דף הבית בניין ואחזקה ריהוט דלתות ביטחון
דלתות ביטחון
אופן גלרי 03/06/10 |  צפיות: 2349

חוסר ביטחון הוא אחד המניעים החזקים שלנו להיות נשמרים ולשמור על סביבתינו, פסיכולוגים רבים נותנים דוגמאות ופרשנויות שונות לדרכים בהם אנו עדיין מזיקים לעצמנו ומערערים את אשר עלינו לתקן ולחזק על מנת לא לשלול מילדינו את הביטחון הניתן להם מלידה. דלתות ביטחון לעיצוב הבית היא אחת ההמצאות הכואבות שמשאירות אותנו פעורים מול המחיר וההצעה אך עדיין לא עומדים בפיתוי, לרכישת כל אחת מהם. הן ברובם עשויות חומרים טובים, בעלי משקל רב וכן גודל ראוי לדלת ביטחון, אלא שאנו נופלים בפח מתוך מחשבה כי הדלת הזו תהא הגנה מושלמת בעבורינו אלא שפלאי הטכנולוגיה וחכמת אדם השיגה גם אלה. דבר נוסף המהווה ערעור בטחוני של כל אחד מאיתנו היא נושא המפתח, כולנו נוטים לשכוח מידי פעם את מפתחות הרכב והבית במנעולים וכדי למנוע מצב כמו זה פעמים רבות אנו בודקים שוב ושוב כי אכן נעלנו את הדלת והמפתחות ביד, בכיס או בתיק האישי והכל בסדר, אלא שפעולת החזרה אל מפתן הבית במטרה לבדוק את מצב המנעול היא אינה נכונה ובסך הכל כרוכה ביתר תשומת לב ובמודעות גבוהה, צריכים להשים לב בזמן הנעילה הראשונה של דלת הבית כי אכן נעלנו והמפתח ביד, עם הפניית הגב שלנו אל הדלת אנו צריכים להאמין בעצמינו כי בדקנו טוב והכל בסדר, אכן ננעל הבית, המפתח ביד והדלת על מקומה עומדת, במילים אחרות ניתן לומר כי נושא הביטחון כמו כל דבר אחר הוא עניין של עבודה אישית, הפנמה, מודעות, כי כל אשר נעשה עדיין לא יעניק לנו בדיוק את אשר נרצה, לא דלתות ביטחון ולא מנעול מיוחד, לא איש ביטחון, לא כלב טוב ולא אזעקה משוכללת.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אופן גלרי


 


מאמרים נוספים מאת אופן גלרי
 
דלתות עץ
03/06/10 | ריהוט
האומנות המודרנית מפליאה לעשות במיני חיקויים של פלסטיק או פח רק בעץ בצורת גילוף פשוטה ועבודת חיתוך יפה יוכל כל אחד מאיתנו היום למצוא את המוצר המושלם העשוי עץ טבעי, לכל אחת מן המטרות והנאות השימוש בעץ.

דלתות מעוצבות
03/06/10 | ריהוט
האומנות המודרנית פתחה לנו פתח של רעיונות ויצירתיות שלא ניתן למנות בין כפות הידיים על כמויותיה ועל היכולות החבויים בה ובכל אחד מן התוצרים הנעשים בעולם זה

דלתות כניסה
03/06/10 | בית חכם
אדריכלים ומעצבי פנים במאמריהם השונים מדגישים את זיו פניו החיצוני של הבית הנבנה או זה המשופץ על קודקודו ובמספר טיפים קטנים שיוכלו להפוך את הפשוט והקיים למפואר וגדול כמרחיב אופקים.

דלתות ביטחון
03/06/10 | ריהוט
חוסר ביטחון הוא אחד המניעים החזקים שלנו להיות נשמרים ולשמור על סביבתינו, פסיכולוגים רבים נותנים דוגמאות ופרשנויות שונות לדרכים בהם אנו עדיין מזיקים לעצמנו ומערערים את אשר עלינו לתקן ולחזק על מנת לא לשלול מילדינו את הביטחון הניתן להם מלידה.

דלתות
03/06/10 | בית חכם
רבים מאיתנו נותנים פרשנויות שונות לפתחו של הבית, למקומה של הדלת או של כל אחת מדלתות הבית. כפתחו של עולם, של שלום, של ברכה ואור, אם במשמעות קבלית יהדותית ואם במשמעות מבנית אסוציאטיבית, אדריכלית ועיצובית.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI