דף הבית אינטרנט והחיים ברשת אינטרנט ועסקים מקוונים בעלי מקצוע מומלצים
בעלי מקצוע מומלצים
דפי זהב 14/03/10 |  צפיות: 4736

שגרת החיים היומיומית מובילה אותנו לעתים קרובות לנקודות ממשק עם בעלי מקצוע שונים, בכל תחום אפשרי. במרבית המקרים תוביל אותנו הנטייה הטבעית לחפש בעלי מקצוע מומלצים, על מנת להרגיש כי אנו נמצאים בידיים טובות, וכי יש תמורה מלאה לכספנו. חיפוש בעלי מקצוע מומלצים אינו עניין פשוט, ובעיקר כאשר אנו עומדים בפני מצב חירום, כתוצאה מתאונות ותקלות בלתי צפויות.

אם נתקענו מחוץ לבית ויש לפרוץ את המנעול; אם פיצוץ בצנרת גרם להצפה; אם מכונת הכביסה התקלקלה, המזגן חדל לעבוד והרכב עבר תאונה. בכל עת בה אנו נאלצים להתמודד עם התרחשות כגון זו, המצריכה טיפול דחוף, סביר להניח כי לא נקדיש את הזמן והמאמצים לאיתור בעלי מקצוע מומלצים, אלא נפנה לבעל המקצוע שיהיה פנוי בזמינות מרבית ואשר הצעת המחיר שלו תיראה סבירה למדי.

מי הם אותם בעלי מקצוע מומלצים ?

בתחומים המחייבים השקעה כספית גדולה, ואשר העיסוק בהם גוזל פרק זמן ארוך דיו על מנת לאפשר השוואה בין בעלי מקצוע שונים, קיימת חשיבות גדולה יותר לאיתור בעלי מקצוע מומלצים. אם ניקח לדוגמה את תחום הפקת אירועים, הרי שכל אחד מנותני השירות - התקליטן, המאפרת, ספקי הקייטרינג, הצלם וכו' - עשוי לקבוע את גורל האירוע לחיוב או לשלילה. גם בתחום הבנייה והשיפוצים ערכם של בעלי מקצוע מומלצים לא יסולא בפז, ואולם, רגע לפני שממהרים לאסוף רשימות בעלי מקצוע וממליצים, כדאי לעצור רגע ולשאול את עצמכם - מי הם בעצם הממליצים, ומהי ערכה של המלצתם.

כשחושבים על כך לעומק, קל יותר לסנן ולהצביע על בעלי מקצוע שאינם מומלצים. כאלה הנחשבים שרלטנים, מזלזלים בעבודתם, משדרים חוסר מקצועיות, מבצעים ברשלנות את משימתם ולעתים אף גובים תשלומים ללא מתן קבלות ומבלי לספק אחריות לעבודתם.

בעלי מקצוע מומלצים, הזוכים לתגובות מפרגנות על עבודתם, יש לבחון לאור העובדות הבאות:

  • לכל בעל מקצוע יש חברים, מכרים ובני משפחה שאוהבים אותו וחפצים בהצלחתו.
  • המלצות באתרים מסוימים עשויות להיות מוטות על ידי מחיקת ביקורות רעות והוספת ביקורות טובות, בהתאם לאינטרסים של בעלי האתר.
  • אנשים ששילמו במיטב כספם עבור שירות מסוים, נוטים להמליץ בחום על בעלי המקצוע שעבדו אצלם, כיוון שמבחינה פסיכולוגית המלצה זו מסייעת בידם להצדיק את ההוצאה. אף אחד לא אוהב להיראות "פראייר" ולכן במקרים מסוימים, גם אם פה ושם השירות לא היה מושלם, תהיה הנטייה לעגל פינות ולהמליץ בכל זאת.
  • גם הכימיה עם נותן השירות וגם טעמו האישי של מקבל השירות יקבעו, לא פעם את שביעות הרצון מן התוצאה. מוזיקה שנחשבה מצוינת באירוע של אחד עלולה להיחשב גרועה במיוחד באירוע של אחר, אדריכל שעבודתו היא בית החלומות לאחד עלולה להיראות מכוערת במיוחד עבור מישהו אחר. וכך ניתן למנות אינספור דוגמאות נוספות.

על אף האמור לעיל, חשוב לזכור כי אין הכוונה כי בעלי מקצוע מומלצים אינם ראויים לתואר זה. נהפוך הוא, אם נתבונן בכל בעלי המקצוע המוכרים לנו, נראה שרובם המכריע משתדל לבצע את עבודתו על הצד הטוב ביותר, ולשמור על שמו כבעל מקצוע איכותי ואמין.

בשורה התחתונה, נסכם ונאמר, כי בעלי מקצוע המקפידים לפרסם ולהופיע באינדקס עסקים מכובד ומרכזי, מעוניינים לקיים את העסק שלהם לאורך זמן, ולא יפגעו בשמם הטוב על ידי מתן שירות גרוע. אחרי הכל, פרסום שלילי סופו לתפוס תאוצה ולהגיע לאוזניהם של קהל הצרכנים הרבה יותר מהר מכל המלצה חיובית כזו או אחרת.

לכן, אם תשאלו אותנו, הדרך הטובה ביותר למצוא בעלי מקצוע מומלצים, היא להיכנס לאתר דפי זהב, הלא הוא אינדקס העסקים המוביל במדינה, ולבחור מבין שפע אנשי המקצוע את זה שייתן את ההצעה הטובה ביותר, הן מבחינת ההתמחות הספציפית הנדרשת והן מבחינת המחיר.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 דפי זהב


 


מאמרים נוספים מאת דפי זהב
 
הובלות קטנות בהיקף וגם במחיר!
31/10/10 | ריהוט
מה הן הובלות קטנות? האם שווה להזמין שירותי הובלות לשם כך? על התשובות במאמר הבא.

מבט לעבר החלון - סוגי חלונות
31/10/10 | ריהוט
מתי נבחר בחלונות אלומיניום? מתי נבחר חלונות עץ? ומתי דווקא בחלונות ונציאנים מתאימים? על התשובות במאמר הבא.

עיצוב גינות בתנאים של חיסכון במים
31/10/10 | גינון
במאמר הבא נספק מדריך קצר לעיצוב גינות בעידן של חיסכון במים.

חיפוש חברות שליחויות ושירותי הפצה לעסק
כשאתם מנהלים עסק וצריכים לבצע שליחויות, הקריטריונים הקריטיים לכם הם בעיקר המהירות והביטחון שהחבילה תגיע בשלמותה אל היעד.

ייעוץ אצל עורך דין פלילי
ייעוץ אצל עורך דין פלילי, נעשה במקרים בהם הסתבכתם בסיטואציה אשר מוגדרת כסיטואציה פלילית. מתי מתעורר צורך לייעוץ? קרא עוד.

המדריך למציאת מוסכים אמינים ומקצועיים
איתור מוסך מורשה באינטרנט מהווה יתרון מוחשי ומתבצע באמצעות האינטרנט בצורה מהירה ויעילה.

בעלי מקצוע מומלצים
שגרת החיים היומיומית מובילה אותנו לעתים קרובות לנקודות ממשק עם בעלי מקצוע שונים, בכל תחום אפשרי. במרבית המקרים תוביל אותנו הנטייה הטבעית לחפש בעלי מקצוע מומלצים, על מנת להרגיש כי אנו נמצאים בידיים טובות, וכי יש תמורה מלאה לכספנו. חיפוש בעלי מקצוע מומלצים אינו עניין פשוט, ובעיקר כאשר אנו עומדים בפני מצב חירום, כתוצאה מתאונות ותקלות בלתי צפויות.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI