דף הבית אינטרנט והחיים ברשת שיווק רשתי שפע ההזדמנויות שמציע שיווק רשתי
שפע ההזדמנויות שמציע שיווק רשתי
אורי ליכטנשטיין 30/06/08 |  צפיות: 3551

 

  שפע ההזדמנויות שמציע שיווק רשתי

 שיווק רשתי יודע להציע בעבור כל אחד, ובהחלט גם עבורך, שטח חדש, ידידותי ומעניין להפקת רווחים.

ייתכן כי יצא לך לשמוע ביום זה או אחר, מספר מילים אודותיו, אפשרי בהחלט שהתוודעת לפרקטיות ההצטרפות אל שורותיו, אך, בכל מקרה, וודאי אינך ממש שולט עד תום, בכל הבנת מאפייניו. ואם כך, מוטב כי תפנה, באמצעות מאמר קצרצר זה, אל סקירת טיבו, מהותו ואפשרויות לא מעטות הטמונות בו, העשויות לגרום לך בהחלט להתחיל להימשך אל תחום חדש.

 

מתחילים להבין מהו שיווק רשתי

 שיווק רשתי, אינו ממש דבר מובן מאליו. אין לו פנים ברורות וחדות כשם שיש לתחומי עיסוק אחרים. אין לו מקום או זמן מוגדר והוא אינו גלוי וברור עד סופו לכל המביט. או יותר נכון, מול כל החפץ להביט ,אולם אשר אינו מצליח למצוא את הנקודה הספציפית להביט עליה. שהרי, שיווק רשתי קיים באופנים וצורות מגוונות ומכך עושרו וכדאיות ההצטרפות אליו. הבה נבחן זאת.

 

שיווק רשתי כמשהו שונה ממה שהכרת  

 שים לב, שאף פעם לא ממש ראית שיווק רשתי מול עיניך, שאפילו ,ולו פעם אחת בלבד, לא יצא לך באמת לחזות בו. לא פלא שכך, שהרי הוא שונה מחנות קיימת או מרשת שיש בה מוכרים, סדרנים ומנהלים. הוא משהו אחר ומשוכלל יותר. ולכן, אחת מתכונותיו הי: שהוא אינו נראה. ממש כך. אך – עד כמה שזה ישמע אירוני – רואים ממנו יותר מאשר עבודה אחרת. יותר הנאה, הגשמה וכסף מאשר בעבודה אשר איננה שיווק רשתי.  

 

טיהור שמו של השיווק הרשתי

 כל מה שתוכל לדעת אודות שיווק רשתי – הינו תוצר של שיחות, התרשמות, שמועות, דברים שאולי שמעת אותם פה ושם , אולם שייתכן מאד שאין להם הצדקה, ואפילו שהינם חסרי בסיס. המדובר על סיפורים בלתי רצויים שמדי פעם "הצמידו" לו מצדדיו. כגון : תדמית רעה, שיוך לתוספי מזון, ולעוד מיני עניינים שאינם בהכרח מקובלים ותואמים את אופיו. כאלו, שאכן מתאים להם מאד – השם הרע שהוצמד אליהן. אולם, בנפרד מן שיווק רשתי, היות והוא משהו אחר לחלוטין.

 

במה נבדל שיווק רישתי מ"פירמידה"

 שיווק רשתי אינו פירמידה וממש לא מייצג שיטה שיש בה מעמדות, גבהים או "טריקים" מסוג זה. ההיפך המוחלט הוא הנכון ויש לומר זאת בגלוי ובקול רם חד וברור. שיווק רשתי הוא שם, מערכת משוכללת של שותפים שמסכימים להתאגד ביחד ולרקום ביניהם קשרים מסועפים על מנת לקדם הזדמנויות ומוצרים. וכמובן לא דברים אחרים, וודאי שלא רצון "לעשות כסף" בסיבובים או באלף טריקים ושיטות.

 

נהפוך הוא, שיווק רשתי פועל נקי מאד, יעיל ומתוך הבנה כי הוא הדרך הטובה ביותר להפקת רווחים מתוך הגינות, עבודה טובה והגונה ומתוך דאגה לצד השני.

 

מיקוד ההבנה במה עוסק שיווק רשתי

 שיווק רשתי הינו דרך איכותית ונקייה מאד ואיכותית על מנת לבצע צירוף מצטרפים חדשים בכל עת, כל זמן שאלו האחרונים וגם פותחי שרשרת התהליך מלכתחילה, מבינים לאשורם את תועלות המוצרים, כדאיות רכישתם ואת תרומת השימוש הטוב בהם לחיי היומיום. שיווק רשתי מציע רכישת סל מוצרים בשווי ערכם בלבד, מתוך הצעה להשתמש בהם ולחוות את תועלתם, ולאחר מכן, לפי מידת המרוצות ושביעות הרצון, להמשיך ולשווקם באמצעות שיווק רשתי ללקוחות נוספים.  

 

 

מה יצא לי מהצטרפות לשיווק רשתי ?

 התועלת שבהצטרפות לשיווק רשתי מורגשת בכמה אופנים. ראשית, בהתפתחות האישית . שיווק רשתי מציע כלי ידע פרקטיים שיהפכו אותך לאדם אחר. מעצם התוודעות והכרת שיטות וגישות שיווק, תוכל להתפתח אישית. שנית, שיווק רשתי מציעה לעובדים היודעים כיצד לשווק- משכורת טובה ותנאים נוחים מאד. אם תשאף אליהם גם אתה- הרי שתוכל לפחות לנסות לקדם את חייך מבחינות מגוונות.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אורי ליכטנשטיין

אורי ליכטנשטיין חבר ב-successuniversity שם 50 מרצים מהמובילים בעולם מלמדים אותך שלב אחר שלב איך לייצר הצלחה בחיים.



 


מאמרים נוספים מאת אורי ליכטנשטיין
 
שיווק רשתי חוסך משא ומתן על משכורת
החיים מציעים שפע הזדמנויות קורצות, ועליך מוטלת אך ורק החובה לזהותן. תוכל להמשיך לשבת בחיבוק ידיים ולהמתין לגורלך הטוב שיגיע או יתמהמה, תוכל להציץ כמדי פעם מבעד לוילון ההתרחשויות ולבצע מהלכים פיקחיים כדי לנסות ולהתקדם. בהחלט ניתן לומר כי גם בידיך התשובות להצלחת חייך וקלותם.

שיווק רשתי - שיטת הוזלה למוצרים שקונים ממילא
הייתי מבקש לדבר איתכם לרגע על שני דברים שונים שנוגעים לחברה כלשהי שאיתה תבחרו להיות במגע. מבחינתי, המסר העיקרי שבחרתי להעביר לכם, הוא שתצטרכו לדעת לבצע הפרדה בין שני דברים שתקבלו ממנה : האחת היא ההזדמנות להיות מפיצים של מוצריה, והשנייה היא להיות קונים של מוצריה.

פלאי הנאת עבודה מהבית והשתלמותה בעבורך
בודה מהבית מגלמת בתוכה, את הענקת החופש המושלם מיקיצה יומיומית ושגרתית לעבודה קבועה ומעייפת. פשטותה, בהירותה ונוחיותה של עבודה מהבית והפרקטיקה שהיא מספקת, מייצרים עבורך אופציה ממשית והזדמנות להגשמת חלום, במציאות ובעבודתך הנוכחית היומיומית שתשתנה.

היתרונות של אמהות שעובדות מהבית
האפשרויות שבעזרתן תוכלי לסייע למשפחתך להצליח, ושבסיוען תוכלי אף בו בזמן להראות למשפחתך שיש לך את הזמן להקדיש להם – הינן רבות. למשל, אחד הדברים שתוכלי לעשות יהיה למצוא משרת עבודה מהבית שתייצר את הדבר הטוב ביותר בשבילך, כזו שתעזור לך להבין מהי המשמעות להיות הורה ומה זה אומר להיות מסוגל לשלוט על הדברים שאת רוצה לעשות.

שפע ההזדמנויות שמציע שיווק רשתי
שיווק רשתי יודע להציע בעבור כל אחד, ובהחלט גם עבורך, שטח חדש, ידידותי ומעניין להפקת רווחים.

ייתכן כי יצא לך לשמוע ביום זה או אחר, מספר מילים אודותיו, אפשרי בהחלט שהתוודעת לפרקטיות ההצטרפות אל שורותיו, אך, בכל מקרה, וודאי אינך ממש שולט עד תום......


שיווק רשתי – קודם תלמד לשווק את עצמך רק אח"כ תצטרף לשיווק רשתי
האם מישהו מאיתנו לא רוצה באמת לדעת לשווק את עצמו ? האם קיים דבר כזה ? האם מישהו מאיתנו באמת מסוגל להזניח עד כדי כך את השיווק שלו עצמו עד כדי כך ששכח לגמרי שקיים צורך לשוב וללטש כמדי כמה ימים את היכולת העצמית ליצור שיווק עצמי טוב בריא ומקצועי?

שיווק רשתי – הסיפור האמיתי – מתחילים להבין מה הוא באמת ......
רובנו חושבים במונחים קצת לא מדויקים או לא ממש נכונים על שיווק רשתי. בהחלט ניתן לומר כי התפיסה הממוצעת של שיווק רשתי היא שגויה למדי. היא חוטאת לעצם הרעיון המרכזי שבבסיס כל שיווק רשתי. במה הדברים אמורים ? בוא נתקדם צעד אחד נוסף אל תוך הדברים כדי לבחון אותם. נביט בכל ביחד בשלווה כדי להבין הכל היטב וכפי שצריך. הנה הם לפנינו.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI