור ,כדרכינו בקודש עשינו איתם איתור צרכים ויצאנו לתהליך ראיית הדירות ,לאחר כחודשיים מצאנו להם את דירת חלומותיהם ,עד כאן הכול פשוט .

למה את מתכוונת שאת אומרת לא
05/03/12 | נדל"ן
הסיפור הבא הסתיים בחודש האחרון כאשר זוג צעיר ומתוק ראה דרכנו מספר דירות בחודשים האחרונים וכל דירה הם פסלו מסיבה זו או אחרת . דירה אחת כיוון שהיא קטנה מידי ,דירה אחרת פסלו כיוון שפונה למקום רועש ,דירה שלישית סתם כי לא התחברנו אליה ודירה רביעית כי הולכים לבנות ממול...

איך אנשים מחליטים על מחיר הדירה ?
05/03/12 | נדל"ן
איך אנשים מחליטים על מחיר הדירה ? לאחר שנים רבות שאני נמצא בפגישות עם מוכרים אני כל פעם נדהם מהדרך בה נקבעים המחירים ע״י המוכרים .

חמש טעויות קבועות של קוני הדירות, ומהי הדרך הנכונה
11/02/10 | נדל"ן
מוצגות לפניכם חמש טעויות קבועות של הקונים נכס בתהליך הרכישה , וכיצד ניתן לתקנן.. בהצלחה!

חמש טעויות קבועות של מוכרי דירות ומהי הדרך הנכונה
11/02/10 | נדל"ן
מוצגות לפניכם חמש טעויות קבועות של מוכרי דירות בתהליך המכירה וכיצד ניתן לתקנן.. בהצלחה!

מילה של מוכר
11/02/10 | נדל"ן
לאחר כ10 שנים בתחום תיווך ויעוץ נדל"ן ולאחר צבירת קילומטראז' של פגישות עם מוכרים ,מכל מיני מקומות וסוגי דירות ,ישנם משפטים קבועים שחוזרים על עצמם וגורמים לך לתהות..

סיפורים מעולם התיווך - כתבה עשירית בסדרה
11/02/10 | נדל"ן
עולם התיווך הוא עולם מרתק ,דינאמי ותזזיתי. מספר סיפורים אמיתיים שממחישים זאת ,השמות שונו לשמירה על פרטיות וכל השאר נשאר כפי שהיה . תהנו..

סיפורים מעולם התיווך - כתבה תשיעית בסדרה
11/01/10 | נדל"ן
עולם התיווך הוא עולם מרתק ,דינאמי ותזזיתי. מספר סיפורים אמיתיים שממחישים זאת ,השמות שונו לשמירה על פרטיות וכל השאר נשאר כפי שהיה . תהנו
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI