דף הבית אינטרנט והחיים ברשת שיווק רשתי שיווק רשתי חוסך משא ומתן על משכורת
שיווק רשתי חוסך משא ומתן על משכורת
אורי ליכטנשטיין 30/06/08 |  צפיות: 3498

שיווק רשתי חוסך משא ומתן על משכורת

 

החיים מציעים שפע הזדמנויות קורצות, ועליך מוטלת אך ורק החובה לזהותן. תוכל להמשיך לשבת בחיבוק ידיים ולהמתין לגורלך הטוב שיגיע או יתמהמה, תוכל להציץ כמדי פעם מבעד לוילון ההתרחשויות ולבצע מהלכים פיקחיים כדי לנסות ולהתקדם.  בהחלט ניתן לומר כי גם בידיך התשובות להצלחת חייך וקלותם.

 

הדברים אמורים גם לגבי משכורתך החודשית , הנובעת בין השאר מאופן ניהול חייך ומטיפולך ושקידתך

על קידום עצמי, מיצוי עצמי ובחירה באפיקים מועילים משתלמים ומהנים. שיווק רשתי מציע לך את אחת האפשרויות הטובות ביותר כדי לייצר סוג שונה של חיים, עבודה יומיומית שונה ומגוונת, ודרך ביטוי נפלאה  מכל בחינה שהיא.

 

די יהיה בהצצה חטופה ברעיונות שיווק רשתי על מנת להמחיש את יופי אפשרות ההתקדמות בכל נתיבי החיים, שביליהם הקסומים וכדי לרקום הבנה בהירה ותואמת של אפשרויות ל"הלבשה" טבעית על רצונותיך.

 

גלה באמת למה אתה שואף .......

 

קל להגיד, "אני עובד כי אני צריך משכורת" , עוד יותר קל יהיה להגיד : "אני עובד כי החיים הכתיבו לי מסלול .. ולא אני בחרתי בעצם בעבודה הנתונה, אלא היא בחרה בי...".

 

התשובות הללו, המתמצות בהבנה שאתה הוא זה שעונה בסופו של דבר, מייצגות את הבנתך את החיים. ובהתאם לסוג הבנה זו- תוכל להשאירם במקומם הנוכחי, או לקדמם אל עבר אפשרויות אחרות לחלוטין.

זאת , תעשה באמצעות הגילוי העצמי העמוק של "למה אתה שואף".

 

משא ומתן עם חייך

 

אם חייך ירצו, הם יובילו אותך כפי שהם, ואם אתה תרצה – תוכל לייצר להם כדאיות כזו שירצו להקשיב לך. ניהול משא ומתן עם חייך, ישופר פלאים באמצעות שיווק רשתי. הכיצד ? אם את זה אתה שואל את עצמך, כל מה שנדרש לך להבין הוא, כי שיווק רשתי יסייע לך לרכוש מיומנויות לניהול "משא ומתן עם חייך".

 

"חיי שמעו – אני רוצה משכורת גבוהה יותר!"  

 

אין ספק, כי ישנם אנשים רבים שצועקים וזועקים עד השמיים, אולם שאינם ממש יכולים להשיג משכורת גבוהה יותר. ומדוע ? היות וחייהם מקשים זאת עליהם. החים עוצרים מבעדם לחיות את הימים נכון, לפתוח את הבקר נכון (בחשק ועם הרגשת עוצמה) ומנמיכים יום אחר יום את גובה ציפיות ההתנהלות וההשתכרות.

 

שיווק רשתי כקלף נכון מול חייך

 

שיווק רשתי הוא בהחלט קלף ראוי שניתן לנופף בו מול החיים. כאשר הם מציבים קשיי פרנסה, התנהלות שוחקת ולא כדאית, הנה שיווק רשתי – קיים בפני עצמו כאפשרות להיט. שיווק רשתי, בידיים הנכונות (כקלף לשיפור החיים), הופך את המבט על הכל לנקי ושונה. שיווק רשתי הוא בהחלט קלף למצב שיכול להיות, פשוט – מוחלף !

 

שיווק רשתי - נהל לי את המשא ומתן

 

לפעמים תגלה, לאחר תקופת מה של הצטרפות לתחום שיווק רשתי כלשהו, שלפתע, ה- שיווק רשתי עצמו, נוטל את המושכות לידיו, ומתחיל לנהל משא ומתן אשר לו ייחלת ופיללת, מול חייך. שיווק רשתי עשוי להתגלות ביום בהיר אחד, כנושא ונותן ממולח למדי מול כל ימיך הלא יפים, שיפנו את מקומם לימים בהירים יותר, חייכנים משופרים ומענגים. ובטוח שמשתלמים .....


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אורי ליכטנשטיין

אורי ליכטנשטיין חבר ב-successuniversity שם 50 מרצים מהמובילים בעולם מלמדים אותך שלב אחר שלב איך לייצר הצלחה בחיים.



 


מאמרים נוספים מאת אורי ליכטנשטיין
 
שיווק רשתי חוסך משא ומתן על משכורת
החיים מציעים שפע הזדמנויות קורצות, ועליך מוטלת אך ורק החובה לזהותן. תוכל להמשיך לשבת בחיבוק ידיים ולהמתין לגורלך הטוב שיגיע או יתמהמה, תוכל להציץ כמדי פעם מבעד לוילון ההתרחשויות ולבצע מהלכים פיקחיים כדי לנסות ולהתקדם. בהחלט ניתן לומר כי גם בידיך התשובות להצלחת חייך וקלותם.

שיווק רשתי - שיטת הוזלה למוצרים שקונים ממילא
הייתי מבקש לדבר איתכם לרגע על שני דברים שונים שנוגעים לחברה כלשהי שאיתה תבחרו להיות במגע. מבחינתי, המסר העיקרי שבחרתי להעביר לכם, הוא שתצטרכו לדעת לבצע הפרדה בין שני דברים שתקבלו ממנה : האחת היא ההזדמנות להיות מפיצים של מוצריה, והשנייה היא להיות קונים של מוצריה.

פלאי הנאת עבודה מהבית והשתלמותה בעבורך
בודה מהבית מגלמת בתוכה, את הענקת החופש המושלם מיקיצה יומיומית ושגרתית לעבודה קבועה ומעייפת. פשטותה, בהירותה ונוחיותה של עבודה מהבית והפרקטיקה שהיא מספקת, מייצרים עבורך אופציה ממשית והזדמנות להגשמת חלום, במציאות ובעבודתך הנוכחית היומיומית שתשתנה.

היתרונות של אמהות שעובדות מהבית
האפשרויות שבעזרתן תוכלי לסייע למשפחתך להצליח, ושבסיוען תוכלי אף בו בזמן להראות למשפחתך שיש לך את הזמן להקדיש להם – הינן רבות. למשל, אחד הדברים שתוכלי לעשות יהיה למצוא משרת עבודה מהבית שתייצר את הדבר הטוב ביותר בשבילך, כזו שתעזור לך להבין מהי המשמעות להיות הורה ומה זה אומר להיות מסוגל לשלוט על הדברים שאת רוצה לעשות.

שפע ההזדמנויות שמציע שיווק רשתי
שיווק רשתי יודע להציע בעבור כל אחד, ובהחלט גם עבורך, שטח חדש, ידידותי ומעניין להפקת רווחים.

ייתכן כי יצא לך לשמוע ביום זה או אחר, מספר מילים אודותיו, אפשרי בהחלט שהתוודעת לפרקטיות ההצטרפות אל שורותיו, אך, בכל מקרה, וודאי אינך ממש שולט עד תום......


שיווק רשתי – קודם תלמד לשווק את עצמך רק אח"כ תצטרף לשיווק רשתי
האם מישהו מאיתנו לא רוצה באמת לדעת לשווק את עצמו ? האם קיים דבר כזה ? האם מישהו מאיתנו באמת מסוגל להזניח עד כדי כך את השיווק שלו עצמו עד כדי כך ששכח לגמרי שקיים צורך לשוב וללטש כמדי כמה ימים את היכולת העצמית ליצור שיווק עצמי טוב בריא ומקצועי?

שיווק רשתי – הסיפור האמיתי – מתחילים להבין מה הוא באמת ......
רובנו חושבים במונחים קצת לא מדויקים או לא ממש נכונים על שיווק רשתי. בהחלט ניתן לומר כי התפיסה הממוצעת של שיווק רשתי היא שגויה למדי. היא חוטאת לעצם הרעיון המרכזי שבבסיס כל שיווק רשתי. במה הדברים אמורים ? בוא נתקדם צעד אחד נוסף אל תוך הדברים כדי לבחון אותם. נביט בכל ביחד בשלווה כדי להבין הכל היטב וכפי שצריך. הנה הם לפנינו.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI